![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
I-a invins, cum?
Ca ce a urmat nu prea a fost in favoarea lui. Luther a fost un calugar ratat si cu fani pe masura ratarii lui spirituale, cu ceva invatatura e drept dar asta in sine nu e neaparat de apreciat, diavolul in mod sigur este mult mai destept decat el. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Oricum, au murit oameni de ambele parti. Dureros, de cele mai multe ori (rug, taiere in bucati, tras pe roata, si alte rafineturi). Chiar unul singur daca era, tot crima e. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
diavolul e "curva" batrana.a fost mai inteligent si mai vexat si decat Adam, omul prototip.nu va jucati cu diavolul ca nu veti izbuti.. o sa vi-o traga la toti.. scuzati-mi frantzuza..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Shalom,
Nu are nimeni de ce sa priveasca la incercarile diavolului de a ne chinui pentru ca acest diavol este invins si are capul praf! Nu stiu cum cititi Sfintele Scripturi dar eu stiu sigur ca la CRUCE DUMNEZEU FIUL L-A INVINS PE SATAN! Ce sens are sa va concentrati pe acest element al dezordinei , diavolul, care nu mai are nici o putere asupra voastra??? Promisiunea din Geneza cap.3:15 s-a implinit! Si vrajmasie voi pune intre tine ( sarpe) si femeie si intre samanta ta si samanta ei; ea ( samanta femeii) iti va zdrobi capul si tu ii vei zdrobi calcaiul. Tineti minte ca evreii cand mergeau in desert cu Moise sau mai corect spus cu Dumnezeu, au fost la un moment dat muscati de serpi veninosi si Moise , la indicatia lui Dumnezeu a facut un sarpe de arama, un sarpe spanzurat de o prajina si evreii muscati se uitau la sarpele acela si erau vindecati. In NT Fiul lui Dumnezeu aminteste acest fapt si iata ce scrie Sfantul Evanghelist Ioan cap 3: 13. Nimeni nu s-a suit în cer, afară de Cel ce S-a pogorât din cer, adică Fiul omului, care este în cer. 14. Și, după cum a înălțat Moise șarpele în pustie, tot așa trebuie să fie înălțat și Fiul omului, 15. pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viața veșnică. 16. Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică. 17. Dumnezeu, în adevăr, n-a trimis pe Fiul Său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin El. 18. Oricine crede în El, nu este judecat; dar cine nu crede, a și fost judecat, pentru că n-a crezut în Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu. 19. Și judecata aceasta stă în faptul că, odată venită Lumina în lume, oamenii au iubit mai mult întunericul decât lumina, pentru că faptele lor erau rele. 20. Căci oricine face răul, urăște lumina, și nu vine la lumină, ca să nu i se vădească faptele. 21. Dar cine lucrează după adevăr, vine la lumină, pentru ca să i se arate faptele, fiindcă sunt făcute în Dumnezeu." 22. După aceea Isus, și ucenicii Lui, a venit în ținutul Iudeii; și stătea acolo cu ei și boteza. 23. Ioan boteza și el în Enon, aproape de Salim, pentru că acolo erau multe ape; și oamenii veneau ca să fie botezați. Tot ce avem de facut este sa privim la Fiul lui Dumnezeu si sa umblam in Lumina!Sa umblam in faptele bune pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru noi. Satan este invins si acum se mai zbate o vreme... dar Dumnezeu este langa noi si in noi!El, Dumnezeu este calauza noastra buna prin desertul lumii acesteia ! Sa aveti o Duminica placuta! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
I-a invins punandu-i fata in fata cu invataturile Mantuitorului si a Sfintilor Sai Apostoli (invataturi gasite numai in necunoscuta Sfanta Scriptura).
Unele lucruri au loat-o razna, din vina altora. Luther nu a vrut violenta ci, ca un bun catolic a vrut o reforma ideologica in biserica sa. Dimpotriva. A fost un calugar plin de zel, in tot ceea ce facea (voia sa castige mantuirea prin viata sa plina de penitente). In plus, a fost si un om foarte inteligent, curajos si bine instruit. A scris tezele sale curoajoase, a infruntat puterea papala (moarte sigura) si a tradus Sfanta Scriptura in limba sa natala. Nu inteleg ca va face sa-l considerati un calugar ratat. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Luther un ratat? Ma faceti sa rad, stimabile domn!
Luther rezuma superb conditia crestinului - "crestinul este liber si domn peste toate, nefiind nicicind un supus. Crestinul este sluga a tuturor lucrurilor, fiind supus oricui”. Libertatea se bazeaza doar pe credinta, pe relatia vie cu Hristos, pe care Luther o descrie intr-un mod impresionant. Slujirea se bazeaza la rindul ei pe dragoste, care vine din credinta! Deci? Spre edificare cercetati vol 1 din Scrieri, de Martin Luther, reeditat la editura Logos! Numai bine! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Poate ati vrut sa spuneti ca "Luther e un ratat pentru ca a fost rebel". Practic, rebeliunea lui il face detestat de unii. Altfel, era un om de o deosebita capacitate intelectuala si morala.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Luther și ceilalți reformatori au înlocuit faptele pentru câștigarea mântuirii cu credința. Credința a fost centrul teologiei Protestante. Luther a mers atât de departe încât a refuzat să recunoască Epistola lui Iacov ca inspirată, considerând-o „epistolă de paie” deoarece insista asupra unei credințe validate prin fapte. Dar combinația doctrinelor incapacității omului de a face ceva pentru a se mântui cu credința teoretică mântuitoare a dus la o concepție nefericită și la un eșec moral al Protestantismului. „Dacă cineva are credință, adulterul nu este păcat”, spunea Luther în faimoasa sa predică despre căsătorie (Jarrel, Baptist Church Perpetuity, p. 228). Luther scria lui Philip Melachton de la Wartburg, într-o scrisoare datată 1 August 1521: „Hai, acceptă! Fii păcătos! Și nu păcătui pe jumătate: păcătuiește de-a dreptul, până la capăt! Păcate făcute pe jumătate? Nu; ci din cele adevărate, serioase, păcate enorme! (Lucien Lefabvre, Martin Luther, un destin, p. 112). În 1530, îi scria lui Weller, „Sunt momente în care trebuie să bei un pahar în plus și să te distrezi, pe scurt, să comiți vreun păcat din ură și dispreț față de diavol, ca să nu-i lași destul loc pentru prostiile minuscule din care să facă un caz de conștiință… Deci, dacă diavolul vine în fața ta și-ți spune: ‚Să nu bei!’, răspunde-i imediat: ‚Ba chiar o să beau pentru că tu nu-mi dai voie, și-o să beau zdravăn!’ Trebuie întotdeauna să faci ceea ce Satana îți interzice!” Și adaugă: „Ce alt motiv crezi că am să beau din ce în ce mai mult din vinul meu curat, să spun tot mai multe vorbe fără nici o reținere și să iau parte din ce în ce mai des la mese bogate? Ca să-mi bat joc de diavol și să-l supăr, așa cum el își bătea joc de mine și mă supăra odinioară!” Și apoi, „Oh, dac-aș putea în sfârșit să imaginez un păcat enorm ca să-l decepționez pe diavol și să înțeleagă odată că nu recunosc nici un păcat și conștiința mea nu-mi reproșează nici unul!” (Ibid, p. 193). Doamne ajuta! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Citat:
P.S. Cu toata ca nu a priceput legatura dintre credinta si fapte, Luther nu a fost un nici betiv, nici curvar nici hot, nici etc. Ii era prea recunoscator lui Dumnezeu, ca sa poata cadea in groapa pacatelor. Ar fi vrut sa poata pacatui doar ca sa-l sfideza pe diavolul acuzator. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Saptamanile cu harti dinaintea posturilor | cristina2012 | Postul | 52 | 24.06.2016 18:22:01 |
gandurile de dinaintea Impartasaniei | ana ana | Impartasania (Taina Euharistiei) | 34 | 21.12.2011 08:55:38 |
Important: pocainta in ultimele ore dinaintea mortii | Florin-Ionut | Pocainta | 2 | 09.05.2011 10:37:54 |
RUSINEA DE DINAINTEA SPOVEDANIEI. CUM SA O IN- | razvan_m | Despre Biserica Ortodoxa in general | 6 | 18.07.2010 00:26:11 |
Rusinea de dinaintea spovedaniei | marianamara72 | Intrebari utilizatori | 7 | 21.06.2010 23:08:21 |
|