![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Numai ca lucrurile alea sunt de asa natura contradictorii..incat nu e posibil ca a/Acelasi sa fi facut lucrurile la acest mod diferit in locuri diferite, prin oameni care au prea putine in comun daca e sa privim dincolo de aparente sau in orice caz, cand e vorba de lucruri cheie pentru a incerca sas defininesti "o unitate in diversitate". ex. hristosul romano-catolicilor si-a pus loctiior pe Papa si l-a facut infailibil, cel al penticostalilor nu a pus papa pentru penticostali dar a facut pe fiecare penticostal infailibil (desi practica arata altceva) mai mult chiar le-a dat unora sa vorbeasca in limbi (dupa cateva secole bune de tacere) ceea ce romano-catolicilor nu le-a dat, cel al adventistilor i-a pus sa tina Legea Veche pe sarite (selectiv) sa plateasca zeciuiala si i-a invatat ca nu exista viata dupa moarte, ceea ce la catolici si penticosatali n-a facut si n-a invatat, etc. Last edited by AlinB; 25.08.2011 at 19:59:37. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Citat:
Da, așa ne-a învățat să nu uităm mila și credința, iar zeciuiala să n-o lăsăm nefăcută (Mat.23,23). Ca să fim iar corecți, domnule Alin, i-a învățat (de fapt ne-a învățat pe toți, însă doar unii iau aminte) că există viața după moarte, însă nu există viață în timpul morții. După moarte urmează învierea și abia apoi viața [veșnică]. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Domnule Alin, nu e vorba de "impresii", ci de lucruri concrete. Nu degeaba ți-am dat în paranteze versetele biblice. Le-ai citit?
Asta e cu adevărat impresia matale :) |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
"Vai vouă, cărturarilor și fariseilor fățarnici! Că dați zeciuială din izmă, din mărar și din chimen, dar ați lăsat părțile mai grele ale Legii: judecata, mila și credința; pe acestea trebuia să le faceți și pe acelea să nu le lăsați" (Mat.23,23) "Dar vai vouă, fariseilor! Că dați zeciuială din izmă și din untariță și din toate legumele și lăsați la o parte dreptatea și iubirea de Dumnezeu; pe acestea se cuvenea să le faceți și pe acelea să nu le lăsați." (Luc.11,42) că ar vorbi despre necesitatea nepracticării zecimii? Adică taman pe dos! Citat:
"Gândul acesta să fie în voi care era și în Hristos Iisus" (Filip.2,5) chiar dacă majoritatea (cei mulți de pe "calea cea largă") n-a avut, nu are și nu va avea niciodată "gândire sănătoasă". |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ca sa fim si mai corecti, domnu' Tricesimus, poate ne raspunzi candva la intrebarea pe care o tot eviti: cum se poate ca cel ce L-a primit pe Hristos in timpul vietii sa nu-L mai aiba pe Hristos imediat ce a murit si sa fie total inactiv spiritual, in timp ce diavolii sunt cat se poate de activi? Hristosul in care credem noi, nu ne-a invatat aberatiile pe care voi pretindeti ca tot El v-a invatat. Pe noi ne-a invatat paradoxul ca desi in aparenta putem fi vii cu trupul, in esenta, putem fi morti sufleteste, adica despartiti de El din cauza pacatului. Si ca am face bine sa ne lasam inviati din moartea pacatului cat inca vietuim in trup, ca de ne prinde moartea trupului in starea asta, apoi, in starea asta vom fi pe vesnicie. Si ne-a dat ca exemplu pe fiul risipitor care „mort era (desi toti puteau confirma ca traieste) si a inviat”. A inviat din moartea pacatului inainte de a fi murit cu trupul. Tu ce intelegi din cuvintele: "Știu faptele tale, că ai nume, că trăiești, dar ești mort. Priveghează și întărește ce a mai rămas și era să moară" - Apocalipsa 3, 1-2.” Asa ca succesiunea corecta e: 1.moarte provocata de pacat (desi inca suntem vii cu trupul, de fapt suntem morti) 2. invierea sufletului in timpul vietuirii aici si acum (prin metanoia, convertire, intoarcerea de la pacat) 3.moartea biologica a trupului 4.invierea trupului la Parusie si unirea cu sufletul. In rastimpul (impropriu spus, pt. ca o sa fim in afara timpului) dintre moartea trupului si Parusie, sufletul se afla in starea in care l-a prins moartea: cu Hristos, adica viu / sau fara Hristos, adica terminat. Voi sustineti altceva. Te-am mai intrebat si nu mi-ai raspuns: Apostolul Pavel L-a primit pe Hristos in suflet in timpul vietii, deci sufletul lui Il avea pe Cel Viu cand l-a prins moartea. Pentru ce motiv, Hristos S-a retras din el si nu L-a primit imediat sa se bucure de El? Mai ales ca Pavel abia astepta si zicea ca „moartea e un castig” pt. el ? Dar voi puteti crede ce vreti: pe Hristosul autentic care zice ca fiul risipitor a inviat cu sufletul inainte de a fi murit cu trupul, atunci cand s-a intors de la pacat sau puteti sa-l credeti pe hristosul adventist care confunda termenii intentionat ca sa-i faca pe pacatosi sa nu-si faca griji, ca nu exista iad vesnic imediat dupa moarte. Daca ar fi cum pretindeti voi, ce ar avea de pierdut prin moarte un pacatos pe care oricum nu-l intereseaza sa fie cu Dumnezeu? Daca oricum dupa ce moare, se neantizeaza, nu simte nimic iar constiinta lui nu are nici o mustrare chinuitoare pe motiv ca fara trup viabil, informatia din constiinta nu poate exista. Ce bine de pacatosi, daca dupa moarte nu simt nimic! |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Calatoria spre Ortodoxie si dinspre Ortodoxie | ioanna | Morala Crestina | 76 | 14.06.2015 09:40:05 |
| Mic predicator penticostal!! | Templier Knight | Secte si culte | 35 | 20.12.2011 21:26:24 |
| Sfatui-ti-ma, va rog! | smal27 | Generalitati | 46 | 24.10.2011 22:33:30 |
| Ce îi determină pe unii ortodocși să treacă la culte neoprotestante? | elom | Secte si culte | 353 | 26.08.2011 14:18:45 |
|
|