![]() |
![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
notiuni, care sunt greu de imaginat/explicat prin cuvinte.Iar atunci cand cineva incearca sa-ti explice pt prima oara ceva complex la prima vedere in cuvinte, asa te ia plictiseala si incepe mediu ambient sa-ti distraga atentia... De obicei in Vest se merge foate mult pe autodidacticism, profesorul avand doar rolul de a le prezenta elevilor, planul de parcurgere si ce sa studieze, urmand ca elevul sa citeasca cartile respectiva la biblioteca. ![]() formeze singur.Chestia are un impact fenomenal asupra maturizarii elevului cat si asupra personalitatii sale.Cine vrea cu adevarat sa studieze, s-o faca cine n-are idee ce vrea in viata, nu-i nimic are idee viata ce sa faca cu el. Citat:
dea profesorul 1 pt copiat cand elevul sau parintii elevului dau mita directoarei, tocmai sa nu-i dea 1 ci alta nota. Eventual 10 , depinde de pret pana la urma cred. Probabil ai zice ca este caz izolat.Pai nu este.Este starea generala a asa-zisului "invatamant" de aici. In 2012 cand au picat cam 60-70% bacul, s-a dovedit ce este in realitate ce este acest sistem. Ba eu cred ca , si atunci profesorii au fost indulgenti.La modul cat de pregatiti sunt in realitate liceeni de clasa a 12-a pt bac, in realitate 90-92 % n-ar lua bacul. Dar s-au simplificat subiectele(s-a coborat gradul de dificultate) astfel incat orice pierde-vara sa poata lua bacul. Si in conditiile astea tot au picat 60 %. Am vazut gradul de dificultate ale subiectelor de la bac(de la mate-info) si nivelul de dificultate ale acestora este la nivelul unei teme de mate pentru acasa de pe vremea mea. La unii, li s-a spus cum sa completeze, cartusul de pe prima foaie de la bac, si li s-a dat exemplu:Ion Popescu. Toata sala a scris la nume si prenume: Ion Popescu. Nu sunt bancuri.Sunt chestii reale.Iar pe astia ii expediaza pe piata muncii si apoi tot ei se intreaba : dar de ce nu-i angajeaza nimeni ? Oare de ce nu-i angajeaza nimeni ?. Hm, oare de ce ? Last edited by oaie_cugetatoare; 26.01.2015 at 18:16:48. |
|