![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Last edited by stefan florin; 14.09.2011 at 22:13:20. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Și acum că s-a lămurit chestiunea, haideți să lămurim și al 2-lea mare subiect de controversă al topicului: "azimă sau pâine dospită?" căci există o legătură între ele. "Dragi sectanți vicleni de pe acest topic", dacă în VT animalele de jertfă Îl simbolizau pe Hristos ce urma să vină pentru salvarea neamului omenesc, în NT pâinea și vinul Îl simbolizează tot pe El - Cel ce S-a jertfit deja pentru a noastră mântuire. Iar dacă simbolul nu-și îndeplinea menirea printr-un animal necurat, nici astăzi pâinea dospită nu-și poate îndeplini rolul lui de simbol potrivit pentru trupul sfânt al Domnului Hristos. Cu alte cuvinte, folosind un simbol nepotrivit pentru Trupul Domnului, nu facem altceva decât să-L jignim... ca să nu zic mai mult... Bineînțeles, "Dragi sectanți vicleni de pe acest topic", veți replica că pâinea nu e un simbol, ci Însuși Trupul Lui. Cu atât mai mult! E ca și cum I-a zice Mântuitorului nostru "vierme!", "porcule!" (ori alt animal necurat)-Doamne iartă-mă! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Domnule Stefan-Florin nu stiti, sectantii, cum sunt adventistii sau martorii lui Iehova se impartasesc cu trupul Lui Hristos sau Il resping pe Hristos? pe Maica Domnului stiu ca o jignesc prin atitudinea lor.
Last edited by ioanna; 15.09.2011 at 08:45:46. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
„Luati, mincati. Acestea este Trupul Meu, care se fringe pentru voi, spre iertarea pacatelor” (...) „Aceasta sa o faceti intru pomenirea Mea” |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2. Adventistii respecta poruncile referitoare la Sfanta Impartasanie, inclusiv datoria spalarii picioarelor (lasata limpede de Domnul Iisus Hristos in Evanghelia dupa Ioan, cap. 13:1-17). 3. Adventistii nu o jignesc pe Maica Domnului (cum ati afirmat cu rautate). O cinstesc la fel cum au cinstit-o Sfintii Apostoli. Probabil va deranjeaza faptul ca nu practica tot arsenalul de inventii mistice pe care-l practicati dvs. P.S. Vin si eu cu o intrebare, referitoare la respectarea poruncilor, cu ocazia Sfintei Impartasanii: dvs. indepliniti datoria de a va spala picioarele unii altora, ca semn al umilintei si slujirii? Sau, neglijati acest lucru desi Domnul Iisus Hristos a spus ca "si voi sunteti datori sa va spalati picioarele unii altora, pentru ca Eu v-am dat o pilda pentru ca si voi sa faceti cum am facut Eu."(Ioan 13:14-15)? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Last edited by ioanna; 15.09.2011 at 11:22:23. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar cel putin pe unde am fost eu in toate predicile preotii ortodocsi spun de secte neoprotestante, foaret rar culte si niciodata biserici. Nu e un cuvant jignitor, daca te uiti in dex o sa vezi ca e o grupare desprinsa din Biserica oficiala. Deci neoprotestantii sunt desprinsi din protestanti care s-au desprins din catolici, care s-au desprins din BO. Majortiatea nu folosim sectanti sau secte pentru ca nu va place si considerati ca e o jignire, iar noi suntem iubitori de oameni din orice religie, dar e intrand pe un forum ortodox trebuie sa te astepti sa se foloseasca si astfel de cuvinte, de altfel corecte. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Catalin , ai explicat foarte bine de ce adventistii sunt numiti sectanti. Eu le spun secta crestina datorita simptomelor tipice sectei (diviziuni multiple, fanatism) care s-au manifestat in cadrul miscarii advente, in decursul a catorva decenii.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Doamnă, noi chiar respectăm porunca Mântuitorului așa cum scrie în Evanghelie. Și respectăm perpetuarea pomenirii (Luca 22,19; 1 Cor.11,24), nu perpetuarea uciderii Mântuitorului "peste veacuri", tranșânsu-I trupul în sfântul Agneț.
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|