![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Nu odihna de ziua a saptea au ratat-o evreii, prin impietrirea inimii lor. Pe aceasta au avuto si a ramas (Evrei 4:9 - traducererile corecte), ca o arvuna pana vom intra in odihna lui Dumnezeu, in ziua pe care El a hotarato, din nou (Evrei 4:8 - traducerile corecte). Last edited by grasu77; 27.03.2012 at 16:40:41. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Citat:
Cinstind Domnul, prin odihna Sa, astfel SÂMBĂTA, și BO prăznuiește totdeauna în această zi, pomenirea celor adormiți “întru nădejdea învierii și a vieții de veci”. Dar întrucat, în Hristos, jertfa, moartea și învierea Sa, una fac, se întelege că “odihna” Domnului din ziua a șaptea se deschide și se finalizează în ziua a opta, a Învierii. Nu odihna în mormânt a Domnului este momentul culminant al mântuirii, nici nu poate fi, ci Învierea. Mai pro*fund vorbind, învierea este și adevarata odihnă. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Sarbatoriti ce vreti, dar nu falsificati Sfanta Scriptura (sau, macar nu promovati falsurile). Poate sunt unii care vor sa sarbatoreasca ceea ce spune Cuvantul lui Dumnezeu, si vor fi impiedicati din cauza falsurilor voastre.
Last edited by grasu77; 27.03.2012 at 16:58:27. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Daca noi am fi pastrat legatura cu Hristos, asa cum Adam era in Rai, nu aveam nevoie de Scriptura! Caci in acea legatura tainica cu Hristos din inimile noastre, experierea lui Hristos in contemplatie, ne invata cele de taina! Isihastii nu aveau Sf.Scriptura in pustie, si totusi stiau N versete... dar nu numai ca le stiau, ci si le traiau, pt ca Domnul Hristos prin Harul Sau le lucra in ei! "Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator" ori, Insusi Hristos este Cuvantul Vietii, este Logosul ce S-a intrupat, "chip de rob luand"! Insusi unirea cu El, este descoperirea Logosului, caci Logosul este Persoana a doua din Sf.Treimi, este Cuvantul lui Dumnezeu, proorocit prin sfintii prooroci ai Vechiului Testament, si aratat noua prin Insasi intruparea Sa! "Cine M-a vazut pe Mine, a vazut pe Tatal", si inca: "Eu sunt in Tatal si Tatal este in Mine" si inca: "Cel care crede in Mine rauri de apa vie vor curge din pantecele lui".
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Cine vrea să Propovăduiască pe HRISTOS Cel Biblic-Evanghelic trebuie să păstreze distincția dintre PERSOANA FIINȚIALĂ HRISTICĂ și Revelațiile Sale Evanghelice. A „limita” PERSOANA HRISTICĂ doar la „versetele” Biblice este o insuficiență. Cuvintele Evanghelice sunt Revelația PERSOANEI care ni Se Comunică atât cât putem noi recepționa. Cuvintele Sale sunt „Viață și Adevăr”, dar să nu se cadă în „magia cuvintelor” peste PERSOANA Sa. CHIPUL PERSOANEI Sale „izvorăște” Cuvintele și doar în legătură au valabilitate. Grupările neoprotestante încearcă o „religie a Cuvintelor” în locul Religiei PERSOANEI HRISTICE.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Creștinismul Ortodox se silește să Păstreze CHIPUL Lui HRISTOS „Cel al Sfinților Părinți”, Cel Văzut și Trăit de „Următorii fideli” ai Lui HRISTOS. Un Hristos filozofic, ca și un Hristos doar Evanghelic sau un Hristos Harismatic nu este HRISTOS „Cel Apostolic”. Martorii direcți ai Lui HRISTOS Cel Adevărat au fost Apostolii și Sfinții Părinți ai primelor Veacuri Creștine. Pentru aceasta, HRISTOSUL care trebuie Reevindențiat este Cel al Sfinților Părinți Creștini, care au UNIT cele Trei Hristologii (cosmică, biblică și eclesiastică). Astfel, pentru noi HRISTOS este LOGOSUL-FIUL Lui DUMNEZEU, CREATORUL Lumii; este LOGOSUL DIVIN Întrupat în Chipul Evanghelic de Om; este HRISTOSUL Bisericii Liturgice.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ar fi bine sa inceapa acest lucru prin a pastra neschimabat Cuvantul Domnului.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
"6.Prin urmare, pentru că unora le rămâne să intre întru odihnă, iar primii cărora li s'a binevestit nu au intrat din pricina nesupunerii lor, 7.Dumnezeu rânduiește din nou o zi, astăzi, după atâta vreme rostind El prin David, așa cum s'a spus mai'nainte: Astăzi, dacă veți auzi glasul Său, nu vă învârtoșați inimile." Si iarasi: "11.Prin urmare, să ne străduim a intra întru acea odihnă, pentru ca nimeni să nu cadă după aceeași pildă a neascultării." Indemnul Sf.Ap.Pavel aici este ca crestinii sa intre intru odihna lui Dumnezeu, fapt ce dovedeste ca odihna lui Dumnezeu este DISPONIBILA pentru crestini, si nu va fi data printr-o vointa sau har intr-un viitor mai mult sau mai putin cert. Si, apropo, tu ce urmaresti serband sambata, dorinta de a ajunge, de a gusta odihna lui Dumnezeu, nu-i asa? Sau nu? Last edited by Illuminatu; 27.03.2012 at 17:17:09. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
- despre odihna lui Iosua (ziua in care poporul ales va intra in Canaan si va avea odihna - daca va asculta de Dumnezeu) se poate spune ca a fost ratata. De aceea a hotarat Dumnezeu o alta zi (cand vom intra in Canaanul ceresc si vom avea odihna); - despre odihna zilei a saptea (sabat), versetul din Evrei 4:9 ne spune ca "ramane",( verificati in toate traducerile: protestante, catolice, grecesti, ortodoxe vechi, etc). Numai versiunea Anania modifica Scriptura si traduce "alta", in loc de "ramane". Cocluzie, in context (Evrei cap 3 si 4): noi trebuie sa avem grija sa nu ne impietrim inimile si sa ascultam astazi de glasul Lui, pentru a intra in odihna, pe care ne-o va da in acea zi (hotarata de EL). Pana atunci "ramane odihna de sabat pentru poporul lui Dumnezeu" (Evrei 4:9 - traducere corecta). |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
"2.Pentru că și nouă ca și lor ni s'a binevestit, dar lor cuvântul propovăduirii nu le-a fost de nici un folos, deoarece, în cei ce l-au auzit, el nu s'a unit cu credința. 3.Pe când noi, cei ce am crezut, noi suntem cei ce intrăm întru odihnă, după cum s'a zis: Juratu-M'am întru mânia Mea: Întru odihna Mea nu vor intra!, cu toate că lucrurile erau încheiate încă de la întemeierea lumii, 4.fiindcă astfel a zis undeva despre ziua a șaptea: Și în ziua a șaptea S'a odihnit Dumnezeu de toate lucrurile Sale." Evrei 4. "8. Că dacă odihna le-ar fi adus-o Iosua, atunci Dumnezeu n'ar mai fi vorbit după aceea de o altă zi de odihnă." Evrei 4. Este vorba de una si aceeasi odihna, chestia cu cele 2 tipuri de odihna este o ceata densa care tot un fel de adaugire-amagire este. Noi, cei ce am crezut intram in odihna, pe cand ei - cei de pe vremea lui Iosua - care n-au crezut nu au intrat in odihna. Citat:
Verbul grecesc "ἀπολείπεται" inseamna "a lasa in urma, a uita". Deci traducerea ar fi, dupa mine "Rămân in urma, dar, cele ale sabatului pentru poporul lui Dumnezeu." |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Interpretarea Scripturii | ancah | Secte si culte | 78 | 20.11.2011 16:33:47 |
| diferente intre calendarul patriarhal si cel de pe site | kristy | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 9 | 19.11.2011 22:23:51 |
| Ce diferente sunt intre catolicism si ortodoxie? | Bast-et | Generalitati | 18 | 17.10.2010 00:56:19 |
| Diferente intre oameni | CM | Generalitati | 68 | 18.07.2009 15:58:04 |
| Diferente intre B.O. si B.C. | Laurentiu | Biserica Romano-Catolica | 44 | 11.12.2007 20:15:09 |
|
|