Citat:
În prealabil postat de valy72001
Moise a dat Legea?
Gresit!
Cain a pacatuit atunci cand a ucis? Era vre-o lege care ii arata ca este pacat?
Facerea4:3. Dar dupa un timp, Cain a adus jertfa lui Dumnezeu din roadele pamantului.
4. Si a adus si Abel din cele intai-nascute ale oilor sale si din grasimea lor. Si a cautat Domnul spre Abel si spre darurile lui,
7. Cand faci bine, oare nu-n este fata senina? Iar de nu faci bine, pacatul bate la usa si cauta sa te tarasca, dar tu biruieste-l!”
8. Dupa aceea Cain a zis catre Abel, fratele sau: “Sa iesim la camp!” Iar cand erau ei in campie, Cain s-a aruncat asupra lui Abel, fratele sau, si l-a omorat.
9. Atunci a zis Domnul Dumnezeu catre Cain: “Unde este Abel, fratele tau?” Iar el a raspuns: “Nu stiu! Au doara eu sunt pazitorul fratelui meu?”
10. si a zis Domnul: “Ce ai facut? Glasul sangelui fratelui tau striga catre Mine din pamant.
11. Si acum esti blestemat de pamantul care si-a deschis gura sa, ca sa primeasca sangele fratelui tau din mana ta.
Rom 3:20. Pentru ca din faptele Legii nici un om nu se va indrepta inaintea Lui, caci prin Lege vine cunostinta pacatului.
Rom 5:13. Caci, pana la lege, pacatul era in lume, dar pacatul nu se socoteste cand nu este lege.Rom 7:8. Dar pacatul, luand pricina prin porunca, a lucrat in mine tot felul de pofte. Caci fara lege, pacatul era mort.
Moise a dat Legea? Pana la Moise n-a existat Legea?
1. Daca da, spune-mi pe ce baza a judecat Dumnezeu la potop sau in cazul Sodomei.
2. Cand Avraam minte pe Abimelec de ce Dumnezeu l-a considerat drept pe Abimelec si nu l-a lasat sa ”pacatuiasca”? (Fac. 20)
3. De ce Facerea este plina de jertfe daca nu exista Lege?
4. De ce nu s-a culcat Iosif cu stapana lui? (Fac 9: 39)
Cand ai gasit tu ca s-au dat aceste legi si cine le tinea?
|
Iarasi ignoranta crasa, tocmai din partea celor care zic ca au Biblia ca reper:
"14. Căci, când păgânii care nu au lege, din fire fac ale legii, aceștia, neavând lege, își sunt loruși lege,
15. Ceea ce arată fapta legii scrisă în inimile lor, prin mărturia conștiinței lor și prin judecățile lor, care îi învinovățesc sau îi și apără, "
Romani, cap. 2