![]() |
![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (I)
Liderii pucioși pretind că la Pucioasa este în desfășurare continuă o “a treia venire (în duh) a Domnului Iisus Hristos”, Care Își pregătește prin ea o “a patra venire”. Abia această “a patra venire” va fi acea revenire în trup, înconjurată de mare slavă, de lumină și de nor de îngeri, despre care ne vorbește și Scriptura, care însă numără mai agale și ne spune despre ea că va fi abia... a doua venire!! Dar cum se pot explica aceste neconcordanțe stridente față de cunoscutul mesaj biblic? Liderii pucioși încearcă să-și legitimeze prin alegațiile lor o pretinsă legătură tainică între ei și Dumnezeu, stabilită și consolidată de peste cincizeci și cinci de ani încoace, legătură asimilată de ei cu “a treia coborâre a Domnului pe pământ”. Ei mai pretind că această “coborâre” a “Domnului” (care tot coboară și iar coboară din cer, de prin anul 1955 încoace, dar coborârea Lui nu se mai termină) are loc nu numai în “gădinile suspendate” de la Pucioasa, ci și “în mai multe locuri” de pe teritoriul “județului șfânt” Dâmbovița. De asemenea, foarte important este faptul că această pretinsă “coborâre” nu are loc cu întreaga ființă a lui Hristos, ci numai cu o anumită parte a ei; fără trup, ci numai “în duh și în cuvânt”: “... O, copiii Mei, am venit a treia oară. Prima dată am venit și am făcut om și tot ce se vede și am pus o hotărâre să o păzească, să fie bine de el și de toți urmașii lui, și au greșit. Am venit a doua oară, în trup. M-am născut cu trup din Fecioară. Am trăit pe pământ, te-am învățat ce să faci să moștenești împărăția cerurilor, te-am vindecat de toate suferințele ce le aveai tu, care ai crezut și ai venit la Mine. Sub ochii înaintașilor tăi am făcut minuni ca să-i încredințez de toată nădejdea ce trebuia s-o aibă și ei, și voi. Iată, am venit a treia oară. Acum sunt în Duh, și M-am pogorât în mai multe locuri, să vă îndemn la viață și trăire curată și sfântă, că e gata să se sfârșească totul și vă prinde moartea așa cum sunteți, pe calea cea largă, cu toate răutățile: necredința, vrajba, ura, mânia, mândria, desfrâul, curvia cea mai rea ca la păgâni.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa” din data de 22 iunie 1957) Ce trebuie înțeles din această “a treia coborâre a lui Hristos în Duh”? Ce sau cine este “Duhul lui Hristos” la care fac referință pucioșii în acest text? Există aici trei variante posibile de “coborâre în duh”, dar care se exclud reciproc; paradoxal este că pucioșii le abordează pe toate lăsând impresia că la ei toate sunt posibile și chiar perfect valabile și autentice: A)- fie este vorba aici despre a doua Persoană a Dumnezeirii, adică de Duhul Sfânt, care împreună cu Tatăl și cu Fiul alcătuiesc ființa lui Dumnezeu B)- fie este vorba de duhul lui Hristos în sens de entitate spirituală care împreună cu trupul alcătuiește Persoana lui Iisus, și care I-a însuflețit trupul Său, mai întâi la nașterea Sa din Fecioara Maria, și mai apoi la Învierea Sa din morți. C)- fie este vorba de alte duhuri care se pretind a fi duhuri de sfinți sau de oameni decedați în anii din urmă și care vorbesc în numele lui Hristos sau alături de Hristos. Să le analizăm pe rând: A. În primul caz, în care este vorba de Duhul Sfânt, respectiv de Una dintre cele trei Persoane ale lui Dumnezeu, atunci pucioșii intră într-o contradicție majoră cu Sfânta Scriptură. Aceasta ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Tatăl și este trimis pe pământ Apostolilor (și apoi urmașilor lor, episcopi și preoți, prin continuitate harică) de către Fiul, începând cu a Cincizecea zi de la Înviere; de atunci încoace El este nedespărțit de Biserica lui Hristos, pe care neîncetat o mângâie în încercări, o ocrotește și o povățuiește în dreapta credință. În schimb, pucioșii ne învață că Duhul Sfânt purcede de la Fiul și că este trimis pe pământ Verginicăi (și apoi la succesoarele ei la șefia sectei pucioase) de către Fiul, începând cu anul 1955; de atunci încoace El este nedespărțit doar de Biserica Pucioșilor, căreia îi dictează de peste cincizeci și cinci de ani o nouă Evanghelie a lui Hristos, denumită de ei “Cuvântul lui Dumnezeu”: “Verginico, trebuie să înțelegeți cu toții că Eu vă vorbesc vouă. Deci prin acest cuvânt să înțelegeți pe Fiul lui Dumnezeu și pe Tatăl, adevăratul Dumnezeu. Iar gura Lui prin care grăiește cuvintele pe care voi le auziți este Sfântul Duh. Și să știți cu toții căci gura Domnului grăiește aceste cuvinte pe care voi le auziți. Adică Duhul Domnului, pentru că Sfîntul Duh se numește: gura lui Dumnezeu și Fiul este Cuvântul. Am venit asupra rămășiței lui Israel, să îl călăuzesc la tot adevărul…” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 10 mai 1972) De aici rezultă că, deși gura care pronunța cuvintele mesajelor pucioșești era gura Verginicăi, noi trebuie să credem că era concomitent “gura lui Dumnezeu”, gură care de fapt “era Sfântul Duh”. Așadar apare ca inevitabil următorul silogism, încărcat la refuz de prăpăstii: a) Cuvântul este Fiul lui Dumnezeu , dar este totodată și Tatăl; b) Fiul este Cuvântul; c) Sfântul Duh se numește - deci este - gura lui Dumnezeu din care purcede Cuvântul; dar Cuvântul ieșea din gura Verginicăi; deci gura Verginicăi era gura lui Dumnezeu. d) Înseamnă că gura Verginicăi era Duhul Sfânt, căci Duhul Sfânt este gura lui Dumnezeu (vezi pct.c)) ; iar prin gura ei ieșea Cuvântul, adică Fiul (vezi pct.b)), dar și Tatăl (vezi pct.a)) e) Deci, atât Fiul cât și Tatăl ieșeau din gura Verginicăi, adică din Duhul Sfânt. f) Rezultă că atât Fiul, cât și Tatăl, purced din Duhul Sfânt, ceea ce este o erezie. Această erezie este modificată în mai multe rânduri, prin mesajele pucioșești. Ultima versiune a ereziei pucioșești a purcederii este aceea că Fiul nu mai purcede de la Duhul, ci de la Tatăl: “– În cor de Duh Sfânt rostim cuvânt, Doamne, căci Tu ne-ai îmbrăcat pe noi în Duhul Sfânt, în puterea cea de sus după ce Te-ai dus la Tatăl prin învierea și prin înălțarea Ta apoi iarăși în Tatăl, din Care purcezi și prin Care Te slăvești, slăvindu-L pe El întru Tine”( 3 mai 2009)” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009) În plus, deși Scriptura spune clar că “Duh este Dumnezeu” (“Duh este Dumnezeu și cei ce I se închină trebuie să i se închine în duh și în adevăr.” - Ioan 4,24; Domnul este Duh, și unde este Duhul Domnului, acolo este libertate.”- 2 Cor. 3,17) , totuși “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa învață că și Tatăl Ceresc are trup, din care purcede trupul Fiului: “Eu sunt trup din trupul Tatălui ceresc” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 7 august 1978.) Last edited by mariamargareta; 09.11.2010 at 14:55:48. |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|