![]()  | 
	   ![]()  | 
       
| 
 | 
  
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Și mai și ai curajul să spui că nu este așa. Restul smiorcăielilor nu le mai comentez, văd că ai început din nou bârfa.  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Nu ma "smiorcai", nu mai folosi cuvinte cu sens peiorativ la adresa mea. Barfa inseamna, de obicei, sa vorbesti cu cineva despre altcineva. Nu sa iti scriu tie personal ceva, un adevar. Exact tu esti cel care face asa ceva de fiecare data. De fiecare data vorbeai despre mine cu alta persoana cand discutam ceva.  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Nu am raspuns la mesajul lui flying ca sa nu te barfesc. Am dat articolul in care se arata ca ideile intoarcerii la Biserica Primara sunt erori din conceptiile protestante. Adica ce ti-am tot spus de cativa ani, Biserica nu greseste, nu patrund in ea conceptii eronate si nu are de ce sa se intoarca la ceva. Asta inseamna ca nu crezi in Sfanta Biserica.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Să-ți dau un exemplu legat ”termenul” de 40 de zile: ”Sfântul Simeon al Tesalonicului, arătând folosul și necesitatea împărtășirii cu Hristos, atenționează pe creștini de a nu depăși 40 de zile fără primirea Împărtășaniei”, iar ”pentru Sfântul Macarie Egipteanul termenul de 40 de zile este prea mare”.  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Citez câteva pasaje, care mi-au atras atenția, din articolul postat de tine: 
		
		
		
		
		
		
		
		
			”Această legătură dintre Spovedanie și Împărtășanie nu este una condiționată, ca între Botez și Împărtășanie, ci stabilită din experiență. Așa încât, cel puțin teoretic, mai greu în practică, se poate împărtăși cineva de mai multe ori fără a se spovedi de fiecare dată.” ”Deși scopul Liturghiei este împărtășirea, ea lucrează și asupra celor ce participă la slujbă cum se cuvine, cât și asupra celor pomeniți. Din păcate, de obicei slujba în sine apare ca un ritual teatral.” ”Despre postirea dinainte de Împărtășanie nu se pomenește expres în nici un canon. De aici au tras greșit concluzia mulți duhovnici că nu e necesar postul de bucate. Ba, dacă se împărtășesc duminica, iar sâmbăta este interzis postul, se ajunge la aceeași concluzie a nepostirii. Ca să o luăm pe rând, într-adevăr, nu există poruncă pentru post nici în Noul Testament. Dar nici nu este nevoie să fie poruncit, căci este de la sine înțeles din cuvintele Mântuitorului: „vor veni zile când se va lua Mirele de la ei și atunci vor posti” (Mt. 9, 15), „când postiți, nu fiți triști…” (Mt. 6, 16) Last edited by simpllu; 10.05.2018 at 00:13:00.  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Slujba apare ca un ritual teatral pentru cei ce nu participa la ea activ. Adica cei ce nu se roaga si nu sunt atenti la slujba, doar la partea exterioara. Citat: 
	
 Spre deosebire de spovedania personala, care apare mai tarziu, postirea inainte de impartasire apare scrisa la sfintii dinainte. E corect ce scrie si in continuare, nu exista porunca pentru postire deloc, daca ne-am lua dupa asta ar trebui sa nu se tine posturile mari si niciun post. O arguementatie corecta, care respinge orice afirmatie a celor ce sustin impartasirea deasa.  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Citat: 
	
 eu, unul, nu am vazut pe nicaieri sa se spuna altceva decat ce spune in citatul pus de simpllu. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Dar Duhul spune lămurit că, în vremurile din urmă, unii se vor lepăda de credință, ca să se alipească de duhuri înșelătoare și de învățăturile dracilor, abătuți de fățărnicia unor oameni care vorbesc minciuni, însemnați cu fierul roșu în însuși cugetul lor. Ei opresc căsătoria și întrebuințarea bucatelor pe care Dumnezeu le-a făcut ca să fie luate cu mulțumiri de către cei ce cred și cunosc adevărul.  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||||
		
		
  | 
|||||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Citat: 
	
 Unul din scopuri? E clar că habar nu ai despre ce vorbești. E scopul principal! Citat: 
	
 Citat: 
	
 Citat: 
	
  | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 Acele citate date arata ca e o lucrare corecta, care arata tot adevarul. Spre deosebire de lucrarile despre impartasirea deasa, care au multe lucruri false si invataturi gresite. Ceea ce nu intelegi tu (pentru ca ai o viziune protestanta asupra Bisericii, luata din ecumensim) e ca Biserica nu poate avea greseli de durata, e perfecta chiar in momentul de fata.  | 
| 
		 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Citat: 
	
 1. Biserica mai are cand si cand greseli de mai scurta durata insa e... perfecta. 2. Fiecare membru al Bisericii este imperfect insa biserica e perfecta.  | 
![]()  | 
	
	
		
| Thread Tools | |
| Moduri de afișare | |
		
  | 
			 
			Subiecte asemănătoare
		 | 
	||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari | 
| Lumina sfanta de la Ierusalim | mihai_1991 | Intamplari adevarate | 195 | 06.05.2011 00:34:45 | 
| Lumina de la Ierusalim | Baciu Ciprian | Intrebari utilizatori | 0 | 03.04.2010 17:04:00 | 
| Sfanta Lumina de la Ierusalim | ileana61 | Despre Biserica Ortodoxa in general | 40 | 17.01.2009 18:56:11 | 
| 
 |