![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Last edited by vsovivivi; 15.01.2014 at 10:47:54. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Viermele dezvaițer face o lucrare ergonomică de 'mare interes' și 'mare înțelepciune' făcând parcă pe placul Dumnului. El lucrează parcă mântuirea și căutând el să facă mereu 'înțeleapta mântuire' de fațadă, fiind purtat de conștiința cea mare foarte..eronată, eronată total de grija cea mai mare a ispitei: viermele crede că altul făcând legea, porunca, binele atunci și el va ajunge mai repede la privirilegiu... și așa i se pune mereu pata și se răzbună ca fiarele acționând unitar la o singură comandă, se răzbună împrăștiind neghina vopsită, adică batjocura și ironia naivă, adică muncește de zor ca la un serviciu, face lucrarea fățărniciei și nu-și dă seama că el pentru a-și zdrăngăni meritele sale furate de la cel care le-a făcut ajunge ca un chinval răsunător și averea lui ca o pungă plină de aramă deșartă și talentele sale ajung ca o speranță ambițioasă și dibace să-i măgule și să-i mituie viitorul...
Săracul prost, viermele ăsta, nu face altceva decât că se teme și eronându-se se crește, se mândrește, se umflă în perne, se dă mare, îngrozitor, grozav când defapt el temându-se își învârtoșează cerbicea cerviciului. Cine nu se teme: de bătaie sau că va fi dat afară sau că va fi chinuit de foame sau de munci sau că va muri singur sau că nu mai știe versurile pe scenă sau lecția sau că în public se întimidează și încurcându-se o să arate ca un prost rătăcit... acela să arunce primul cu piatra în ditamai viermișorul răspândac de sminteli: ''Vai de cel prin care vine ispita''. Ca să vă opriți căderea, ca să ieșiți din calvarul spurcat și pofticios al firii drăcești: mâncarea fățarnică, desfrânarea linguștierilor, răzbunarea batjuocoritoareoare, că asta e firea castei viermilor ce vor mereu unirea lor în carne crudă && în bani murdari && în bani spurcăcioși &&... dacă chiar vreți cu adevărat să vă înfrânați atunci ar trebui să nu mai dați lecții vrând mereu voi să dezvățați pe altul în timp ce tu însuți ești rob exact acelui păcat pe care îl placi cu ardoare. ''Să ne mustre și să ne dezvețe Domnul Dumnezeu!'' Deci mâncați numai pe Hristos, poftiți numai fundu' iubitei și urând de moarte răzbunați-vă pe viciu și nu pe vicios. Într-un cuvânt: căutați să vi se pună pata pe viciu ca să nu mai pătați! Iar dacă vreți și voi să cuceriți firea Domnului, atunci iubiți, iubiți-vă liber unii pe alții, iubiți tăinuind și dacă vreți să vă desăvârșiți atunci iubiți-vă PRECUM... ca oamenii văzând să dea slavă nu vouă ci lui Dumnezeu fără ca voi să le fi arătat lor ceva bun. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Postiți la striptisurile curioase ale gustochilor forțoși și infideli care-l iubesc pe Dumnezeu de ochii forței gLumii îndrăgostindu-se în taină mereu de tot felul de idolițe cu care vor să facă s-forțare pentru înălțare de sine în sine ca erorile beroice a tot știutoareoare spre forțare!
Faptele bune vin din iubire căci iubirea este cea care poate să asculte de Dumnezeu în om cu răbdare. Țineți-le ascunse de oameni și de toți clericii autoînălțați la privilegii ca pilașii mituiți cu poftele sevrajelor capcanelor ademenitoare căci vă vor distruge din pismă prin ispitiri viclene în care căzând nu vă veți mai putea ridica și veți trece de partea lor, de partea satanelor și anticriștilor ce vă învață inversarea în bucate ca să mergeți din rău în mai rău mâncând pilitură până ce vă piliți ca p-roștii. Last edited by vsovivivi; 11.02.2014 at 18:27:27. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Viermele lacom și pilaș dezvaițer poftește îndrăgosterroarea fesernică, fețernică, vezernică așa ca câinii și ca porcii căci câinii sunt credincioși stăpânului pentru carne dar își înșeală cățelele din obijnuință îndrăgostindu-se mereu de alte fese iar porcilor nu le mai pasă odată ce au ajuns în lanul cu porumb, exact ca viermilor dezvaițari. Problema grea și fără soluție este la p-rost căci prostul pă dă rost e atât de credul și de naiv încât își închipuie că altele o să-l întinerească, o să-l îmbogățească de plăceri, o să-l vindece de deznădejdi, o să-l perfecționeze și o să-l desăvârșească, o să-l sfințească, o să-l curețe, o să-l înfrumusețeze, o să-l înțelepțească făcându-l mai puternic și mai stăpânitor, mai atrăgător ca dracool... practic, sărmanul prost naiv și deznădăjduit crede săracul ca bunul, ca cel de bună credință, că de la ea își va primi o sarcină de îndreptare care-l va duce la mântuire, de la ea: amorerroul său propriu foarte egoist și orgolios, zeița lui cioplită pe care vrea s-o vadă implementată în toate fetele de care se-ndrăgostește cu ochii în timp ce-și iubește blazat și obijnuit Dumnezeul și femeia lui făre dragoste ci doar din interes inversat, pentru bani murdari, obijnuit fiind să-i fure ca un mituș pilaș îmbătrânit în neputință și în frică de bătaie, de foame, de răspundere, de pierderea cărnii stricate din care-și face el jumeri buni de tot și cârnați afumați cu fumuri de alcoolist ratat că cică lui nu-i e frică de moarte și nici de chinurile morții deși o slujește ca un sclav ducându-i ei: fesarnica mereu toate sarcinile pe care nimeni nu le-a poruncit decât el și le-a luat din sine, de la pomul corupt, că cică dă bine pe sticlă să fii văzut bine și realizat.
Pe scurt de tot: Pilașul pofteștie îndrăgosteala fesernică de altele ca fețernicii în timp ce iubește... și sevreaja îl biruiește!.. prin aluzii perverse, prin iluzii perverse, prin scenarii și programări pervers ironice și gLumețe... de la semețe limbi ce se dezbracă pe bani... până amețește săracool și cade în nepăsare și multă mâncare lingușitoare ca o răzbunare... foarte foarte luptătoare. Last edited by vsovivivi; 13.02.2014 at 12:12:22. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Da, îndrăgostiți-vă de toate fetele frumoase făcându-vă vouă înșivă pe plac... amorului vostru propriu din voi așa încât acolo în iubirea curată să aveți credință bună și tainică și fierbinte spre slava lui Dumnezeu.
Adică atunci când vă vine să vă uitați la fetițele sodomei și ale gomorei care vă ispitesc cu strigătele lor și cu frumusețea lor neastâmpărată, când vreți să vă simțiți un mare faraon fariseu, stăpânul gLumii, când ca un rege tare vreți să faceți dreptate răzbunându-vă, când ca un șarpe viclean și rău vi se pune pata să pătați în ascuns îndemnând la îndrăznire cu vorbe lingușitoare ce fac trimitere la perversiuniuni... atunci... căutați să vă faceți pe plac unii altora la ce este bun și curat pentru Iisus, pentru Hristosul înlăcrimat din voi. Prin Cuvânt putem atunci să facem ceea ce-i place lui Dumnezeu să putem face asemenea lui Hristos și prin Cuvânt nu putem să facem ceea ce nu-i place lui Dumnezeu să putem face. Deci spuneți NU ispitei care-ți arată un viitor frumos și plăcut în timp ce în clipa de față ispitești păcătuind!.. privind și închipuind perversiunile ce vin din sarcina gLumii, sarcina deznădejdii! Prin Domnul s-a făcut și se face tot ceea ce e bun și curat și prin Domnul nu s-a făcut și nu se va face tot ceea ce nu e bun și e spurcat! Nu vă lăsați seduși ca p-roștii de prostia proastelor proștilor fățarnici ce vă ispitesc la dezmierdări! Căutați mai degrabă desmierdările respingând dezmierdările gLumii carece este credincioasă doar de fațadă ca să nădăjduiți că o să vă reaslizeze ea. Vă batjocurește, vă spurcă, vă omoară și vă face sclavi păcatului prin banii murdari! Șarpele cel rău și foarte șiret a frustrat-o pe Eva pentru ca astfel ea să-i facă pe plac semeției lui Adam în contra lui Dumnezeu așa cum se revoltase păcatul direct în numele lui Lucifer vrând să facă streaptease ca să se dezvinovățească cu toții. Nemulțumirea înseamnă lipsă de asumare și aruncarea vinei pe cineva... pe primul nevinovat pe care ți se pune pata crezând ca p-rostul c-o să scapi mai ușor!.. continuînd să păcătuiești în prezent în timp ce te ispitești cu un viitor berroric. Last edited by vsovivivi; 18.02.2014 at 16:56:56. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Cînd mergi pe stradă printre oameni, prin mulțime, ai poftă de fete, de fecioare, să le vezi, să le mănânci din ochi... defapt acolo în tine e vorba de o poftă vicleană rea și perversă.
În ochiul tău se întâmplă o ispitire continuă spre trădare când s-arată ceva tineresc, ești dus spre mituire cu duhul minciunii măririi de sine, bun și cu multe merite și plin de experiență, matur, capeți o speranță deșartă râvnind la o viitoare hrănire frumoasă cu lapte și miere, vrei o întinerire și o remodelare cu un chip tânăr și frumos și puternic și feciorelinc desenat în amestecul acela care-ți place mult... ...Acolo în laptele și mierea cea foarte merituoasă se întâmplă incredibilizarea cea rea prin minciuna luptei pentru luptă, minciuna inversă, aluatul fariseilor, neghina vopsită dată la împrăștiat, dezgolirea și dezbrăcarea și descoperirea spre pâră și trădare, în sensul că pictând în ea ca într-o cremă dulce, desenând și pictând fetele ca pe nisip pentru ca să arate ele cât mai frumos să-ți placă, tu ca mare artist privind și lingând și mâncând din ochi capeți merite ucigașe și vrei să fii lăudat apoi de ele la toate meritele tale ucigașe dar tu nu realizezi uciderea lui Dumnezeu în voi înșivă... defapt meritele după care-ți ascunzi uciderile, meritele cu care dai să te lauzi nu sunt meritele tale căci tu ce merite poți avea ci alea sunt meritele pe care le-ai furat de la Dumnezeu, prin superstiții, mituri și bârfe de la gLume, le-ai moștenit de la părinți sau le-ai obținut prin talent pervers și lucrând singur cică fără niciun ajutor... ca un tip original, ca o cauză unică a succesului, a plăcerii și a fericirilor veșnice. E vorba deci de merite... de viață și de moarte, de minciună pentru pâră trădătoare sau minciună pentru păzirea tainelor sfinte . Și tu ca prostul credul și naiv privind fetele, fecioarele, tinerele, că și lor le place să le acorzi importanță și merite privindu-le, flirtând, adulând artistic, adulmecând.. îți vine să le mănânci ca pe înghețată ca să te lauzi de cât de frumos le pictezi tu în lapte și miere și atunci prin ochi îți iese o limbă ca de șarpe, ca de pisică sau alt animal ca să le lingi parcă din milă așa ca animalele ce-și mângâie puii ca să-i curețe, să-i spele, să-i iubească... doar că omul linge viceversa căci la om linsul e viclenie și tu nu faci altceva decât că te încânți, te încânți cu păcatul, cu mângâierea păcatelor și doar le ispitești și pe ele și pe tine ca să cazi în recidivă căci tu sevrotic fiind sigur vrei defapt altceva: să le prăjești și să le mănânci ca pe orice cărnărie albă sau bronzată, roză sau rumenită cu ochi alunecoși, înlăcrimați, dulci, și cu gesturi pline de capricii feciorelnice pe care ai vrea să le bei........ firește că le mănânci și le bei în timp ce ți-ar place să faci sex pervers cu ele, sex adulter, sex trădător, sex fantezist ce imită pozițiile trădării, prilejurile și obrăzniciile locurilor unde se poate întâmpla trădarea, înșelarea, încestul, lăcomia, căci omul viclean și rău și naiv și credul și necredincios se dă el tatăl acelei fete pe care o seduce... arătându-se un tată credibil, capabil, dibaci, jmecher ce nu se lasă fraierit, lacom și egoist pentru a face avere, pentru a se realiza, un tată al minciunii pentru a se descurac, un tatăl totalitar pentru a stăpâni și supune, imbatabil, neînfricat, tatăl a toate... și ea ca proasta credulă acceptă să-și lepede pe adevăratul Tată-Dumnezeu, pe proprii părinți trupești, pe frați, pe duhovnici, pe prieteni, pe apropiați... ca să se lasă amăgită cu înfierea la acest tată adoptiv... tatăl viclean, necredincios, ispititor-frumos și rău. Deci e vorba de merite furate cu care se laudă prostul fățarnic cu față cool în timp ce născocește frumuseți pictând în lapte și miere pe stradă privind la fete și fecioare tinere în timp ce le linge ca pe pui prin ochi... da' invers... adică nu spre milă și curățire și iubire ca animalele ci invers: spre pofte perverse, spre trădare și răzbunare prin viclenie! Ca să ieșim de acolo, din ispită și din calea cea rea ce duce la pierzare, Dumnezeu ne-a învățat să nu lucrăm noi ci EL prin noi, și nu pentru meritele noastre egoiste ci să lucreze El prin noi pentru meritele cele tainice ale Tatălui ceresc fiindcă slava Lui e bună și altruistă. Dumnezeu întotdeauna împarte meritele Sale cu omul chiar dacă defapt ale Lui sunt toate meritele oricărei lucrări și chiar dacă numai Lui Ii se cuvin toate laudele... El împarte sfințenia Sa cu toată făptura și cu toată creația Sa fiindcă e un Dumnezeu iubitor tainic și altruist tainic în iubirea Lui cea sfântă și curată și curățitoare. Last edited by vsovivivi; 10.03.2014 at 18:07:07. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Cînd te mânii, când te apucă furia și ți se aprinde nemulțumirea, tu defapt arunci vina pe altul cu ură și răutate căci combini, amesteci binele și răul așa încât tu să fii la mijloc de parcă punându-le în echilibru nu te mai privește ce faci și nici nu te mai atinge sau implică deloc. Când te înfurii în mintea din suflet combini răutatea minții și dorința crudă a răzbunării, a urii de moarte cu bunătatea lui Dumnezeu, cu bunătatea femeii sau cu bunătatea nevinovaților în timp ce simți că puterea asta rea te înalță și totodată mâncând acest amestec simți că te umplii de plăcere, crezi că e bun și că îți place gustul ăsta: bine + rău = meritele competente ale răzbunării.
Deci te înfurii amestecând ceva foarte rău cu ceva bun și plăcut rezultând un duh al răzbunării ce te înalță de sine mituindu-te cu socotelile tale competente, cu analizele și cu forța și puterea ce rezultă din comportamentul de fiară criminală ce îngrozește care îți comunică tot felul de grozăvii mituitoare. Și mergând mai departe, lăsând în urmă această furie venită din senin într-un pahar cu apă din pricina minciunilor neobservate, pentru că brusc ți se pare că ai fost victima râsetelor și batjocurilor ca un handicapat blocat, treptat devii supărat îndelung și apoi trist și rămâi așa multă vreme supărat că nu te-ai răzbunat, supărat și smolit așa ca o mască de fariseu împietrit și deunădăjduit ce-ți trimite semnalele puterii ca să te tot îndoiești hrănindu-te cu scepticism. E plăcerea și puterea vechii furii stârnită din minciuni viclene de care nu ești conștient și nu pricepi că ți-au schimbat și eronat mărturia. Mergând și mai departe și începând să te crezi un mântuitor (medic, vrăjitor, jude, profesor de știință, preot, sfânt, înțelept...) adică unul care vrea să iasă din deznădejde prin forțe proprii, începi să preschimbi furia în cea mai rea și cea mai cruntă mânie tăcută care se numește viclenie și răzbunare și așa ajungi să amesteci răutatea cea mai rea și gustul ei cel mai amar și cel mai toxic cu viclenia profitului trupesc cel mai dulce, cu ceva ce ți-ar aduce bine-dispunere trupească, plăceri, odihne,... așa ca o stare de bine foarte echilibrată și acest amestec toxic dintre răutatea cea mai rea și răzbunătoare și dintre profitul cel mai ascuns și cel mai accelerat, cel mai ușor, cel mai jmecher produce iluzia unui bine, ca un viitor de dorit cu gust plăcut în prezent și viitor pentru că ți-ai amestecat răutatea veche cu binele trupesc și iată ai mâncat cu plăcere părînduți-se că te-ai făcut mai mare. Deci asta este viclenia ca un amestec dintre o fiară scoasă din minți și un vierme mort foarte știutor și foarte șiret care muncește și se zvârcolește fără să se mai oprească oricât îi ceri să nu mai continue. Iar statornicia în viclenia asta devine o obijnuință prin repetata păcătuire și ori de câte ori ridici privirea iată că o ridici cu interesul acesta moroic de tip zombi, o ridici ca să te înalți în acest sevraj ispititor al păcătuirii și păcătuind ispitești înălțându-te viclean ca să atragi și să persiști în mândria asta a păcătuirii de parcă te-ai sfinți mereu înălțându-te ca un naiv deasupra de parcă ai avea și merite în furia asta neîncetată. Trist este însă că starea asta de viclenie continuă și de lucrare repetată a fățărniciei pentru slavă de la oameni nu o poți lua în seamă și deosebi căci modul ăsta viclean de a fi și de a te comporta cu maximă 'competență' și cu mare interes de profit pentru răutate ți se inoculează de mic din toate direcțiile așa fel încât ajungi să crezi cu siguranță toate minciunile gLumii, ale satanei și ale tuturor necredincioșilor încercând împreună cu ei sau ca ei tot felul de căi păgâne pentru ca să ieși din deznădejde și să te vindeci la capul cel rănit de moarte, la dorul puterii răutății din eul tău care cere mereu răzbunare pe mai mic și pe mai mare ca un fel de fotomodel celebru. Ca să ieși din această lucrare vicleană a plăcerii răutății semețe și a necredinței contrazicătoare și mereu îndoielnice și foarte precaute invers este bine să-ți dai seama că în tine lucreză viclenia în fel și chip fără să o poți vedea și fără să o poți lua în seamă... și pricepându-ți starea de viclenie plină de interese egoiste sau de interese ce se arată foarte frumoase și foarte altruiste de ochii gLumii, pentru slavă de la oameni, e bine să-ți hrănești ridicarea privirii nu cu meritele tale ca să te înalți și tu cu ochii ci să-ți hrănești privirea cu dorința de a fi ocărât nu ca să te arați victimă sau fachir ci spre a învăța practic să rabzi râsetele tuturor la adresa prostiei, urîțeniilor, viciilor, neputințelor, handicapurilor tale fără să faci din asta un merit personal ce-l expui cu talent fraierilor printr-un joc de teatru ieftin pus în scenă ca o vrajă ce stârnește efectele perverse și viclene ale meritelor crezînd că prin asta ai să scapi mai ușor, crezând că așa te eliberezi mai repede din sclavia și slugărnicia serviciului păcătos cu care te mândrești ca p-rostul. Pe scurt: ieșirea din viclenie și furie și răutate și fățărnicie necesită să realizezi cu mintea și să vezi efectiv că păcatul cel mai mic pe care îl faci foarte des este defapt păcatul cel mai criminal fiindcă nu-ți pare rău și ai iluzia că-ți face bine și te sfințește. Trebuie să pricepi că păcatul cel mai mic făcut cu ochiul devine viciul cel mare care va ucide pe Dumnezeu din tine pentru că vei ajunge să fi un martor corupt care vrea să fie mincinos pînă la urmă, pentru că vrea să se dea victimă și să se arate nedreptățit... e defapt minciuna rea care pârește și vinde minciuna cea bună care tăinuiește, e minciuna satanei, pentru care ai păcătuit și o vrei și vrei să o crezi și o crezi căci ți se pare că te ridică deasupra și că rezultă că nu ai păcătuit, logic, dar acolo deasupra nu e cerul ci e haosul trufiei și deci vei crede ca naivul că minciuna și satana te va ajuta să ieși din groza morții ce vine de la păcatul care știe că va murii și care te face să-l aperi pe el ca pe tine însuți în contra lui Dumnezeu... neluînd tu în seamă că vei fi o fiară haotică în trufia ei plină de privilegii și patimi avocățești lingușindu-te că scapi și tu pe alții și pui pile bune tot așa precum ai scăpat și tu ca un pilaș tot poporul de o rătăcire îngrozitor de mare ca o catastrofă....... ea e, ea e grija cea mare, grija gLumii, grija răzbunării pe Dumnezeu! ''Cine vrea să urmeze Mie să se lepede de sine și să-și ia crucea și să-și ducă crucea pe care i-o pune gLumea în spate și cu care-l chinuie și-l bate și-l ispitește și s-o ducă pe Calea Mea, ascultând de porunca Mea, de voia Mea... și răbdând până la sfârșit sigur va ieși din împărăsirea Cerurilor, din viclenia cea mai rea... din viciul ochilor ce caută să înșele pe Dumnezeu ca naivul orb ce nu pricepe, nu vede și nu ia în seamă crezând că nu e și nu-l privește. Vrea să acopere că n-a făcut, Vrea să acopere că n-a crezut în ideea că cică n-a știut și că a uitat și că nu se referea la el... mustrarea. Nu se poate acoperi păcatul prin îndreptățirea lui cu același păcat sau cu un altul! Sufletul petrecerii gLumești carele ești ca un meșter se bazează pe necredință, pe viclenia necredinței, pe U, și pe meritele meșterului care face petrecerea să pară bună prin amestecarea răutății necredinței egoiste venită din bănuieli și minciuni cu plăcerea de sine foarte înălțătoare care te îndulcește prin iubirea de sine egoistă și prin altruismul deșertificator făcut de ochii gLumii... ...și toate astea ca să-ți înfiezi ficele și fii oamenilor ție însuți pentru pofte și sclavie și nu lui Dumnezeu ca să le facă El libere de păcat și de mândria vieții și beroismul morții! Last edited by vsovivivi; 25.03.2014 at 10:38:24. |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Cine mai tine post negru?! | Daniel_7 | Generalitati | 55 | 09.02.2018 18:29:45 |
| post negru | tigruta25 | Generalitati | 20 | 14.09.2014 02:38:17 |
| Postul negru | bogdanc | Sfintele Pasti - Invierea Domnului | 20 | 04.05.2013 16:39:27 |
| post negru | cristina mioara | Generalitati | 28 | 29.07.2011 14:40:19 |
| Postul la crestini si postul la maestri yoghini - oare sunt acelasi lucru? | mihailt | Generalitati | 21 | 10.09.2010 11:24:12 |
|
|