![]() |
![]() |
|
#2201
|
||||
|
||||
![]()
Miha-Anca, sa stii ca baptistii sunt trinitarieni, niceeni si calcedonieini, eu n-au pastrat forma ca atare a Crezului, insa fondul e acelasi in marturisirea lor de credinta.
|
#2202
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Am si eu o intrebare: iti face placere sa fii rautacioasa sau este involuntar? Destinatarul mesajului vroia sa stie ce confesiune am, ii explic, iar tu vii sa-mi spui ca nu are sens sa repet de parca tie ti-ar fi fost adresat si ma repetam. Cat despre ortodoxie, nu poti pune nici tu si nici sfintii monopol pe ea. Iar sfintii nu sunt parinti pentru ca Parinte imi este doar cel Ceresc si cel trupesc cu care a colaborat sa ma aduca pe lume. Nici un sfant nu poate sa imi fie parinte. Poate sa imi fie frate. Si repet, nu poate nimeni pune monopol pe marirea care se aduce lui Dumnezeu tocmai pentru ca ii apartine numai destinatarului, Dumnezeu. Femeile preot exista fie ca vrei, fie ca nu, iar credinta lor este cat se poate de ortodoxa. Si la fel si credinta catolicilor. Ca-ti place, ca nu-ti place. |
#2203
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#2204
|
||||
|
||||
![]() Citat:
2 mai 2011: VATICAN CITY -- Pope Benedict XVI has removed Australian Bishop William M. Morris of Toowoomba from office five years after he wrote a pastoral letter indicating he would be open to ordaining women and married men if church rules changed to allow such a possibility (...) The Vatican did not explain the pope's decision, but in the past has made it clear that the Catholic Church considers it a matter of faith that Jesus chose only men to be his apostles and, therefore, the church is not free to ordain women. In addition, it has affirmed that while exceptional cases exist, celibacy is the norm for priests in the Latin rite. http://ncronline.org/news/women/pope...rdaining-women Last edited by ioanna; 22.08.2011 at 02:26:57. |
#2205
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#2206
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Inseamna ca oficialii Vaticanului au doua masuri dintre care una-i minciuna. Am sa-i scriu si o sa-i zic pe fata ca-i mincinos. Si inca dadea vina pe ortodocsi si africani ca nu se pune totul mai repede in practica. Acum ma intreb daca si preotul de aici ortodox a folosit aceeasi tehnica desi este cert ca a intrat cu fiica in Altar la Botez. |
#2207
|
|||
|
|||
![]() Citat:
In ceea ce priveste botezul copiilor, am gasit un argumnt interesant citind "In Duhul credintei si evlaviei ortodoxe" de Arhim. Prof. Vasile Prescure. Iata ce scrie la pag 24-25 "In ceea ce priveste primirea Botezului se sustine de catre unii crestini ca mai intai este necesara credinta si pocainta si apoi urmeaza Botezul, care n-ar avea alt rol decat acela de a intari, printr-un semn exterior, ceea ce s-a savarst prin credinta si pocainta. In acest caz numai cei maturi pot primi Botezul intrucat indeplinesc aceste conditii, iar copiii sunt exclusi. Ceeea ce trebuie sa retinem mai intai este faptul ca desi in Sfanta Scriptura se cer credinta (Marcu 16,16) si pocainta (Fapte II, 38), acestea se cereau varstnicilor, aveau un caracter general si constau din lepadarea celei vechi decat in marturia celei noi. Cunoastem din Sfanta Scriptura ca in urma predicarii Evangheliei de catre Sfintii Apostoli s-au facut numeroase convertiri. Asa, de pilda, la Cincizecime au fost botezati, dupa ce au ascultat predica Sfanului Petru, trei mii de persoane. Ori, intr-o singura zi nu puteau sa-si insuseasca pe de-a intregul Evanghelia mantuirii, sa creada in ea si sa se pocaiasca. In aceeasi stuatie a fost sutasul Corneliu, care s-a botezat foarte curand, inainte de a fi ajuns sa cunoasca tainele credintei (Fapte 10,47), Lidia (Fapte 16, 14-15) famenul Candachiei, temnicierul din Filipi, etc. Toti acestia s-au botezat intr-un timp extrem de scurt, urmand ca sa-si dezvolte credinta si spocainta numai dupa botez". Ca si noi, cei botezati de mici. Ma gandesc ca pocainta este o sarcina de o viata si nu poate fi realizata in timp scurt. |
#2208
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mai bine intreaba-te de ce percepi un adevar drept rautate. Ceea ce am scos in evidenta in textul de mai sus, poate fi cu adevarat numit rautate: citat Adriana:"Nici un sfant nu poate sa imi fie parinte." Si este rautate, caci este pacat impotriva Duhului Sfant. |
#2209
|
|||
|
|||
![]()
Ioanna, citeste, te rog, Crezul baptist, al carui link il gasesti mai sus, si vei vedea ce devieri colosale au.
|
#2210
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Este normal sa se adanceasca in timp credinta si pocainta, nu este obligatoriu ca omul sa faca totul in chip desavarsit la Botez ci desavarsirea se lucreaza o viata. Obligatoriu ar trebui sa fie consimtirea de buna-voie la Botez si motivata de credinta, chiar daca inca nedesavarsita. Cat despre faptul ca Domnul s-a jertfit si pentru femei, asa este. In biserica barbatilor insa, inca nu s-a aflat asa ca eu nu am ce cauta in ea. Pai ce, eu sunt barbat ca sa intru in ea? Sa si-o tina pentru ei daca asta vor. Si se mai intreba un musulman convertit cum de femeile mai pot fi credincioase la ei la cat sunt de discriminate si dispretuite de propria religie. Am vrut sa-i zic ca inca nu stie cu adevarat in ce s-a bagat cand a devenit crestin, ca nu-i mare diferenta de statut pentru femeie intre cele doua. Chiar dimpotriva, macar musulmancele nu-s umilite sa se spovedeasca unui barbat. Asa ceva nu se intampla la primii crestini, au avut bunul simt sa le hirotoneasca pe diaconite. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|