Citat:
În prealabil postat de Erethorn
În varianta dumneavoastră:
- Numai în prezența harului se întâmplă miracole, deci în BC nu e har.
- În BC se întâmplă n miracole.
- Atunci nu-s miracole adevărate.
SAU
- Bilocatia nu apare la sfinti crestini
- Ba da, apare la n sfinti catolici
- Atunci nu-s adevărați sfinți crestini.
E un argument circular, o rușine pentru oricine dorește să fie luat în serios într-o dezbatere.
|
Degeaba le amestecati, in ceea ce am spus eu logica e clara.
Cititi va rog din surse catolice care sunt minunile de la vrajmasul si cum se manifesta ele. Exista astfel de studii catolice, eu am citit unul din ele, foarte detaliat. Este descirsa printre altele si bilocatia, prezenta in religiile pagane.
Vedeti in alte surse vindecari facute cu ajutorul vrajmasului. De exemplu un saman african vindeca tot ce putea, aici in partea a doua:
http://www.sfaturiortodoxe.ro/marii-...unt-demoni.htm Gasiti aici si alte "minuni".
Ca sa intelegeti diferenta intre minunile de la vrajmasul si cele de la Dumnezeu trebuie sa cititi vietile sfintilor si patericul.
Ceea ce am scris eu e ca toate minunile ortodoxe (deci de dupa Schisma) sunt la fel cu cele din primul mileniu. In schimb minunile catolice sunt diferite si asemanatoare celor din alte religii sau exemplelor de inselare de la vrajmasul din pateric sau vietile sfintilor. E simplu pentru oricine vrea sa afle adevarul. Cu-i nu-i place adevarul normal ca nu-i plac aceste afirmatii.