![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
E prea mult de scris, dar credeți-mă, neplata zecimii nu se găsește printre ele.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Va cred in legatura cu zeciuiala. Ma intreb doar care sunt motivele pentru care cineva ar putea fi exclus pentru ca eu cel putin nu am reusit sa inteleg (aparenta?) contradictie intre excludere si cuvantul Domnului care spune ca cel fara pacat sa arunce primul piatra. Nu este mai putin adevarat faptul ca Sf. Ap. Pavel practica excluderea, am in vedere pasajul in care un barbat traia cu nevasta tatalui sau. Cum se aplica principiul iubirii in aceste cazuri, iubire care iarta totul? Unde este limita? De aceea eram curioasa sa vad unde a pus biserica dvs. limita intre iubire si excludere, pe ce criterii stabileste excluderea. Puteti doar sa-mi insiruiti pe scurt cele 10 conditii, va rog? Imi cer iertare ca insist, stiu ca "curiosity kills the cat", dar asta e :)
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
" Dacă nu vrea să asculte de ei, spune-l bisericii; și, dacă nu vrea să asculte nici de biserică, să fie pentru tine ca un păgân și ca un vameș."
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Da, pasajul il stiu insa se refera la rezolvarea unui conflict intre doi credinciosi fara ca sa spuna daca cel vinovat si neascultator este sau nu exclus din comunitate si fara sa spuna in ce cazuri s-ar putea face excluderea. Pentru ca tot Domnul spunea ca iertarea trebuie sa fie de 70x7, adica nelimitata. Cum se impaca deci una cu alta? Este in continuare un mare mister pentru mine unde se poate pune o limita intre iertare si considerare ca un pagan si vames cu sau fara excludere.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Conditia e aici. Iertarea implica cainta. Nu implica acceptarea unui lucru contrar Scripturii.
" Dacă fratele tău a păcătuit împotriva ta, du-te și mustră-l între tine și el singur. Dacă te ascultă, ai câștigat pe fratele tău." |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Asta pe langa faptul ca cel ce nu poate ierta si tine in el supararea, isi face rau in primul rand lui insusi. Iar el la randul sau este iertat de Dumnezeu dupa masura iertarii acordate altuia. Ceva nu se leaga aici, imi scapa ceva si nu imi dau seama ce. Si sa nu uit: trebuie integrata in tablou si iubirea si binecuvantarea dusmanilor, ori iubire fara iertare nu poate exista. In acest context ramane de vazut daca Dumnezeu ne iarta ca urmare a caintei noastre sau dimpotriva, Dumnezeu ne iarta asa cum a spus pe cruce: pentru ca nu stim ce facem, iar cainta are un alt scop, de a putea noi sa acceptam iertarea lui Dumnezeu si in consecinta sa ne schimbam in bine... Last edited by Tartaruga; 30.07.2012 at 02:14:15. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
http://www.adventist.ro/index/convin...n-biseric.html |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
Daca parasesc de buna voie, cu toate ca s-au facut N presiuni la toate nivelele, sa li se trimita "negociatori" ca poate, poate vin inapoi? Si daca sunt scosi in suturi, cum? Rugaciuni pentru ei prin care sa se aminteasca de "cazul lui Cutarescu" si ce a patit el daca a indraznit sa conteste statutul de profeteasa al individei EGW? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Daca nu sintem ecumenisti ce rost are sa discutam cu sectantii? | bmd | Secte si culte | 177 | 08.11.2010 21:20:53 |
| Ignorati | Sf.Asteapta | Generalitati | 5 | 03.05.2010 08:01:32 |
|
|