![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
#391
|
|||
|
|||
![]()
Dupa ce Tricesimus imi va raspunde la ultimele intrebari pe care i le-am adresat, voi posta un raspuns despre principiul Biblia se interpreteaza singura care va fi adresat lui Tricesimus si lui Vasinec, si voi arata frauda pe care o fac cultele NP atunci cind incearca sa interzica orice paralele intre circumcizie si botez (pe aliniamentul: desi copilul circumcis nu era constient, totusi copulul trebuie sa fie constient la botez). In realitate, paralela este perfect justitificata si argumentul cum ca circumcizia trebuie vazuta ca o "obligatie nationala", fara valoare sacramentala (precum botezul) este un fals argument care se sprijina pe un contra-sens istoric.
Dupa aceea voi lasa onorabilii partizani ai interpretari Bibliei prin ea insasi sa ne livreze propriile interpretari. Mai am inca ceva de semnalat pe marginea acestei teze, dar mai incolo. |
#392
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"Iar Petru a zis către ei: Pocăiți-vă și să se boteze fiecare dintre voi în numele lui Iisus Hristos, spre iertarea păcatelor voastre, și veți primi darul Duhului Sfânt." (FA 2:38) |
#393
|
|||
|
|||
![]()
Am vazut in spate si raspunsul lui Tricesimus, voi raspunde miine si pentru Tricesimus si pentru Vasinec. Va fi interesant ;-)
|
#394
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Propozitia este binara numai ca ceea ce afirmi tu incalca un principiul al logicii care se cheama "Inferenta Negativa". Ce afirma acest principiu? Anume ca daca o propozitie e adevarata nu inseamna ca toate negatiile ei sunt adevarate. Hai sa iti dau un exemplu: "toti cei care cred si traiesc in bucuresti sunt mantuiti". Daca neg aceasta afirmatie ar suna asa: "oricine nu crede sau nu traieste in bucuresti nu este mantuit".Vezi ce erezie iese?Ar trebui ca toti sa ne mutam in bucuresti:). Lasand gluma, afirmatia Domnului din Marcu scoate clar in evidenta ca necesar pentru mantuire este credinta: "oricine nu crede va fi osandit". Daca am aplica principiul tau ar suna asa: "oricine nu crede sau nu se boteaza va fi osandit" insa Hristos e f clar cand afirma "cine nu crede va fi osandit" nu cine nu se boteaza. Citat:
Citat:
Citat:
Daca am fi avut SAU atunci insemna ca poti fi mantuit fara sa crezi, doar pe baza botezului. Citat:
Hristos de aceea afirma ca cine nu crede va fi osandit pentru a arata clar care este conditia pentru a fi mantuit, CREDINTA si nu botezul. De ce nu afirma Hristos simplu "cine nu crede si nu se boteaza va fi osandit".De ce a omis sa puna si botezul ?Pentru simplu fapt ca botezul nu te mantuie. Citat:
Pasajul din Marku 16:16 e cat se poate de clar "cine nu crede va fi osandit", unde vezi tu aici ca sunt condamnati cei care nu se boteaza? |
#395
|
|||
|
|||
![]() Citat:
N-am ce dreptate sa iti dau cand tu te consideri singur intelept si iei Sf Scriptura de sus. Nu am vazut in discutia cu tine un argument din Sf Scriptura sa iti justifice o teorie in schimb filozofii peste filozofii. |
#396
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Unde mi-ai demonstrat ca am mintit, si cu ce anume am mintit,ca eu nu imi amintesc. |
#397
|
|||
|
|||
![]()
Petru zice clar ca botezul ne mantuieste.
Iar această mântuire prin apă închipuia botezul, care vă mântuiește astăzi și pe voi, nu ca ștergere a necurăției trupului, ci ca deschiderea cugetului bun către Dumnezeu, prin învierea lui Iisus Hristos, ![]() and this water symbolizes baptism that now saves you also--not the removal of dirt from the body but the pledge of a good conscience toward God. It saves you by the resurrection of Jesus Christ, New Living Translation (©2007) And that water is a picture of baptism, which now saves you, not by removing dirt from your body, but as a response to God from a clean conscience. It is effective because of the resurrection of Jesus Christ. English Standard Version (©2001) Baptism, which corresponds to this, now saves you, not as a removal of dirt from the body but as an appeal to God for a good conscience, through the resurrection of Jesus Christ, New American Standard Bible (©1995) Corresponding to that, baptism now saves you-- not the removal of dirt from the flesh, but an appeal to God for a good conscience-- through the resurrection of Jesus Christ, International Standard Version (©2008) Baptism, which is symbolized by that water, now saves you also, not by removing dirt from the body, but by asking God for a clear conscience based on the resurrection of Jesus, the Messiah, GOD'S WORD® Translation (©1995) Baptism, which is like that water, now saves you. Baptism doesn't save by removing dirt from the body. Rather, baptism is a request to God for a clear conscience. It saves you through Jesus Christ, who came back from death to life. King James Bible The like figure whereunto even baptism doth also now save us (not the putting away of the filth of the flesh, but the answer of a good conscience toward God,) by the resurrection of Jesus Christ: American King James Version The like figure whereunto even baptism does also now save us (not the putting away of the filth of the flesh, but the answer of a good conscience toward God,) by the resurrection of Jesus Christ: American Standard Version which also after a true likeness doth now save you, even baptism, not the putting away of the filth of the flesh, but the interrogation of a good conscience toward God, through the resurrection of Jesus Christ; Bible in Basic English And baptism, of which this is an image, now gives you salvation, not by washing clean the flesh, but by making you free from the sense of sin before God, through the coming again of Jesus Christ from the dead; Douay-Rheims Bible Whereunto baptism being of the like form, now saveth you also: not the putting away of the filth of the flesh, but the examination of a good conscience towards God by the resurrection of Jesus Christ. Darby Bible Translation which figure also now saves you, even baptism, not a putting away of the filth of flesh, but the demand as before God of a good conscience, by the resurrection of Jesus Christ, English Revised Version which also after a true likeness doth now save you, even baptism, not the putting away of the filth of the flesh, but the interrogation of a good conscience toward God, through the resurrection of Jesus Christ; Webster's Bible Translation The like figure to which, even baptism, doth also now save us (not the putting away of the filth of the flesh, but the answer of a good conscience towards God,) by the resurrection of Jesus Christ: Weymouth New Testament And, corresponding to that figure, the water of baptism now saves you--not the washing off of material defilement, but the craving of a good conscience after God--through the resurrection of Jesus Christ, World English Bible This is a symbol of baptism, which now saves you--not the putting away of the filth of the flesh, but the answer of a good conscience toward God, through the resurrection of Jesus Christ, Young's Literal Translation also to which an antitype doth now save us -- baptism, (not a putting away of the filth of flesh, but the question of a good conscience in regard to God,) through the rising again of Jesus Christ, Sfat pentru sectarii neghiobi : Cititi obiectiv Sfanta Scriptura si cu atentie deosebita si distributiva. |
#398
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#399
|
|||
|
|||
![]() Citat:
In primul rand, cand iti fundamentezi o idee pe baza unui verset cauta sa vezi daca contrazice alte pasaje din Scriptura. Petru in nici un caz nu afirma ca botezul te mantuie, ci deschiderea cugetului curat catre Dumnezeu este ceea ce ne mantui,lucru care este simbolizat de botez. Nu actul in sine al botezului mantuie(nu ca stergere a necuratiei trupului) ci deschiderea cugetului curat catre Dumnezeu. Daca Petru ar spune ca botezul te mantuie atunci ar contrazice alte pasaje din Sf Scriptura: "Atat de mult a iubit Dumnezeu lumea ca a dat pe singurul Lui Fiu ca oricine crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica". "Caci prin har ati fost mantuiti, prin credinta.Si aceasta nu vine de la voi ci este darul Lui Dumnezeu". Corneliu si casa lui au primit Duhul Sfant inainte sa fie botezati, ceea ce inseamna ca au fost mantuiti inainte de botez.Si exemplele pot continua. |
#400
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Si daca ai fi fost sincer ai fi spus ca pacatele sunt spalate prin pocainta si botez. In pasajul pe care l-ai dat tu sunt legate, nu separat. Dar tu ai scos numai ca botezul spala pacatele, pocainta nu. Daca citesti un pic mai sus Fapte 2:21 Petru afirma asa : Și tot cel ce va chema numele Domnului se va mântui". unde apare botezul in versetul asta? Last edited by samson; 31.08.2010 at 21:37:50. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Arsenie Boca si Sfanta Taina a botezului | alynna | Biserica Ortodoxa Romana | 22 | 10.05.2013 08:28:51 |
Care este sensul Botezului Domnului? | Florin-Ionut | Botezul | 33 | 07.01.2013 15:38:30 |
Taina Botezului in cadrul Sfintei Liturghi | georgeval | Botezul | 22 | 21.02.2012 23:08:48 |
Taina Botezului în Filocalie | NECTARIE | Botezul | 6 | 23.11.2011 15:34:34 |
|