Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #691  
Vechi 03.06.2011, 16:13:45
antoniap
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Continuare:
Homeopatia, cadere din dreapta credinta

Homeopatia se bazeaza pe convingerea ca exista un Dumnezeu impersonal, alcatuit dintr-o substanta accesibila noua, caci substanta Lui dumnezeiasca este aceeasi cu cea a creaturilor Sale. Spre deosebire de homeopatie, Ortodoxia propovaduieste un Dumnezeu Personal, Proniator si diferit de creaturile Sale, unirea cu acestea avand loc numai prin Fiul Sau intrupat si prin harul necreat.
Homeopatia sustine ca energia lui Dumnezeu este acelasi lucru cu substanta Lui, facand astfel din El un dumnezeu impersonal, de a carui substanta omul se poate impartasi. Ortodoxia invata ca omul se poate impartasi numai de harul dumnezeiesc necreat (energiile dumnezeiesti), iar nu si de substanta Lui (fiinta dumnezeiasca).
Homeopatia priveste omul si lumea holistic, toate fiind de aceeasi substanta cu Dumnezeul impersonal, din care se varsa o substanta care sustine viata. Tulburarea curgerii acestei substante dumnezeiesti provoaca boala. Kent, urmasul lui Hahnemann, spune: "Aceasta substanta este supusa schimbarilor, adica poate sa curga in ordine sau dezordine, poate sa fie bolnava sau normala."
Aceasta "substanta dumnezeiasca", care exista in om si la care reactioneaza medicamentul homeopat, este ceea ce homeopatia numeste "energie vitala" a omului. Aceasta "energie vitala" a homeopatilor este identica cu energiile din credintele orientale: energia "Ki Chi" a chinezilor; energia hinduista "prana" sau "kudalini"; energia "bioplasmatica"; energia "orgoni", a lui Reih; forma energiei animale, care s-a numit "mesmerism".
Unii homeopati o numesc "energie cosmica" si spun ca este aceeasi energie pe care: hindusii o numesc "prana"; Paracelsus o numeste "magnale"; Van Helmod ii spune "alcahest"; cabalistii o numesc "lumina stelelor"; alchimistii ii spun "azorth"; Fludd ii spune "spiritus"; Reihenbach o numeste "puterea fiintelor"; numita "magnetism animal", la Mesmer; "energia vazduluilui", "bioenergie" sau "substanta simpla", la Suedeborg; "energie vitala", "putere vitala" sau "corp vital", la Institutia Vitalistica; "orgoni", la Reih; "bioplasma", la cercetatorii rusi; etc.
Unii homeopati privesc extazul yoghinilor ca pe un mod prin care cineva poate sa vina in contact cu aceasta "energie cosmica" si este subliniat ca astfel de situatii sunt extrem de revigorante.
Invatatura despre "energia vitala" izvoraste din teoria holistica asupra lumii (monism panteistic), care inspira, pe langa homeopatie, si toate sectele religioase ale tarilor orientale, ale caror credinte sunt absolut incompatibile cu Ortodoxia.
Potrivit homeopatilor, boala, inteleasa ca modificare a fluxului energetic al omului, poate fi observata si provocata de catre om insusi. La realizarea acestui lucru ajuta doi factori: autocunoasterea (tehnici rationale) si medicamentul homeopat. Potrivit unor homeopati, medicamentul homeopat este doar o alta cale de a obtine ceea ce ofera tehnicile religiilor orientale, adica autoevolutia.
Homeopatia inecarca sa "elibereze" omul, tinta ei principala fiind sufletul pacientului, iar nu corpul lui. Astfel, homeopatia trateaza pornind de la suflet, catre ratiune si corp. Exista homeopati care compara modul de preluare a istoricului bolii de catre un homeopat cu un fel de spovedanie.
Potrivit teoriilor homeopate, cel care da tratamentul trebuie sa inteleaga ca el reprezinta un fel de "conducta" prin care curge spre bolnav puterea vindecatoare a vietii. Medicul homeopat trebuie sa fie un intelept sintetic si instruit spiritual. Deci, cel care trateaza va trebui sa urmeze o educatie psiho-spirituala, astfel incat sa dobandeasca o cunoastere adecvata, chiar din experientele lui personale. Acest lucru cere insa, din partea celui care trateaza, trairea unor fenomene "superioare" nivelului material al lucrurilor, prin care sa poate fi capabil sa treaca la o stare "superioara" a constiintei, ca sa-l trateze pe cel bolnav (samanism).
Pe scurt, putem rezuma astfel: Exista un dumnezeu impersonal, care este o putere universala (energie) care coincide cu universul (bio-energie); absolut tot ce se intampla este manifestarea acestei energii absolute; nu exista deosebire intre substanta lui Dumnezeu si cea a omului; Dumnezeu nu exista in afara omului. Cei care se ocupa cu misticismul invata ca omul, descoperindu-l pe "dumnezeu" si activand puterile care se ascund in interiorul lui, are puterea sa se vindece singur. Aceasta intelegere a omului si a lumii se incadreaza in categoria ideilor de tip new-age-ist (orientale).
Medicamentul homeopat, o materie "vrajita"
Potrivit homeopatilor, eficacitatea medicamentului homeopat tine de modul in care este preparat, adica de dinamismul metodei (nenumarate dizolvari si agitari ale "substantei"). Medicamentele homeopate depasesc insa chimia, implicand o adevarata alchimie.
Potrivit homeopatiei, efectul benefic al "medicamentului" se datoreaza proprietatilor dumnezeiesti ascunse ale materiei lui, care se activeaza prin dinamism. "Facem dinamism la medicamentele noastre pentru a putea ajunge pana la substanta simpla (dumnezeiasca)", dupa cum explica James Tyler Kent.
Parintele homeopatiei, Friedrich Samuel Hahnemann, spune si el acelasi lucru: "Puterea medicamentoasa nu se afla in moleculele materiale ale acestor "medicamente", care au fost dinamizate (agitate) si nici in suprafata lor fizica, ci este descoperita si eliberata din materia medicamentoasa care are cu atat mai mare actiune, cu cat mai libera si nemateriala s-a facut prin dinamism. (...) Agitarea substantei medicamentoase dezvaluie puterile ei medicamentoase din ce in ce mai mult, pana cand se spiritualizeaza materia. (...) Cu modul de preparare prin dinamimizarea substantei medicamentoase, materia se distruge complet, pana la natura ei spirituala si, de aceea, in starea ei finala, poate sa se considere ca e alcatuita intr-adevar numai din aceasta substanta spirituala."
Deci, in afara de contemplarea in totalitate a cosmosului, prin elementele spiritiste, alchimice si magice, pe care le contine, homeopatia da medicamentul homeopat, care reprezinta "elementul dumnezeiesc", pentru a readuce la normal fluxul substantei dumnezeiesti a omului, iar medicul homeopat preia sarcina intermediarului care conduce omul la eliberarea din pacatul originar, precum si din raul material si spiritual.
Dilutiile homeopatice nu au nici un efect direct (dincolo de "efectul placebo"), dar tratamentul homeopat poate fi periculos datorita tentatiei de a evita tratamentul medical real, mai eficace. Sunt cunoscute si unele "medicamentelor homeopate nocive" ("nosodes", niste alternative la vaccinuri), care sunt preparate din tesuturile canceroase, din lichid tuberculotic, din mercur, etc. Aceste medicamente sunt periculoase pentru sanatate si sunt contrarii moralei medicale si deontologice.
Trebuie subliniat, ceea ce ne este cunoscut din Sfanta Scriptura si din Traditia Ortodoxa, ca diavolul poate sa trateze trupul omului, pentru a-i castiga sufletul. Deci, nu trebuie sa anulam complet posibilitatea "vindecarii" homeopate, mai ales cand aceasta este practicata in stransa legatura cu practici provenite din traditiile orientale.
Din punct de vedere stiintific, homeopatia trebuie incadrata in capitolul despre "Alchimie". Metodele homeopate de tratament nu reprezinta decat reintoarcerea vechiului "medic-vrajitor" in societatea noastra.
Parintele Paisie Aghioritul, despre Homeopatie !
"Homeopatia este incurcata. Multi s-au incurcat in aceasta poveste si au amestecat in ea multe teorii. Dupa ce vei lua o doctorie, iti vor spune aceia: "La inceput te vei simti mai rau, dar apoi iti va trece." Sa spunem ca te doare obrazul. Celalalt iti da o palma puternica si te doare mai tare, asa incat starea de mai inainte, ti se pare o gluma, si o suporti usor.
Mai exista si unii care sunt bolnavi numai cu inchipuirea. Unul ca acesta merge la medic, iar acela ii spune: "Pleaca, nu ai nimic." Merge din nou si medicul iarasi ii spune: "Pleaca, nu ai nimic." Merge apoi la homeopat. Acesta stie ca nu are nimic, dar nu ii spune, ci ii da un praf, pentru a-i linisti gandul aceluia si astfel ii trece durerea. "M-am facut bine", spune acela.
Aceasta este inselaciune! Apoi mai sunt si altii care, neputandu-se aranja nicaieri in alta parte, merg la homeopatie si astfel isi gasesc o ocupatie. Dar lucrul acesta este primejdios. Se incurca diferiti insi in treaba aceasta si nimeni nu poate avea incredere in ei. Apoi, resping toate celelalte tratamente.
Eu as fi de acord mai degraba cu un botanist, cu un om de stiinta. Dar exista si multi escroci. Unul spune ca poate cunoaste toate bolile numai privind in ochii celui bolnav. Sunt si eu de acord ca unele boli se pot depista in felul acesta, dar cum va cunoaste acela inima privind in ochi. Altul spune ca prin ureche poate vindeca toate bolile. Baga in ea niste ace. Prostii. Acestia sunt niste escroci. Este nevoie de discernamant in toate acestea.
- Adica, Parinte Paisie, sa nu facem tratamente homeopate la copil?
- Nu, nu este un lucru in care sa ai incredere.
Teodor Danalache
Reply With Quote
  #692  
Vechi 27.06.2011, 04:09:39
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 74

Citat:
În prealabil postat de antoniap Vezi mesajul
Continuare:
Homeopatia, cădere din dreapta credinta
Să-ți dea Dumnezeu mântuire și bucurie pentru această osteneală a ta de a mărturisi adevărul. Cu adevărat ai postat foarte echilibrat, profund și concis. Îți mulțumesc. La capitolul Homeopatie aveam și eu de gând să spun acestea, dar din alte surse, mai lungi.

Practic ce reiese din cele spuse de tine mai sus este că hulesc homeopații că ne dau o împărtășanie mai mare decât Sfânta Împărtășanie.

Ca să explic, pe scurt, să vedem Cine este Sfânta Împărtășanie.

Este Trupul omenesc al Fiului lui Dumnezeu [îndumnezeit la Sfânta Înălțare, după cum spun sinaxarele Penticostarului „făcându-l, îndrăznesc a zice, asemenea Tatălui”] și Sângele cel minunat al Său.
Dumnezeu ne trimite la Cincizecime prin Pogorârea Sfântului Duh harul necreat „ca după ființă” cum zice Sfântul Grigorie Teologul. „Ca după” dar nu ființa lui Dumnezeu ce nu poate fi împărtășită.
Acest har iradiază din Trupul lui Hristos de pe tronul Sfintei Treimi și coboară în pâinea și vinul din altar prefăcându-le în același Trup, Care după cum spune Preotul la Sfânta Liturghie (deoarece limba preotului este limba de foc de la Duhul Sfânt, fiind preotul umplut de Duhul Sfânt de la Cincizecime)

(Fapt.2:3. Și li s-au arătat, împărțite, limbi ca de foc și au șezut pe fiecare dintre ei.
Fapt.2:4. Și s-au umplut toți de Duhul Sfânt):

„Preotul: Se sfărâmă și se împarte Mielul lui Dumnezeu, Cel ce se sfărâmă și nu se desparte, Cel ce se mănâncă pururea și niciodată nu se sfârșește, ci pe cei ce se împărtășesc îi sfințește.”



Ce spune Sf. Apostol Petru:

II.Petr.1:4. Prin care El ne-a hărăzit mari și prețioase făgăduințe, ca prin ele să vă faceți părtași dumnezeieștii firi, scăpând de stricăciunea poftei celei din lume.


tocmai la aceasta se referă:

1. că noi, prin firea noastră omenească, deoarece a luat-o Hristos (a enipostaziat-o - adică a luat-o în Persoana Sa Dumnezeiască a Fiului lui Dumnezeu) la Buna Vestire devenim una cu El (noi oameni - El Om

Filip.2:7. Ci S-a deșertat pe Sine, chip de rob luând, făcându-Se asemenea oamenilor, și la înfățișare aflându-Se ca un om,


Evr.4:15. Că nu avem Arhiereu care să nu poată suferi cu noi în slăbiciunile noastre, ci ispitit întru toate după asemănarea noastră, afară de păcat.
).

2. Împărtășindu-ne cu Trupul și Sângele Lui, devenim mădulare ale Lui:

"Rom.12:4. Ci precum într-un singur trup avem multe mădulare și mădularele nu au toate aceeași lucrare,
Rom.12:5. Așa și noi, cei mulți, un trup suntem în Hristos și fiecare suntem mădulare unii altora;
Rom.12:6. Dar avem felurite daruri, după harul ce ni s-a dat."


3. prin Persoana Lui în care sunt unite (neschimbate, neamestecate, neîmpărțite și nedespărțite) firile dumnezeiască și omenească

suntem așadar și noi părtași dumnezeieștii firi. Părtași noi fiecare personal în firea noastră omenească prin unirea din Persoana lui Hristos, prin Sfânta Împărtășanie (dacă noi ne împărtășim cu vrednicie) și prin harul Său (energiile necreate) cu firea dumnezeiască.

Cum bine tâlcuiește Pr. Cleopa că Dumnezeu este totul întru toate prin harul Său și prin prezența Sa dar întru nimeni nimic după fire:

„DUMNEZEU ESTE TOTUL INTRU TOATE SI INTRU NIMENI, NIMIC
Dumnezeu este totul intru toate in om, si in nimeni nu-i nimic, la fel ca si in celelalte zidiri. Pe om l-a făcut suflet cuvântător. Are minte, are vointa, are imaginație, are manie, are pofta, are alegere, are discernământ, are hotărâre, are voie libera. Toate puterile pe care le arata Sfântul Ioan Damaschin in Dogmatica.
Da. Dumnezeu este totul intru toate si in om, dar nimic nu este in om din ființa lui Dumnezeu. Omul se face fiu, dar nu după ființa ca Hristos, ci după dar. Are darul punerii de fii in baia nașterii de a doua si a înnoirii Duhului Sfânt. Prin botez am capatat darul punerii de fiii si ne-am făcut fiii lui Dumnezeu după dar.”



http://www.crestinortodox.ro/carti-o...mic-81158.html

Minciuni panteist-homeopate:"Dacă am avea firea lui Dumnezeu am fi Dumnezei după fire deci însuși Dumnezeu, n-am mai fi făptură ci făcători iar pentru că noi avem început și Dumnezeu ar avea și n-ar mai fi Dumnezeu."



Dumnezeu ne dă toate din firea Sa, mai puțin firea, pentru că firea este a fi adică ceea ce ești. Noi fiind făcuți nu putem fi făcători și deci avem pe a fi (adică firea) de făptură. E adevărat că firea omenească este cea mai mare, după firea dumnezeiască, căci are ceea ce nici îngerii nu au, cel mai mare dar, adică a fi chipul lui Dumnezeu și putința de a lucra la nesfârșit asemănarea. Asemănarea o primim doar prin Hristos căci asemănarea este însuși creștinismul cum spune Sfântul Vasile cel Mare. Omul este astfel macrocosmos în microcosmos, cel în care se recapitulează și îndumnezeiește tot universul.

Ioan 1:12. Și celor câți L-au primit, care cred în numele Lui, le-a dat putere ca să se facă fii ai lui Dumnezeu,
Ioan 1:13. Care nu din sânge, nici din poftă trupească, nici din poftă bărbătească, ci de la Dumnezeu s-au născut.



Adică suntem dumnezei după har, singurul care este prin El însuși este Dumnezeu care spune „eu sunt”

Ieș.3:14. Atunci Dumnezeu a răspuns lui Moise: “Eu sunt Cel ce sunt”. Apoi i-a zis: “Așa să spui fiilor lui Israel: Cel ce este m-a trimis la voi!”


Din suportul de curs pentru Vechiul Testament:


Afirmatia «Eu sunt Cel ce sunt» e legata aici de numele
YHWH, care apare înca din primul capitol al Sf. Scripturi si este tradus cu Domnul. Aceasta
fiindca între verbul a fi העה (aici la imperfect) si numele divin יהוה diferenta este de doar o
consoana.
Exista mai multe interpretari posibile ale acestei propozitii:
a. Eu sunt Cine sunt, adica nu vreau sa spun cine sunt (asemenea Fac 32,30 unde în
lupta lui Iacob, Domnul refuza sa-i spuna cine este). Cu alte cuvinte numele divin YHWH
însusi nu poate sa exprime în totalitate misterul lui Dumnezeu. Dumnezeu nu poate fi cuprins
în cuvinte.
b. Eu sunt Cel ce este, prin contrast cu ceea ce nu este, adica singurul care este în mod
absolut. In Dogmatica acesta este atributul divin numit aseitate. Dumnezeu exista prin sine
însusi, îsi este lui însusi cauza, spre deosebire de toate celelate lucruri care au o cauza
exterioara, care exista prin Dumnezeu, care le-a creat si le sustine în existenta. LXX da acest
sens cuvintelor din textul ebraic, traducând ὁ ὤν “Cel ce este” In icoana Mântuitorului apar
scrise aceste 3 litere în jurul capului Sau.
c. Forma verbala ebraica folosita în v.14 (imperfect) are sens de viitor, dar uneori si de
prezent. Imperfectul desemneaza o actiune neterminata, în prezent sau în viitor. Am putea
traduce în afirmatia: Eu sunt cel ce sunt sau eu voi fi cel ce voi fi, sau eu sunt cel ce
voi fi sau eu voi fi cel ce sunt. Deci Dumnezeu nu se schimbă în veac!
d. Sensul poate fi acela de Eu sunt cu tine, cum îi spusese lui Moise, sau Eu sunt cu voi,
adica cu poporul. Dumnezeu alege aceste cuvinte destinate însa tuturor generatiilor umane: Eu
sunt si voi fi mereu cu voi. Experienta acestei permanente prezente a lui Dumnezeu a facut-o
omul în istoria mântuirii. O face si azi în Biserica, prin Duhul Sfânt. Dumnezeu arata, prin interventia sa în istorie, ca nu a parasit niciodata pe om.


Homeopații vor să spună că prin remediile lor ne oferă aseitatea.

Hristos ne arată asemănarea cu El prin îndumnezeirea prin har:
Ps.81:1. Dumnezeu a stat în dumnezeiască adunare și în mijlocul dumnezeilor va judeca.
Ioan 10:34. Iisus le-a răspuns: Nu e scris în Legea voastră că "Eu am zis: dumnezei sunteți?"
Ioan 10:35. Dacă i-a numit dumnezei pe aceia către care a fost cuvântul lui Dumnezeu - și Scriptura nu poate să fie desființată -
Ioan 10:36. Despre Cel pe care Tatăl L-a sfințit și L-a trimis în lume, voi ziceți: Tu hulești, căci am spus: Fiul lui Dumnezeu sunt?


Mai jos, pentru a discerne cele spuse de Hristos ne arată tot El, dar prin gura Sfântului Apostol Pavel, dumnezeirea mincinoasă a demonilor (idolilor) și diferența între dumnezeii prin har (creștinii) și Cel după fire (Sfânta Treime).

I.Cor.8:5. Căci deși sunt așa-ziși dumnezei [idolii și ceilalți zei], fie în cer, fie pe pământ, - precum și sunt dumnezei [creștinii dumnezei după har] mulți și domni mulți -,
I.Cor.8:6. Totuși, pentru noi, este un singur Dumnezeu
[după fire], Tatăl, din Care sunt toate și noi întru El; și un singur Domn, Iisus Hristos, prin Care sunt toate[Căci e Dumnezeu după fire] și noi prin El [fiindcă suntem dumnezei după har].


Așadar deși noi suntem dumnezei doar după har, în veșnicie înaintăm într-o nesfârșită îndumnezeire, căci Dumnezeul după fire este nesfârșit, ne va da tot ce putem noi cuprinde din El dar nu putem să dobândim chiar firea Lui niciodată, nu pentru că nu ar vrea El să ne-o dea ci pentru că noi nu o putem cuprinde.
El este fără de început iar noi avem început (din dragostea Lui) și nu putem fi ceea ce nu suntem, nu putem fi ceea ce a fost mai înainte de a fi noi și nu putem fi dătători de ființă când noi avem primită ființa de la Singurul dătător de ființă.
Că nu poți să fi altceva (Dumnezeu) decât ceea ce ești (om) dar de primit poți primi ceea ce nu ai (îndumnezeirea, părtășia prin energiile necreate, prin har cu dumnezeiasca fire).


Lucifer a vrut să fie în firea sa ceea ce nu putea fi având 666 adică:
6 poftă fără de minte (că dorea să fie ceea ce nu se putea să fie),
6 minte fără de judecată (că a gândit că ar putea fi ceea ce nu se putea a fi)
6 mânie fără rațiune (că a urât bunătatea lui Dumnezeu - ce dorea să-i dăruiască toată dragostea Sa - explicându-și hulitor - prin rațiune nerațională - neputința firii îngerești de a fi fire dumnezeiască că de fapt această neputință ar fi invidia lui Dumnezeu Care nu vrea să-i dea și satanei firea Sa).
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.

Last edited by ALEXANDRU ANASTASIU; 27.06.2011 at 04:35:51.
Reply With Quote
  #693  
Vechi 27.06.2011, 04:48:45
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 75

Luca 10:18. Și le-a zis: Am văzut pe satana ca un fulger căzând din cer.
Apoc.12:3. Și alt semn s-a arătat în cer: iată un balaur mare, roșu, având șapte capete și zece coarne, și pe capetele lui, șapte cununi împărătești.
Apoc.12:4. Iar coada lui târa a treia parte din stelele cerului și le-a aruncat pe pământ. Și balaurul stătu înaintea femeii, care era să nască, pentru ca să înghită copilul, când se va naște.


Căzând ca un fulger din cer și din Lucifer devenind Balaur, cu invidie a vrut să ne facă să cădem și noi prin același raționament hulitor, ca să fim și noi ca el, nu dumnezei (cum ne propunea mincinos) ci draci. Aceasta o insuflă prin panteism la toți idolatrii, între care se înscriu și homeopații, și toți care primesc această rațiune se fac asemenea lui.


Isaia 14:13 Tu care ziceai în cugetul tău: "Ridica-mă-voi în ceruri și mai presus de stelele Dumnezeului celui puternic voi așeza jilțul meu! În muntele cel sfânt voi pune sălașul meu, în fundurile laturii celei de miazănoapte.
Isaia 14:14 Sui-mă-voi deasupra norilor și asemenea cu Cel Preaînalt voi fi".
Isaia 14:15 Și acum, tu te pogori în iad, în cele mai de jos ale adâncului!

Fac.3:5 Dar Dumnezeu știe că în ziua în care veți mânca din el vi se vor deschide ochii și veți fi ca Dumnezeu, cunoscând binele și răul.



Homeopatia, prin cele explicate așa de frumos de Antonia, hulește că leacul homeopat ne dă dumnezeiasca fire și devenim noi dumnezei după fire. Astfel că nici Dumnezeul Cel adevărat, după ei, nu mai este Dumnezeu adevărat, nu mai are aseitatea, căci iată că până la noi nu era complet, îi lipsea din firea lui ceva (adică noi), se putea schimba și altera și îmbolnăvi (căci ei zic că este o îmbolnăvire a firii dumnezeiești). Ori un dumnezeu schimbător, pătimaș, nedesăvârșit nu este dumnezeu. Vedeți cum homeopatia este răutatea cea veche mascată în medicina cea nouă? Și așa zic ei că „leacurile homeopate” sunt mai mari decât Sfânta Împărtășanie, căci „remediile homeopate” ne dau dumnezeiasca fire.

Pe scurt homeopatii teoreticieni fac prin ideologia lor pe Dumnezeu făptură și pe făptură Dumnezeu iar homeopații practicieni, chiar dacă nu cred aceasta pe față, însă o susțin cu putere în taina inimii și "leacurilor" lor masonice, cu știință sau fără știință, practicând roadele acestei teorii, și fiindcă nu vădesc pe față teoria sunt mai periculoși că se înșeală și înșeală pe mai mulți:

"Matei 7:15 Feriți-vă de proorocii mincinoși, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.
Matei 7:16 După roadele lor îi veți cunoaște. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
Matei 7:17 Așa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.
Matei 7:18 Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.
Matei 7:19 Iar orice pom care nu face roadă bună se taie și se aruncă în foc.
Matei 7:20 De aceea, după roadele lor îi veți cunoaște."


Desigur că dacă citiți scrierile „homeopate” ale doctorilor „ortodocși” (vom dezbate această problemă la capitolul „homeopatie”) ei vor spune că nu cred așa ceva ci doar beneficiază, fără explicații, sau cu explicații putrede, de rezultatele „frumoase” ale „homeopatiei” dovedite experimental. Așa zic și yoghinii cu Yoga lor cu medicina Ayurvedică, că nu e credință ci ca spălatul pe dinți. Rezultatele lor, cercetate cu discernământ, au toate caracteristicile acțiunii de vindecare demonică (vom discuta aceasta mai pe larg la capitolul homeopatie), tipică tuturor medicinelor idolatre din trecut sau din prezent.

După cum o babă de la țară care se împărtășește cu Sfintele Taine nu poate explica diferențele între Persoană, Fire și Har în Sfânta Împărtășanie dar totuși se împărtășește și se îndumnezeiește prin Sfintele Taine, pentru că ea crede că dobândește bine prin Ele, tot așa cine se împărtășește cu împărtășania satanistă a homeopatiei, deoarece crede că primește prin ea bine se îndrăcește, indiferent dacă înțelege sau nu toată credința falsă, panteistă, al cărui ritual (mai lung decât Sfânta Liturghie) are ca produs final „leacul homeopat”.
Desigur că îndrăcirea este cu atât mai accentuată cu cât credința în panteism este mai mare [căci ortodocșii au o oarecare protecție că ei nu cred că e un ritual ci doar o medicină (dar au vină că nu cercetează dacă este sau nu ritual, că nu au credința lămurită și deci prin aceasta dau drept satanei să lucreze)] după cum și roadele Sfintei Împărtășanii sunt mai mari cu cât credința în Hristos este mai adâncă.

Diferența este însă că dacă cineva mănâncă Sfintele Taine cu nevrednicie se osândește, ba chiar se îndrăcește, pe când cineva care ia „remediile homeopate” cu „vrednicie” nu se răsplătește și nici nu se îndumnezeiește.


I.Cor.11:27. Astfel, oricine va mânca pâinea aceasta sau va bea paharul Domnului cu nevrednicie, va fi vinovat față de trupul și sângele Domnului.
I.Cor.11:28. Să se cerceteze însă omul pe sine și așa să mănânce din pâine și să bea din pahar.
I.Cor.11:29. Căci cel ce mănâncă și bea cu nevrednicie, osândă își mănâncă și bea, nesocotind trupul Domnului.
I.Cor.11:30. De aceea, mulți dintre voi sunt neputincioși și bolnavi și mulți au murit.
I.Cor.11:31. Căci de ne-am fi judecat noi înșine, nu am mai fi judecați.

Ioan 13:26. Iisus i-a răspuns: Acela este, căruia Eu, întingând bucățica de pâine, i-o voi da. Și întingând bucățica, a luat-o și a dat-o lui Iuda, fiul lui Simon Iscarioteanul.
Ioan 13:27. Și după îmbucătură a intrat satana în el


Încă o dată îți mulțumesc Antonia din toată inima pentru frumoasa postare care ne-ai dăruit-o și vă chem pe toți la astfel de postări înțelepte, să se vadă că nu numai eu sunt împotriva homeopatiei și bioenergiei ci toți ortodocșii ce cercetează cu sinceritate problema ajung la aceeași concluzie. Echilibrul, și felul tău nepătimaș de a expune problema este o mărturie pentru noi toți că te afli în adevăr. Nu e bine să combatem minciuna cu patimă că pierdem. Noi doar să mărturisim cu dragoste iar dacă nesincerii nu se întorc nu va mai fi vina noastră.

Iez.3:17. "Fiul omului! Iată, te-am pus străjer casei lui Israel; vei asculta deci cuvântul ce-Mi va ieși din gură și-l vei vesti ca din partea Mea.
Iez.3:18. De voi zice celui rău: Vei muri! și tu nu-l vei înștiința, nici nu-i vei grăi, pentru a abate pe cel rău de la calea lui cea rea, ca să trăiască, cel rău va pieri în nelegiuirea sa și Eu voi cere sângele lui din mâna ta.
Iez.3:19. Iar dacă tu vei înștiința pe cel rău și el nu se va întoarce de la răutatea lui și de la calea sa cea rea, acela va pieri de păcatul său, iar tu îți vei mântui sufletul tău.
Iez.3:20. De asemenea, când cel drept se va abate de la dreptatea sa și va săvârși răul când voi pune înaintea lui o cursă și va muri, dacă tu nu l-ai înștiințat, acela va muri pentru păcatul său, iar faptele lui de dreptate, pe care le-a făcut el, nu i se vor pomeni, și Eu voi cere sângele lui din mâinile tale.
Iez.3:21. Iar dacă tu vei înștiința pe cel drept să nu păcătuiască și el nu va păcătui, atunci va fi și el viu, pentru că a fost înștiințat și îți vei mântui și tu sufletul tău".


Dacă mi-ajută Dumnezeu revin săptămâna viitoare când termin sesiunea.
Doamne ajută!
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.

Last edited by ALEXANDRU ANASTASIU; 27.06.2011 at 13:06:05.
Reply With Quote
  #694  
Vechi 27.06.2011, 22:32:10
antoniap
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ALEXANDRU ANASTASIU Vezi mesajul

Homeopatia, prin cele explicate așa de frumos de Antonia, hulește că leacul homeopat ne dă dumnezeiasca fire și devenim noi dumnezei după fire.

Dacă mi-ajută Dumnezeu revin săptămâna viitoare când termin sesiunea.
Doamne ajută!
Imi cer scuze ca, din graba, nu am precizat sursa articolului citat mai sus. Repar greseala acum:

Homeopatia, o noua inselare

Am precizat doar autorul, caruia intr-adevar i se cuvine recunostinta noastra.

Dumnezeu sa-ti ajute la examene!
Reply With Quote
  #695  
Vechi 06.07.2011, 02:52:20
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit După atâta timp o dorită reîntâlnire 1

Citat:
În prealabil postat de Scotland The Brave Vezi mesajul
Ma inclin cu respect in fata demersului dvs academic,voi citi ce mi-ati recomandat si voi urmari,cu mare atentie, tot ceea ce urmeaza sa postati cand va va permite programul.Eu am tot timpul din lume cand primesc o asemenea invitatie,care nu se poate refuza si pe care voi incerca sa o primesc,cat pot eu,cu inima deschisa.Cel de Sus sa va calauzesca pasii.
Dragul meu, din postările dinainte de examene am rămas dator cu un răspuns. Aș putea să iau punct cu punct confesiunea de credință de la Westminster și să-ți arăt cu nu duce la Sfânta Scriptură ci este contrară ei. Dar este un drum îndelungat și cred că nu ar duce la apropiere ci, dimpotrivă, ne-ar dezbina și mai mult, pe lângă dezbinarea istorică a grupării tale de Sfânta Biserică. Ori nu este de nici un folos nimănui dezbinarea.
Ce am remarcat însă în cele ce mi-ai scris a fost însă mulțumirea ta vis a vis de credința ta în ceea ce privește roadele ei în viața ta „Credinta mea mi-a oferit mereu bucurie, incredere, speranta si tarie in fata adversitatilor. Aceste lucruri le-am simtit si le simt extrem de clar si de puternic inauntrul meu”. Este firesc să simți așa ceva. În zilele noastre când toți se întrec în a huli pe Hristos, cineva care caută să trăiască o credință legată de bunătatea lui Hristos este încurajat de Dumnezeu cu toată dragostea. Este ce spune în Sfânta Evanghelie:
Marcu 9:38. Și I-a zis Ioan: Învățătorule, am văzut pe cineva scoțând demoni în numele Tău, care nu merge după noi, și l-am oprit, pentru că nu merge după noi.
Marcu 9:39. Iar Iisus a zis: Nu-l opriți, căci nu e nimeni care, făcând vreo minune în numele Meu, să poată, degrabă, să Mă vorbească de rău.
Marcu 9:40. Căci cine nu este împotriva noastră este pentru noi.
Așadar este limpede că se pot face și minuni în numele lui Hristos chiar de către cei ce nu-L urmează. Sunt convins că tot ceea ce ai descris tu mai sus îți vine din cauză că tu ai această credință legată de Hristos și că mergând pe calea ei vei continua să dobândești acestea.
Nu mă miră nici ce ai spus mai jos despre credința ta: „Esenta,inima ei, este suveranitatea absoluta a lui Dumnezeu”. Aș dori însă, ca din dragostea ta pentru tine în veșnicie, să fi puțin atent cu inima, fără să te superi pe ce-ți spun eu acum. Nu este o dorință de a-ți jigni credința și cu atât mai puțin pe tine. Credința aceasta a ta, ca de altfel și a celorlalți protestanți și a papiștilor de asemenea, este de fapt o transpunere a credinței evreiești în plan creștin.
Tot ceea ce au obținut evreii în Vechiul Testament, dacă își respectau propriile făgăduințe față de Dumnezeu, erau bunătăți și fericiri pământești:
Deut.30:15. Iată eu astăzi ți-am pus înainte viața și moartea, binele și răul,
Deut.30:16. Poruncindu-ți astăzi să iubești pe Domnul Dumnezeul tău, să umbli în toate căile Lui și să împlinești poruncile Lui, hotărârile Lui și legile Lui, ca să trăiești și să te înmulțești și să te binecuvânteze Domnul Dumnezeul tău pe pământul pe care îl vei stăpâni.
Deut.30:17. Iar de se va întoarce inima ta și nu vei asculta, ci te vei lăsa ademenit și te vei închina la alți dumnezei și le vei sluji lor,
Deut.30:18. Vă dau de știre astăzi că veți pieri și nu veți trăi mult în pământul pe care Domnul Dumnezeu ți-l dă și pentru a cărui stăpânire treci tu acum Iordanul.
Deut.30:19. Ca martori înaintea voastră iau astăzi cerul și pământul: viață și moarte Zi-am pus eu astăzi înainte, și binecuvântare și blestem. Alege viața ca să trăiești tu și urmașii tăi.
Deut.30:20. Să iubești pe Domnul Dumnezeul tău, să asculți glasul Lui și să te lipești de El; căci în aceasta este viața ta și lungimea zilelor tale, ca să locuiești pe pământul pe care Domnul Dumnezeul tău cu jurământ l-a făgăduit părinților tăi, lui Avraam, lui Isaac și lui Iacov că îl va da lor”.
Credința pe care tu ne-ai expus-o este o schimbare a lui Yahwe cu Hristos și o dobândire a fericirii pământești prin respectarea poruncilor Lui, cu o singură diferență față de evrei, că se înveșnicește și în împărăția cerului această fericire pământească în urma răsplății dobândite în urma Judecății de Apoi.
Dragul meu, iartă-mă că-ți spun, nu este nimic mai hidos exprimat despre Hristos și creștinism. Cum crezi tu că Hristos a coborât de pe tronul Sfintei Treimi, S-a făcut Om, S-a lăsat răstignit pe Sfânta Cruce, a primit în ființa Sa toate păcatele noastre, toate durerile noastre, inclusiv toate chinurile iadului, doar pentru a ne da ceea ce aveam? Doar pentru a schimba regulile evreiești cu unele creștinești având ca scop o fericire omenească pieritoare și deșartă prin ea însăși, ba să-L mai acuzăm hulind că vrea să o prefacă în fericire veșnică dar cu aceleași proprietăți ridicol de deșarte raportate la împărăția cerurilor.
Hristos a venit ca să schimbe lumea, să aducă nu numai mântuirea ci îndumnezeirea adică viața lui Hristos înviat, înălțat, așezat de-a dreapta Tatălui cu trupul îndumnezeit asemenea dumnezeirii Tatălui. Nu înțelegi că este o altă viață, de neînțeles pentru mintea omenească, chiar și iscusită în Sfânta Scriptură cum era cea a lui Nicodim?
Ioan 3:1. Și era un om dintre farisei, care se numea Nicodim și care era fruntaș al iudeilor.
Ioan 3:2. Acesta a venit noaptea la Iisus și I-a zis: Rabi, știm că de la Dumnezeu ai venit învățător; că nimeni nu poate face aceste minuni, pe care le faci Tu, dacă nu este Dumnezeu cu el.
Ioan 3:3. Răspuns-a Iisus și i-a zis: Adevărat, adevărat zic ție: De nu se va naște cineva de sus, nu va putea să vadă împărăția lui Dumnezeu.
Ioan 3:4. Iar Nicodim a zis către El: Cum poate omul să se nască, fiind bătrân? Oare, poate să intre a doua oară în pântecele mamei sale și să se nască?
Ioan 3:5. Iisus a răspuns: Adevărat, adevărat zic ție: De nu se va naște cineva din apă și din Duh, nu va putea să intre în împărăția lui Dumnezeu.
Ioan 3:6. Ce este născut din trup, trup este; și ce este născut din Duh, duh este.
Ioan 3:7. Nu te mira că ți-am zis: Trebuie să vă nașteți de sus.
Vezi, naștere de sus, altfel și viață de sus altfel.
Nu vezi ce ne spune nouă Sfântul Evanghelist Ioan că devin creștinii:
Ioan 1:10. În lume era și lumea prin El s-a făcut, dar lumea nu L-a cunoscut.
Ioan 1:11. Întru ale Sale a venit, dar ai Săi nu L-au primit.
Ioan 1:12. Și celor câți L-au primit, care cred în numele Lui, le-a dat putere ca să se facă fii ai lui Dumnezeu,
Ioan 1:13. Care nu din sânge, nici din poftă trupească, nici din poftă bărbătească, ci de la Dumnezeu s-au născut.
Ioan 1:14. Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr.
Vezi că lumea nu-L poate cunoaște? Vezi că devenim dumnezei după har și nu oameni cu aceeași fel de viață doar că este veșnică?
Dragul meu, viața creștinului nu este ceea ce descrii că ai obținut prin credință. Se poate ajunge la aceasta și prin budism și printr-o o viață morală în orice credință și chiar și în ateism. Creștinismul este ceva radical nou și radical altceva decât fericirea și echilibrul psihosomatic moral al omului vechi. Este a trăi împărăția cerului pe pământ prin pocăință, adică schimbarea nu numai a minții ci a ființei, este a trăi cu adevărat, mai adevărat decât cele mai demonstrabile experimente prin știință și pipăibile prin simțuri, a trăi mai profund decât însăși viața de aici
I.Cor.2:9. "Cele ce ochiul n-a văzut și urechea n-a auzit, și la inima omului nu s-au suit, pe acestea le-a gătit Dumnezeu celor ce-L iubesc pe El".
Iar unde este iubire nu este suveranitatea absolută a Celui Iubit ci o dragoste nespuse de mire duhovnicesc Hristos și mireasă duhovnicească - sufletul omenesc. Dacă Dumnezeu ar fi suveranul absolut al judecății și pedepsei, ar fi un terorist mai rău ca teroriștii musulmani căci ar fi veșnic și ar fi mai frumoasă relația cu o desfrânată unde găsești totuși ceva căldură, recunoștință, considerație și atenție față de cel ce plătește. Dar să nu fie așa!!! Dumnezeu este cu adevărat suveranul absolut, care judecă și pedepsește dar tocmai pentru că nespus de mult iubește. Ce este mai dureros și mai groaznic decât să vezi pe Cel ce Și-a dat viața în chinuri pentru tine, pentru a te face mireasa de la sânul Său, întorcându-Și capul de la tine doar pentru că nu te poate vedea cum te-ai mutilat în halul acesta prin nesimțire. Și ce chin mai înfricoșat este decât a fi despărțit de El în veșnicie tocmai pentru că în libertatea ta nebună nu-L dorești.
Vezi bucuria mea ce este creștinismul? O nesfârșită dragoste:
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #696  
Vechi 06.07.2011, 02:54:40
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit După atâta timp o dorită reîntâlnire 2

I.Cor.13:1. De aș grăi în limbile oamenilor și ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare și chimval răsunător.
I.Cor.13:2. Și de aș avea darul proorociei și tainele toate le-aș cunoaște și orice știință, și de aș avea atâta credință încât să mut și munții, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
I.Cor.13:3. Și de aș împărți toată avuția mea și de aș da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi folosește.
I.Cor.13:4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuiește, nu se laudă, nu se trufește.
I.Cor.13:5. Dragostea nu se poartă cu necuviință, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândește răul.
I.Cor.13:6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
I.Cor.13:7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduiește, toate le rabdă.
I.Cor.13:8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desființa; darul limbilor va înceta; știința se va sfârși;
I.Cor.13:9. Pentru că în parte cunoaștem și în parte proorocim.
I.Cor.13:10. Dar când va veni ceea ce e desăvârșit, atunci ceea ce este în parte se va desființa.
I.Cor.13:11. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simțeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului.
I.Cor.13:12. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, față către față; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaște pe deplin, precum am fost cunoscut și eu.
I.Cor.13:13. Și acum rămân acestea trei: credința, nădejdea și dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.
Dacă așa sunt creștinii, cum să fie altfel Hristos, decât dragoste mai mare decât cea descrisă sus? Dragoste de nespus!!!
Iar această dragoste nu este o declarație sentimentală ci o schimbare profundă, de neexprimat în scris, care se petrece în inima omului ce se umple de Duhul Sfânt, luând înfricoșatele Taine ale Bisericii:
Ioan 6:47. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine are viață veșnică.
Ioan 6:48. Eu sunt pâinea vieții.
Ioan 6:49. Părinții voștri au mâncat mană în pustie și au murit.
Ioan 6:50. Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
Ioan 6:51. Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viața lumii este trupul Meu.
Ioan 6:52. Deci iudeii se certau între ei, zicând: Cum poate Acesta să ne dea trupul Lui să-l mâncăm?
Ioan 6:53. Și le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veți mânca trupul Fiului Omului și nu veți bea sângele Lui, nu veți avea viață în voi.
Ioan 6:54. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viață veșnică, și Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
Ioan 6:55. Trupul este adevărată mâncare și sângele Meu, adevărată băutură.
Ioan 6:56. Cel ce mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu rămâne întru Mine și Eu întru el.
Ioan 6:57. Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu și Eu viez pentru Tatăl, și cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine.
Ioan 6:58. Aceasta este pâinea care s-a pogorât din cer, nu precum au mâncat părinții voștri mana și au murit. Cel ce mănâncă această pâine va trăi în veac.
Vezi că adevărata credință și adevărata viață de dumnezei ne vine prin Trupul și Sângele lui Hristos? Nimeni așadar nu se poate mântui și nici nu poate avea credința cea adevărată și nici nu se poate îndumnezei fără Dumnezeu, fără Trupul Lui. Nici măcar cei ce-și zic ortodocși, dar nu-și însușesc viața aceasta mai presus de viață căci
I.Cor.11:28. Să se cerceteze însă omul pe sine și așa să mănânce din pâine și să bea din pahar.
I.Cor.11:29. Căci cel ce mănâncă și bea cu nevrednicie, osândă își mănâncă și bea, nesocotind trupul Domnului.
I.Cor.11:30. De aceea, mulți dintre voi sunt neputincioși și bolnavi și mulți au murit.
I.Cor.11:31. Căci de ne-am fi judecat noi înșine, nu am mai fi judecați.
Iar acestea (Tainele) nu se pot da decât în Sfânta Sa Biserică, care este una, nu împrăștiată în lume după icoana Ei dată de Hristos:
Ioan 15:1. Eu sunt vița cea adevărată și Tatăl Meu este lucrătorul.
Ioan 15:2. Orice mlădiță care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; și orice mlădiță care aduce roadă, El o curățește, ca mai multă roadă să aducă.
Ioan 15:3. Acum voi sunteți curați, pentru cuvântul pe care vi l-am spus.
Ioan 15:4. Rămâneți în Mine și Eu în voi. Precum mlădița nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viță, tot așa nici voi, dacă nu rămâneți în Mine.
Ioan 15:5. Eu sunt vița, voi sunteți mlădițele. Cel ce rămâne întru Mine și Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteți face nimic.
Ioan 15:6. Dacă cineva nu rămâne în Mine se aruncă afară ca mlădița și se usucă; și le adună și le aruncă în foc și ard.
Vezi bucuria mea că cine s-a despărțit de Biserică, chiar de ar fi plin de roade se usucă și se arde. Toți ereticii s-au despărțit de Biserică și nu Biserica i-a alungat.
Nu eu spun că în afara Bisericii nu există viață ci Domnul Hristos
Matei 18:17 Și de nu-i va asculta pe ei, spune-l Bisericii; iar de nu va asculta nici de Biserică, să-ți fie ție ca un păgân și vameș.
Și nu este Biserica împrăștiată în mai multe biserici căci
Ef.4:4. Este un trup și un Duh, precum și chemați ați fost la o singură nădejde a chemării voastre;
Ef.4:5. Este un Domn, o credință, un botez,
Vezi că este o singură credință, și un singur fel de Taine după cum este un singur Domn și un singur adevăr
Ioan 14:6. Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul și Viața. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine.
După cum nu găsești un mădular al lui Hristos în Anglia, unul în România altul în China ci Hristos este același în orice potir ortodox tot așa nu există o bucată de adevăr la anglicani alta la ortodocși alta la confucianiști ci un singur adevăr în Sfânta Biserică, desigur că una:
Ef.5:25. Bărbaților, iubiți pe femeile voastre, după cum și Hristos a iubit Biserica, și S-a dat pe Sine pentru ea,
Ef.5:26. Ca s-o sfințească, curățind-o cu baia apei prin cuvânt,
Ef.5:27. Și ca s-o înfățișeze Sieși, Biserică slăvită, neavând pată sau zbârcitură, ori altceva de acest fel, ci ca să fie sfântă și fără de prihană.
După cum creștinii n-au decât o soție așa și Hristos nu are decât o mireasă Biserică, după cum soțiile creștinilor n-au capul la o femeie, mâna la o alta, sânii la o a treia așa și Biserica lui Hristos nu este o bucată la anglicani, alta la papiști, a treia la ortodocși.
Iar că Biserica nu va fi biruită în veci, e fiind
I.Tim.3:15. Ca să știi, dacă zăbovesc, cum trebuie să petreci în casa lui Dumnezeu, care este Biserica Dumnezeului celui viu, stâlp și temelie a adevărului.
auzi ce zice Hristos:
Matei 16:16 Răspunzând Simon Petru a zis: Tu ești Hristosul, Fiul lui Dumnezeu Celui viu.
Matei 16:17 Iar Iisus, răspunzând, i-a zis: Fericit ești Simone, fiul lui Iona, că nu trup și sânge ți-au descoperit ție aceasta, ci Tatăl Meu, Cel din ceruri.
Matei 16:18 Și Eu îți zic ție, că tu ești Petru și pe această piatră voi zidi Biserica Mea și porțile iadului nu o vor birui.
Asta nu înseamnă că Sfântul Apostol Petru nu va fi biruit, cum zic papiștii, doar știm că s-a lepădat, ba puțin mai încolo este numit chiar satană
Matei 16:22 Și Petru, luându-L la o parte, a început să-L dojenească, zicându-I: Fie-Ți milă de Tine să nu Ți se întâmple Ție aceasta.
Matei 16:23 Iar El, întorcându-se, a zis lui Petru: Mergi înapoia Mea, satano! Sminteală Îmi ești; că nu cugeți cele ale lui Dumnezeu, ci cele ale oamenilor.
Ci că Sfânta Biserică întemeiată pe credința de piatră că Hristos este Fiul lui Dumnezeu celui Viu nu poate fi biruită de porțile iadului. Așadar vezi că suntem chemați la a fi părtași la Dumnezeul cel Viu și a nu cugeta ca satana la cele ale fericirii oamenilor?
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #697  
Vechi 06.07.2011, 02:55:45
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit După atâta timp o dorită reîntâlnire 3

Ca să-ți dau ca exemplu o mică aplicație practică a ceea ce înseamnă creștinism, o să-ți povestesc despre convertirea lui Nil, cumnatul meu:
Acesta a căutat cu ardoare adevărul. A fost anglican și i s-a spus să se spovedească el însuși, direct lui Dumnezeu, de tot ce a făcut, că n-avem nevoie de mijlocitor la spovedanie. A fost ascultător. A făcut așa, dar și-a dat seama că era același Nil înainte de spovedanie și același după spovedanie. Nici o modificare. A repetat și a văzut minciuna și deșertăciunea unei astfel de pseudospovedanii. A tot încercat a se hrăni cu predici sterile protestante despre Hristos dar era același om vechi. A renunțat.
Apoi s-a căsătorit cu o rusoaică. A fost cu prima lui soție în Rusia. Acolo a văzut o procesiune ortodoxă la Lavra Peșterilor Kiev. I s-a părut ceva ciudat dar care avea totuși ceva din el și îl atrăgea. Apoi a uitat. Timp de 10 ani, în care se tot întâlnea cu tot mai mulți ortodocși, a regăsit în relația cu ei, din ce în ce mai intens, acest sentiment.
S-a întâlnit cu sora mea, în urma unei căutări pe internet, care i-a spus că are canon de la duhovnic să nu se împreuneze cu nici un bărbat înainte de nuntă, și aceasta doar la Biserică. Uimit de așa o noutate, fără să-i spună nimic, a fost să vadă cum e o slujbă la Biserica Ortodoxă. Era chiar în miercurea mare. A stat la toată slujba (8 ore) și atât de mult i-a plăcut că a mers și joi și vineri și sâmbătă. Lunea luminată, când s-a terminat slujba (care de data aceasta a ținut doar 3 ore) a fost uimit în sinea sa: „ce accident s-o fi întâmplat de s-a terminat așa de repede slujba”. Credea că toate slujbele la ortodocși sunt de 8 ore.
Cele ce le-a simțit l-au determinat să ia legătura cu mine prin Skype și să mă întrebe tot ce i-a venit lui în inimă: de la dogmatica înaltă până la întrebări practice de exemplu dacă este păcat să vezi un tablou clasic nud și să cânți la pian (e pasionat de muzica de pian, cântă și are cinci piane de colecție).
S-a hotărât să se lipească total de Ortodoxie. S-a hotărât să se și boteze și a venit în țară. L-am dus la o Sfântă Mănăstire, cu blagoslovenia arhiereului nostru, și s-a spovedit, a făcut lepădările și s-a botezat.
Când l-am îmbrățișat înainte de lepădări am simțit că avea consistența de carne grea și rigidă. În timpul lepădărilor ieșea un miros de cadavru din el. Când a fost scufundat în cristelnița special comandată pentru el (de 500 de litri) a intrat o bucurie și o lumină în el, s-a înroșit la față și a râs cu toată fericirea. Apa din cristelniță a căpătat culoarea și consistența petrolului.
La despărțire când l-am îmbrățișat era la consistență ca un fără de trup, ușor și lin ca o adiere și avea o mireasmă de crin, dar ceva mai ușoară nu așa greoaie. Mi-a mărturisit apoi că n-a simțit în viața lui, nici măcar din partea mamei lui, o englezoaică de altfel foarte duioasă, atâta dragoste cum a simțit la noi ortodocșii. Și a mai simțit ceva.
A simțit că i s-a „deschis inima și poate iubi cu taină” după cuvintele lui.
Dragul meu și bucuria mea, nu vreau să te jignesc, nu vreau să te constrâng, dar Hristos ne cheamă tocmai la această viață lăuntrică, nevăzută dar simțită cu simțurile duhovnicești, de deschidere a inimii spre iubirea de taină. Nu pot să-ți spun mai mult de atât pentru că această viață, fiind viața lui Hristos înviat, este dincolo de această lume și nu se poate explica ci doar experia. Atât pot să-ți spun
Ioan 1:46. Și i-a zis Natanael: Din Nazaret poate fi ceva bun? Filip i-a zis: Vino și vezi.
Dacă dorești mai mult decât atât nu se poate exprima în scris, scrie-mi pe mesageria privată și îți dau telefonul meu să vorbim așa mai de la suflet la suflet căci credința vine prin auz
Rom.10:17. Prin urmare, credința este din auzire, iar auzirea prin cuvântul lui Hristos.
Nu se poate epuiza sau vorbi cu adevărat acoperiți de răceala electronică. Bătrânul meu, ce mi-a dat mie credința invita pe oamenii însetați de adevăr sau împovărați de necazuri la masă unde le oferea toată dragostea. Te invit așadar, dacă dorești, și la Biserica mea, la masă cu noi, unde m-a blagoslovit arhiereul nostru să spun cuvânt de învățătură, te așteptăm cu toată dragostea, dar nu pentru a face prozelitism, pentru a spori numărul credincioșilor cu 1, să ne lăudăm în tine, pentru că nu te mințim promițându-ți cine știe ce minuni sau fericiri pământești ci simplu… doar adevărata credință: Credința lui Hristos. Aceasta nu-ți aduce ce-ți aduce credința ta
„Credinta mea mi-a oferit mereu bucurie, incredere, speranta si tarie in fata adversitatilor. Aceste lucruri le-am simtit si le simt extrem de clar si de puternic inauntrul meu”.
Credința lui Hristos, pentru că este viața lui Hristos pe pământ îți aduce aceasta
Rom.6:3. Au nu știți că toți câți în Hristos Iisus ne-am botezat, întru moartea Lui ne-am botezat?
Rom.6:4. Deci ne-am îngropat cu El, în moarte, prin botez, pentru ca, precum Hristos a înviat din morți, prin slava Tatălui, așa să umblăm și noi întru înnoirea vieții;
Rom.6:5. Căci dacă am fost altoiți pe El prin asemănarea morții Lui, atunci vom fi părtași și ai învierii Lui,
Rom.6:6. Cunoscând aceasta, că omul nostru cel vechi a fost răstignit împreună cu El, ca să se nimicească trupul păcatului, pentru a nu mai fi robi ai păcatului.
Rom.6:7. Căci Cel care a murit a fost curățit de păcat.
Rom.6:8. Iar dacă am murit împreună cu Hristos, credem că vom și viețui împreună cu El,
I.Cor.1:22. Fiindcă și iudeii cer semne, iar elinii caută înțelepciune,
I.Cor.1:23. Însă noi propovăduim pe Hristos cel răstignit: pentru iudei, sminteală; pentru neamuri, nebunie.
I.Cor.1:24. Dar pentru cei chemați, și iudei și elini: pe Hristos, puterea lui Dumnezeu și înțelepciunea lui Dumnezeu.
I.Cor.1:25. Pentru că fapta lui Dumnezeu, socotită de către oameni nebunie, este mai înțeleaptă decât înțelepciunea lor și ceea ce se pare ca slăbiciune a lui Dumnezeu, mai puternică decât tăria oamenilor.
Gal.2:20. M-am răstignit împreună cu Hristos; și nu eu mai trăiesc, ci Hristos trăiește în mine. Și viața de acum, în trup, o trăiesc în credința în Fiul lui Dumnezeu, Care m-a iubit și S-a dat pe Sine însuși pentru mine.
Gal.6:14. Iar mie, să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, și eu pentru lume!
Așadar, dacă vrei să dobândești nebunia lui Hristos, dacă te hotărăști să te răstignești, nu–i nimic confortabil aici, te pregătești de ispite, de necazuri, de suferințe. Dar merită fiindcă în ele găsești o bucurie pe care nici măcar n-ai visat vreodată că poate exista, căci în ele și în totul este Hristos înviat.
Dar să nu crezi că poate cineva, care nu a trăit viața aceasta a lui Hristos pe pământ, că dincolo, unde dispare fericirea pământească, să mai găsească fericirea pământească. Acolo nu-i va rămâne decât să fie, ca și aici de altfel, fără viața adevărată a lui Hristos, adică în singurătatea înfricoșată a celor ce-L refuză pe Hristosul adevărat ca să zacă în nefericirea unui hristos inventat, deci mincinos și mort.
Apoc.3:17. Fiindcă tu zici: Sunt bogat și m-am îmbogățit și de nimic nu am nevoie! Și nu știi că tu ești cel ticălos și vrednic de plâns, și sărac și orb și gol!
Apoc.3:18. Te sfătuiesc să cumperi de la Mine aur lămurit în foc, ca să te îmbogățești, și veșminte albe ca să te îmbraci și să nu se dea pe față rușinea goliciunii tale, și alifie de ochi ca să-ți ungi ochii și să vezi.
Apoc.3:19. Eu pe câți îi iubesc îi mustru și îi pedepsesc; sârguiește dar și te pocăiește.
Apoc.3:20. Iată, stau la ușă și bat; de va auzi cineva glasul Meu și va deschide ușa, voi intra la el și voi cina cu el și el cu Mine.
Apoc.3:21. Celui ce biruiește îi voi da să șadă cu Mine pe scaunul Meu, precum și Eu am biruit și am șezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui.
Apoc.3:22. Cine are urechi să audă ceea ce Duhul zice Bisericilor.
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #698  
Vechi 06.07.2011, 02:58:49
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Mulțumire

Citat:
În prealabil postat de antoniap Vezi mesajul
Imi cer scuze ca, din graba, nu am precizat sursa articolului citat mai sus. Repar greseala acum:

Homeopatia, o noua inselare

Am precizat doar autorul, caruia intr-adevar i se cuvine recunostinta noastra.

Dumnezeu sa-ti ajute la examene!
Dar eu știu că e greu să găsești, să citești, să selecționezi ce este de folos pentru o temă, iar dacă nici măcar nu ai scris tu se adaugă smerenia că n-ai făcut nimic bun și asta place tare mult lui Dumnezeu. Așa că nu pot decât să-ți mulțumesc și ție și oricui participă așa frumos pe forum.
Doamne ajută!
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
  #699  
Vechi 06.07.2011, 08:50:50
Adriana Cluj
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit Biodraci

Citat:
În prealabil postat de kiralina Vezi mesajul
de ce sa le spovedesc?am facut rau cuiva?ai lesinat langa pc?
Te mai ocupi cu mizghiri-bizghiri alea? Nu stiu cum sa le spun mai pe scurt...
Un sfat: hai repede la Parintele Arsenie Papacioc, pana il mai avem printre noi, sa-ti puna mana pe crestet sa scapi de ele!
Nu o lua in nume de rau.

Last edited by Adriana Cluj; 06.07.2011 at 08:55:43.
Reply With Quote
  #700  
Vechi 06.07.2011, 08:53:44
Melissa
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Adriana Cluj Vezi mesajul
Te mai ocupi cu mizghiri-bizghiri alea?
Un sfat: hai repede la Parintele Arsenie Papacioc, pana il mai avem printre noi, sa-ti puna mana pe crestet sa scapi de ele!
"mizghiri-bizghiri" ...esti mare figura Adriana
Reply With Quote
Răspunde

Tags
bioterapie, înșelare demonică

Thread Tools
Moduri de afișare


Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez Savonarola Sfinti Parinti (Patrologie) 15 20.07.2013 13:28:48
Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei tigerAvalo9 Generalitati 34 02.12.2010 15:37:16
Despre pacate si despre Canoanele duhovnicilor gheorghecoser23 Preotul 5 25.06.2008 17:01:23