![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Șșșșșșșșșșșșșș.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Cred ca in domeniul comercial(reclamele in special)manipularea consumatorului este o strategie elaborata pe sistem think-tank.In domeniul stirilor este deja o certitudine din perspectiva celor care nu cred in coincidente,printre care ma numar si eu.As fi gata sa mizez pe faptul ca in viitor,undeva,candva,se vor tine cursuri despre asa ceva cu privire la ,,Jasmine Revolution".
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Voi analiza subiectul pe larg cand ies la pensie,pe o insula pustie si cand sunt absolut sigur ca am ramas singurul om de pe planeta :) Totusi va pot recomanda o carte care s-ar putea sa vi-se para foarte interesanta,mai ales ca si modul de gandire si actiune.Se numeste ,,The grand chessboard"a lui Zbigniew Brzezinski.Dupa intelegerea mecanismului macro restul devine detaliu micro :) planificat si calculat pe termen lung.Numai bine,interesant topic.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Iti multumesc pentru interes si raspunsuri. Si pe mine m-a frapat cat de vast, interesant si periculos este subiectul. Si cat de actual. De n-ar mai fi! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Obama, Putin...
http://www.huffingtonpost.com/2012/1...#slide=1740685
__________________
Pe noi inșine și unii pe alții și toată viața noastră lui Hristos Dumnezeu să o dăm. |
|
|