Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Subiect închis
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05.11.2010, 02:27:24
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (I)

În goana lor după senzațional, liderii pucioși își adaptează limbajul astfel încât să impresioneze la maximum pe naivii dispuși să-i asculte. Adesea, formulări care folosesc superlativul absolut ajung să se contrazică flagrant, încât textele cu pricina basculează între impostură și ridicol. Vom ilustra în continuare câteva exemple legate de construcțiile “cel mai mare.../cea mai mare...”. Acestea, în loc să fie singulare, apar în două, trei sau chiar mai multe formulări sau îndemnuri radical diferite (recordul absolut îl deține... cea mai mare iubire, cu 14 definiții diferite!), așa că un cititor scrupulos care vrea să le observe pe toate, va ajunge inevitabil la o dilemă fără răspuns: Și, de fapt, care este mai mare?

*
Cel mai mare dar al creștinilor este darul proorocilor consemnați de către Biblie:

“Iar darul proorocilor este mai mare ca tot darul, pentru că proorocia se lucrează prin Însuși Duhul Sfânt, Duhul lui Dumnezeu.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 29-5-1965)

Cel mai mare dar al creștinilor este credincioșia:

“Pace vouă, și fiți credincioși, că acesta e cel mai mare dar pe care voi trebuie să-l aveți și să-l purtați înaintea Mea și înaintea fiilor oamenilor, ...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21 4 1996)

Cel mai mare dar al creștinilor este darul liderilor pucioși de a putea aduce la lumină “Cuvântul”:

“Nu este dar mai mare între daruri ca darul celor ce au și dau cuvântul Meu spre hrană. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-4-1998)

Cel mai mare dar al creștinilor este însuși “Cuvântul” de la Pucioasa:

“Ți-am dat în dar cel mai mare dar. Nu este dar mai mare între daruri decât cuvântul lui Dumnezeu purtat de om ca să aibă omul călăuză. Poartă, Israele, cuvântul Meu în sân...” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-2-1997)

Cel mai mare dar al creștinilor este “darul mărturisirii cuvântului lui Dumnezeu de la Pucioasa”:

“...că Eu am spus că nu este un mai mare dar între darurile sfinte în om, ca darul mărturisirii cuvântului lui Dumnezeu și a faptelor Lui între oameni.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 22-6-2003)

Cel mai mare dar al creștinilor este “să aibă învățător”:

“...căci învățătorul este cel mai mare dar pe care-l poate avea omul, și alt dar nu poate omul avea, și iarăși zic: cine aude acest cuvânt, să înțeleagă.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 22-7-2003)

Cel mai mare dar al creștinilor este “sfințenia din om”:

“Mare har și mare dar este preoția, dar mai mare har și dar este sfințenia din om, fără de care nimeni nu poate vedea pe Dumnezeu.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-3-1998)

Cel mai mare dar al creștinilor este “Dumnezeul Pucioasei”:

Eu sunt darul cel mai mare pe care-l poate avea omul, dar dacă omul nu înțelege cum este, cine este și unde este Dumnezeu, și cu cine petrece El, acel om umblă după Mine în voile lui, și nu Mă are, și nu umblă după Mine unul ca acela, că scris este: "Nu toți cei ce zic: „Doamne, Doamne“, vor intra întru împărăția cerurilor"(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 3.6. 1999)

Cel mai mare dar al creștinilor este “duhul proorociei”:

“...fiindcă duhul proorociei este lucrător în voi, și nu este dar mai mare între darurile cerești ca și duhul proorociei, fiilor.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 09-01-2004)

Cel mai mare dar al creștinilor este “darul credinței sfinte”:

“V-am învățat pe voi cel mai mare dar: darul credinței sfinte în venirea Mea de azi cuvânt pe pământ.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19-1-2010)

*
Cel mai mare păcat al creștinilor este “păcatul neîmplinirii Cuvântului de la Pucioasa:

“... Fiilor, cel mai mare păcat din cele șapte păcate este păcatul pe care-l faceți: că auziți cuvântul lui Dumnezeu și nu-l împliniți. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 24-05-1974)

Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul smintelilor și al dărâmărilor:

“Fiilor, stați împotriva dărâmărilor, împotriva întristărilor, împotriva supărărilor. Nu vă mai supuneți deșertăciunilor. Cel ce dărâmă, dărâmă, dar răspunde de dărâmare, și nici un păcat nu este mai mare ca acesta, și nu are seamăn pe pământ. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-11-1975)

Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul neascultării:

“Iată cel mai mare și cel mai bătrân păcat! Neascultarea este [...]” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21.11.1993)
Cel mai mare păcat al creștinilor este păcatul dezertărilor și al inconsecvenței în însușirea învățăturii de la Pucioasa:

“... e păcat de cel ce a cunoscut acest sân și n-a stat să mănânce pe veci din el! Ce păcat! Și de ce spun așa? Pentru că acesta e cel mai mare păcat. Și de ce e cel mai mare păcat? Pentru că nu mai este cu ce să fie spălat, căci sulul se strânge, și drumul se împăturește, și timpul se face sul, și cel necredincios piere pe veci.” ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2.8.1995)

Cel mai mare păcat al oamenilor este “că nu iubesc învățătura cea nouă de la Pucioasa”:

Mai mare păcat între păcate nu are omul, ca păcatul că nu iubește învățătura Mea, ca să vadă apoi și să umble în lumină, fiindcă Eu sunt Lumina lumii, la început și la sfârșit, iar lumina este cuvântul, minunea Mea cu care Eu înviez pe cei morți.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1-06-2003)

Cel mai mare păcat al oamenilor este “că nu citesc Scripturile”:

O, nu știe omul că cel mai mare păcat al lui este că nu citește Scripturile ca să le așeze peste el, ca să se așeze mereu în ele cu viața lui.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2004)

Cel mai mare păcat al oamenilor este “să audă cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa și să nu-l împlinească”:

“Eu voiesc și cuvintez peste voi, că am mai spus o dată peste poporul lui Verginica, am spus că "cel mai mare păcat este să auzi cuvântul lui Dumnezeu și să nu-l împlinești".(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28.10.2001)

Cel mai mare păcat al proorocului mincinos este “ intenția de a pângări altarul din Templul de la Pucioasa” și “intenția de a nimici grădina de la Pucioasa”:

“Tu ai voit să pângărești până și altarul Sfintei Sfintelor Mele, cu care Eu, Domnul, M-am așezat în România. Acesta este cel mai mare păcat al tău. Ai voit chiar să nimicești această grădină, ai voit prin mulți de ai tăi, și prin multe iscoade ai lucrat, că îți este teamă de glasul Meu cel din grădină.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14.12. 1998)
  #2  
Vechi 05.11.2010, 02:34:17
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (II)

*
Cea mai mare lucrare lăsată de cer pe pământ este “lucrarea “Domnului de la Pucioasa”:

“Băgați de seamă, cercetați și vedeți că este așa, că lucrarea aceasta pe care Domnul a făcut-o acum, e mai mare decât toate lucrările pe care le-a făcut. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 07-09-1975)

Cea mai mare lucrare lăsată de cer pe pământ este “lucrarea Verginicăi”:

“..... Eu sunt cuvântul ei, precum ea a fost cuvântul Meu, și n-a mai fost vreodată o lucrare mai mare ca aceea care a fost și este prin Verginica. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-1993)

Cea mai mare lucrare lăsată de cer pe pământ este “bărbăția pregătirii slavei” lui Dumnezeu:

“Dacă slava va fi mare, dacă ea va fi să fie așa de mare ca să ajungă pentru toți cei care vor fi și pentru toți cei care au fost și care iarăși sunt, dacă slava aceasta va covârși cerul și pământul, apoi bărbăția pregătirii slavei ar fi să fie cea mai mare lucrare care s-a văzut vreodată lăsată din cer peste fiii săi de pe pământ. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-6-93)

Cea mai mare lucrare lăsată de cer pe pământ este iubirea de Dumnezeu și de aproapele:

“"Să iubești pe Domnul Dumnezeul tău din toată inima ta, din tot cugetul tău, din toată virtutea ta, din tot sufletul tău, și pe aproapele tău, ca pe tine însuți". Amin. Despre această lucrare voiesc eu să vorbesc acum înaintea Ta și înaintea Ierusalimului Tău de azi și înaintea neamurilor pământului, Doamne, Mielule al Tatălui. Mai mare lucrare ca aceasta nu este nici pocăința, căci dacă ea este în om, omul nu mai greșește, și tot așa va face și aproapele său. Amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 25-1-2003)

Cea mai mare lucrare de pe pământ este “lucrarea omului alături de Dumnezeu”:

“Și voi face din înțelepciunea voastră cea din fire înțelepciune cerească pentru voi și pentru oameni, căci cea mai mare lucrare pe care poate s-o facă omul pe pământ estelucrarea alături de Dumnezeu pentru mântuirea lumii.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-2-1997)

Cea mai mare lucrare de pe pământ este “lucrarea Fiului cu omul, îmbrăcat cu Tatăl în cuvânt la Pucioasa”:

“Din nou poposesc pe pământ cu oamenii, [...] Mai mare este lucrarea Mea de acum cu omul decât cea de atunci, pentru că Eu M-am dus la Tatăl acum două mii de ani, ca să vin apoi cu El, și Eu sunt în Tatăl, și Tatăl este în Mine, și suntem îmbrăcați în cuvânt.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 17-6-2000)

Cea mai mare lucrare de pe pământ, mai mare decât trezirea și veghea, este“iubirea”:

“O, fiilor copilași, trezirea și veghea este mare lucrare. Iubirea este și mai mare lucrare, că ea aduce trezire și veghe în om.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-9-2000)

Cea mai mare lucrare de pe pământ a omului este “grija de îngeri”:

“În toate lucrările și mișcările pe care le săvârșești tu între pământ și cer, cea mai mare lucrare a ta să fie grija de îngeri, ca să stea ei lângă tine cu multul în toată clipa și cu toată lucrarea lor peste tine... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 31.3.2002)

Cea mai mare lucrare de pe pământ este “mărturisirea vremii și cărții de prelegeri și mesaje de la Pucioasa”:

“Mărturisiți vremea Mea cu voi, cartea Mea cu voi, că lucrare mai mare ca lucrarea Mea cu voi și a voastră cu Mine nu a fost de când sunt veacurile și nici nu va mai fi,... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-1-2004)

Cea mai mare lucrare de pe pământ este “lucrarea vieții”. Ea se învață mai întâi, și abia apoi se lucrează:

“Cea mai mai mare lucrare între pământ și cer este lucrarea vieții. [...]Sărbătorile Noastre nu sunt sărbători de bucurie, ci sunt sărbători de viață, de lucrare pentru viață, mama Mea. Cea mai mare lucrare a omului, aceasta ar trebui să fie, [...] și vai omului care nu merită să-și facă nume cu numele Meu, și vai celui ce se bizuie pe om și nu pe Dumnezeu, și nu pe taina lucrării vieții, lucrare care se învață, și numai apoi se lucrează, mamă.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2006)

Cea mai mare lucrare de pe pământ a omului este “să se arate el în mijlocul oamenilor cuvânt și viață după Evanghelia cea nouă de la Pucioasa”:

“O, poporul Meu, nu este mai mare lucrare pentru om ca aceea de a se arăta el în mijlocul oamenilor cuvânt și viață după Evanghelia Mea cea plină de înviere pentru om, ... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-1- 2010)

*

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu din cer vine de la “tineretul de azi”:

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu vine de la tineretul de azi. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 5-3-1990)

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu din cer vine de la “învățătura cea stricată a lui antichrist”:

Nu mai am păstori care să-Mi caute turma și s-o hrănească din duhul descoperirilor cerești așa cum era așezarea în mijlocul bisericii Mele, și iată, antichrist se bucură și își desfășoară țărușul și învățătura cea stricată, din care iau și gustă până și creștinii Mei, și nu mai e durere mai mare în cer. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-1993)

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu din cer vine de la “părăsirea sectei de la Pucioasa”:

“O, greu e de cel venit și plecat, și va veni o vreme grea, o durere apăsătoare peste cel ce n-a știut să stea cu Dumnezeu, și mai mare durere ca aceea nici n-a mai fost și nici nu va mai fi durere, durere fără mângâiere.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 19.12. 1996)

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu din cer vine de la “lucrarea peste om a duhului celui potrivnic Dumnezeului de la Pucioasa”:

“...fiule mic, că n-a fost de la începutul lumii mai mare durere pe Mine ca și acum când am de încheiat Scripturile, iar duhul cel potrivnic nu mai vrea să-l lase pe om să se gândească la întoarcerea lui întru Mine, ci, din contra, îl golește de tot de adevăr, căci Dumnezeu este adevărul, nu omul.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-12-2003)

Cea mai mare durere a lui Dumnezeu din cer este “că omul nu vede cu ochii lui veșnicia de la Pucioasa”:

O, ce multă veșnicie este pe pământ, dar dacă omul nu o vede, el trăiește prin vederea lui, și altă durere mai mare ca aceasta nu mai are Fiul meu și cerul Său de sfinți și de îngeri.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-8-2005)

*

Last edited by mariamargareta; 05.11.2010 at 02:38:02.
  #3  
Vechi 05.11.2010, 10:34:19
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (III)

*
Cea mai mare taină a lui Dumnezeu din cer este “poporul pucios”:

“Nici Noi, Verginico, nici Noi, tată, nu mai avem pace. Și Noi am plecat cu tine după poporul tău ca să-i dăm viață vie, că poporul tău este cea mai mare taină pentru făptura dumnezeiască, de la început și până la aceste zile. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27.11.1990)

Cea mai mare taină a lui Dumnezeu din cer este “Noua Scriptură de la Pucioasa”:

Această Scriptură este cea mai mare taină este împărăția lui Dumnezeu, căci împărăția lui Dumnezeu este înăuntrul fiilor ei. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 23-2-1992)

Cea mai mare taină este “Cuvântul care grăiește la Pucioasa”:

“Cea mai mare taină între cer și pământ, între cele ce se văd și cele ce nu se văd este cuvântul Meu care grăiește cu omul, și omul care grăiește cu cuvântul Meu, cu Mine, fiilor copii.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20 1.2001)

Cea mai mare taină este “credința”:

“...căci credința este cea mai mare taină a vieții veșnice... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2007)

Cea mai mare taină în taina lucrării îngerului este “cuvântul omului”:

“... cea mai mare în taina lucrării îngerului este cuvântul omului, de la care ia îngerul pentru Dumnezeu, și iată, de aceea este scris că omul din cuvintele sale va fi mântuit sau osândit înaintea lui Dumnezeu.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21.11. 2001)

Cea mai mare taină este “suferința”:

“O, fiilor care căutați să crească și nu să scadă Domnul în voi, nu uitați că suferința care doare în trupul dar și în sufletul vostru este taina cea mai mare care-L leagă pe Dumnezeu de om, iar lacrima ei este mângâierea și puterea suferinței, și nu este ea slăbirea inimii omului, ci este mulțumirea inimii lui, fiilor.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14-12-2004)
  #4  
Vechi 05.11.2010, 10:53:51
IonelS IonelS is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 12.07.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 974
Implicit

Este evident ca fenomenul Pucioasa prinde amploare pe fondul crizei spirituale din sanul BOR. Intr-adevar, masa crestinilor este de slaba calitate, preotii sunt si mai slabi decat erau cei anteriori, etc.
Cel mai mare pacat al romanilor este infranarea de a face copii si avortul. Ce fac preotii vis-a-vis de aceste fenomene ? Nimic ! Cati dintre ei mai propovaduiesc facerea de copii ? Putini ! Uitati-va cati copii au preotii ! Majoritatea 1 sau 2. Pai cu restul ce-au facut, ca sa-l reproduc pe Parintele Arsenie Boca !

Revolutia din 89 a dat frau liber Bisericii sa practice catehismul asa cum se cuvine. Ii vedeti voi pe preoti alergand dupa oamenii care traiesc in mijlocul nostru fara de Dumnezeu, asa cum faceau candva inaintasii lor ? Nu ! Stau infipti in biserici ....

Este inadmisibila parasirea Bisericii, schisma, etc., insa nici asa nu se poate...Eu nu cred ca un post de radio si unul tv pot inlocui adevaratul catehism, face to face, cu cei pierduti ! Cica sa nu ne judecam pastorii ! De acord, dar sa le cerem sa fie adevarati pastori avem voie ?

Voi, cei ce sunteti preoti, faceti copii cati v-ar putea da Dumnezeu, dati exemplu viu oamenilor, cereti-le romanilor sa faca la fel, alergati dupa cei ramasi fara de Dumnezeu, din usa in ura, faceti-va datoria fata de turma, daca mai vreti sa mai aveti turma !

Last edited by IonelS; 05.11.2010 at 11:36:13.
  #5  
Vechi 05.11.2010, 12:41:46
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Așa-zisa “criză spirituală din sânul BOR” nu legitimează nici schisma, nici erezia, și cu atât mai puțin înșelătoria conștientă, toate practicate pe scară largă de către pucioșii de la "Noul Ierusalim".
În realitate, nu există nici o criză spirituală în BOR.
A vorbi de o “criză spirituală” înseamnă a evidenția grave conflicte de doctrină în sânul Bisericii, căci în aceasta constă “spiritualitatea”. Dar Biserica a reușit să aplaneze de-a lungul timpului toate conflictele de conștiință, stabilind un canon limpede și ferm pentru ca acestea să nu mai apară niciodată.
Ceea ce numești “slaba propovăduire pentru a face copii” nu ține de spiritualitate, ci de misiune. Dar misiunea înseamnă cu totul altceva; nu este "misiunea" preotului ca să-i îndemne pe bărbat și pe femeie să facă copii și mai ales câți să facă: unul, doi, zece, douăzeci. Se confundă adesea misiunea preotului cu aceea a unui consilier marital. Se confundă adesea rolul duhovnicului, ca și când acesta poate și ar fi obligat să dicteze în amănunt viața fiecărui penitent, inclusiv în cele mai intime aspecte sexuale, în loc să rămână la postura firească de sfătuitor, și asta numai în linii generale. Preotul nici nu poate, nici nu este obligat și nici nu are voie să se facă un păpușar care-i manevrează pe credincioși ca pe niște marionete. El nu este nici moașă comunală, nici sexologul de serviciu pentru Tanța și Costel.
Nu mai este timpul de a merge preotul din poartă în poartă, îndată ce toate bisericile sunt deschise și nimeni nu-ți cere taxă de intrare la ușă. Nici nu-ți bagă nimeni mâna în buzunar, nici nu-ți dă peste mână. Cine te oprește să intri? Zice o vorbă în popor: “Popa nu toacă de două ori pentru o babă surdă”.
Expresia “stau înfipți în biserici” este vag răutăcioasă. Acolo este locul preoților, în biserici, și măcar de ar sta acolo cât mai mult le permite timpul și sănătatea. Biserica este locul consacrat de întâlnire al creștinilor cu Dumnezeu.
Cei care au nemulțumiri, din cauza mândriei le au. Cine-i oprește să fie desăvârșiți în Biserica în care au fost botezați? Dar ei cred că desăvârșirea este neapărat în altă parte, în ograda vecinului, acolo unde îi așteaptă dulceața fructului oprit. De aceea aleargă la secte, și de aceaa ajung din lac în puț.

Last edited by mariamargareta; 05.11.2010 at 12:45:36.
  #6  
Vechi 05.11.2010, 14:06:53
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit

Unii vor ține ca orbii de bâtă (nu de toiag) de minciuna cu care au fost privilegiați, a lor sau a altora, și de necredință și de minteresul lor mocirlos pentru a dezinforma și a dezbina și a huli la nesfârșit, ajungând să primească aplauze deșarte de la celelalte sărmane suflete reBelle... iar spre sfârșit, când vor constata ce munte de gunoaie și de nisisip și-au clădit în drumul lor spre mântuire, să vezi ce o să miorlăie, de mămica focului, căci grea va fi munca la lopată, singura șansă pentru ca să-și eliberze drumul spre Iisus Hristos, Cuvântul lui Dumnezeu...de la Pucioasa.

Deci nu mai insista de frică ca să te vadă nenea cum înfierezi proletar pe nevinovați, văduve și orfani crezând totuși că faci bine, postând mereu lucruri de o reală valoare din Cuvânt dar ridiculizându-i ca pe clowni și distrându-te de ei ca de ciudați.

Nu te amăgi, nu poți fi și cu mamona și cu antichrist dar și cu Domnul nostru Iisus Hristos și Cuvântul lui Dumnezeu ce se plinește pe Sine prin drepți și sfinți și umili după ce mai înainte grăiește prin prooroci... peste pământ. Trebuie să te decizi, ori primești Cuvântul și cauți să te faci ucenic în taină, adică să-L trăiești, sau o lași baltă de tot, ca nu cumva să te facă diavolul avocat sau procuror al acuzării, că va fi vai de tine, că trebuie apoi să joci așa cum îți cântă toți dracii, că ei au vechime mai multă la activ, și experiența păcătuirii, căci ei știu findcă au făcut păcatul, au îndrăznit să cunoască ''binele''... și răul. Deci nu te amăgii că nu te poți ascunde în ''vrednicia'' procurorului mincinos al acuzării sau in competența criticului de artă sau să te înfrățești cu grămăticul și echipa... ăia care au pus bețe în roate când s-a rezidit templul cel vechi din Ierusalimul pătimirii, pe vremea lui Ezdra proorocul.

Acum e vorba de Noul Ierusalim al Slavei care înseamnă Fii cu Duhurile... Sfinte.

Deci nu ai să scapi crezând că faci aici așa o viclenie frumoasă, osândind pe pucioși mereu ca eretici și sectanți, așa de ochii gLumii și de frica lui nenea și a lui tanti grijania, dar pe de altă parte să aduci pe tapet lucruri atât de frumoase și serioase din Cuvânt. Căci nu ți se va scrie înțelepciune ca șerpii și fără de răutate ca porumbeii ci viclenie și prostie ți se va scrie, că doar azi nu e nimeni care să te dea afară din Biserică, cum era pe vreme antichristului ceaușescu și dej și iliescu...

Deci nu tot crea tu iluzia unei certe, o groază și o frică monstruoasă, de parcă ar fi BOR prigonitoare și inchizitoare că nu e cazul... căci și preoți din BOR sunt destui care cred în Cuvântul lui Dumnezeu... de la Pucioasa, numele cel nou al Domnului... Iisus Hristos.

Iar cu schizma și erezia și alte minciuni... e ridicol să crezi că vei putea face așa cum au făcut jidovii, scoțând vorbă mincinoasă că defapt ucenicii l-au furat pe Iisus din mormânt, că așa faceți și voi, ziceți că proorocii vorbesc și inventează de la ei ce este scris acolo, păi dacă ar fi așa, chiar și așa, ar trebui să ne închinăm la ei ca la Dumnezeu căci este perfecțiunea ceea ce se grăiește acolo... deci dacă doar omul ar grăi, așa cum susțineți voi, ar trebui să-l socotim cel mai luminat om, dar iată că voi oriceați face nu aveți argument și sunteți neserioși, căci ce se dăruie de acolo e perfect conform cu Noul Testament, cu Apocaliipsa și cu Vechiul Testament... și cine poate ști altcineva decât Dumnezeu, că dracul uită în mândria lui că dacă n-ar uita atunci și-ar aminti de toate ispitele și minciunile sale... și-ar aminti și ar recunoaște că numai Dumnezeu știe pe Adevărul și că el nu face altceva decât că le mai nimerește...

Deci nu ei s-au rupt ci au fost alungați, gata să li se răpească ce le-a dăruit Dumnezeu, nu sunt eretici că nu ei interpretează ci chiar Dumnezeu despecetluiește Tainele, nu sunt sectanți căci e la Lumină toată lucrarea lor și nu au credința ascunsă sub obroc, și nu mint ca să zici că ar fi prooroci mincinoși ci ei au părăsit gLumea și trăiesc conform cu credința și cu Adevărul și cu veșnicia.

Așa că nu te amăgi că păcălești pe cineva... până și pe cei aleși, adică pe poporul cel mic al Lui Dumnezeu... oricât ai încerca, doar ce smintiți se smintesc fiindcă trăiesc în sminteală, adică au lepădat virtuțile și au pus în loc soluțiile... câștigul cel lesne, rapid și murdar...

Toiagul este Cuvântul lui Dumnezeu care bate cu smerenie la poarta sufletului din inima ta... Ferice de cine deschide nu doar din curiozitate macabră sau pentru a împlini încă un poft, soft, moft... o pretenție gLumească la modă... moda de a acuja și huli, fericirea prostului ciorb ce râde de boala spartă a altuia, un sadism inutil și o aparentă scăpare de greu, ai scăpat tu și el de un pai din ochiul lui dar aveți amândoi bârna din ochiululhul tău cel viclean, așa mămos de parcă ar sulimeniza pe cel mititel cum să salute frumos pe nenea și cum să stea frumos la masă când după cafea le ghicește tanti grijania viitorul lor în zaț.

Last edited by vsovivi; 05.11.2010 at 14:34:18.
  #7  
Vechi 05.11.2010, 14:19:38
IonelS IonelS is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 12.07.2010
Religia: Ortodox
Mesaje: 974
Implicit

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta Vezi mesajul
Așa-zisa “criză spirituală din sânul BOR” nu legitimează nici schisma, nici erezia, și cu atât mai puțin înșelătoria conștientă, toate practicate pe scară largă de către pucioșii de la "Noul Ierusalim".
În realitate, nu există nici o criză spirituală în BOR.
A vorbi de o “criză spirituală” înseamnă a evidenția grave conflicte de doctrină în sânul Bisericii, căci în aceasta constă “spiritualitatea”. Dar Biserica a reușit să aplaneze de-a lungul timpului toate conflictele de conștiință, stabilind un canon limpede și ferm pentru ca acestea să nu mai apară niciodată.
Ceea ce numești “slaba propovăduire pentru a face copii” nu ține de spiritualitate, ci de misiune. Dar misiunea înseamnă cu totul altceva; nu este "misiunea" preotului ca să-i îndemne pe bărbat și pe femeie să facă copii și mai ales câți să facă: unul, doi, zece, douăzeci. Se confundă adesea misiunea preotului cu aceea a unui consilier marital. Se confundă adesea rolul duhovnicului, ca și când acesta poate și ar fi obligat să dicteze în amănunt viața fiecărui penitent, inclusiv în cele mai intime aspecte sexuale, în loc să rămână la postura firească de sfătuitor, și asta numai în linii generale. Preotul nici nu poate, nici nu este obligat și nici nu are voie să se facă un păpușar care-i manevrează pe credincioși ca pe niște marionete. El nu este nici moașă comunală, nici sexologul de serviciu pentru Tanța și Costel.
Nu mai este timpul de a merge preotul din poartă în poartă, îndată ce toate bisericile sunt deschise și nimeni nu-ți cere taxă de intrare la ușă. Nici nu-ți bagă nimeni mâna în buzunar, nici nu-ți dă peste mână. Cine te oprește să intri? Zice o vorbă în popor: “Popa nu toacă de două ori pentru o babă surdă”.
Expresia “stau înfipți în biserici” este vag răutăcioasă. Acolo este locul preoților, în biserici, și măcar de ar sta acolo cât mai mult le permite timpul și sănătatea. Biserica este locul consacrat de întâlnire al creștinilor cu Dumnezeu.
Cei care au nemulțumiri, din cauza mândriei le au. Cine-i oprește să fie desăvârșiți în Biserica în care au fost botezați? Dar ei cred că desăvârșirea este neapărat în altă parte, în ograda vecinului, acolo unde îi așteaptă dulceața fructului oprit. De aceea aleargă la secte, și de aceaa ajung din lac în puț.

Respect parerea oricui, insa pe subiectele abordate de tine te simti cumva mai presus ca niste duhovnici precum Arsenie Papcioc, Iustin Parvu, etc. ?
Daca sfintii apostoli faceau la fel, sa stea infipti pe undeva,...., "aleluia" credinta-n lume !

Last edited by IonelS; 05.11.2010 at 14:22:28.
  #8  
Vechi 05.11.2010, 14:54:19
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Nu s-a auzit despre duhovnicii Arsenie Papcioc și Iustin Pârvu nici "să bată din ușă-n ușă" ca să facă prozelitism ortodox, nici să-i consilieze pe tinerii însurăței, veniți sfios la scaunul spovedaniei, despre cum să folosească sau nu prezervativul: pe față sau pe dos. Fiecare a stat cuminte în biserica lui, la locul de metanie, și s-a ocupat mai mult cu rugăciunea și cu postul.
Așa că las-o mai moale și nu mai fă pe lupul moralist care se uită la BOR ca la Scufița Roșie. Lasă-i pe sectari, că ei știu meserie, nu ca tine, începător și diletant.
  #9  
Vechi 05.11.2010, 23:04:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (V)

*
Cea mai mare minune din veac în veac este “credința”:

“Eu voiesc să arăt slava Mea, și lucrarea Mea lângă ea, dar pentru aceasta a trebuit și trebuie o credință minunată de la cei ce sunt așezați în staulul acestei lucrări, și nu este din veac în veac minune mai mare decât credința cea care a lucrat și a rămas lucrarea ei de la Avraam și până peste toată seminția lui, căci cei ce sunt purtați de sânul lui Avraam, lucrează ca Avraam, și mai mare se va chema cel ce va lucra acum. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20.6.1993)

“...dar minunea cea mai mare este credința, fiilor, căci ea le face pe toate a putea, pe toate ale ei(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12.12 1996)

Cea mai mare minune din veac în veac este “omul cel nou”:

“Am grăit prin gura apostolului Meu din grădina Mea care rostește peste tine cuvântul cel venit la el din cer, am grăit prin gurița lui înaintea ta și am spus prin Duhul Sfânt, prin vorbire de Duh Sfânt am spus că cea mai mare minune pe care am făcut-o Eu prin această lucrare din cer coborâtă este minunea omului cel nou, care trăiește după cuvântul lui Dumnezeu, care se mișcă întru cuvântul rostit de Dumnezeu, care-și ia prin cuvânt și prin împlinire de cuvânt chipul și asemănarea lui Dumnezeu, așa precum Eu l-am făcut pe om la început. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 3-6-1995)

Cea mai mare minune este “ a face voia Celui de la Pucioasa” :

“Minune este să faci tu voia Mea și nu pe a ta. Mai mare minune ca aceasta nu poți tu să faci. [...]Omule, fă-te făcător de minuni, căci cea mai mare minune între cer și pământ este să faci tu voia Mea, și Eu te voi numi făcător de minuni, făcător de iubire.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 10.6.2001)

Cea mai mare minune este “omul cel născut de sus”:

Mai mare minune ca omul cel născut de sus nu este minune. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 10.6.2001)

Cea mai mare minune este că “liderii pucioși scriu ca de la Dumnezeu”:

“O mulțime de scriitori scriu de la ei, iar voi scrieți de la Mine. Mai mare minune ca aceasta nu este pe pământ, nu este, fiilor, dar cine pricepe ca să caute spre ea și s-o ia în casa lui și s-o trăiască, și pe veci s-o trăiască?(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2.8.2001)

Cea mai mare minune este că “Dumnezeul Pucioasei vine la liderii pucioși”:

Mai mare minune ca venirea Mea la voi, nu este.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2.8.2001)

Cea mai mare minune este ca “poporul pucios să ia ceea ce îi dă Dumnezeul lui”:

“E mare înțelepciunea pe care am Eu să ți-o dau, dar cea mai mare minune este să iei ceea ce Eu îți dau să ai, [...] copilul Meu micuț.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 3-06-2003)

Cea mai mare minune este ca “poporul pucios să fie asemenea Dumnezeului lui”:

“Cea mai mare minune pe care o puteți face prin credința din voi este să fiți asemenea Mie și să Mă văd în voi, iar Eu să vă dau bucuria Duhului Sfânt,... .(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 20-9-2003)

Cea mai mare minune este ca “omul să-l lase pe Dumnezeul de la Pucioasa să trăiască în el și să-i primească apoi Cuvântul de învățătură ”:

“Lucrarea credinței omului în Dumnezeu îl face pe om făcător de minuni, și nu este o mai mare minune ca aceea de a-L lăsa omul pe Dumnezeu să trăiască în el, și să-I primească apoi cuvântul și să se hrănească cu el pentru ca să trăiască.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-7-2004)

Cea mai mare minune este “credința omului în venirea Dumnezeului Pucios - Cuvânt pe pământ”:

“[...]și iată, cea mai mare minune pe care o poate face omul pe pământ acum este credința lui în venirea Mea cuvânt pe pământ pentru învățătură de înviere, învățătură peste vii și peste morți, poporul Meu.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2007)

Cea mai mare minune este “ împlinirea cuvântului de la Pucioasa”:

“Nu este minune mai mare între oameni ca și împlinirea cuvântului Meu.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 25-12-2006)
  #10  
Vechi 06.11.2010, 01:56:08
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (VI)


*
Cel mai mare rău este neumilința; cel mai mare rău este îngâmfarea:

“Nimeni nu mai știe ce este umilința. Învățătorul e îngâmfat și dă sfaturi, și el nu le aude, el nu este pildă înaintea celorlalți, și nu mai e un rău mai mare ca acesta. ” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 18.6.1995)

Cel mai mare rău este neascultarea:

“Ce rău a făcut omul, fiilor? O, cel mai mare rău este neascultarea.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1.12.1996)

Cea mai mare stricăciune este: “ascunderea în sine”:

“S-a săturat cerul de creștin ascuns în sine. Aceasta este cea mai mare stricăciune care roade la rădăcina acestei lucrări.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8-11-1996)

“... cine vrea să urmeze pe Dumnezeu, să nu se ascundă în sine, ci să se lepede de sine. O, să nu se ascundă, căci aceasta este cea mai mare stricăciune care roade la rădăcina vieții veșnice, la rădăcina acestei lucrări.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 1.12.1996)

*
Cel mai mare idol este “meciul”, căci acest cuvânt este o scamatorie:

“Feriți-vă de acest cuvânt, meci“. Feriți-vă de scamatorie. Acesta este cel mai mare idol din vremile voastre. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-3-1977)

Cel mai mare idol este “mintea omenească”:

“...căci cel mai mare idol este mintea omenească în care încape semeția omului, duhul care îl bucură și îl hrănește pe om pe pământ.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-7-2006)
Subiect închis



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Cetatea Noul Ierusalim idealist Calugarul 12 18.01.2013 12:13:01
Mesaj,propunere TEOLOGUL Generalitati 45 08.01.2011 13:16:34
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa mihailt Secte si culte 2319 31.07.2010 00:36:37
un mesaj frumos The_Fallen Generalitati 1 14.07.2010 23:22:29