![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ai tinut bre vreodata post negru ?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Dacă ai fi citit măcar o postare ai fi priceput de când mă tot chinui să încep să țin post negru... la viciu și la mândrie și aroganță.
Dar nu este suferință mai mare decât să constați că deși îl cunoști pe Dumnezeu sau pe Hristos ca nimeni altul de bine ai reușit performanța să nu-L mai iubești... și nu este prostie mai mare și ratare și ghinion mai frustrant fiindcă pe Dumnezeu îl iubesc toți și L-ar iubi și mai mult dacă L-ar cunoaște, practic n-ai cum să nu-L iubești dar mirarea și minunea cea mare este că pe El îl iubesc și cei ce nu-L cunosc... deci cred că înțelegi durerea asta a pocăinței de parcă eu sau tu ai fi satana cât e de amară când realizezi, când pricepi că nu-L iubești sau nu-L mai iubești pe El ci pe tine sau pe mamona... când vezi că ai căzut și ai căzut sigur pentru că nu poți să-L iubești pe Dumnezeu și să te și îmbogățești... de păcate, nu poți sluji la doi stăpâni fințeniei 'dar' și păcatului. Nu se poate fiindcă o să te amăgești istovindu-te de atâta minciună și păcăleală. Cel mai simplu și firesc este să iubești binele, lumina, sfințenia, dragostea curată, taina faptelor bune ca să nu te lauzi și să nu ispitești și să nu desfrânezi... cel mai ușor este să-L iubești și să-L asculți și cel mai ușor este să păzești și să ții un post negru ca să poftești să-L asculți... însă omul preferă să nu vadă păcatul din ispita cu Dumnezeu și încântarea apoi după căderea înapoi în viciu, încântarea tot cu Dumnezeu, cu fericirea de la cele trăite cu El... și oare ce poate pune satana în cârlig cârlig cârlig și în capcană ca să țină figura atunci când te pescuiește dacă nu tot felul de daruri și fericiri de la Dumnezeu? Și așa a pus viciul naționalism exclusivist lacom în fiii lui Dumnezeu, în fiii lui Avraam, în ortodoxia asta naționalistă căci e vorba defapt nu de fiii lui Avraam, sau ai României sau ai lui Dumnezeu ci de fiii păcatului că dacă ar fi fost fiii lui Avram ar fi avut dreptatea și credința și faptele lui Avraam sau dacă ar fi fost fiii României ar fi avut ascultarea și răbdarea României sau dacă ar fi fost fiii lui Dumnezeu ar fi avut sfințenia și smerenia Domnului dar ei nu sunt fiii lui Avraam sau ai României sau ai lui Dumnezeu ci fiii naționalismului păcatului ca formă de acțiune și reacțiune, ca formă de răspuns la alt naționalism lacom care vrea să fraierească și tot fraierind din naționalism contra naționalism ajungem la rădăcina viciului: privirea cea lacomă sub fustele fetelor... că de aici iese orice naționalism exclusivist... visează o credință corcită cu mamona, un viitor corupt și iresponsabil... o 'fericire' a legii fărădelegii și a libertății de a sta sub papucul tuturor viciilor cu obediență sperând că răutatea este defapt o putere a dreptății... o libertate de a te uita sub fustă... la început una întâmplător, apoi sub mai multe și gata... iată un tânăr naționalist! Oare nu vedeți cât de sfinverși și de lași sunt toți cei ce se erijează în a se arăta niște îngeri ai dreptății?... foarte naționaliști și foarte mari zeloți luptători pentru valorile credinței. Păi cu cine luptă ei și pentru cine sau pentru ce? Luptă vreunul cu viciile și cu privilegiile și cu duhul rău și antichristic? Lupte vreunul pentru Dumnezeu și pentru a se împlini mila Domnului și mântuirea? Toți vor la putere după lozinca ''la plăcinte înainte, la război înapoi''... însă totuși cu cine credeți voi că se duce războiul? Împotriva cui credeți că trebuie dus?.. și cu ce arme? Păi cu voirea de a te uita sub fustă acum sau pe viitor... ăsta e războiul și de aici trebuie început postul negru, așa că mă rog lui Dumnezeu să pună și cu mine început bun ca să nu mai vreau... stricarea templului și istovirea și crima și sinuciderea făcând pe prostul și orbul și neștiutorul... așa ca puii de pui, puii de om și atât, ca toți puii de VIPeresuri...... pentru că răul e rău și Dumnezeu e binele oricât ar încerca naționaliștii fă-țarnici să te facă și pe tine să crezi că ar fi invers ca să le fii complice. Și mă întreabă unul că dacă e goală și n-are fustă atunci cu ce voire trebuie luptat? Atunci trebuie luptat cu voirea de a o îmbrăca fiindcă ea și așa dezbrăcată te poate ajuta... însă tu vicleanule n-o strica și nu te istovi autoamăgindu-te și păcălindu-te că dacă strici templul și casele și trupurile sfinversând credința o să-ți fie bine la nesfârșit! Nu crede în necredință căci te vei istovi mai devreme sau mai târziu închipuindu-te berou ca îngerii nedreptății ce se cred drepți dându-se victime ca în loc să lupte cu viciul mai degrabă să-și găsească pretexte ca să se plângă și să se lepede de iubirea lui Dumnezeu. Crede în Credință și nu pofti să te uiți sub fuste.. din pură curiozitate întâmplătoare! Last edited by vsovivivi; 14.08.2015 at 15:09:13. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Dar pe mine ma interesa daca ai tinut sau nu.Simpla intrebare am avut
simplu raspuns as fi dorit. Citat:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Așa îl păcălește pe naiv satana cerându-ți să fi bun de tot cu toate!.. doar că la capitolul tot și toate include și viciul și păcătuirea și omul crede că e bun și mare și bine crescut, înălțat și se bucură de slava de sine și a oamenilor atunci când iar și iar face 'bine': dă voie, primește, mângâie, împlinește blestemul, face sfiinversări adică face bine viciului, păcătuirii, fărădelegii... și mai ales face bine neputând face bine, neputând face rău viciului că e prea bun... bun de tot... și se laudă că poate sfinvers și nedrept.
Și crezând el că e bun și mare și drept se îmbată de sine însuși uitând de Dumnezeu și atunci când îi cere cineva să facă rău viciului el se îndoiește și se tulbură crezând că nu va mai fi bun de tot și se îndoiește de poruncile Domnului și de Dumnezeu crezând că El e rău împreună cu toți sfinții, singurii nevinovați defapt, și apoi rămâne supărat și morocănos neîndrăznind nici cum să facă rău viciului, oprindu-se de la păcătuire, de la mândrie și căutând să asculte de cel Bun, de Dumnezeu. Dar ceea ce e mai rău în sufletul omului este că nemulțumirea rămasă pe câte un aproape sau pe câte cineva pentru că acela la un moment dat fie i-a făcut rău lui sau altuia face pui și dospește putrezind. Omul însă știe că el însuși nu a reacționat nicicum atunci la momentul oportun dar uită și știe că de frică a tăcut mâlc ca un laș dar uită însă ca să-și ascundă fapta și lașitatea vrea ca din acea frică supărată și morocănasă și răzbunătoare pe drept el vrea fără să fie conștient de asta și fără să ia în seamă și în serios, vrea să se răzbune tainic pentru ca să se dezvinovățească și așa se răzbună mereu pe acela sau pe alții atunci când aceia nu-i mai fac răul lui sau altora și mai ales atunci își găsește să se răzbune printr-o frică absurdă și acuzatoare mai ales atunci când aceia îi fac lui sau altora binele. El nu-și mai dă seama și lovind cu nemulțumire dospită și morocăneală și zăbăvnicie lovește defapt în tot binele pe care acela tocmai îl face atunci când acela se poartă frumos cu el și cu bunăvoire și așa devine antipatic și nedorit și neprietenos pentru că el crezând că îndreaptă lucrurile mai vechi care i-au rămas lui nerezolvate, neândreptate se comportă greșit și absurd ținând în sufletul lui voirea de răzbunare, nemulțumirea și morocăneala... doar că acum nu mai e acela de vină căci între timp s-o fi pocăit și acela sau s-or fi iertat păcatele în schimb sigur e vina ta acolo, și vrei so arunci pe acela căci știi tu că a greșit el mai demult, atunci când tu nu ai luat nicio atitudine bună și dezvinovățindu-te arunci vina ta pe el ca să îndrepți lucrurile de frică pentru că nu ai luat la timp atitudinea aia care se cerea și care de atunci dospind în tine cere să te îndrepți dar tu în loc să te îndrepți arunci vina mereu pe vinovatul de atunci și pe alții ca el crezând că așa vei îndrepta timpul pierdut și așa prin nemulțumire și morocăneală vei fi mare dar nu-ți dai seama că de fapt vrei să-ți răzbuni fapta ta și vina ta pe altcineva și pe cine?.. păi pe cel ce a făcut fapta aia rea atunci când tu nu ai luat nicio atitudine, de fricos ce ai fost și laș și ai rămas așa cu nemulțumirea asta în suflet iar mai târziu când acela sau alții vor să-ți facă un bine tu te comporți cu ei de parcă iar și iar ți-ar face rău fiind mereu nemulțumit, îmbufnat și morocănos de frică și lașitate. Și asta înseamnă să nu ai o atitudine dreaptă la momentul potrivit, sinceră și bărbată ci una lașe care apoi aruncă vina mereu pe cauză, pe origine... dar oare tu nu erai prezent? De ce ai lăsat să se întâmple răul fără să faci nimic bun? Ce ai fi putut să faci? Păi sigur puteai în ascuns măcar să te rogi și să ceri Domnului să aibă milă de victimă!.. și puteai să spui NU lăsând lui după el și nu ție! Deci atunci când vrei să cureți ai grijă să nu te cureți de viciu curățind murmurdăria cu sfințenie cu tot și când vrei să faci binele și să fii bun de tot ai grijă să nu te dai mare și bun prin aceea că din 'bunătate' te învoiești cu viciul sau cu fărădelegea sau cu mândria și păcătuirea care îți cere prin satana așa: fii drept și fii bun și ascultă-mă și fă sfinvers... adică un fel de ironie, un fel de satiră doar că nu e satiră ci satană și nu e gLumă ci e cruzime și alunecare în viciu și hău însă tu nu-ți dai seama că tocmai te lași păcălit și crezi că ești mai bun și mai mare decât toți și că te înalți în slavă mai sus ca toți și nu vezi că defapt fiind mai bun cu viciul defapt nu ești mai bun ci mai rău cu sfințenia și cu Dumnezeu... deci cu sursa de unde îți vine binele... deci ești mai rău și cu tine și cu aproapele tău. Nu poți fii bun făcând rău iar când ești 'bun' și primești soluția drăcească sau te învoiești ca să-ți lărgești calea sau când te bucuri pe sfinvers sau când faci rău binelui nu poți crede ca nebunii că devii mai bun și că o să ajungi bun de tot cu toate... căci a fi bun cu viciul e a fi rău căci viciul ne spurcă și ne omoară și ne distruge și ne dezbină de sfințenia Domnului și de putința de a face orice bine pentru că te înrobește în a face rău sfințeniei pentru a face bine viciului. Deci dați-i viteză acestei tulburări, acestei îndoieli, acestei zăbăvnicii care se împotrivește binelui și credinței. Nu vă lăsați păcăliți cu binele atunci când slugile viciului îți cer câte ceva cu șantaj sau ironie înducând o amenințare, nu vă păcăliți de frică și lașitate pentru ca nu cumva să faci rău sfințeniei căci asta este o desfrânare și o răutate și nu o bunătate așa că ''dați-i chin și tânguire precum v-a dat ea și n-o ascultați și n-o credeți atunci când vă cere să fiți 'buni' și să deveniți muiști sau muizatori sau incestuoși sau pedofili sau malahiști sau bețivi sau criminali sau închinători pe sfinvers... așa ca ea... ca satana ce mângâie sataneul. Fiți BUNI de tot însă nefiind buni și cu viciul, mândria, fărădelegea, păcătuirea sau cu risipirea roadelor prin destăinuirea faptelor bune așa ca stripteuzeii și beroii beretici lipsiți de orice taină bună. Fiți în lumină și nu vă fie frică de a sta în lumină în mijlocul tuturor ochilor de sus care vă văd toate faptele și vă știu toate păcatele și năravurile... nu vă ascundeți căci nimeni nu poate să se strecoare în Rai având și ceva întuneric în el... deci degeaba tot mituiți pe Dumnezeu sau pe sfinți sau pe voi înșivă amăgindu-vă ca să vă dezvinovățiți dându-vă buni de tot inclusiv cu viciul și cu întunericool din voi că nu ține păcăleala... nu puteți fi mai buni ascultând de soluția care vă cere să fiți mai buni făcând rău sfințeniei căci binele vine din sfințenie și nu din altceva! Celui rău faceți-i bine prin aia că făcând voia Domnului să faceți sfințeniei comune binele și așa o să-i fie mai bine și celui rău și îndreptându-se și el și voi vă veți odihni în lumina dragostei... de Dumnezeu și de aproape. Last edited by vsovivivi; 25.08.2015 at 15:55:51. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mâine 29 August este sărbătoare cu cruce rosie, si post negru totodată.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Cum se grozăvește omul pârlacom și 'creștinul' și 'credinciosul' toată ziua? Păi crede el cu cât știe mai multe și cu cât face mai multe și cu cât poate mai multe în visul înșelător din ochii lui deschiși în care se vede el pe sine în cea mai mare lumină nedeosebind că acolo e înșelat și că se înșeală atunci când crede el că cu cât e mai mare, mai câștigător, mai învingător și cu cât știe mai multe cu atât mai mult suferința și pedeapsa care vine de la păcate e mai mică și mai puțină și mai nedureroasă... el ca fraierul crede că e câștigător muizând și că premiul este libera muizare ca premianții, ca știutorii când defapt nu e câștigător ci pierzător și nu profită ci risipește și nu-și dă seama că și-a preschimbat timpul pocăinței și făgăduinței în timpul semeției și al trufiei care-l scapă cică de păcate prin aroganță și putere de fiară căci crede el că oricât păcătuiește dacă a fost el premiant în ceva atunci nu se pune și crede că asta înseamnă meritele lui, nu i se mai pune, nu i se mai scriU păcatele, nu-l mai afectează și e tot mai indistructibil și infailibil și nestricăcios cu cât păcătuiește mai mult și mai crud și mai sadic fără opreliști... și o face mereu de parcă ar curăța ceva de murdărie, de păcat, dar o face prost și necredincios, cu grozăvie și necredință, curăță cu păcătos cu tot, de boală cu bolnav cu tot, de ramurile uscate cu pom și cu livadă și cu pădure cu tot... lăsând în urmă pustiirea și deșertificare și urâciunea faptelor sale... la loc sfânt!
Și asta nu e altceva decât îndoială și necredința acoperită cu viclenia dezvinovățirii prin faptul că face pe prostul crezând că o să poată înșela pe Dumnezeu dacă se arată și se dă un măscărici prostovan care nu știe ce face și se ține înșelat sperând că prostului nu i se iau în seamă satiricele puneri în scenă ironice, dar nu e satiră ci satană căci pomenind și reamintindu-și de Dumnezeu o face ca să-L hulească și să păcătuiască și să-L batjocurească frustrându-L și făcându-i în ciudă prin tot felul de viclenii ca într-un joc, dar nu e un joc frumos ci e un joc al păcătuirii căci orice joc te învață să greșești cât mai puțin ca să câștigi însă omul înșelat și păcălit joacă să se distreze bătându-și joc de sfințenie și câștigând păcătuire adică în realitate el pierde părându-i că câștigă și nepăsându-i că pierde mereu pentru iluzia visului trufaș al înșelătorilor pismași și răi care te fac mereu complici mituindu-te cu ceva ca să nu mai împlinești poruncile ci să păcătuiești pentru nebuna pofta de plăceri nebune, să te crezi un mare berou muizator câștigător pentru ca să fii și tu ca ei cât mai crud și rău căci cruzimea pare că e de dorit fiindcă seamănă cu credința... da nu e credință ci îndoială și neîncredere și necredință vopsită cu beroisme celebre... și nu i te poți opune în poftă fiindcă tot mereu primești câte ceva bun... și dacă primești e de bine... când colo ai devenit complice în viciu. Păi fiți foarte cruzi cu viciul bun de tot dar lăsați viciosul trufaș și prost de viclean ce e și jmecher, lăsați-l în pace ca să-i vină și lui să se pocăiască! Deci deosebiți boala de bolnav, viciul de vicios, uscătura din pom de pom, pofta bună de pofta rea și nu-l ucideți pe pofticios ci învățați-l să poftească binele și nu păcatul și răul și nu uitați ca totimpul să și iubiți... iubiți cu credință pentru că aveți pentru ce să iubiți și aveți pe cine să iubiți căci dacă ai pentru ce să iubești atunci merită să iubești și e ușor să iubești iar dacă n-aveți pentru ce să iubiți atunci iubiți după poruncă... iubiți și pe vrăjmașii voștrii însă nu contra lui Dumnezeu ci pentru Dumnezeu ca să vă mântuiți și nu ca să fiți complici și comuni în viciu! Last edited by vsovivivi; 03.09.2015 at 13:38:08. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Să ne pregătim... mâine 14 Septembrie este Ziua Crucii, zi de Post Negru. Doamne ajută!
![]() |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cine mai tine post negru?! | Daniel_7 | Generalitati | 55 | 09.02.2018 17:29:45 |
post negru | tigruta25 | Generalitati | 20 | 14.09.2014 01:38:17 |
Postul negru | bogdanc | Sfintele Pasti - Invierea Domnului | 20 | 04.05.2013 15:39:27 |
post negru | cristina mioara | Generalitati | 28 | 29.07.2011 13:40:19 |
Postul la crestini si postul la maestri yoghini - oare sunt acelasi lucru? | mihailt | Generalitati | 21 | 10.09.2010 10:24:12 |
|