![]() |
![]() |
|
|
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vatican II a fost un conciliu care a avut loc între 1962-1965. Vatican II a fost un conciliu fals care a constituit o revoluție împotriva a 2000 de ani de Tradiție și învățătură catolică. Vatican II conține multe erezii, care au fost în mod direct condamnate de foști papi și concilii infailibile. Vatican II a încercat să dea catolicilor o nouă religie. După Vatican II s-a încercat impunerea unor schimbări masive în fiecare aspect al Credinței catolice, inclusiv prin implementarea unei noi liturghii. Vatican II a distrus si mai mult catolicismul. Dupa Vatican Ii s-a dat liber la balonase si muzica distractiva in cadrul Liturghiei, la slujiri impreuna cu protestantii, si alte devieri dracesti. In Occident , se simt mai acut toate acestea.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://www.doxologia.ro/religia-lume...a-karim-afraim
Veștile care vin din acea parte de lume sunt îngrijorătoare pentru soarta creștinilor. Ultima mărturie este legată de încercarea de asasinare a Patriarhului sirian iacobit Ignatie al II-lea Karim Afraim. Conform agenției de presă Kaumudi, atacul a avut loc în ziua de 19 iunie 2016, în timp ce Sanctitatea Sa se deplasa într-o comunitate din nordul Siriei, pentru a sluji dumnezeiasca Liturghie. În districtul Al-Wusta Al Qamishle avea loc o manifestare în memoria zecilor de mii de creștini ce au fost omorâți în anul 1915 de către armata turcă. Atacul a avut în centrul său un luptător kamikaze, care a detonat o bombă artizanală. În incident au murit trei membri ai forțelor de securitate asiriene, care asigurau paza evenimentului. Conform sursei amintite, luptătorul se îndrepta spre locul în care era Patriarhul Ignatie al II-lea Karim Afraim, dar a fost oprit de către cei trei creștini asirieni, care și-au sacrificat viața pentru siguranța semenilor.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|
#4
|
||||
|
||||
|
http://katehon.com/article/fr-andrew...thodox-council
For example, there are three great issues in Orthodox life that are not even on the agenda of this meeting: firstly, the divisive introduction of the Roman Catholic calendar for the fixed feasts among some Local Churches, which at once caused schisms in them; secondly, the phyletistic, jurisdictional divisions in the Diaspora, with the failure to establish new Local Churches for Orthodox who live and were born outside the canonical territories of the old Local Churches; thirdly, the question of missionary work to the Non-Orthodox world. And, incredibly, these are the very three issues, probably the only important ones, that are not being discussed! In other words, the very concept of this whole ‘Pan-Orthodox’ farce has been a purely political manipulation from the very start. Besides religion there is a purely geopolitical issue - the status of autocephalous Churches, especially for the Ukraine. So the agenda proposed by Patriarch Bartholomew was difficult for the Russian Orthodox Church. What is the role of politics in this matter in your opinion? I think this whole affair is a purely political operation, imposed by the US State Department on its minions. This has been made clear by the call on 16 June of the Ukrainian Parliament, the Rada, for Constantinople to grant ‘independence’ to the Ukrainian Church (which one?), despite the uncanonicity of any such move. This has obviously been thought up in the backrooms of Washington. How do you assess the positions of the Bulgarian, Georgian, Antiochian and, at first, of the Serbian Church, which refused to participate? Each had its own reasons for not participating, apart from disagreement with the ecumenist agenda. Antioch because of its anger at Jerusalem’s invasion of its canonical territory and the fact that Constantinople foolishly told it to ignore such a question of principle until after the Council, even though the problem has been dragging on for years; the Georgians and the Bulgarians are not participating for being insulted by the US-controlled Patriarchate of Constantinople, which declared last April that the Georgians were fundamentalists and the Bulgarians were thieves, actually creating a diplomatic incident in Bulgaria. As for the Serbs, I think their problem is that of essentially everyone else - that Constantinople simply ignores any criticism, blindly trying to impose its will regardless of others, as if it were an Eastern Papacy. Of course, the Serbian Church, racked by a US-caused schism in Kosovo and under immense pressure from Washington/the EU/NATO and the masonic government in Belgrade, then decided to attend the meeting in Crete conditionally, but that is another story.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Cu binecuvântarea Patriarhului României, membri ai grupului psaltic Tronos al Catedralei Patriarhale, conduÈi de Arhid. Protopsalt Mihail Bucă, au sosit în Creta pentru a oferi răspunsurile liturgice. De menÈionat că sâmbătă, 25 iunie, grupul psaltic Tronos va susÈine un concert de muzică psaltică, în timpul căruia vor fi interpretate compoziÈii în limbile română Èi greacă.
În fiecare zi, lucrările Sinodului sunt precedate de Sfânta Liturghie, pentru ca Duhului Sfânt să călăuzească, să lumineze Èi să înÈelepÈească pe părinÈii sinodali, astfel încât deciziile Sfântului Èi Marelui Sinod să fie luate sub insuflarea Duhului Sfânt. Membrii delegaÈiilor fiecărei Biserici Autocefale oficiază Sfânta Liturghie în limba utilizată în cultul local. Astfel, marÈi, a fost oficiată Liturghia în limba arabă de către Patriarhul Ierusalimului, miercuri,*Vineri, liturghia va fi celebrată în limba poloneză.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) Last edited by cristiboss56; 23.06.2016 at 20:30:40. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Reamintim că pe Basilica.ro veți putea urmări în direct (livestream) concelebrarea Întâistătătorilor de Biserici Ortodoxe locale, în Duminica Tututor Sfinților, 26 iunie, începând cu ora 8:00 a.m
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nu , Nu am priceput. Care va sa zica, ortodocsii nostri dragi nu sunt lasati sa intre pentru ca sunt un pericol pentru intaistatatori , insa ereticii la costum nu. Interesant , unde statea ascuns pericolul in Creta.
__________________
"De carma mintii atarna incotro pornim si unde mergem. Adevarul este fiinta vie. Gandurile omului nu sunt ca si gandurile Domnului. Credinciosul in Dumnezeu depaseste limitele omului. Nu sunteti voi cautand pe Iisus? Voi stiti despre Iisus o multime de lucruri dar nu il stiti pe El. Si pana nu Il gasesti pe Dumnezeu, nu te afli nici pe tine, nu-ti gasesti nici sensul tau nici sensul lumii." Cuv. Arsenie Boca |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tot o dai cu "în costum". Dar dum doreai să fie? Dezbrăcați??
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#10
|
||||
|
||||
|
În cursul celei de-a patra zi de lucrări, 23 iunie 2016, părinții sinodali adunați la Academia din Creta, sub președinția Patriarhului Ecumenic, au purtat discuții pe tema Sfintei Taine a Cununiei și eventualele impedimente la aceasta.
Sinodalii au adus puține amendamente primei părți a documentului, reiterând importanța familiei, formată din bărbat și femeie, și a consfințirii legăturii lor de dragoste înaintea lui Dumnezeu prin săvârșirea Sfintei Taine a Cununiei. Textul prevede, de asemenea, susținerea și consolidarea instituției familiei de către episcopi și preoți, prin diferite acțiuni pastorale. Un aspect dezbătut mai intens a fost cel al căsătoriilor mixte. Reamintim că unele Biserici locale, și-au exprimat dezaprobarea față de acest subiect. Cu toate acestea, în timpul discuțiilor sinodale, a fost subliniată legătura strânsă dintre căsătoriile mixte și asumarea realității pastorației credincioșilor. Au fost prezentate situații din diferite părți ale lumii, care necesită abordare diferită. În ceea ce privește creșterea copiilor, aceasta a fost apreciată ca fiind mai mult decât o obligație formală a părinților. Aceștia vor trebui asistați pastoral de către Biserică. Documentul face referire și la cele două modalități bisericești de abordare a problemelor pastorale, respectiv acrivia (respectarea strictă) și iconomia (pogorământul). Pe marginea acestor subiecte, a fost susținută ideea că fiecare Biserică locală își cunoaște contextul în care se află și este competentă să aplice iconomia într-un context particularizat. Iconomia este, de fapt, o realitate eclezială pe care Biserica și-o asumă prin adaptarea misiunii și lucrării într-un context concret. Așadar, iconomia nu privește aspectele generale, ci situațiile particulare, concrete. Una dintre concluzii a fost aceea că Sinoadele trebuie să legifereze situațiile generale, în care se poate aplica acrivia, și nu cele particulare, care cad sub incidența iconomiei. Părinții sinodali au acordat atenție în discuțiile lor și problemei relativizării valorilor familiale. Biserica este categorică și nu acceptă nicio altă formă de coabitare decât cea conferită prin Sfânta Taină a Cununiei. Soluțiile actuale privind coabitarea în afara Sfintei Taine a Cununiei nesocotesc modul firesc în care se împlinește omul în familie. În a doua parte a zilei, au fost inițiate discuțiile pe marginea ultimului document de pe ordinea de zi a Sinodului, respectiv Relațiile Bisericii Ortodoxe cu ansamblul lumii creștine. Au fost prezentate diferite poziții referitoare la acest document. Una dintre concluzii a fost aceea că dialogul Bisericii Ortodoxe cu celelalte confesiuni creștine nu trebuie să însemne altceva decât mărturisirea propriei identități, propriei credințe, fără a exista derogări de la eclesiologia ortodoxă. Discuțiile asupra acestui subiect vor continua și vineri, 24 iunie. În aceeași zi, Întâistătătorii ortodocși se vor reuni în Sinaxă pentru a analiza proiectul de Mesaj al Sfântului și Marelui Sinod.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
|