![]() |
![]() |
|
#1691
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar despre mirungerea evocata mai sus, ce parere ai? :-P Last edited by Adriana3; 11.08.2011 at 23:44:25. |
#1692
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() multa iubire |
#1693
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Cat despre versete, cand ti-am dat versete te-ai plans ca erau prea lungi. Cand margaritarele se dau cui nu trebuie, asa se intampla, asa ca nu le mai risipesc inca o data la cineva care apoi... Last edited by Adriana3; 12.08.2011 at 05:41:13. |
#1694
|
|||
|
|||
![]()
Ma bucur ca ai spus "Botezul cu apa" pentru ca asa si este. Insa doar Botezul cu foc, cu Duh Sfant poate arde (sterge pacatele) si fara el nu se poate intra in Imparatie. Cine nu se naste din Duh Sfant nu intra. Deci dupa parerea ta, aceasta renastere din Duh Sfant se face nu prin Botez ci prin mirungere iar pacatele nu sunt sterse prin aceasta renastere din Duh Sfant ci sunt sterse printr-un simplu Botez cu apa? Ca atare Botezul Sf. Ioan Botezatorul avea aceasta putere de a sterge pacatele?
Last edited by Adriana3; 12.08.2011 at 06:08:20. |
#1695
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Dumitru Staniloae -despre Botezul Domnului Dupa marturia Sfîntului Ioan Damaschin botezurile sunt in numar de 8: 1.primul botez potopul , pentru curmarea pacatului (Facere 7, 17-24). 2.Al doilea botez a fost trecerea evreilor prin mare si prin nor, caci norul este simbolul duhului, iar marea al apei (Iesire 13, 22; I Corinteni 10, 2). 3.Al treilea botez a fost botezul Legii Vechi, numit “taierea împrejur”. (Facere 17, 10-14). 4.Al patrulea este botezul lui Ioan, numit botezul pocaintei (Matei 3, 1-11). Acest botez a fost introductiv si conducea pe cei botezati la pocainta si la credinta în Hristos. Iata ce spune Sfîntul Ioan Botezatorul: Eu va botez pe voi cu apa, dar Cel ce vine dupa mine va va boteza cu Duh Sfînt si cu foc (Matei 3, 11; Luca 3, 16). Asadar, Ioan pregatea si curata mai dinainte cu apa, în vederea venirii Duhului Sfînt. Cu acest botez Însusi Mîntuitorul nostru Iisus Hristos S-a botezat de catre Ioan (Matei 3, 13-17; Marcu 1, 9-11). Hristos S-a botezat în Iordan nu ca avea nevoie de curatire, ci pentru ca Si-a luat asupra Sa curatirea mea si ca sa zdrobeasca capetele balaurilor din apa, cum spune psalmistul (Psalm 73, 14). Apoi, ca sa se înece pacatul, ca sa înmormînteze pe Adam cel vechi în apa si sa-l sfinteasca pe botezator. Ca sa împlineasca Legea, ca sa descopere taina Treimii si ca sa ne dea noua pilda si exemplu cum sa ne botezam. 5. Al cincilea botez este botezul crestin prin apa si prin Duhul Sfînt, instituit de Domnul nostru Iisus Hristos, prin cuvintele adresate ucenicilor Sai: Mergînd, învatati toate neamurile, botezîndu-le în numele Tatalui si al Fiului si al Sfîntului Duh (Matei 28, 19). Acesta este cel mai mare botez din cele amintite pîna acum. El se face prin afundare în apa în numele Preasfintei Treimi si este mîntuitor pentru ca iarta toate pacatele si aduce în inimile noastre harul Sfîntului Duh. Noi toti ne botezam cu acest botez desavîrsit prin apa si prin Duh, fara de care nimeni nu se poate mîntui. Se zice ca Hristos boteaza “cu foc”, pentru ca a revarsat Duhul Sfînt peste Apostoli, în chipul limbilor de foc (Fapte 2, 1-4), dupa cum spune Însusi Domnul: Ioan a botezat cu apa, dar voi veti fi botezati cu Duhul Sfînt, nu mult dupa aceste zile (Fapte 1, 5). 6. Al saselea botez, care este de o masura cu Botezul crestin, prin apa si prin Duh, este botezul prin pocainta si prin lacrimi , adica Sfînta Spovedanie, prin care ni se dezleaga toate pacatele. 7. Al saptelea si cel mai desavîrsit este botezul prin sînge si mucenicie pentru dreapta credinta, cu care Însusi Hristos S-a botezat pe Cruce în locul nostru. El este foarte cinstit si fericit, pentru ca nu se mai pîngareste a doua oara cu întinaciunea pacatului si singur le poate înlocui pe toate celelalte. 8. Al optulea si ultimul botez este focul cel vesnic de dupa judecata obsteasca. Acest botez nu este mîntuitor, ci pe de o parte distruge rautatea si pacatul, iar pe de alta parte pedepseste necontenit (Dogmatica, cap.IV, p.247-252). Last edited by ioanna; 12.08.2011 at 08:19:50. |
#1696
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() multa iubire |
#1697
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() multa iubire ps sa nu uiti versetele .... ATIT MULTA IUBIRE |
#1698
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Din insiruirea botezurilor citata de tine se vede ca este cum am zis: Sf. Ioan Botezatorul a botezat cu apa iar Botezul cu Duh Sfant s-a produs mai tarziu, la Cincizecime. Atunci Duhul Sfant s-a revarsat peste oameni. Crestinii apoi au botezat cu apa doar pe cei care primeau evanghelia, erau cei umpluti de Duh Sfant. Pe acestia ii botezau cu apa in numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Din aceasta cauza erau unii convinsi ca Apostolii ar fi putut in vreun fel da Duhul Sfant si la altii. Si se vede bine ca apoi aceasta idee s-a impamantenit intre crestini in timp ce practica milenara a crestinatatii arata foarte bine ca Duhul Sfant sufla in continuare unde vrea el si nu unde vrea omul. Apoi, in ceea ce priveste Botezul cu apa: scrie in citatul dat de tine ca este pentru curatarea chipului, dar ca Domnul l-a primit desi chipul Sau era curat, pentru a curata chipurile noastre. In cazul asta inseamna ca cei de dupa El nu mai avem ce curata atunci cand suntem bebelusi din moment ce curatirea s-a facut deja. Ori vad ca nu-i asa, se merge pe ideea ca ar mai fi ceva de curata ca si cand Botezul cu apa al Domnului ar fi esuat. Asta arata ca cele scrise sunt doar teorii umane din neintelegereae a ceea ce s-a intamplat. Pentru ca nu este fara importanta faptul ca Ioan i-a spus Domnului ca el avea nevoie sa fie Botezat de Domnul nu invers. Tocmai pentru ca Botezul Domnului era cu Duh Sfant, adica cu foc iar focul este cel care curata pacatul din om. Si apoi se uita atat de usor de valoarea Botezului de sange al Domnului dar acum vad de ce, pentru ca este pus in rand cu cel al mucenicilor. Mare greseala si omisiune. Scrie foarte corect ca Domnul s-a botezat cu acest Botez de sange in locul nostru si tocmai ca aici este cheia: trecand Domnul prin acest Botez in locul nostru, a spalat El o data si pentru totdeauna pacatele omenirii intregi. In acel moment s-a implinit dreptatea lui Dumnezeu care cerea plata pentru nelegiuiri. Cum noi nu puteam plati, a platit Domnul pentru noi si prin aceasta plata a fost posibila instaurarea Noului Legamant pentru toti oamenii, Legamant prin care nimeni nu mai plateste pentru greselile inaintasilor, deci chipul nostru a fost albit, ci fiecare plateste doar pentru nelegiuirea proprie motiv pentru care legea iubirii lui Dumnezeu a fost scrisa in cugetul si inima tuturor ca sa nu mai aiba nevoie sa il invete cineva, sau cu alte cuvinte, sa nu mai aiba justificare ca nu a stiut pentru nelegiuirile facute. |
#1699
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mai informeaza-te draga troll. Ia vezi cum s-au botezat apostolii, ai cateva idei in postarea Ioanei ![]() |
#1700
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() lasa indiciile ca nu le intelegi ![]() asadar BAZA si VERSETELE ![]() multa iubire si uite ce scrie acolo ca sa vezi CUM RUPI DIN CONTEXT in interpretarea ta 5. Al cincilea botez este botezul crestin prin apa si prin Duhul Sfînt, instituit de Domnul nostru Iisus Hristos, prin cuvintele adresate ucenicilor Sai: Mergînd, învatati toate neamurile, botezîndu-le în numele Tatalui si al Fiului si al Sfîntului Duh (Matei 28, 19). Acesta este cel mai mare botez din cele amintite pîna acum. El se face prin afundare în apa în numele Preasfintei Treimi si este mîntuitor pentru ca iarta toate pacatele si aduce în inimile noastre harul Sfîntului Duh. Noi toti ne botezam cu acest botez desavîrsit prin apa si prin Duh, fara de care nimeni nu se poate mîntui. Se zice ca Hristos boteaza “cu foc”, pentru ca a revarsat Duhul Sfînt peste Apostoli, în chipul limbilor de foc (Fapte 2, 1-4), dupa cum spune Însusi Domnul: Ioan a botezat cu apa, dar voi veti fi botezati cu Duhul Sfînt, nu mult dupa aceste zile (Fapte 1, 5). asadar si cu text in fata SECTARO nu intelegi .... multa iubire ps astept versetele cu care te laudai ... haide arata/mi ca le cunosti ... ha ha ha multa iubire asadar RECITESTE cu atentie si gindeste multa iubire Last edited by the_Listener; 12.08.2011 at 10:18:53. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|