![]() |
![]() |
|
|
Înregistrare | Autentificare | Întrebări frecvente | Mesaje Private | Căutare | Mesajele zilei | Marchează forumurile citite |
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
V-am rugat sa postati aspectele cele mai grave si mai periculoase pe care sustineti ca le-ati vazut in Biserica Penticostala. Si dumneavoastra ati prezentat: 1. Muzica. 2. Aveti bazine de botez la subsolul cladirii!!!- Este adevarat nu Il slavim pe Dumnezeu pe melodii grecesti.Muzica populara cu versuri din Biblie de care vorbiti se canta si in Biserica Ortodoxa. Se numesc pricesne si, in unele biserici se canta chiar in timpul slujbei. Da, recunosc, avem si cuvantari (predici). Va puteti imagina?- Este adevarat. Nu folosim cristelnite pentru botez pentru ca noi botezam oamenii la maturitate. De aceea folosim baptistiere, bazine cu apa pentru botez.Bazinele de la subsolul cladirii se folosesc si de catre ortodocsi atunci cand boteaza adultii. Si lumea se roaga. Toti. Si se canta. Incredibil. Ba chiar indraznesc sa se salute unii pe altii si sa dea mana. Nu se poate asa ceva. Si tot astfel de...grozavii :) Sa dea Dumnezeu sa fie acestea cele mai mari pacate ale noastre! Din nefericire nu-i asa. Avem slabiciuni multe si mari. Doar ca nu-ti este dat dumitale sa le vezi :) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
In bisericile ortodoxe nu exista bazine la subsolul cladirii. In cladirile penticostalilor exista piscine interioare pentru asa zisul botez.(baptistierele voastre sunt simple piscine cu nimic sfant in ele). Cladirile penticostale sunt sali de spectacole cu piscina interioara. Atat. nu prea seamana cu ce scrie in Biblie. daca nu ati avea spectacolele putini ar mai fi in adunarile voastre. o imensa uratenie ascunsa sub o masca spoita. lumea nu se roaga: lumea se schimonoseste, murmura si tipa. cand isi dau mana si se saluta se stramba fals iar chipul lor spune multe. un salut plin de ipocrizie si nimic bun. vedem aproape zilnic oameni zambareti, cu masti pe fata dar care ascund in spate multe. Aveti dreptate, cu grozaviile, acel ``multe alte grozavii`` nu sunt nimic, sunt multe alte lucruri pe care le fac unii oamenii cand ratacesc pe cai gresite. ``avem slabiciuni multe si mari, doar ca nu iti este dat dumitale sa le vezi.`` e bine ca recunoasteti ca aveti slabiciuni multe si mari. asta confirma inca odata ca am avut dreptate. nu imi este dat mie sa le vad, nici nu are asta importanta atata timp cat ele exista si chiar dvs le recunoasteti. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
In legatura cu salutul la comanda, si datul mainii in adunare.
Acest gest de salut si de dat mana exprima bucuria vederii unei persoane , este facut spontan din propriile simtaminte. Atunci cand il faci la comanda si la intamplare, acum sa va salutati si se intorc si saluta pe x sau y care il vede poate pentru prima data, in stanga sau in dreapta lui, nu mai exprima nici bucurie nici nimic decat ipocrizie. un grup de oameni condusi de altul sa faca gesturi false. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Apropo, in ce calitate si cu ce autoritate "atragi atentia ca nu exista astazi vorbirea in limbi " ? Citat:
__________________
"Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!" Gal 6:14 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Pentru om acest fenomen este aproape imposibil. Adunam in noi atatea pacate ale celor dinaintea noastra , ale noastre, incat este aproape imposibil sa aiba cineva acest dar si cu siguranta ca daca undeva pe acest pamant exista un om cu asemenea dar nu apare in astfel de adunari, ci isi vede smerit de lucrarea sa. deci vezi ca nu neg existenta unui astfel de om, in zilele noastre. Tu niciodata nu ai sa stii ideea dupa care ma ghidez eu. Nu stii ce am si ce nu am , nu stii cum am fost si cum sunt invatata, si daca sunt invatata sau sunt o autodidacta. ideea ``daca eu nu am nu exista`` este cea mai aberanta pe care am putut-o citi si pe care am sa incerc sa o uit chiar in clipa asta. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
In aceasta epistola Sf. Ap. Pavel prezinta destul de clar invatatura despre darurile duhovnicesti. Chiar asa le si numeste: “daruri duhovnicesti”. Intre acestea se afla si vorbirea in limbi, nu pe primul loc, dar se observa clar ca nu ierarhizarea acestor daruri este intentia Sfantului Apostol. Acelasi apostol spune in Epistola catre Galateni, in capitolul 5, asa: |
#7
|
|||
|
|||
![]() -Continuare la postul anterior- Citat:
Deci, necesitatea de a castiga duhovnicia apriori primirii darurilor duhovnicesti face ca pentru un crestin ortodox atentia sa cada, aproape total, asupra acelor actiuni care conduc spre trasformarea interioara inspre duhovnicie. Drumul acesta, spre a deveni vas ales al lui Dumnezeu, in zilele noastre este unul din ce in ce mai anevoios de parcurs (datorita slabirii noastre, mai ales), asa incat se observa ca darurile duhovnicesti apar tot mai rar. Eroarea in care se prezinta, de obicei, fratii nostri penticostali nu este legata de duhovnicia in sine (multi sunt oameni cu potential spiritual deosebit ), ci este legata de inversarea pozitiei celor doua “solicitari”. Astfel, nu se mai solicita cu importanta maxima obtinerea starii de comuniune in smerenie si rugaciune cu Hristos, Datatorul Darurilor, ci se conditioneaza intrarea in aceasta comuniune de un anumit dar, vorbirea in limbi, care devine un fel de semn distinctiv, strict necesar atat pentru a asigura siguranta ca omul, credinciosul, se afla in legatura cu El, cat si pentru a asigura o identitate unica pentru marturisirea de credinta a congregatiei. Imi permit sa spun ca este o eroare, iertati-ma, fiindca eu vad duhovnicia interioara ca fiind altarul si darurile duhovnicesti fiind jertfa de pe altar; jertfa nu poate trece inaintea altarului! De-a lungul timpului s-au cautat si s-au fixat o serie de invataturi ce au scopul de a intarii aceasta inversare de roluri, unele puse in practica cu succes de vreme ce multi oameni au considerat corect acest mod de prezentare a lui Hristos. In acelasi timp, in Biserica ortodoxa foarte multi, chiar daca nu au cerut daruri inainte de a se pregati temeinic pentru primirea lor, au renuntat la obligatia de a parasi omul trupesc si de a-l zidi pe cel duhovnicesc atunci cand au pornit spre Hristos Domnul. Acestia, sunt tot mai multi in Biserica azi, cauta sa-L faca pe El trupesc ca sa nu mai trebuiasca sa se schimbe ei. Asa ceva nu este posibil insa! Azi chiar daca se arata cu degetul catre acestia, din exterior, spunandu-se “iata ortodocsii!” (uneori si cu scopul de a justifica ratacirea), sunt sigur ca in Biserica nu acestia sunt reprezentantii, iar cei care totusi se folosesc de slabiciunea altora ca sa se sustina pe ei dau dovada de multa rautate! In concluzie, darurile duhovnicesti, deci si vorbirea in limbi, sunt daruri nu necesitati esentiale; nu poti cladi Biserica lui Hristos, Cel care este esential si necesar prin excelenta, pe lucruri neesentiale. Daca vreau (solicit) ca Domnul sa foloseasca Biserica printr-un dar duhovnicesc, eu stiu asa: 1) nu cred ca darul imi va fi facut mie, fiindca eu nu merit; 2) darul va fi dat atunci cand Domnul stie ca este folositor, nu atunci cand cineva il va cere din dorinta de a fi altfel decat fratele lui. Mi se tot spune de multi frati neoprotestanti, pe care ii respect cu adevarat ca pe niste frati, ca au credinta in lucrarea preotiei mele si ca sunt siguri ca Duhul lui Dumnezeu lucreaza in multi crestini ortodocsi. Eu nu cred ca sunt sinceri, fiindca daca Duhul lucreaza prin mine si astfel eu in dragostea Duhului ii spun “frate esti ratacit”, iar el nu asculta atunci fie este mincinos cand spune ca vede Duhul in mine, fie este fatarnic si vrasmas Bisericii. Ascultarea pe care o solicit atunci nu este spre mine ci spre Hristos Dumnezeu. Eu nu vreau sa vorbesc in limbi intr-o adunare alaturi de fratele meu Iacob sau de sora mea Doriana (iertati-ma ca va folosesc, dar va am la inima!) ci vreau sa-i pot imbratisa in Duhul lui Dumnezeu, in Dragostea si in Smerenia lui Hristos. Vreau sa pot sa plang cu ei cand sunt tristi, sa ma bucur cu ei cand sunt bucurosi, sa cant cu ei lauda lui Dumnezeu... Adica “sa ne iubim unii pe altii, ca intr-un gand sa marturisim pe Tatal, pe Fiul si pe Sfantul Duh, Treimea cea de o Fiinta si nedespartita” (slujba Sf. Liturghii). Oare daca asta imi doresc si daca lupt pentru asta nu sunt suficient de “in Duhul lui Hristos”? Trebuie sa cer sa si vorbesc in limbi? Daca trebuie si aceasta sunt in mare pericol, fratilor! Sunt prea pacatos ca sa primesc daruri de la Domnul; de mi-ar darui Domnul zile si intelepciune sa pot sa-mi ispasesc aici greselile mele cele multe! Rugati-va si fratiile voastre pentru mine! Last edited by Pr.Gheorghe; 16.09.2010 at 12:55:03. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Atunci cand la comanda celui de la tribuna m-am intors si eu ca toti ceilalti, am vazut o femeie cu o privire pierduta care in clipa cand a dat ochii cu mine i s-a intiparit brusc un zambet fals pe fata, simteam asta asa cum toti simtim cateodata falsitatea altora, mi-a intins mana, a spus pace sora, si tot la fel de brusc i-a disparut zambetul si s-a intors. Nu am simtit iubirea de care vorbiti si nici binecuvantarea ei si era si firesc de altfel pentru ca ma vedea pentru prima data. Deci salutul la comanda si la intamplare nu exprima iubire si nici sinceritate ci doar o mare ipocrizie. Mataniile de pocainta isi au rostul sau , se fac atunci cand trebuie si cum trebuie, in camara ta, in camara sufletului tau , nestiut de nimeni decat doar de bunul Dumnezeu. Din credinta nu facem nici bravada si nici nu dam in habotnicie Acest mesaj al tau nu mi-a aratat nici iubire nici binecuvantare decat doar inversunare. Eu nu m-am adresat nimanui special cand am povestit modul de desfasurare a acestor adunari, iar daca unii s-au simtit lezati asa e in viata. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Apropo Doriana
cand am vazut la acea adunare pe femeia de langa mine, saraca, cu un batic pe cap, trista si parca pierduta, nu mi-a venit sa ii fac un vant, mi-a venit sa o scutur sa o trezesc din nebunia aia, sa ii spun cat de rau imi pare de ea, cata mila imi e de ea, ca inteleg ca s-a refugiat acolo din prea multa suferinta si durere. Din pacate prea multi oameni, capituleaza in acest mod, in fata suferintelor si necazurilor. Sufletul lor incercat cedeaza si se pierd. Adeptii acestor secte exact acest lucru speculeaza, sufletul ranit. Am vazut acolo fosti copii ai strazii, batrane sarace, barbati cu pacate multe in trecut. Mai sunt si cativa putini, in aceste adunari care au anumite interese: Ex: am cunoscut o familie care a primit bani sa plateasca unde trebuie ca sa inchida niste dosare penale rezultate in urma unui accident de masina cu 3 raniti foarte grav. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
Thread Tools | |
Moduri de afișare | |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre vorbirea cu mortii | strajeru | Secte si culte | 2 | 09.04.2018 22:32:16 |
Vorbirea in limbi - ajutor | Archangel | Reguli generale de utilizare a forumului | 37 | 03.01.2013 12:16:48 |
Vorbirea in limbi la penticostali... | lacrimi | Secte si culte | 2217 | 03.04.2012 13:35:20 |
Vorbirea despre Dumnezeu | George.m | Spiritualitatea ortodoxa | 28 | 02.02.2011 13:01:53 |
DESPRE VORBIREA IN LIMBI | Ioan_Ciobota | Generalitati | 4 | 24.03.2010 17:09:10 |
|