![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Și cine e acest mihaibeltechi?
Cu ce se califică el pentru a fi citit și pentru a fi și crezut? Bleah.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
" pentru noi,normalitate,
insemana : Regalitate !!! " |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eu sunt de acord ca monarhia a avut si parti bune- si Nicolae Ceausescu a recunoscut la un moment dat ca ""monarhia a initiat dezvoltarea economica a Romaniei""- insa a spune ca monarhia este o conditie obligatorie pentru ca Romania sa se dezvolte mi se pare complet exagerat!
Sunt tari cu regim republican- vezi Elvetia, Irlanda, Franta, Germania, Polonia, Finlanda, etc care in privinta dezvoltarii economice stau destul de bine! Din punct de vedere istoric sa lasam istoricii sa analizeze cea fost bine si cea a fost rau in timpul regimului monarhic, insa astazi ar fi de dorit sa ne concentram asupra gravelor probleme economice si sociale din Romania! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Căci, atunci când se ridică sus oamenii de nimic, nelegiuiții mișună pretutindeni. (Psalmul 11.8) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Intradevar, insa bataia de joc actuala nu cred ca se datoreaza formei de guvernare republicane, ci oamenilor care conduc Romania!
Indiferent ca e monarhia ori republica, ceea ce conteaza este ca cei din conducerea statului sa aiba in vedere in primul interesul statului si a poporului, si nu buzunarul propriul! Insa la noi dupa 1990 s-a intamplat un fenomen mai rar intalnit: parca toti cei ce ajung intr-o functie de decizie in aparatul de stat se simt obligati sa fure si sa-si umple conturile din banii publici! Nu stiu care ar fi explicatia- poate e ceva ce tine de psihologie! Putem discuta si analiza daca monarhia ar fi sau nu o solutie potrivita pentru Romania, insa nici monarhia nu poate face minuni peste noapte si nu ofera solutii miraculoase! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ar fi bine ca fiecare roman sa citeasca toate cartile scrise de Nicolae Iorga.
__________________
https://www.facebook.com/sil.en.94 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
La fel, sa ne inchipuim o parohie in care credinciosii isi aleg preotul. O dieceza in care preotii isi aleg episcopul. O stana in care oile dezbat intelept si voteaza cine sa fie pastor. Un rau care curge de jos in sus. Cam greu. Omul a scris un raft de biblioteca.
__________________
Doamne, Tu pe toate le știi ! Tu știi că Te iubesc ! www.catehism.com http://regnabit.wordpress.com Last edited by Mihnea Dragomir; 22.05.2013 at 10:15:56. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar in Biblia, Versiunea Anania (www.dervent.ro ), versetul 8 suna altfel si astfel se justifica toate trimiterile care ne duc la Mantuitorul Iisus Hristos si la vindecarea bolnavului de hidropica in zi de sambata si la pacatosii care-L pandeau pe Mantuitorul Hristos sa-L invinuiasca. Ps.11,8 <<Necredincioșii umblă'mprejur; după măsura înălțimii Tale i-ai prețuit pe fiii oamenilor.>> Ps.36,32 ; Mc. 3,2 <<Păcătosul îl pândește pe cel drept și caută să-l omoare;>>(Ps.36,32) <<Și Îl pândeau pe Iisus să vadă dacă îl va vindeca sâmbăta, ca să-L învinuiască.>>(Mc. 3,2) Daca cititi tot psalmul 11 si trimiterile (poate mai bine in varianta din Biblia, Versiunea Anania de pe www.drevent.ro )o sa va cuprinda intreaga frumusete si profunzime a Cuvantului lui Dumnezeu. Si o sa suferiti cu El dar o sa si nadajduiti cu El. Amin! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Iata si o talcuire a versetelor 7 si 8 din Psalmul 11:
<< „7. Tu, Doamne, ne vei păzi și ne vei apăra de neamul acesta în veac.” Prin ne vei păzi se înțelege: „Păzește, Doamne, pe cei ce ne vrăjmășesc din afară”, iar prin ne vei apăra se înțelege: „Apără-ne de cei ce ne vrăjmășesc dinăuntru”, sau, cu .alte cuvinte, Proorocul se roagă aici să ne păzească de vrăjmașii văzuți și să ne apere de cei nevăzuți, ori prin ne vei păzi se înțelege păzirea de neamul de acum, iar prin ne vei apăra, următorul neam al oamenilor răi, adică pentru totdeauna. Iar acest cuvânt s-a adeverit, deoarece credința celor ce au primit propovăduirea Evangheliei a rămas nebiruită de către neamul prigonitorilor cel de atunci, și în veac va rămâne nebiruită, și nici elinii, cei ce o vrăjmășeau fățiș, nici ereticii, care o vrăjmășeau într-ascuns, nu au putut să o biruiască, și nici până la sfârșitul veacului nu vor putea. „8. împrejur necredincioșii umblă,” „Necredincioșii, zice, ne înconjoară din toate părțile, silindu-se să îngrădească și să biruiască credința în Hristos.” Tot astfel fac și elinii, și prigonitorii tirani; dar și ereticii umblă împrejur pentru că nu înțeleg [în mod] drept dumnezeieștile Scripturi, ci strâmb, prin sofisme și tălmăciri rele [greșite]. „după înălțimea Ta ai înmulțit pe fiii oamenilor” „Fiindcă Tu, Doamne, zice, Te-ai înălțat, pe Cruce Te-ai sârguit, iar pe neamul omenesc – pentru care ai pătimit – de multă purtare de grijă 1-ai învrednicit.” Prin înmulțire se înțelege multă purtare de grijă; și dimpotrivă, prin împuținare se înțelege puțina purtare de grijă. Ori se mai înțelege și altfel: „Că Tu, Doamne, Te-ai suit la ceruri în vremea înălțării [Tale], și ai făcut bine oamenilor, trimițând pe Duhul Cel Sfanț, Care a luminat și a povățuit pe oameni la propovăduirea Evangheliei. Poate că acest psalm se potrivește istoricește [vorbind] și lui David, căci atunci când David fugea de Saul, el prihănea fățărnicia și vicleșugul fățarnicilor lui prieteni, chemându-L numai pe Dumnezeu spre ajutor și mântuire, de vreme ce păruții lui prieteni s-au unit cu vrăjmașii lui. Drept care și proorocește pieirea unora ca aceștia, spunând mai dinainte că va pierde înalta grăire [îngâmfarea] și mândria lui Saul și a celor împreună cu dânsul, însă acest psalm îl suprascrie a opta, pentru cuvintele care sunt cuprinse în el: Acum Mă voi scula, zice Domnul, și cele următoare, care se potrivesc învierii Domnului, pentru că dacă le-am potrivi pe acestea la David, pe care auzindu-1 Dumnezeu, îi făgăduiește să se scoale, adică să se pornească spre izbândă în vremea prigoanei și a vrăjmășirii lui Saul, și să pună pe cei scăpătați și săraci întru mântuire, și să arate în lume că este puternic și drept, pentru mântuirea pe care a lucrat-o, de le-am potrivi pe toate acestea, zic, la David, ne-am împotrivi suprascrierii despre ziua a opta, ziua Invierii.>> „Psaltirea în tâlcuirile Sfinților Părinți” Cuviosul Eftimie Zigabenul, Sfântul Nicodim Aghioritul http://psaltirea.wordpress.com/2008/...salmul-11-5-8/ |
|