|
Postat 10:25 pe 5.10.2014
|
|
Fara pacat nu ma lipesc de Dumnezeu.
A vorbi cu Dumnezeu inseamna sa te maresti, ying si yang.
Hai sa ii cantam Dumnezeului nostru ca sa ne inaltam sufletul ca o frunza in pestera.
Dumnezeu este un simbol.
Intelegerea Lui Dumnezeu este in acea faza de emanare cand Dumnezeu devine perceput ca lucru in sine.
Cu un deget am conturat un cerc galben si l-am facut pe Dumnezeu. Era galben si imi zambea.
Prin a da iubire Lui Dumnezeu, omul este mai putin egoist. Imaginea cu prezenta Lui Dumnezeu, a iubirii (sfera mare dintre ei) si a omului. (de la stanga la dreapta)
Dumnezeule, da-mi pe Mangaietorul. Prin mangaiere se trece repede intunericul, nu mai are loc potrivirea.
Mangaind chipul meu Dumnezeule, ma indulcesti pe mine, cel ce sunt in gura-mi ca o bomboana.
Trecem cu egoismul drept Dumnezeu.
Ea vorbind cu mine a trecut in spatiul Lui Dumnezeu.
Pe Dumnezeu Il percep inaintea mea alb si in prelungirea picioarelor umbra.
Sunt in “nu stiu” si nu Il inteleg. Il caut pe Dumnezeu, care se ascunde cand Il caut, caci nu tot trebuie sa stiu sau poate ma incearca.
Teoriile par impotriva Lui Dumnezeu.
Trec prin sentimentul de Dumnezeu cu “cantec la brat”.
Vorba indirecta daca o las spre mine ma voi persecuta, imi voi face singur rau. Daca o voi orienta spre Dumnezeu imi va fi bine. Rugaciunea catre Dumnezeu sta in acelasi sens al vorbirii indirecte. Spunandu-I Lui Dumnezeu despre mine: Doamne am facut asa, Doamne am zis asa, ajung la acel Doamne, Doamne de care probabil Iisus Hristos spunea: “nu oricine spune Doamne, Doamne se va mantui”.
Icoanele sunt o demonstraţie a sentimentului de Dumnezeu în nevoia de icoană.
Negatia pentru a-l desparti intr-un fel pe om de Dumnezeu.
Smerenia trebuie sa fie in fata Lui Dumnezeu.
Fara pacat nu ma lipesc de Dumnezeu.
A vorbi cu Dumnezeu inseamna sa te maresti, ying si yang.
Hai sa ii cantam Dumnezeului nostru ca sa ne inaltam sufletul ca o frunza in pestera.
Dumnezeu este un simbol.
Intelegerea Lui Dumnezeu este in acea faza de emanare cand Dumnezeu devine perceput ca lucru in sine.
Cu un deget am conturat un cerc galben si l-am facut pe Dumnezeu. Era galben si imi zambea.
Prin a da iubire Lui Dumnezeu, omul este mai putin egoist. Imaginea cu prezenta Lui Dumnezeu, a iubirii (sfera mare dintre ei) si a omului. (de la stanga la dreapta)
Dumnezeule, da-mi pe Mangaietorul. Prin mangaiere se trece repede intunericul, nu mai are loc potrivirea.
Mangaind chipul meu Dumnezeule, ma indulcesti pe mine, cel ce sunt in gura-mi ca o bomboana.
Trecem cu egoismul drept Dumnezeu.
Ea vorbind cu mine a trecut in spatiul Lui Dumnezeu.
Pe Dumnezeu Il percep inaintea mea alb si in prelungirea picioarelor umbra.
Sunt in “nu stiu” si nu Il inteleg. Il caut pe Dumnezeu, care se ascunde cand Il caut, caci nu tot trebuie sa stiu sau poate ma incearca.
Teoriile par impotriva Lui Dumnezeu.
Trec prin sentimentul de Dumnezeu cu “cantec la brat”.
Vorba indirecta daca o las spre mine ma voi persecuta, imi voi face singur rau. Daca o voi orienta spre Dumnezeu imi va fi bine. Rugaciunea catre Dumnezeu sta in acelasi sens al vorbirii indirecte. Spunandu-I Lui Dumnezeu despre mine: Doamne am facut asa, Doamne am zis asa, ajung la acel Doamne, Doamne de care probabil Iisus Hristos spunea: “nu oricine spune Doamne, Doamne se va mantui”.
Icoanele sunt o demonstraţie a sentimentului de Dumnezeu în nevoia de icoană.
Negatia pentru a-l desparti intr-un fel pe om de Dumnezeu.
Smerenia trebuie sa fie in fata Lui Dumnezeu.
|
|
Postat 10:39 pe 5.10.2014
|
|
Am legat de întâmplare cu hamul de la cal al mătuşii visul, pe care Yin si Yang rostogolindu-se îl transformă în culoare. (20.09.2010)
Am legat de întâmplare cu hamul de la cal al mătuşii visul, pe care Yin si Yang rostogolindu-se îl transformă în culoare. (20.09.2010)
|
|
Postat 10:42 pe 5.10.2014
|
|
Am aruncat din vis vorba că fapta e gust. (20.09.2010)
Am aruncat din vis vorba că fapta e gust. (20.09.2010)
|
|
Postat 11:09 pe 5.10.2014
|
|
Viaţa am văzut-o pe ramura copacului (in stanga?). (24.11.2010)
Viaţa am văzut-o pe ramura copacului (in stanga?). (24.11.2010)
|
Aceasta postare a fost stearsa.
|
Postat 17:32 pe 5.10.2014
|
|
Cei ce dau cantare lui Dumnezeu ,Dumnezeu ii alege pentru ca ii iubeste. .
Cei ce dau cantare lui Dumnezeu ,Dumnezeu ii alege pentru ca ii iubeste. .
|
|
Postat 09:16 pe 6.10.2014
|
|
Din foaie zboara un eu, din stanga in dreapta. 05.10.14 „tu zici” care face trecerea de la stanga la dreapta. 05.10.14 Constiinta care face drum perpendicular din dreapta in stanga. 05.10.14
Din foaie zboara un eu, din stanga in dreapta. 05.10.14 „tu zici” care face trecerea de la stanga la dreapta. 05.10.14 Constiinta care face drum perpendicular din dreapta in stanga. 05.10.14
|
|
Postat 10:26 pe 9.10.2014
|
|
am scos din vis: fapta e gust. (20.09.2010) am visat: “si sentimentele care le fac se numesc ohiteligenta”. (09.10.14)
am scos din vis: fapta e gust. (20.09.2010) am visat: “si sentimentele care le fac se numesc ohiteligenta”. (09.10.14)
|
|
Postat 18:15 pe 9.10.2014
|
|
“tu zici” ajuta la interpretare. (2010?) “tu zici”/ apas pe ce zic si se pune. (2010?) Fapta de folos sufletului cu acel “tu zici”. (2010?) A te ruga are legatura cu “tu zici”. (2011) In constiinta mea apare vorba. Totul din cauza lui “tu zici.” (2011) “tu zici” e urmat de emotie. Urmeaza fapta? (2011) Gandul ma duce pana la “tu zici” si ma curg inapoi. “tu zici” aduce subiectul in propozitie. (2012) Cine este? “tu zici”. ? gest, simbol, “tu zici”, las = fapta. Forma cu “tu zici” rezulta amintirea chipului cu care sa ma duc inainte. Chipul e atras unde vreau. Chipul vine din stanga. ‘că eu sunt’ cine este? + ‘tu zici’ Cum este? ‘tu zici’. Cine este? ‘tu zici’. văd, potrivesc, tu zici, că este. După faptă e tu zici. Tu zici e inainte de a se păta. „tu zici” genereaza gestul. Sunt rob al lui „tu zici”. 27.09.14 Aluzia este a lui „tu zici”. 28.09.14 „tu zici” de dupa gandire. 29.09.14 „tu zici” fapta. 29.09.14 „tu zici” care face trecerea de la stanga la dreapta. 05.10.14 „tu zici” si apoi credinta. 07.10.14 „tu zici” si rasare soarele. 09.10.14 Impulsul lui „vreau” dupa „tu zici” aduce satisfactie. 09.10.14
“tu zici” ajuta la interpretare. (2010?) “tu zici”/ apas pe ce zic si se pune. (2010?) Fapta de folos sufletului cu acel “tu zici”. (2010?) A te ruga are legatura cu “tu zici”. (2011) In constiinta mea apare vorba. Totul din cauza lui “tu zici.” (2011) “tu zici” e urmat de emotie. Urmeaza fapta? (2011) Gandul ma duce pana la “tu zici” si ma curg inapoi. “tu zici” aduce subiectul in propozitie. (2012) Cine este? “tu zici”. ? gest, simbol, “tu zici”, las = fapta. Forma cu “tu zici” rezulta amintirea chipului cu care sa ma duc inainte. Chipul e atras unde vreau. Chipul vine din stanga. ‘că eu sunt’ cine este? + ‘tu zici’ Cum este? ‘tu zici’. Cine este? ‘tu zici’. văd, potrivesc, tu zici, că este. După faptă e tu zici. Tu zici e inainte de a se păta. „tu zici” genereaza gestul. Sunt rob al lui „tu zici”. 27.09.14 Aluzia este a lui „tu zici”. 28.09.14 „tu zici” de dupa gandire. 29.09.14 „tu zici” fapta. 29.09.14 „tu zici” care face trecerea de la stanga la dreapta. 05.10.14 „tu zici” si apoi credinta. 07.10.14 „tu zici” si rasare soarele. 09.10.14 Impulsul lui „vreau” dupa „tu zici” aduce satisfactie. 09.10.14
|
|
Postat 19:54 pe 9.10.2014
|
|
"Tu zici" si noi crestinii ne bucuram pentru voi .Doamne ajuta sa fii fericit !
"Tu zici" si noi crestinii ne bucuram pentru voi .Doamne ajuta sa fii fericit !
|
|