![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Va dau dreptate, religia e de la oameni, e ceva lumesc si iata ca pana si din biserica Domnului Iisus Hristos, lomea a facut o religiei, a confiscat omul Biserica Domnului si o foloseste in interes personal sau in interesul cezarilor viciosi carora se supune si slujeste, cezarii autointronati sau alesi ai lumii tzepuind impreuna masele sa se supuna si sa se inchine la satana-tatal minciunii si la puiul sau diavolul antihrist, fiul pacatului si al faradelegii care ca ipocritul, travestitul si ca vicleanul prefacut, ca sa insele si sa amageasca ia locul cel mai inalt pe scaunul dreptatii de pe care se razbuna cu cruzime savarsind rautate maxima, rapida, instantanee si fara crutare cu toata forta si nepasarea tepuind, daca ar putea, pana si pe cei alesi ca cica ceea ce face e dreptate, ca e o lucrare rapida a binelui, o lucrare de curatire, de asanare morala, de insanatosire, de scapare de probleme, de rau, de nepasatori, ca e in slujba vietii si supravietuirii. Cand vorbim de Domnul Iisus-Hristos Cuvantul si Lumina lumii nu vorbim de religiile lumii care au confiscat de la El cate ceva, prin furt, prin minciuna si tupeu ca sa se laude si sa se arate in lumina, ci vorbim despre Mantuitorul tuturor sufletelor vesnice, despre Mesia, despre Cel promis de Tatal si trimis acum 2000 de ani ca sa ne salveze si sa ne scoata din intunericul necredintei si Care in zilele noastre implineste si proorociile Apocaliptice. Citat:
Daca ar fi adevarat ce credeti si chiar ati vrea in mod cinstit aceasta curatenie si reparare atunci ati gasi Adevarul si crezand v-ati inrola in Domnul si nicidecum in institutiile si organizatiile lumesti de justitie si curatenie care de mii de ani tot fac curat si ordine pe pamanturile detinute de ea si iata e la fel de mult rau in lume sau chiar mai rau decat constatati. Citat:
Deci care crezi ca e deosebirea dintre Biserica Domnului si lome? Pe cine are sub ascultare Domnul Iisus-Hristos Cuvantul si pe cine si ce are in stapanire omul si lumea? Iar Domnul ne pregateste pentru vesnicia fericita in locasurile Ceresti si nu pentru cele de aici care sunt trecatoare si nu foloseste nimanui ca vremelnic le are in posesie si sub autoritate totala. Iar Dumnezeu respecta omului si tuturor fapturilor libertatea de credinta, de alegere, de viata deci respecta tuturor libertatea totala in general, caci de la Dumnezeu e libertatea si de aceea omul este liber chiar sa-si doreasca intunericul iadului, necredinta si sclavia pacatului, viciului, iubirea de sine si implinirea egoismului si rautatii cu fatarnicie ipocrita sau cu trufie cinica pe care o doreste si o unelteste omul liber si pismas pe fata sau in ascuns. Nimeni nu-l poate silnici sa nu faca ce pofteste si ce vrea, insa in vesnicie, sufletul vesnic al fiecaruia isi va lua in primire ce a lucrat, raspunderea pentru ceea ce a facut si va fi nevoit sa stea inchis singur sau impreuna cu cei asemenea lui care isi sufera in vesnicie consecintele neascultarii si faradelegilor savarsite si rusinea si dispretul pentru pripelile libertatii rau intelese si aplicate. Intelegi deci cat de important este Mesia si Credinta libera in El pentru fiecare suflet vesnic din lume si din iad? Last edited by Moroco; 15.02.2023 at 12:26:53. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Halucinezi Morocele.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vrajmasule drag Domnului, nu mie, iata ca iar te arati sigur ca io halucinez aruncand necredinta ta asupra mea, (cu trimitere spre mintea altora inoculandu-le ideea ca nu cumva sa fie luat de bun si crezut ce scriu caci halucinatiile sunt un simtom al minciunii si nebuniei, neputand sa faci decat asa cum iti cere frica de cel pentru care lucrezi care iti porunceste sa denigrezi si sa decredibilizezi ca sa se mentina la putere si sa tradezi cinstea si adevarul pentru el-ei.)
Problema halucinatiilor este insa problema ta si de aceea mi-o pasezi mie mereu ca sa te rezolv, pentru ca asta e voia Domnului, sa-mi iubesc vrajmasii cu rabdare pana la sfarsit, asteptand sa ne cerem iertare unii altora pentru greseli, dar in acelasi timp sa fac mila cu tine, pentru ca de asta sufletul cel vesnic al tau intra mereu cu mine in dialog plangandu-se ca-l inghite lumea, pacatul, necredinta, neputinta, inselarea si amagirea si reprosandu-mi ca io-s vinovatul. Ei bine, constat ca te munceste mereu ideea de secta = sinagoga oculta a satanei travestita in comunitate de drepti, de iudei, de crestini, de ortodocsi, de Cuvant, de Nou Ierusalim, carora Domnul le raspunde cand ei intreaba ”cum de nu ne-ai cunoscut si cum de nu ne cunosti cand tot timpul am lucrat in numele Tau scotand draci, facand semne si minuni, vindecari, invieri, propovaduiri, teologhisiri, pocairi, mustrari, certari, indreptari, anatemizari, jertfelnicii, mile etc.????”, le porunceste tot asa cum îi spune si omului antiChrist poruncind: ”niciodata nu v-am cunoscut pe voi, plecati de la Mine blestematilor care lucrati faradelegea.” Aceasta inaltare de sine, aceasta semetie autoindreptatitoare bazata pe halucinatii spun unii, printre care si parintele Cleopa sau sf. Simeon noul Teolog, se datoreaza faptului ca deschizandu-ti-se ochii duhovnicesti ca dar si incepand sa vezi si sa auzi ceea ce altii nu aud si nu vad, fie de la draci fie de la Dumnezeu, si facand starniri de lacrimi, lucrari habotnicesti sau calugaresti, incepe in mintea ta sa cloceasca ideea de superioritate, intra in tine barfa, slava de la oameni si duhul mitei minciunii maririi de sine pana aolo incat te crezi smintisor superior nepacatuitor infailibil ca un zeu si odata ce te simti mai presus ca altii din pricina ca vezi si auzi lucruri pe care altii nu le primesc, nu le au, nu le simt, etc. incepi sa faci pe dreptul ”foarte” ingrijorat devenind ”mare” aparator-inchizitor care avand barna trufiei in ochi isi inchipuie ca vede, ca asculta, ca slujeste, ca aduce jertfe, si asa incepi sa mustri, sa certi, sa pocaiesti pe altii, incepi sa anatemizezi, sa afurisesti, sa excluzi, sa smulgi si sa arunci pleava si neghina in foc, dar nu aia din inima ta cum a poruncit Domnul spre curatire interioara ci aia din mintea si inima altora cu ei cu tot cat mai repede posibil fiindca in oarba manie si furiutzime nu poti sa suporti, n-ai pace si liniste, nu poti sa nu-ti duci la indeplinire porunca stapanului din ascuns care esti si pe care esti dator sa-l slujesti ca altfel socotesti ca e tradare, deci te autosilnicesti la lucrarea asta de nerabdare, de curatire pe dos, pentru ca ”stii” ca e bine ce faci, stii gresit dar tu crezi ca stii bine si crezand nu poti face altfel, nu poti decat executa smulgerea ”buruienilor” ca ighemortii distrugatori de sfinti si de pacatosi ce se intorc pentru ca credinta necredintei si neascultarii tale, lenea duhovniceasca si orbirea nepastoare si indolenta care te-a erijat la putere are profit vremelnic sau frica groaznica, frica si grija lumii, sa nu cumva sa fi tu insuti exclus de la privilegii si de aceea mintea pierzarii isi gaseste solutia tradarii si supunerii oarbe la orice ca o scapare... deci acest sindrom al fricii si tradarii, al lasitatii mandriei loomii il umfla si-l ingamfa pe cel carui i s-au descis ochii si trufind si inaltandu-se cade in sus, cadere lucrata de satana tuturor celor fricosi si nechibzuiti care-si pun nadejdea in ”stiinta” lor si-n ochii lor si-n sfaturile si hotararile pripite uitand sa creada in Hristos-Cuvantul ca sa faca ei bine ceea ce cred spre slava lui Dumnezeu. Vederea celor ce nu se vad nu te face mai mare ca altii ci abea te integreaza intre toate fapturile cu ochi si urechi si alte simturi care nu sunt ingradite de propria lor minte sa nu vada si sa nu stie, sa nu poata sa ia aminte la cele Ceresti ca omul. Abea acum te-ai facut asemenea tuturor vietatilor dotate cu ochi caci toate vad pe cele nevazute afara de om care si-a pierdut aceasta vedere si e ingradit de propria lui minte ingusta, rationala si inchisa in minciuna lumii. Daca ti se pare ca ti s-au deschis ochii si urechile si vezi si auzi pe cele ce nu se vad si nu se aud, fie de la draci fie de la Dumnezeu, nu te crede si nu te inchipui mai mare ca serpii, scorpiile, paianjenii, cainii, lupii, pestii, mustele, liliecii, cartitele, caci toate vietatile au ochii sau urechile la fel de deschise ca tine. Deci vazand pe cele nevazute nu te preface ca nu vezi manifastandu-ti vederea pe dos, ca omul prost care cu cinism, cu cat vede calcand si distrugand se preface ca nu vede, ca nu aude, ca nu stie ca sa poata sa calce mai tare si mai mult ca prostul si ca orbul ipocrit pe cei mici asa ca porumbeii, fetitzele sau copiii care se baga sarmanii sub talpa, sub calcai, sub topor, sub ciocan, sub pulan, sub sulita, sub cutit sau sub limbajul cel urat si deznadajduitor plin de barfe si judecati, de sarcasm si hule porcoase, de glume proaste, rele si nebune, avand mai micutii incredere in tine din moment ce ei vad ca tu porti o haina mare si inalta si incaltari bune si tari avand incredere ca din moment ce esti atat de frumos si elegant si puternic atunci sigur respecti si ceea ce vezi si auzi daca tot vorbesti mai mereu numai de Dumnezeu. Dezamagindu-i pe mai micuti se vede la ce-ti foloseste tie ca ai ochii si urechile mai deschise pana acolo ca vezi si auzi pe cele ce nu se vad, la pofta ochilor si la trufia vietii incapand sa-ti permiti sa distrugi desi tu vezi si auzi si stii mult mai bine ca altii din pricina harului si rugaciunilor si prezentei lui Dumnezeu. Ca remediu la frica si grija lumii disperata ca sa nu fie exclusa din sanul tau demonizat, ca tratament pentru starea ta de cadere in grzavia tradarii ca mod de viata rea in radacini iti recomand sa iesi din ipocrism privind: banii din portofel, cardurile bancare, mancarea din camara si din frigider, casa, masina, gradina, mobilele si lucrurile din casa, uneltele din bucatarie si gospodarie, hainele din dulapuri, toate cartile din biblioteca si de pe unde le mai tii, stickurile usb, televizorul, telefonul, calculatorul, laptopul, toate abonamentele la TV si internet, contractele de depozit si de imprumut cu bancile, contractele de munca, de proprietate si chiar mai mult, iti recomand sa te uiti la femeia ta, la toate fetele si femeile pe care le-ai iubit, la familia ta si a lor, la parintii, fratii si surorile tale, la toate neamurile, prietenii tai, cunoscutii tai, colegii de servici sau colegii si apropiatii unde umpli locul in care te afli si continuand incepe sa te uiti la tine in oglinda, in interiorul tau, la mintea ta, la stomacul tau, la toate organele, mainile si picioarele, la fatza ta, la limba din gura si la gatul care inghite, la ochii si urechile tale, la nasul si gura ta, la toate vorbele si cuvintele tale, la ce ai lucrat si ce lucrezi mereu, la drumurile, la plecarile si venirile tale de aproape si la cele prin tara si prin strainatate, la drumurile la doctor, la magazin, la WC, la calatoriile cu masina, cu trenul, cu bicicleta, cu avionul, cu vaporul, peste tot pe unde umblii si calatoreti si tot asa mai departe ca sa te indrepti spre asternutul tau, locul in care dormi pe perna si sub plapuma, pana ajungi la sufletul tau cel vesnic, la faptele si rugaciunile tale privind asa in departare spre muntele Golgotei si spre Crucea de pe Caraiman si continund si revenind in ziua si in ceasul de fata, priveste ce vezi inaintea ta si in inima ta si marturiseste ce crezi cu adevarat despre tine insuti. Cine esti, ce vrei, ce faci? Ce crezi, poti da un raspuns cinstit, sincer?
__________________
MoroncEkUlaș înVaț leppăd∈maiLUMEUjUglu(fivrEhoț-șcaUsLEUz∈u=sminț∈E-=nEbUParv∈grozînș∈= pripIS∈xpuUnga+cârâmErid-fugid-logivina-stiEsin∈rEUtU-antisimțidur-lăudobasculaș-trădățol-scopbârf-tUt∈u-trufhus=altvisgrij-strescapoSS-f∈ciUkUxklacUj-ghinorokkciospădosdă-ter∈sUșefhUț-fant∈zis-progr∈xit=victiviclUadicdol t∈iasia∈ picUpic n facinatia gogoș∈rporkd∈luvulps sat∈ plâplaci sascapi d T sal∈faci tlaba mudara poftarmorE-pliktisU c@luatu-droghipocrițU-fakE) sascult iubimca ucemici CuvânteuL si FataTa Last edited by Moroco; 17.02.2023 at 11:26:22. |
|