![]() |
![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Inca ceva.Daca Odihna lui Dumnezeu si ziua a saptea e doar o zi, atunci de ce se zice ca Odihna lui Dumnezeu inca mai este?Si atunci de ce ne indeamna Pavel sa intram in odihna asta a lui Dumnezeu , a zilei a saptea, pentru ca acum in sfarsit putem zice "astazi"?
Uite ce zice Pavel : Căci undeva, despre ziua a șaptea, a zis astfel: "Și S-a odihnit Dumnezeu în ziua a șaptea de toate lucrurile Sale". Pentru că cine a intrat în odihna lui Dumnezeu s-a odihnit și el de lucrurile lui, precum Dumnezeu de ale Sale. Să ne silim, deci, ca să intrăm în acea odihnă ... Odihna lui Dumnezeu este eterna si vesnica.Nu este o zi nu se repeta , este statica.Despre cei ai sambetei nu se spune ca au intrat in odihna aceasta , ci ca a ramas ca ei sa intre , Deci, de vreme ce rămâne ca unii să intre în odihnă dar despre cei ai duminicii, ai Invierii si a lui Hristos, ni se spune ca in sfarsit putem zice astazi, prin aceasta sfanta zi a Invierii. Asadar nu exista o zi mai indreptatita a se numi ziua a saptea, si Odihna lui Dumnezeu, decat Duminica, ziua Domnului, ca in aceasta zi si prin aceasta zi a venit intradevar Odihna lui Dumnezeu. |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez | Savonarola | Sfinti Parinti (Patrologie) | 15 | 20.07.2013 13:28:48 |
Limba ebraica a VT. Aplicatie pentru cuvantul Sabat. | AdrianAamz | Din Vechiul Testament | 9 | 08.02.2011 10:02:02 |
Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei | tigerAvalo9 | Generalitati | 34 | 02.12.2010 15:37:16 |
Despre ziua de sabat a adventistilor | Iustin32 | Secte si culte | 747 | 04.06.2009 15:32:12 |
|