![]() |
![]() |
|
#611
|
|||
|
|||
![]() Citat:
În trecut, alegerea episcopului se făcea după o cercetare minuțioasă în cele ale credinței și după mulți ani de calugarie. Mulți călugări fugeau de preoție, considerandu-se nevrednici. Acum toți se considera vrednici. Vrednici sa-i scoata din manastiri pe cei care apara credinta ortodoxa. Vrednici sa vina insotiti de jandarmi pentru a impune ecumenismul! In plus, vin și ne spun ca fumatul nu e păcat. Mai avem puțin și vedem și la noi homosexuali cununați religios! Au impresia ca pot largi ei calea care duce spre mântuire, ducând la pierzare sufletele. Nu. Calea spre mântuire a rămas aceeași. Niciun pământean nu o poate modifica. După cincizeci de ani de comunism, câți mai știu cum arata credința adevărata? Ecumenismul, după cum spunea un sfânt părinte, va pierde mai multe suflete decât ateismul. De ateism, te fereai mai ușor, căci lupta era pe fata. Dar ecumenismul, fiind o lucrare vicleana, făcută cu ajutorul episcopilor și al preotilor, da, va duce multe suflete în iad. Trăim vremurile lui ,,Scapă cine poate". Dumnezeu sa ne ajute sa scăpăm cu bine și din această încercare! |
#612
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Atunci cand e vorba de pacat nu faci sarcasm, si nic nu glumesti.Duhovnicii nostrii niciodata n-au tratat cu sarcasm pacatul(vezi Cleopa). De asemeni nici Hristos nu a facurt sarcasm in pildele sale atunci cand arata direct pacatul. Ce este "da" sa fie da si ce este "nu" sa fie nu, si nu stand-up comedy. ![]() ![]() Cu pacatul sau definirea lui NICIODATA sa nu glumesti. Last edited by Copacel; 10.02.2017 at 08:03:13. |
#613
|
|||
|
|||
![]()
Schitul Rădeni rezistă în fața asaltului ecumenist
http://aparam-ortodoxia.ro/2017/02/1...lui-ecumenist/ https://www.petitieonline.com/cerem_..._ortodoxa#sign |
#614
|
|||
|
|||
![]()
E posibil ca Rădenii să devină Noua Slătioară.
__________________
Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey. |
#615
|
|||
|
|||
![]()
Te doare mintea ce-i acolo. Bine, ar trebui lasati in pace ca nu foloseste nimanui scandalul, dati afara din BOR dar lasati in pace si daca nu se castiga imobilul in justitie, asta e. Nu te poti intelege cu fanii lui saccsiv.
|
#616
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Sa ascultam de episcop, daca e baiat dupa masura mea, cu intelegerea mea asupra ortodoxiei in sensul in care il vad eu" sau "sa ascultam de episcop"? În trecut, alegerea episcopului se făcea după o cercetare minuÈioasă în cele ale credinÈei Èi după mulÈi ani de calugarie. [/quote] Sau nu. Hai sa nu idealizam trecutul. Citat:
Citat:
Citat:
(1) Am abut în mod continuu cele mai mari dureri Èi diligenta ca să întrebe, de la cel mai mare număr posibil de oameni remarcabili în sfinÈenie Èi în doctrină, cum pot asigura un fel de idee fixa Èi, aÈa cum este, un principiu general Èi pentru identificare al adevăratei credinÈe universale din minciunile degradate ale ereziilor. Iar răspunsul pe care l-am primit este întotdeauna în acest sens; că, dacă aÈ vrea, sau într-adevăr, dacă doreÈte cineva, pentru a detecta inselaciunii ereticilor care apar Èi pentru a evita capcanele Èi pentru a menÈine sănătoÈi Èi sunet într-o credinÈă sănătoasă, ar trebui, cu ajutorul Domnului, pentru a întări credinÈa noastră într-o dublă manieră, în primul rând, prin autoritatea Legii lui Dumnezeu, apoi de tradiÈia Bisericii Catolice. (2) Aici, ar putea fi, va întreba cineva, "Deoarece canonul Scripturii este complet Èi este în sine suficient de abundent, ce nevoie este acolo să se alăture la ea interpretarea Bisericii?" Răspunsul este că, din cauza însăÈi profunzimea Scripturii toÈi oamenii nu plaseaza o singură interpretare identică pe ea. DeclaraÈiile de acelaÈi autor sunt explicate de către diferiÈi oameni în diferite moduri, atât de mult încât pare aproape posibil să se extragă din ea cât de multe opinii ca acolo sunt oameni. Novatian expune într-un fel, Sabelius în altul, Donatus în altul, Arie, Eunomie Èi Macedonie în altul, Photinus, Apollinaris Èi Priscillian într-un alt, Iovinian, Pelagius Èi Caelestius în altul, Èi mai nou Nestorie în altul. Prin urmare, din cauza labirintul de eroare, care este atât de multiformă, există o mare nevoie de punerea în jos a unei reguli pentru expunerea profeÈilor Èi a apostolilor, în conformitate cu standardul de interpretare a Bisericii Sobornicesti. (3) Acum, în Biserica Universala avem cea mai mare grijă să deÈină ceea ce a fost crezut pretutindeni, mereu Èi de toÈi. Acest lucru este cu adevărat Èi în mod corespunzător "sobornicesc", aÈa cum este arătat prin însăÈi forÈa Èi semnificaÈia cuvântului, care intelege totul aproape universal. Noi vom fii fideli acestei reguli dacă urmărim universalitatea [adică oecumenicitatea], antichitatea, Èi consimÈământul. Vom urmări universalitatea dacă recunoaÈtem că o credinÈă ca să fie adevărat pe care întreaga Biserică în întreaga lume, o mărturiseÈte; antichitate, dacă noi, nu ne indepartam din acele interpretări care reies clar că strămoÈii Èi părinÈii noÈtri au proclamat; consimÈământ, în cazul în care în antichitate însăÈi tot urmam definiÈiile Èi opiniile tuturor, sau cu siguranÈă aproape toÈi, episcopii Èi medici deopotrivă. (4) Atunci ce va face creÈtinul, în cazul în care o mică parte a Bisericii care reuÈeÈte ea însăÈi în afara de comuniunea credinÈei universale? Raspunsul este sigur. El va prefera salubritatea intregului corp la nivelul membrelor morbide Èi corupte. Dar dacă unele contaminare nouă încerca să infecteze întreaga Biserică, Èi nu doar o mică parte din ea? Apoi, el va avea grijă să se lipească de antichitate, care nu poate fi condusă acum în rătăcire prin orice înÈelăciune de noutate. Ce se întâmplă dacă în antichitate, ea însăÈi doi sau trei bărbaÈi, sau poate fi un oraÈ, sau chiar o întreagă provincie să fie detectată în eroare? Apoi, el va avea cea mai mare grijă să prefere decretele consiliilor generale antice, în cazul în care există astfel, în preferinta fata de ignoranÈa iresponsabilă a câtorva oameni. Dar, ce se întâmplă dacă apare o eroare cu privire la care nimic de acest gen este de a fi găsit? Apoi, el trebuie să facă tot posibilul pentru a compara opiniile PărinÈilor Èi întreabă semnificaÈia lor, cu condiÈia ca întotdeauna, deÈi ei aparÈineau diverse timpuri Èi locuri, ei încă au continuat în credinÈa Èi comuniunea Bisericii Universale; Èi ei să fie profesori aprobate Èi exceptionali. Èi, tot ce va găsi au fost organizate, aprobate Èi predate, nu de unul sau doi, ci numai de către toÈi în mod egal Èi cu un consens, în mod deschis, în mod frecvent, Èi persistent, să ia acest lucru ca să aibă loc de el, fără nici cea mai mică ezitare. St. Vincentiu Acum, papagali astia de la Radauti nu intra la nici una din astea, oricat incearca ei sa suceasca canoanele intr-o lumina favorabila lor.
__________________
Every point of view is useful, even those that are wrong - if we can judge why a wrong view was accepted. |
#617
|
|||
|
|||
![]()
Suslik,
Mesajul pe care-l porti cu tine este criticat de către ortodocsi. ,,Prin urmare, trei sunt polii vieții duhovnicești: Episcopul, Sfânta Masă și Sfinții Bisericii. Nu poate spune cineva: eu cinstesc biserica, dar nu cinstesc Episcopul! Dacă face acest lucru, înseamnă că nu are cuget bisericesc și nu primește binecuvântare de la Dumnezeu!" - IPS Hierotheos Vlachos. De ce? Este valabil doar atunci cand episcopul se pune in slujba Adevarului. Daca aduce invataturi straine de Ortodoxie, atunci trebuie atentionat pur si simplu. Nu demnitatea arhiereasca primeaza, ci dreapta credinta, de respectarea careia raspundem cu totii. Ca sa primim prin episcop binecuvantare de la Duhul Sfant, trebuie ca episcopul sa fca voia lui Dumnezeu in toate. Voia lui Dumnezeu, nu voia proprie! Dupa sinodul de la Creta, se amesteca lucrurile si unii ierarhi confunda voia lui Dumnezeu cu voia proprie! Politica mondiala ii ajuta si-i incurajeaza sa faca asta. Dumnezeu sa-i ajute sa apere credinta ortodoxa, totusi! Pacat ca IPS Hierotheos Vlachos a ales sa fie de partea ecumenistilor! Si-a facut un nume bun, apoi si-a batut joc de el, smintind si pe altii. |
#618
|
|||
|
|||
![]() Citat:
vrei sa incepem o hecatomba cu numirile de mireni in fruntea bisericii bizantine timp de un mileniu? de imixtiuni politice permanente in viata clerului ortodox, care le-a acceptat? nu va prevalati de trecut, orice student laic, cu un pic de pasiune, il poate cunoaste mai bine decat voi, vorbiti de prezent. acum, in acest prezent pe care il traim cu totii, voi, cativa insi, considerati ca sunteti cei drepti, noi, ceilalti, mireni sau clerici ce incercam sa nu iesim din spusele Patriarhiei, suntem niste eretici. de fapt voi vreti sa va impuneti vointa proprie. cineva spunea ca trebuie sa avem invatatura, eu spun ca trebuie sa avem demnitate si credinta, invatatura e musai sa aiba clerul nostru, noi trebuie sa ne respectam preotii, episcopii, patriarhul si sa-i urmam. daca nu facem asta nu e bine. |
#619
|
||||
|
||||
![]() Citat:
__________________
Cel ce nu iubește n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru că Dumnezeu este iubire |
#620
|
||||
|
||||
![]()
Sunt singurul care cred ca schismaticii astia anti-ecumenisti hardcore, in mod ironic, ajung sa aiba o ecclesiologie pseudo-neo-protestanta?
"Autoritatea nu-i legitima decat este in comformitate cu Sfanta Scriptura si documentele primelor Sinoade" "Biserica este in proces/a fost corupta prin contact si prin incalcarea legilor in incercarea de sincretizare cu celelalte religii, si deci trebuie reform...asta, curatata de putegraiul cozilor de topor vandute, prin readucerea la forma scrisa in documentele Bisericii Primare" "Ce ne pasa noua ce hotaraste clerul asta corupt? Noi, boborul, contam, ca de la biserica locala si mireni porneste totul" "Toti pseudo-crestinii astia ajung in iad, ca nu se leapada si pocaiesc de greselile care au infestat crestinismul adevarat(R), dar Hristos nu ne va parasi" Si cum am stabilit ca astia nu au Taine valide, din moment ce nu sunt imputerniciti de un episcop, pentru ca nu pomenesc pe nimeni acolo, singura diferenta se pare ca este forma exterioara.
__________________
Every point of view is useful, even those that are wrong - if we can judge why a wrong view was accepted. |
|