Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Generalitati > Generalitati
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 03.06.2011, 17:13:45
antoniap
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Continuare:
Homeopatia, cadere din dreapta credinta

Homeopatia se bazeaza pe convingerea ca exista un Dumnezeu impersonal, alcatuit dintr-o substanta accesibila noua, caci substanta Lui dumnezeiasca este aceeasi cu cea a creaturilor Sale. Spre deosebire de homeopatie, Ortodoxia propovaduieste un Dumnezeu Personal, Proniator si diferit de creaturile Sale, unirea cu acestea avand loc numai prin Fiul Sau intrupat si prin harul necreat.
Homeopatia sustine ca energia lui Dumnezeu este acelasi lucru cu substanta Lui, facand astfel din El un dumnezeu impersonal, de a carui substanta omul se poate impartasi. Ortodoxia invata ca omul se poate impartasi numai de harul dumnezeiesc necreat (energiile dumnezeiesti), iar nu si de substanta Lui (fiinta dumnezeiasca).
Homeopatia priveste omul si lumea holistic, toate fiind de aceeasi substanta cu Dumnezeul impersonal, din care se varsa o substanta care sustine viata. Tulburarea curgerii acestei substante dumnezeiesti provoaca boala. Kent, urmasul lui Hahnemann, spune: "Aceasta substanta este supusa schimbarilor, adica poate sa curga in ordine sau dezordine, poate sa fie bolnava sau normala."
Aceasta "substanta dumnezeiasca", care exista in om si la care reactioneaza medicamentul homeopat, este ceea ce homeopatia numeste "energie vitala" a omului. Aceasta "energie vitala" a homeopatilor este identica cu energiile din credintele orientale: energia "Ki Chi" a chinezilor; energia hinduista "prana" sau "kudalini"; energia "bioplasmatica"; energia "orgoni", a lui Reih; forma energiei animale, care s-a numit "mesmerism".
Unii homeopati o numesc "energie cosmica" si spun ca este aceeasi energie pe care: hindusii o numesc "prana"; Paracelsus o numeste "magnale"; Van Helmod ii spune "alcahest"; cabalistii o numesc "lumina stelelor"; alchimistii ii spun "azorth"; Fludd ii spune "spiritus"; Reihenbach o numeste "puterea fiintelor"; numita "magnetism animal", la Mesmer; "energia vazduluilui", "bioenergie" sau "substanta simpla", la Suedeborg; "energie vitala", "putere vitala" sau "corp vital", la Institutia Vitalistica; "orgoni", la Reih; "bioplasma", la cercetatorii rusi; etc.
Unii homeopati privesc extazul yoghinilor ca pe un mod prin care cineva poate sa vina in contact cu aceasta "energie cosmica" si este subliniat ca astfel de situatii sunt extrem de revigorante.
Invatatura despre "energia vitala" izvoraste din teoria holistica asupra lumii (monism panteistic), care inspira, pe langa homeopatie, si toate sectele religioase ale tarilor orientale, ale caror credinte sunt absolut incompatibile cu Ortodoxia.
Potrivit homeopatilor, boala, inteleasa ca modificare a fluxului energetic al omului, poate fi observata si provocata de catre om insusi. La realizarea acestui lucru ajuta doi factori: autocunoasterea (tehnici rationale) si medicamentul homeopat. Potrivit unor homeopati, medicamentul homeopat este doar o alta cale de a obtine ceea ce ofera tehnicile religiilor orientale, adica autoevolutia.
Homeopatia inecarca sa "elibereze" omul, tinta ei principala fiind sufletul pacientului, iar nu corpul lui. Astfel, homeopatia trateaza pornind de la suflet, catre ratiune si corp. Exista homeopati care compara modul de preluare a istoricului bolii de catre un homeopat cu un fel de spovedanie.
Potrivit teoriilor homeopate, cel care da tratamentul trebuie sa inteleaga ca el reprezinta un fel de "conducta" prin care curge spre bolnav puterea vindecatoare a vietii. Medicul homeopat trebuie sa fie un intelept sintetic si instruit spiritual. Deci, cel care trateaza va trebui sa urmeze o educatie psiho-spirituala, astfel incat sa dobandeasca o cunoastere adecvata, chiar din experientele lui personale. Acest lucru cere insa, din partea celui care trateaza, trairea unor fenomene "superioare" nivelului material al lucrurilor, prin care sa poate fi capabil sa treaca la o stare "superioara" a constiintei, ca sa-l trateze pe cel bolnav (samanism).
Pe scurt, putem rezuma astfel: Exista un dumnezeu impersonal, care este o putere universala (energie) care coincide cu universul (bio-energie); absolut tot ce se intampla este manifestarea acestei energii absolute; nu exista deosebire intre substanta lui Dumnezeu si cea a omului; Dumnezeu nu exista in afara omului. Cei care se ocupa cu misticismul invata ca omul, descoperindu-l pe "dumnezeu" si activand puterile care se ascund in interiorul lui, are puterea sa se vindece singur. Aceasta intelegere a omului si a lumii se incadreaza in categoria ideilor de tip new-age-ist (orientale).
Medicamentul homeopat, o materie "vrajita"
Potrivit homeopatilor, eficacitatea medicamentului homeopat tine de modul in care este preparat, adica de dinamismul metodei (nenumarate dizolvari si agitari ale "substantei"). Medicamentele homeopate depasesc insa chimia, implicand o adevarata alchimie.
Potrivit homeopatiei, efectul benefic al "medicamentului" se datoreaza proprietatilor dumnezeiesti ascunse ale materiei lui, care se activeaza prin dinamism. "Facem dinamism la medicamentele noastre pentru a putea ajunge pana la substanta simpla (dumnezeiasca)", dupa cum explica James Tyler Kent.
Parintele homeopatiei, Friedrich Samuel Hahnemann, spune si el acelasi lucru: "Puterea medicamentoasa nu se afla in moleculele materiale ale acestor "medicamente", care au fost dinamizate (agitate) si nici in suprafata lor fizica, ci este descoperita si eliberata din materia medicamentoasa care are cu atat mai mare actiune, cu cat mai libera si nemateriala s-a facut prin dinamism. (...) Agitarea substantei medicamentoase dezvaluie puterile ei medicamentoase din ce in ce mai mult, pana cand se spiritualizeaza materia. (...) Cu modul de preparare prin dinamimizarea substantei medicamentoase, materia se distruge complet, pana la natura ei spirituala si, de aceea, in starea ei finala, poate sa se considere ca e alcatuita intr-adevar numai din aceasta substanta spirituala."
Deci, in afara de contemplarea in totalitate a cosmosului, prin elementele spiritiste, alchimice si magice, pe care le contine, homeopatia da medicamentul homeopat, care reprezinta "elementul dumnezeiesc", pentru a readuce la normal fluxul substantei dumnezeiesti a omului, iar medicul homeopat preia sarcina intermediarului care conduce omul la eliberarea din pacatul originar, precum si din raul material si spiritual.
Dilutiile homeopatice nu au nici un efect direct (dincolo de "efectul placebo"), dar tratamentul homeopat poate fi periculos datorita tentatiei de a evita tratamentul medical real, mai eficace. Sunt cunoscute si unele "medicamentelor homeopate nocive" ("nosodes", niste alternative la vaccinuri), care sunt preparate din tesuturile canceroase, din lichid tuberculotic, din mercur, etc. Aceste medicamente sunt periculoase pentru sanatate si sunt contrarii moralei medicale si deontologice.
Trebuie subliniat, ceea ce ne este cunoscut din Sfanta Scriptura si din Traditia Ortodoxa, ca diavolul poate sa trateze trupul omului, pentru a-i castiga sufletul. Deci, nu trebuie sa anulam complet posibilitatea "vindecarii" homeopate, mai ales cand aceasta este practicata in stransa legatura cu practici provenite din traditiile orientale.
Din punct de vedere stiintific, homeopatia trebuie incadrata in capitolul despre "Alchimie". Metodele homeopate de tratament nu reprezinta decat reintoarcerea vechiului "medic-vrajitor" in societatea noastra.
Parintele Paisie Aghioritul, despre Homeopatie !
"Homeopatia este incurcata. Multi s-au incurcat in aceasta poveste si au amestecat in ea multe teorii. Dupa ce vei lua o doctorie, iti vor spune aceia: "La inceput te vei simti mai rau, dar apoi iti va trece." Sa spunem ca te doare obrazul. Celalalt iti da o palma puternica si te doare mai tare, asa incat starea de mai inainte, ti se pare o gluma, si o suporti usor.
Mai exista si unii care sunt bolnavi numai cu inchipuirea. Unul ca acesta merge la medic, iar acela ii spune: "Pleaca, nu ai nimic." Merge din nou si medicul iarasi ii spune: "Pleaca, nu ai nimic." Merge apoi la homeopat. Acesta stie ca nu are nimic, dar nu ii spune, ci ii da un praf, pentru a-i linisti gandul aceluia si astfel ii trece durerea. "M-am facut bine", spune acela.
Aceasta este inselaciune! Apoi mai sunt si altii care, neputandu-se aranja nicaieri in alta parte, merg la homeopatie si astfel isi gasesc o ocupatie. Dar lucrul acesta este primejdios. Se incurca diferiti insi in treaba aceasta si nimeni nu poate avea incredere in ei. Apoi, resping toate celelalte tratamente.
Eu as fi de acord mai degraba cu un botanist, cu un om de stiinta. Dar exista si multi escroci. Unul spune ca poate cunoaste toate bolile numai privind in ochii celui bolnav. Sunt si eu de acord ca unele boli se pot depista in felul acesta, dar cum va cunoaste acela inima privind in ochi. Altul spune ca prin ureche poate vindeca toate bolile. Baga in ea niste ace. Prostii. Acestia sunt niste escroci. Este nevoie de discernamant in toate acestea.
- Adica, Parinte Paisie, sa nu facem tratamente homeopate la copil?
- Nu, nu este un lucru in care sa ai incredere.
Teodor Danalache
Reply With Quote
  #2  
Vechi 27.06.2011, 05:09:39
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 74

Citat:
În prealabil postat de antoniap Vezi mesajul
Continuare:
Homeopatia, cădere din dreapta credinta
Să-ți dea Dumnezeu mântuire și bucurie pentru această osteneală a ta de a mărturisi adevărul. Cu adevărat ai postat foarte echilibrat, profund și concis. Îți mulțumesc. La capitolul Homeopatie aveam și eu de gând să spun acestea, dar din alte surse, mai lungi.

Practic ce reiese din cele spuse de tine mai sus este că hulesc homeopații că ne dau o împărtășanie mai mare decât Sfânta Împărtășanie.

Ca să explic, pe scurt, să vedem Cine este Sfânta Împărtășanie.

Este Trupul omenesc al Fiului lui Dumnezeu [îndumnezeit la Sfânta Înălțare, după cum spun sinaxarele Penticostarului „făcându-l, îndrăznesc a zice, asemenea Tatălui”] și Sângele cel minunat al Său.
Dumnezeu ne trimite la Cincizecime prin Pogorârea Sfântului Duh harul necreat „ca după ființă” cum zice Sfântul Grigorie Teologul. „Ca după” dar nu ființa lui Dumnezeu ce nu poate fi împărtășită.
Acest har iradiază din Trupul lui Hristos de pe tronul Sfintei Treimi și coboară în pâinea și vinul din altar prefăcându-le în același Trup, Care după cum spune Preotul la Sfânta Liturghie (deoarece limba preotului este limba de foc de la Duhul Sfânt, fiind preotul umplut de Duhul Sfânt de la Cincizecime)

(Fapt.2:3. Și li s-au arătat, împărțite, limbi ca de foc și au șezut pe fiecare dintre ei.
Fapt.2:4. Și s-au umplut toți de Duhul Sfânt):

„Preotul: Se sfărâmă și se împarte Mielul lui Dumnezeu, Cel ce se sfărâmă și nu se desparte, Cel ce se mănâncă pururea și niciodată nu se sfârșește, ci pe cei ce se împărtășesc îi sfințește.”



Ce spune Sf. Apostol Petru:

II.Petr.1:4. Prin care El ne-a hărăzit mari și prețioase făgăduințe, ca prin ele să vă faceți părtași dumnezeieștii firi, scăpând de stricăciunea poftei celei din lume.


tocmai la aceasta se referă:

1. că noi, prin firea noastră omenească, deoarece a luat-o Hristos (a enipostaziat-o - adică a luat-o în Persoana Sa Dumnezeiască a Fiului lui Dumnezeu) la Buna Vestire devenim una cu El (noi oameni - El Om

Filip.2:7. Ci S-a deșertat pe Sine, chip de rob luând, făcându-Se asemenea oamenilor, și la înfățișare aflându-Se ca un om,


Evr.4:15. Că nu avem Arhiereu care să nu poată suferi cu noi în slăbiciunile noastre, ci ispitit întru toate după asemănarea noastră, afară de păcat.
).

2. Împărtășindu-ne cu Trupul și Sângele Lui, devenim mădulare ale Lui:

"Rom.12:4. Ci precum într-un singur trup avem multe mădulare și mădularele nu au toate aceeași lucrare,
Rom.12:5. Așa și noi, cei mulți, un trup suntem în Hristos și fiecare suntem mădulare unii altora;
Rom.12:6. Dar avem felurite daruri, după harul ce ni s-a dat."


3. prin Persoana Lui în care sunt unite (neschimbate, neamestecate, neîmpărțite și nedespărțite) firile dumnezeiască și omenească

suntem așadar și noi părtași dumnezeieștii firi. Părtași noi fiecare personal în firea noastră omenească prin unirea din Persoana lui Hristos, prin Sfânta Împărtășanie (dacă noi ne împărtășim cu vrednicie) și prin harul Său (energiile necreate) cu firea dumnezeiască.

Cum bine tâlcuiește Pr. Cleopa că Dumnezeu este totul întru toate prin harul Său și prin prezența Sa dar întru nimeni nimic după fire:

„DUMNEZEU ESTE TOTUL INTRU TOATE SI INTRU NIMENI, NIMIC
Dumnezeu este totul intru toate in om, si in nimeni nu-i nimic, la fel ca si in celelalte zidiri. Pe om l-a făcut suflet cuvântător. Are minte, are vointa, are imaginație, are manie, are pofta, are alegere, are discernământ, are hotărâre, are voie libera. Toate puterile pe care le arata Sfântul Ioan Damaschin in Dogmatica.
Da. Dumnezeu este totul intru toate si in om, dar nimic nu este in om din ființa lui Dumnezeu. Omul se face fiu, dar nu după ființa ca Hristos, ci după dar. Are darul punerii de fii in baia nașterii de a doua si a înnoirii Duhului Sfânt. Prin botez am capatat darul punerii de fiii si ne-am făcut fiii lui Dumnezeu după dar.”



http://www.crestinortodox.ro/carti-o...mic-81158.html

Minciuni panteist-homeopate:"Dacă am avea firea lui Dumnezeu am fi Dumnezei după fire deci însuși Dumnezeu, n-am mai fi făptură ci făcători iar pentru că noi avem început și Dumnezeu ar avea și n-ar mai fi Dumnezeu."



Dumnezeu ne dă toate din firea Sa, mai puțin firea, pentru că firea este a fi adică ceea ce ești. Noi fiind făcuți nu putem fi făcători și deci avem pe a fi (adică firea) de făptură. E adevărat că firea omenească este cea mai mare, după firea dumnezeiască, căci are ceea ce nici îngerii nu au, cel mai mare dar, adică a fi chipul lui Dumnezeu și putința de a lucra la nesfârșit asemănarea. Asemănarea o primim doar prin Hristos căci asemănarea este însuși creștinismul cum spune Sfântul Vasile cel Mare. Omul este astfel macrocosmos în microcosmos, cel în care se recapitulează și îndumnezeiește tot universul.

Ioan 1:12. Și celor câți L-au primit, care cred în numele Lui, le-a dat putere ca să se facă fii ai lui Dumnezeu,
Ioan 1:13. Care nu din sânge, nici din poftă trupească, nici din poftă bărbătească, ci de la Dumnezeu s-au născut.



Adică suntem dumnezei după har, singurul care este prin El însuși este Dumnezeu care spune „eu sunt”

Ieș.3:14. Atunci Dumnezeu a răspuns lui Moise: “Eu sunt Cel ce sunt”. Apoi i-a zis: “Așa să spui fiilor lui Israel: Cel ce este m-a trimis la voi!”


Din suportul de curs pentru Vechiul Testament:


Afirmatia «Eu sunt Cel ce sunt» e legata aici de numele
YHWH, care apare înca din primul capitol al Sf. Scripturi si este tradus cu Domnul. Aceasta
fiindca între verbul a fi העה (aici la imperfect) si numele divin יהוה diferenta este de doar o
consoana.
Exista mai multe interpretari posibile ale acestei propozitii:
a. Eu sunt Cine sunt, adica nu vreau sa spun cine sunt (asemenea Fac 32,30 unde în
lupta lui Iacob, Domnul refuza sa-i spuna cine este). Cu alte cuvinte numele divin YHWH
însusi nu poate sa exprime în totalitate misterul lui Dumnezeu. Dumnezeu nu poate fi cuprins
în cuvinte.
b. Eu sunt Cel ce este, prin contrast cu ceea ce nu este, adica singurul care este în mod
absolut. In Dogmatica acesta este atributul divin numit aseitate. Dumnezeu exista prin sine
însusi, îsi este lui însusi cauza, spre deosebire de toate celelate lucruri care au o cauza
exterioara, care exista prin Dumnezeu, care le-a creat si le sustine în existenta. LXX da acest
sens cuvintelor din textul ebraic, traducând ὁ ὤν “Cel ce este” In icoana Mântuitorului apar
scrise aceste 3 litere în jurul capului Sau.
c. Forma verbala ebraica folosita în v.14 (imperfect) are sens de viitor, dar uneori si de
prezent. Imperfectul desemneaza o actiune neterminata, în prezent sau în viitor. Am putea
traduce în afirmatia: Eu sunt cel ce sunt sau eu voi fi cel ce voi fi, sau eu sunt cel ce
voi fi sau eu voi fi cel ce sunt. Deci Dumnezeu nu se schimbă în veac!
d. Sensul poate fi acela de Eu sunt cu tine, cum îi spusese lui Moise, sau Eu sunt cu voi,
adica cu poporul. Dumnezeu alege aceste cuvinte destinate însa tuturor generatiilor umane: Eu
sunt si voi fi mereu cu voi. Experienta acestei permanente prezente a lui Dumnezeu a facut-o
omul în istoria mântuirii. O face si azi în Biserica, prin Duhul Sfânt. Dumnezeu arata, prin interventia sa în istorie, ca nu a parasit niciodata pe om.


Homeopații vor să spună că prin remediile lor ne oferă aseitatea.

Hristos ne arată asemănarea cu El prin îndumnezeirea prin har:
Ps.81:1. Dumnezeu a stat în dumnezeiască adunare și în mijlocul dumnezeilor va judeca.
Ioan 10:34. Iisus le-a răspuns: Nu e scris în Legea voastră că "Eu am zis: dumnezei sunteți?"
Ioan 10:35. Dacă i-a numit dumnezei pe aceia către care a fost cuvântul lui Dumnezeu - și Scriptura nu poate să fie desființată -
Ioan 10:36. Despre Cel pe care Tatăl L-a sfințit și L-a trimis în lume, voi ziceți: Tu hulești, căci am spus: Fiul lui Dumnezeu sunt?


Mai jos, pentru a discerne cele spuse de Hristos ne arată tot El, dar prin gura Sfântului Apostol Pavel, dumnezeirea mincinoasă a demonilor (idolilor) și diferența între dumnezeii prin har (creștinii) și Cel după fire (Sfânta Treime).

I.Cor.8:5. Căci deși sunt așa-ziși dumnezei [idolii și ceilalți zei], fie în cer, fie pe pământ, - precum și sunt dumnezei [creștinii dumnezei după har] mulți și domni mulți -,
I.Cor.8:6. Totuși, pentru noi, este un singur Dumnezeu
[după fire], Tatăl, din Care sunt toate și noi întru El; și un singur Domn, Iisus Hristos, prin Care sunt toate[Căci e Dumnezeu după fire] și noi prin El [fiindcă suntem dumnezei după har].


Așadar deși noi suntem dumnezei doar după har, în veșnicie înaintăm într-o nesfârșită îndumnezeire, căci Dumnezeul după fire este nesfârșit, ne va da tot ce putem noi cuprinde din El dar nu putem să dobândim chiar firea Lui niciodată, nu pentru că nu ar vrea El să ne-o dea ci pentru că noi nu o putem cuprinde.
El este fără de început iar noi avem început (din dragostea Lui) și nu putem fi ceea ce nu suntem, nu putem fi ceea ce a fost mai înainte de a fi noi și nu putem fi dătători de ființă când noi avem primită ființa de la Singurul dătător de ființă.
Că nu poți să fi altceva (Dumnezeu) decât ceea ce ești (om) dar de primit poți primi ceea ce nu ai (îndumnezeirea, părtășia prin energiile necreate, prin har cu dumnezeiasca fire).


Lucifer a vrut să fie în firea sa ceea ce nu putea fi având 666 adică:
6 poftă fără de minte (că dorea să fie ceea ce nu se putea să fie),
6 minte fără de judecată (că a gândit că ar putea fi ceea ce nu se putea a fi)
6 mânie fără rațiune (că a urât bunătatea lui Dumnezeu - ce dorea să-i dăruiască toată dragostea Sa - explicându-și hulitor - prin rațiune nerațională - neputința firii îngerești de a fi fire dumnezeiască că de fapt această neputință ar fi invidia lui Dumnezeu Care nu vrea să-i dea și satanei firea Sa).
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.

Last edited by ALEXANDRU ANASTASIU; 27.06.2011 at 05:35:51.
Reply With Quote
  #3  
Vechi 27.06.2011, 05:48:45
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Medicina contemporană și vindecările ei 75

Luca 10:18. Și le-a zis: Am văzut pe satana ca un fulger căzând din cer.
Apoc.12:3. Și alt semn s-a arătat în cer: iată un balaur mare, roșu, având șapte capete și zece coarne, și pe capetele lui, șapte cununi împărătești.
Apoc.12:4. Iar coada lui târa a treia parte din stelele cerului și le-a aruncat pe pământ. Și balaurul stătu înaintea femeii, care era să nască, pentru ca să înghită copilul, când se va naște.


Căzând ca un fulger din cer și din Lucifer devenind Balaur, cu invidie a vrut să ne facă să cădem și noi prin același raționament hulitor, ca să fim și noi ca el, nu dumnezei (cum ne propunea mincinos) ci draci. Aceasta o insuflă prin panteism la toți idolatrii, între care se înscriu și homeopații, și toți care primesc această rațiune se fac asemenea lui.


Isaia 14:13 Tu care ziceai în cugetul tău: "Ridica-mă-voi în ceruri și mai presus de stelele Dumnezeului celui puternic voi așeza jilțul meu! În muntele cel sfânt voi pune sălașul meu, în fundurile laturii celei de miazănoapte.
Isaia 14:14 Sui-mă-voi deasupra norilor și asemenea cu Cel Preaînalt voi fi".
Isaia 14:15 Și acum, tu te pogori în iad, în cele mai de jos ale adâncului!

Fac.3:5 Dar Dumnezeu știe că în ziua în care veți mânca din el vi se vor deschide ochii și veți fi ca Dumnezeu, cunoscând binele și răul.



Homeopatia, prin cele explicate așa de frumos de Antonia, hulește că leacul homeopat ne dă dumnezeiasca fire și devenim noi dumnezei după fire. Astfel că nici Dumnezeul Cel adevărat, după ei, nu mai este Dumnezeu adevărat, nu mai are aseitatea, căci iată că până la noi nu era complet, îi lipsea din firea lui ceva (adică noi), se putea schimba și altera și îmbolnăvi (căci ei zic că este o îmbolnăvire a firii dumnezeiești). Ori un dumnezeu schimbător, pătimaș, nedesăvârșit nu este dumnezeu. Vedeți cum homeopatia este răutatea cea veche mascată în medicina cea nouă? Și așa zic ei că „leacurile homeopate” sunt mai mari decât Sfânta Împărtășanie, căci „remediile homeopate” ne dau dumnezeiasca fire.

Pe scurt homeopatii teoreticieni fac prin ideologia lor pe Dumnezeu făptură și pe făptură Dumnezeu iar homeopații practicieni, chiar dacă nu cred aceasta pe față, însă o susțin cu putere în taina inimii și "leacurilor" lor masonice, cu știință sau fără știință, practicând roadele acestei teorii, și fiindcă nu vădesc pe față teoria sunt mai periculoși că se înșeală și înșeală pe mai mulți:

"Matei 7:15 Feriți-vă de proorocii mincinoși, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.
Matei 7:16 După roadele lor îi veți cunoaște. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
Matei 7:17 Așa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.
Matei 7:18 Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.
Matei 7:19 Iar orice pom care nu face roadă bună se taie și se aruncă în foc.
Matei 7:20 De aceea, după roadele lor îi veți cunoaște."


Desigur că dacă citiți scrierile „homeopate” ale doctorilor „ortodocși” (vom dezbate această problemă la capitolul „homeopatie”) ei vor spune că nu cred așa ceva ci doar beneficiază, fără explicații, sau cu explicații putrede, de rezultatele „frumoase” ale „homeopatiei” dovedite experimental. Așa zic și yoghinii cu Yoga lor cu medicina Ayurvedică, că nu e credință ci ca spălatul pe dinți. Rezultatele lor, cercetate cu discernământ, au toate caracteristicile acțiunii de vindecare demonică (vom discuta aceasta mai pe larg la capitolul homeopatie), tipică tuturor medicinelor idolatre din trecut sau din prezent.

După cum o babă de la țară care se împărtășește cu Sfintele Taine nu poate explica diferențele între Persoană, Fire și Har în Sfânta Împărtășanie dar totuși se împărtășește și se îndumnezeiește prin Sfintele Taine, pentru că ea crede că dobândește bine prin Ele, tot așa cine se împărtășește cu împărtășania satanistă a homeopatiei, deoarece crede că primește prin ea bine se îndrăcește, indiferent dacă înțelege sau nu toată credința falsă, panteistă, al cărui ritual (mai lung decât Sfânta Liturghie) are ca produs final „leacul homeopat”.
Desigur că îndrăcirea este cu atât mai accentuată cu cât credința în panteism este mai mare [căci ortodocșii au o oarecare protecție că ei nu cred că e un ritual ci doar o medicină (dar au vină că nu cercetează dacă este sau nu ritual, că nu au credința lămurită și deci prin aceasta dau drept satanei să lucreze)] după cum și roadele Sfintei Împărtășanii sunt mai mari cu cât credința în Hristos este mai adâncă.

Diferența este însă că dacă cineva mănâncă Sfintele Taine cu nevrednicie se osândește, ba chiar se îndrăcește, pe când cineva care ia „remediile homeopate” cu „vrednicie” nu se răsplătește și nici nu se îndumnezeiește.


I.Cor.11:27. Astfel, oricine va mânca pâinea aceasta sau va bea paharul Domnului cu nevrednicie, va fi vinovat față de trupul și sângele Domnului.
I.Cor.11:28. Să se cerceteze însă omul pe sine și așa să mănânce din pâine și să bea din pahar.
I.Cor.11:29. Căci cel ce mănâncă și bea cu nevrednicie, osândă își mănâncă și bea, nesocotind trupul Domnului.
I.Cor.11:30. De aceea, mulți dintre voi sunt neputincioși și bolnavi și mulți au murit.
I.Cor.11:31. Căci de ne-am fi judecat noi înșine, nu am mai fi judecați.

Ioan 13:26. Iisus i-a răspuns: Acela este, căruia Eu, întingând bucățica de pâine, i-o voi da. Și întingând bucățica, a luat-o și a dat-o lui Iuda, fiul lui Simon Iscarioteanul.
Ioan 13:27. Și după îmbucătură a intrat satana în el


Încă o dată îți mulțumesc Antonia din toată inima pentru frumoasa postare care ne-ai dăruit-o și vă chem pe toți la astfel de postări înțelepte, să se vadă că nu numai eu sunt împotriva homeopatiei și bioenergiei ci toți ortodocșii ce cercetează cu sinceritate problema ajung la aceeași concluzie. Echilibrul, și felul tău nepătimaș de a expune problema este o mărturie pentru noi toți că te afli în adevăr. Nu e bine să combatem minciuna cu patimă că pierdem. Noi doar să mărturisim cu dragoste iar dacă nesincerii nu se întorc nu va mai fi vina noastră.

Iez.3:17. "Fiul omului! Iată, te-am pus străjer casei lui Israel; vei asculta deci cuvântul ce-Mi va ieși din gură și-l vei vesti ca din partea Mea.
Iez.3:18. De voi zice celui rău: Vei muri! și tu nu-l vei înștiința, nici nu-i vei grăi, pentru a abate pe cel rău de la calea lui cea rea, ca să trăiască, cel rău va pieri în nelegiuirea sa și Eu voi cere sângele lui din mâna ta.
Iez.3:19. Iar dacă tu vei înștiința pe cel rău și el nu se va întoarce de la răutatea lui și de la calea sa cea rea, acela va pieri de păcatul său, iar tu îți vei mântui sufletul tău.
Iez.3:20. De asemenea, când cel drept se va abate de la dreptatea sa și va săvârși răul când voi pune înaintea lui o cursă și va muri, dacă tu nu l-ai înștiințat, acela va muri pentru păcatul său, iar faptele lui de dreptate, pe care le-a făcut el, nu i se vor pomeni, și Eu voi cere sângele lui din mâinile tale.
Iez.3:21. Iar dacă tu vei înștiința pe cel drept să nu păcătuiască și el nu va păcătui, atunci va fi și el viu, pentru că a fost înștiințat și îți vei mântui și tu sufletul tău".


Dacă mi-ajută Dumnezeu revin săptămâna viitoare când termin sesiunea.
Doamne ajută!
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.

Last edited by ALEXANDRU ANASTASIU; 27.06.2011 at 14:06:05.
Reply With Quote
  #4  
Vechi 27.06.2011, 23:32:10
antoniap
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Citat:
În prealabil postat de ALEXANDRU ANASTASIU Vezi mesajul

Homeopatia, prin cele explicate așa de frumos de Antonia, hulește că leacul homeopat ne dă dumnezeiasca fire și devenim noi dumnezei după fire.

Dacă mi-ajută Dumnezeu revin săptămâna viitoare când termin sesiunea.
Doamne ajută!
Imi cer scuze ca, din graba, nu am precizat sursa articolului citat mai sus. Repar greseala acum:

Homeopatia, o noua inselare

Am precizat doar autorul, caruia intr-adevar i se cuvine recunostinta noastra.

Dumnezeu sa-ti ajute la examene!
Reply With Quote
  #5  
Vechi 06.07.2011, 03:58:49
ALEXANDRU ANASTASIU's Avatar
ALEXANDRU ANASTASIU ALEXANDRU ANASTASIU is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 13.03.2010
Locație: România
Religia: Ortodox
Mesaje: 362
Implicit Mulțumire

Citat:
În prealabil postat de antoniap Vezi mesajul
Imi cer scuze ca, din graba, nu am precizat sursa articolului citat mai sus. Repar greseala acum:

Homeopatia, o noua inselare

Am precizat doar autorul, caruia intr-adevar i se cuvine recunostinta noastra.

Dumnezeu sa-ti ajute la examene!
Dar eu știu că e greu să găsești, să citești, să selecționezi ce este de folos pentru o temă, iar dacă nici măcar nu ai scris tu se adaugă smerenia că n-ai făcut nimic bun și asta place tare mult lui Dumnezeu. Așa că nu pot decât să-ți mulțumesc și ție și oricui participă așa frumos pe forum.
Doamne ajută!
__________________
1Ioan 4:1
Iubiților, nu dați crezare oricărui duh, ci cercați duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulți prooroci mincinoși au ieșit în lume.


SF. MARCU ASCETUL: "Atâta adevăr se află în spusele cuiva câtă siguranță îi dau smerenia, blândețea și dragostea"

Acum este publicată și viața (audio) Bătrânului care mi-a lămurit credința în iubire, aici:
Fratele Traian Bădărău (Tătăică)

Pentru cine dorește să fie ctitor la Catedrala Mântuirii Neamului, iată legătura.
Reply With Quote
Răspunde

Tags
bioterapie, înșelare demonică



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez Savonarola Sfinti Parinti (Patrologie) 15 20.07.2013 14:28:48
Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei tigerAvalo9 Generalitati 34 02.12.2010 16:37:16
Despre pacate si despre Canoanele duhovnicilor gheorghecoser23 Preotul 5 25.06.2008 18:01:23