![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Păi bine, măi, Emiliane, dar ai spus negru pe alb că nu ești Botoș Remus Emilian. Asta nu e minciună ?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
Nu ți-am spus eu ție că numele real din viața reală, mă privește, de câte ori să ne repetăm, măi Mihai, de câte ori să vorbim același lucru? De ce nu ești om să înțelegi că NU TE PRIVEȘTE numele meu real ? Ia spune. Unde am spus eu deci, care-i numele meu real? Păi vezi că înflorești, faci deducțiile tale (i)logice, duci în eroare, manipulezi, dezinformezi ? Ai grijă de tine. Ieși din erezii. Că altfel, nu te mântuiești.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.
Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice. Biblia |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Citat:
In schimb, ai spus negru pe alb ca NU esti Botos Remus Emilian. Ceea ce e o minciuna. Si eu nu inteleg treaba asta, cum poate unul care se crede mare apologet, mare marturisitor al Adevarului, al lui Hristos care este Adevarul, sa inceapa prin a minti cu privire la propria identitate, ascunzandu-se de parca ar avea ceva pe suflet. Ia imagineaza-ti, Emiliane, cum ar fi fost daca vreun Sfant Apostol ar fi aparut in sinagoga sa marturiseasca, dar ar fi mintit in legatura cu cine este el, mai ales in raport cu niste oameni care cunosteau foarte bine adevarul. Stii cum ar fi aratat Faptele Apostolilor ? Uite asa : "Am venit sa va vestesc Evanghelia lui Hristos, eu sunt xsulescu" "Pai stai mai, ca tu esti Andrei, te stie tot orasul" "Nu sunt Andrei, spuneti-mi xsulescu, nu va intereseaza cine sunt eu, eu am venit sa va vestesc Adevarul!!!!" "Fugi mai de aici". |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Să revin on-topic: Augustin, este fericit, niciodată sfânt, și este dovedit: dogmatic, patristic și biblic, că a fost este și va fi eretic.
Unul din cei mai mari eretici, din câți au existat vreodată ! Mai mare chiar ca și Origen și ca Arie.
__________________
Noul Testament ortodox e manualul normalității. Să citim zilnic din el, din Patristică, Dogmatică, Sfintele Canoane, cărți de la Sfinți ortodocși, nu de alte culte, ptr. a avea viață sfântă. În erezii nu e Duhul Sfânt, Har, Taine, Mântuire.
Dorim unirea tuturor în Sfânta Biserică fără ereziile lor. Hristos/Biserica/Creștinismul este și va fi ecumenic nu eretic-ecumenist, deschis la dialog și vindecare ptr. orice boală până la Parusie. Iubim toată Creația. Sunt 9 Sf. Sinoade Ecumenice. Biblia |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Uite, zici că Augustin e fericit. Desigur și eretic. Cum se împacă acestea două? Dacă Biserica Ortodoxă îl numește fericit (iar nu nefericit sau altminteri) și l-a trecut în Calendar, oare Domnul nu ține seama de asta? Ci numai de faptul că este numit și eretic? Fericit nu înseamnă nimic pentru noi și pentru Domnul? E ceva minor să fii pomenit ca Fericit în Biserică? Te întreb foarte serios, întrucât nu înțeleg chestiunea asta, vai de mintea mea nepricepută. Și mai e ceva: eu care sunt cum sunt, cum să mă raportez la un fericit? Să fii numit "Fericit" de Biserică nu îmi pare puțin lucru. Că de măsura vieții lui eu nicicum nu mă pot apropia. Asceza lui eu nici n-o pot visa. Scrisul lui eu nu nădăjduiesc să îl am vreodată în dar, ori să îl capăt prin vreo vrednicie personală. Și atunci, ce mă fac eu față de acest fericit? Îi dau la cap cu termenul "eretic"? OK, dar oare mă ajută? În ce fel? Ți-aș mulțumi dacă mi-ai da o mână de ajutor în dilema asta. Doamne ajută! |
|
|