![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Frate Ioan Cezar, apreciez eforturile dumitate si postarile pertiente, echilibrate izvorate din eruditie si experienta, din dragoste de Adevar. Cu singuranta nu sunt singurul pe care il ajuti (direct sau indirect) prin postarile tale.
"Cine are urechi de auzit" aude si "cine are ochi de vazut" vede... si cine are inima iubitoare de Adevar si intelect insetat de Adevar... vede (cognitiv intelectual - rational si contemplativ - afectiv) din ce in ce mai bine cu ajutorul, dragostea, mila si harul lui Hristos Iisus. Domnul Dumnezeu sa te ajute si sa te calauzeasca cu harul Sau caci nu e usor... "drumul spre Tabor trece pe la Golgota" si orice om ce isi doreste hristificarea are golgota lui si taborul lui... fiecare dupa "talantii" daruiti. "singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca cei buni (iubitori de bine) sa nu faca nimic" Edmund Burke "Somnul ratiunii naste monstri" Francisco de Goya Doamne ajuta.
__________________
Pr. Arsenie Boca: "In mintea stramba si lucrul drept se stramba"; "Sa-ti feresti capul de frig si de prostie!"; "Mustrarea invinge, dar nu convinge"; "Bobul lui de grau se preschimba in taciune, iar el se crede grau nedreptatit"; |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Iata doua filme exceptionale (care desi la prima vedere par antagonice de fapt se completeaza unul pe celalat... in ceea ce priveste "originea speciilor" si crearea omului, caci toata creatia este hristocentrica):
Cum apar speciile... http://www.youtube.com/watch?v=-a6Pe...eature=related "Priviti mai profund" si veti intelege (cu ajutorul harului lui Dumnezeu) "un pic din taina creatiei"... asociati "norisorii personalizati" cu natura (universul, evident impersonal) creat de Creator, care face voia Creatorului: hristocentrismul. Aborigenii din jungla amazoniana: prima intalnire cu "omul modern" "civilizat". http://www.youtube.com/watch?v=xd0I1...eature=related Consider ca acest film confirma afrimatia invataturii filocalice: "omul este animal indumenzeit". De asemenea "nu reusesc" sa imi dau seama daca acesti oameni aborigeni (evident ca nu toti ci doar unii dintre ei) care traiesc in armonie (naturaletea dragostei) unii cu altii, cu natura, sunt "urmasii" lui Adam (inainte de cadere sau dupa cadere)... sau sunt "parintii trupesti" ai lui Adam? Sigur insa putem "vedea" in ei si in noi ca suntem dupa chipul pecetii, prototipul omului: Iisus Hristos. Atat ei cat si noi putem fi botezati in numele Sfintei Treimi... putem fi hristificati, sfintiti, indumnezeiti in har (harul Duhului Sfant). Fara Hristos Iisus (Sfanta Sa Biserica, Sfintele Taine, Sfanta Traditie)... atat ei cat si noi suntem nimic (parf si cenusa... nimic). Sa se milostiveaca Dumnezeu de noi si sa ne ajute cu harul Sau sa intelegem atat cat ne este noua cu putinta aceste "taine"... Doamne ajuta. Har si pace sa ne daruiaca Domnul Iisus Hristos. P.S. Editarea ulterioara a avut ca scop corectarea link-urilor.
__________________
Pr. Arsenie Boca: "In mintea stramba si lucrul drept se stramba"; "Sa-ti feresti capul de frig si de prostie!"; "Mustrarea invinge, dar nu convinge"; "Bobul lui de grau se preschimba in taciune, iar el se crede grau nedreptatit"; Last edited by Eugen7; 09.10.2012 at 16:05:59. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Acesti oameni nu sunt neevoluati, cum ni se prezinta. De curand stiinta a aratat ca oamenii considerati primitivi de acum mii de ani erau la fel de inteligenti ca oamenii ce traiesc acum: http://www.descopera.ro/dnews/907370...ruiau-locuinte Din cauza ruperii de divinitate si a lipsei contactului cu alta lume au ajuns intr-o stare mai simpla. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
Zis-a cel nebun întru inima sa: Nu este Dumnezeu! Stricatu-s-au și urîți s-au făcut întru meșteșuguri. Nu este cel ce face bunătate, nu este pînă la unul! Domnul din cer a privit peste fiii oamenilor, ca să vadă de este cel ce înțelege sau cel ce caută pe Dumnezeu. Toți s-au abătut, împreună-netrebnici s-au făcut! Nu este cel ce face bunătate, nu este pînă la unul!” (Psalmul 13:1-3). Stihuri pe care Fericitul Teodorit al Chirului (veacul al 4-lea) le tîlcuiește așa: ] ]„Temelie și rădăcină a păgînătății este viața cea stricată, pentru că ei, dîndu-se pe sine la desfrînare și la viață de fiară, au scos din minte pomenirea lui Dumnezeu: unii, lepădîndu-se de Dumnezeu cu totul și hotărînd că nu este nicidecum Dumnezeu, ci numai un nume deșert rînduit peste nici o ființă; alții, numindu-i «dumnezei» pe cei ce nu sînt și împingîndu-L în lături pe Cel ce singur este Dumnezeu cu adevărat; iar alții, făcîndu-și socoteala că este Dumnezeu, dar dovedind și arătînd că nu poartă grija celor de pe pămînt și nu privește nicicum la cele omenești.Asta vor să facă și acum, să-i întoarcă pe cei botezați la acea viețuire drăcească. Ateismul străbate întreaga materie a așa-ziselor „cunoștințe” ce se vîră silnic în mințile școlarilor, de la „grădi” și pînă la Universitate. (Că nu e vorba de nici un fel de cunoștințe în adevăratul înțeles al cuvîntului se va vedea la timpul potrivit.) Să nu vă închipuiți însă că „procesul instructiv-educativ” lasă deoparte celelalte păcate de moarte. Nicidecum! Nu scapă din vedere nici unul, le „cultivă” pe toate, ca un grădinar iscusit, ce are în serele sale și flori timpurii, și flori tîrzii. Dar ateismul e îngrijit cu osebită luare-aminte, pentru că Statul - a cărui instituție de căpătîi e Școala - Statul deci este ateu înainte de a fi păgîn, sau iubitor de argint, sau slujitor al pîntecelui, sau ce mai vreți, măcar că e și toate acestea. De aceea, școala are datoria să producă cetățeni în primul rînd atei, și abia după aceea curvari, prea-curvari, îndrăciți cu pîntecele, iubitori de argint, iubitori de odihnă trupească și de slavă deșartă! De fapt, ateismul hrănește toate celelalte patimi, căci, dacă nu e Dumnezeu, atunci nu e nici păcat, și omul poate să facă orice. Ateismul modern și-a aflat întruchiparea, de neîntrecut, în materialismul evoluționist. „Filosofia” acestuia se mărginește la doar două dogme: prima, că nu există decît materie; iar a doua, că această materie evoluează de la formele cele mai simple către cele mai complexe.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) Last edited by cristiboss56; 09.10.2012 at 19:49:01. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
De pildă, în manualele de chimie citim:
„Trăim înconjurați de obiecte și de ființe pe care le observăm și le cunoaștem cu ajutorul simțurilor noastre. Acestea se deosebesc între ele (au formă, culoare, gust, miros, dimensiuni, masă diferite), dar au o trăsătură comună; sînt alcătuite din materie. . Materia. Universul se compune din materie, denumire provenită de la cuvîntul latin materia, care înseamnă lemn sau alt material. […] Atomii s-au născut în primele clipe ale Universului și se formează și acum în stele. Materia și energia sînt inseparabile”Și: „Tot ce se află în întregul univers este materie”Scurt! Așadar, materia există dintotdeauna și e nemuritoare. Apoi - ne spune dogma evoluționistă - în timp și din întîmplare, ea a luat forme tot mai complexe, ajungînd la înfățișarea lumii de azi. Precum băgăm de seamă, acesta e ateismul cel mai curat cu putință, căci nu mai păstrează în anti-teologia sa nici măcar umbra vreunui dumnezeu personal (cum făceau deiștii), măcar că nu poate ocoli credința în materia însăși, în întîmplare, în necesitate, în progres și în numeroși alți idoli - cum se va arăta mai la vale. Oricine vede că „filosofia lumii ca joc «întîmplător» al atomilor, care și ei au luat ființă «întîmplător», este satisfăcătoare doar pentru mințile cele mai mărginite și debile”. În ciuda acestui fapt, toată gîndirea lumii de azi - fie că îi avem în vedere pe necredincioși, pe păgîni, pe eretici sau pe cei mai mulți dintre Ortodocși - șade neclintit pe piatra vîrtoasă a superstiției materialismului evoluționist, ajuns temelie a „științelor” după publicarea cărții lui Charles Darwin Originea speciilor, și de întreaga școală care s-a zidit asupra ei. Aceasta este plămada care, de un veac și mai bine, dospește întregul aluat al „științelor” omenești, care întemeiază și îndreptățește programul de împătimire pus în practică de către școală: de la împătimirea minții (trufie, slavă deșartă, mînie, tristețe), pînă la împătimirea trupului (trîndăvie, curvie, slujirea pîntecelui, iubirea de argint). Pînă la ivirea acestei credințe în evoluția materiei, patimile nu au putut fi arătate niciodată ca lucruri firești și - cu atît mai puțin! - nu au putut fi impuse ca scop al educației! Dar evoluționismul, desființînd convingerea în statornicia lumii, aruncă totul în relativ, în deșertăciune, și atunci păcatul, nebunia, fărădelegea ajung a fi îngăduite, ba chiar necesare, ca „trepte” ale „devenirii”. Am spus că materialismul evoluționist al lui Darwin nu ține de „știință”, așa cum strigă el din toate puterile, ci de superstiție și de credință! Este chiar credința cea mai „curată”, căci nu se sprijină pe vreo descoperire sau minune, așa cum se întîmplă în cazul creștinismului și al „religiilor”, „religii” care au și ele arătările și „minunile” lor drăcești. În legătură cu aceasta, „merită observat că Darwin nu era un savant format în sensul modern - zice Părintele Seraphim Rose. Darwin era un student teolog apostat, a cărui singură diplomă era în teologie” (Și mason - se înțelege de la sine - din tată în fiu.) Iar ca să arătăm adevărul pînă la capăt, trebuie să spunem că „teoria evoluției a fost propusă mai întîi de către bunicul lui Charles Darwin, Erasmus, în 1784” . Francmasonul Erasmus era, pe deasupra, unul dintre întemeietorii „Societății Lunare”, ai cărei membrii erau revoluționari. De unde se vede limpede ceea ce nu mai trebuia căutat: că „ateismul” este de fapt una din formele cele mai ascunse ale satanismului.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Dar cum pot crede oamenii în nălucirea unui nebun apostat? Este foarte cu putință: omenirea căzută nu caută „adevărul”, căci L-ar fi primit pe Hristos, Adevărul întrupat. Nu, ea caută ceva care să îi îndreptățească voința de a păcătui nepedepsită. În asta stă neînchipuita putere a materialismului evoluționist: el e înșelăciunea, minciuna care desființează conștiința cu totul și prin asta îl odihnește desăvîrșit pe omul căzut, căci îi dă acea libertate fără hotare de a face răul, fără grija răspunsului în fața vreunui judecător din afara acestei lumi. Sfîntul Episcop Ignatie Briancianinov arată asta prea-lămurit: „Cel ce păcătuiește de bună voie și dinadins socotește drept cîrmuitor al lumii fie rațiunea omenească, fie întîmplarea oarbă și fără noimă. Acest păcătos, prin însuși felul său de a gîndi, prin însăși așezarea lui sufletească, se face vrăjmaș al lui Dumnezeu, vrăjmaș al Sfintei Lui Evanghelii; el calcă în picioare fără frică toate poruncile Lui, îndestulîndu-și fără frică toate poftele păcătoase” .
Fiind în întregime rodul acestei dorințe a omului căzut de la Hristos de a se înșela pe sine-și, este un lucru fără noimă să cerem evoluționismului darwinist vreo „probă științifică”, oricît de mică. E drept că această filosofie drăcească a vrut să se arate ca o „știință pozitivă”, pentru a-și însuși înlesnirile și slava (superstițioasă și ea) de care se bucură științele omenești în fața mulțimii necredincioșilor. Mai limpede: eresul evoluționist al lui Darwin este un parazit al științelor (al biologiei, paleontologiei, chimiei, fizicii); el se folosește de uriașul mecanism al acestora - institute de cercetări, laboratoare, școli de toate gradele, muzee, biblioteci, edituri, tipografii, presă - pentru a-și face prozeliți și a propovădui reaua sa vestire întregii lumi. În acest scop, evoluționismul darwinist s-a travestit în „știință”, a început să maimuțărească „cercetarea științifică” și s-a silit, în batjocură, să fabrice „dovezi”, însă atît de grosolane, încît nu-i mai înșeală nici pe darwinienii înșiși. Să ne gîndim că însuși obiectul „cercetării” evoluționiste, anume facerea lumii, este de neînchipuit pentru oricare din științele experimentale și a fost dintotdeauna domeniul filosofiei. Căci „nici o teorie științifică nu ne poate spune ceva despre cele Șase Zile. Știința încearcă să explice schimbările lumii acesteia, întemeindu-se pe extrapolarea proceselor naturale ce pot fi observate astăzi. Dar cele Șase Zile ale Facerii nu sînt un proces natural, ele sînt cea ce a avut loc înainte de a începe să funcționeze întregul proces natural al lumii. […] În timpul celor Șase Zile s-a făcut însăși firea; cunoașterea noastră actuală a legilor firii nu are cum să ne spună cum au fost alcătuite aceste legi. Întreaga temă a obîrșirii primordiale, a începuturilor, a facerii tuturor lucrurilor, este în afara sferei științei” Să răsfoim totuși în fugă dosarul înșelăciunilor darwiniste, așa cum se află în cărțile de școală, pentru folosul acelora care își închipuie că „știința” se ocupă cu lucruri serioase. Cele dintîi „dovezi” sînt hotărîte „din ochi”, după o judecată copilărească; „ele țin de așa zisa «morfologie comparată», adică de asemuirea alcătuirii trupurilor: oamenii au brațe, păsările au aripi, peștii au înotătoare. Desigur, aceasta nu e o dovadă, dar e ceva foarte logic pentru cineva care crede în evoluție” Astfel, copiilor li se pune înainte întreaga teorie, pe scurt, vorbindu-li-se în acea limbă fără înțeles a „științei înalte”: „Tratînd lucrurile comparativ, se evidențiază înrudirile dintre diversele specii, mecanismele de adaptare la mediu și ale evoluției vieții. Se demonstrează astfel existența unor trăsături morfologice și funcționale comune plantelor și animalelor sau, la polul opus, strînsa înrudire dintre comportamentul animalelor și cel al omului. [...]”Apoi vine încheierea: „Simplu spus, comportamentul este tot ceea ce fac animalele, inclusiv omul. Comportamentul implică desfășurarea de activități efectorii de tipul mișcărilor. [...] Descrieți asemănările comportamentale dintre om și maimuțele antropoide.”Și poză: „Pui de maimuță hrănindu-se” . Mai departe: "Studiul comportamentului pe baza manifestărilor externe face obiectul unei științe biologice relativ noi, etologia. Aceasta descrie diferitele comportamente, încercînd să explice cauzele, funcțiile (rolul adaptativ), dezvoltarea ontogenetică și evoluția filogenetică a manifestărilor respective. Din punct de vedere filogenetic, de exemplu, există o evoluție a comportamentului. Speciile înrudite au comportamente asemănătoare, așa cum au și anatomie asemănătoare. Omul are numeroase manifestări comportamentale care îi exprimă trăirile psihice, interioare. Și animalele au expresii comportamentale corespunzătoare unor procese psihice umane. Studiul acestora face obiectul psihologiei animale. Deosebirea dintre etologie și psihologia animală constă în aceea că prima studiază comportamentul animalelor în natură, în timp ce a doua îl studiază în condiții de laborator.
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
E de ajuns! S-o zicem pe scurt: pentru se ajunge la înțelegerea omului se studiază cimpanzeul! Și „raționamentul” e dus acolo unde vrea darwinianul, așa cum citim, frați Ortodocși, și în nelegiuitele cărți de școală, în care ne batjocoresc urîtorii de Hristos, pe noi și pe copiii noștri:
„Corpul omului are o alcătuire asemănătoare cu cea a animalelor” (STI3).Apoi: „Gorila, urangutanul și cimpanzeul sînt maimuțe fără coadă. Ele se aseamănă cel mai mult cu omul; se numesc maimuțe antropoide ” (Deci omul e o maimuță fără coadă [7] . Slavă „Naturii” că n-avem coadă, căci am fi mai „inumani” decît gorilele! Dar să mergem mai departe: „Cimpanzeul seamănă cel mai mult cu omul”Și reciproca e valabilă (părerea mea!): omul seamănă cel mai mult cu cimpanzeul, adică nu cu restul „antropoidelor”! (Nu-i vorbă, mai ține și de om. De pildă, Darwin însuși aducea cu un fel de gorilă apostată albită întru fărădelegi. Ca și prietenul lui, Karl Marx. Firește că ei ar fi zis, dimpotrivă, că unii Creștini bătrîni, cu barbă lungă, seamănă cu orangutanul, numit de sălbaticii din junglă chiar Bătrînul, „Avva”. Iarăși, păreri; așa e știința, lasă loc tuturor, și din greșeli se va ivi cîndva adevărul!) Să ne întoarcem însă la vărul nostru cimpanzeul. Zice: „Vesel și predispus la joc, cimpanzeului îi place să-l imite pe om”Iarăși e valabilă reciproca: omul căzut din har și predat cu totul diavolului, omul „modern”, „civilizat”, „umanist”, „democrat” - într-un cuvînt, umanoidul „liber” și „European” - este educat în imitarea maimuțelor: e certăreț, pizmaș, isteric, bătăuș, obraznic, viclean, nerușinat, nemilostiv, murdar, îndrăcit cu pîntecele, curvar, prea-curvar și sodomit pînă la demență; e gălăgios și… jucăuș. Este de ajuns să citești legislația europeană a „drepturilor” sau să vezi un concert de „muzică modernă”, model de „activitate spirituală, culturală”, ca să înțelegi că omul nu „a coborît din”, ci a evoluat în maimuță. Căci - nu-i așa? - „asemănările dintre om și maimuțele antropoide arată înrudirea lor și proveniența din strămoși comuni”Punct! Cum se lămuresc însă particularitățile morfologice ale omului, namaiîntîlnite la nici un animal? Păi… tot așa! Mai întîi, a „evoluat” creierul: „Pe scară evolutivă, se observă tendința de dezvoltare a encefalului și de corticalizare progresivă prin apariția scoarței cerebrale”Mai departe a fost ușor: „Marea dezvoltare a creierului, stațiunea bipedă și modul de alimentație au schimbat dimensiunile și aspectul craniului uman, deosebindu-l mult de craniul celorlalte vertebrate”Așadar, deosebirile dintre țeasta omului și aceea a animalelor sînt și ele o dovadă a evoluției din animale! Și: „Stațiunea bipedă a omului a determinat modificări ale coloanei vertebrale, făcînd din aceasta axul central de menținere și de rezistență a corpului”Deci strămoșul nostru, un oarecare gibon „semiarboricol”, avea altă alcătuire a coloanei vertebrale. Dar atunci cum s-a ridicat drept în picioare, dacă modificările au urmat tocmai acestei ridicări? Tot evoluționismul folosește aceste raționamente smintite, după care efectul e propria lui cauză! Nu e de mirare, căci hulitorii sînt ieșiți din minți. O altă „dovadă” a evoluției speciilor este - după cum arată și Părintele Seraphim Rose cel de fericită pomenire - „«fiziologia comparată”, care spune că țesuturile și fluidele organismelor arată multe similarități principiale. Dacă crezi în creație, spui că Dumnezeu a făcut făpturile asemănătoare, cu sînge asemănător, și nu e nici o problemă. Dacă crezi în evoluție, spui că unele au evoluat din altele” ]Mai departe, „al treilea argument e «embriologia comparată», care spune că embrionii diferitelor specii sînt asemănători. Ernst Haeckel, în «teoria recapitulării» și «legea biogenezei» afirma că «un organism individual, în cursul dezvoltării sale (ontogeneză), tinde să recapituleze stadiile străbătute de strămoșii săi (filogeneză)»” De mult s-a arătat însă că fotografiile pe care le aducea ca dovadă erau măsluite, iar ecografele de azi pot arăta oricui, pe viu, cum stau lucrurile. În sfîrșit, „alte «dovezi» provin din paleontologie. Prima dintre ele e stratificarea geologică, precum în Marele Canion, unde poți vedea tot felul de straturi; cu cît mergi mai jos, cu atît creaturile din ele par a fi mai primitive.” ). Adică fiecare strat reprezintă o „treaptă a evoluției”. Numai că, „adeseori, straturile sînt «cu susul în jos» față de modelul evoluționist și e nevoie de anumite «corecții». Straturile trebuie datate după fosilele pe care le conțin, așa cum au apărut în altă parte, unde ordinea era «corectă»!” . E simplu, nu? Așa se pot fabrica „dovezi” pentru orice. În ultimul veac, toată istoria a fost rescrisă în acest fel, după cum am fost pregătiți prin cărțile unor masoni ca Orwell sau Huxley. Întorcîndu-ne la ale nostre, să luăm aminte că stratificarea darwinistă are nevoie și ea de milioane și milioane de ani, ca și evoluția însăși. Dar iată ce zic fizicienii: „Experimentele contrazic ideea lentei construiri a unui strat după altul. Scala temporală se reduce de la sute de milioane de ani la una sau două catastrofe ce produc aproape instantaneu stratificări”
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Explicația e, firește, aceea pe care o desprindem din Cartea Facerii:
„Nu există dovezi că straturile s-au depus în milioane de ani. Creaționiștii spun că la fel de bine se poate accepta că Potopul a pricinuit exact același lucru. Viețuitoarele simple de pe fundul mării ar fi, în general, primele care să fie îngropate, urmate de pești și alte organisme care trăiesc aproape de suprafața apei. Animalele terestre și omul s-ar duce pe terenurile mai înalte, încercînd să se îndepărteze de Potop” Cum fac darwinienii datarea propriu-zisă? Cum proorocesc ei trecutul? Să mai citim o bucată din cărțile de „luminare a maselor”: „Primele epoci par a se pierde în negura vremurilor, reconstituirea lor fiind deseori anevoioasă. Descoperind și în acest domeniu tehnici și aparate de mare precizie, oamenii de știință au reușit să descifreze o bună parte din tainele trecutului”Aici ni se vorbește acoperit - căci depășesc înțelegerea copilului de 12 ani - despre așa zisele procedee de aflare a vîrstei straturilor geologice și deci a fosilelor. Și în această privință, ne va lămuri cartea Părintelui Serafim: „Richard Milton observă: «Știința a propus multe metode de geo-cronometrie, toate fiind, într-o anumită măsură, nesigure. Dar, dintre aceste multe metode, o singură tehnică - cea a descompunerii radioactive a uraniului și a elementelor similare - dă o vîrstă a pămîntului de miliarde de ani. Această singură metodă a fost promovată cu entuziasm de darwiniști și de geologii uniformiști, pe cînd toate celelalte au fost trecute cu vederea»”E vorba de prea-cunoscuta teorie a datării cu carbon radioactiv aflat în ciolanele fosilizate, a cărui cantitate - zic ei - se înjumătățește uniform (ceea ce nu e adevărat!) o dată la nu știu cîte mii de ani. Dar acest „ceas” radioactiv trebuie „potrivit”, trebuie etalonat după niște repere cronologice! Care sînt acestea? „Fosilele index”, după cum ni se arată: „Ca indicații decisive asupra vîrstei straturilor se folosesc «fosilele-index», iar vîrsta «fosilelor-index» se determină conform presupunerilor evoluționiste asupra lor. De fapt, avem iarăși o argumentare în cerc. Teoria evoluției nu este dovedită de «milioanele de ani», fiindcă milioanele de ani se sprijină pe teoria evoluției! Dacă evoluția nu e adevărată, nu e nevoie de milioane de ani” . Ați înțeles? Ceasul este potrivit de la bun început după cum le convine darwinienilor, și ești necurmat izbit în moalele capului de nebuneala „fosilelor” vechi întotdeauna de zeci de mii, pînă la sute de milioane de ani, cum citim peste tot: „În Peștera Urșilor s-au găsit fosile ale ursului de cavernă, dispărut cu mai bine de 15 000 de ani în urmă”Sau, una dintre cele mai groase, mai gogonate, dintre toate: „Dinozaurii au apărut pe pămînt cam cu 225 de milioane de ani în urmă și au dispărut acum aproximativ 65 de milioane de ani. Nici un om nu a văzut niciodată un astfel de animal. Oamenii de știință nu au putut afla cu siguranță de ce au dispărut dinozaurii. Unii spun că probabil impactul unui meteorit cu planeta noastră a provocat un nor uriaș care a acoperit cerul, oprind razele soarelui să mai ajungă pe pămînt. Fără lumină și căldură plantele au dispărut, iar dinozaurii au murit prin înfometare. Alții spun că dinozaurii ar fi dispărut datorită unei boli”
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Citat:
Doamne ajuta !
__________________
Biserica este dragoste, așteptare și bucurie. (Părintele Alexander Schmemann) |
![]() |
| Tags |
| creatie, darwin, evolutie, habotnici, maimute |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| CREATIE sau EVOLUTIE? | C.tin | Teologie si Stiinta | 550 | 30.09.2017 18:36:17 |
| Teoria Big-Bang-ului il exclude pe Dumnezeu din Creatie | neica_nimeni_altul | Teologie si Stiinta | 59 | 27.11.2012 13:25:23 |
| creatie sau evolutionism? | codana | Generalitati | 11 | 15.09.2010 20:10:27 |
| Crezi in evolutie? | radugherasim | Teologie si Stiinta | 680 | 07.03.2010 20:25:54 |
| Evolutie sau involutie? | silverstar | Generalitati | 34 | 17.02.2007 23:09:45 |
|
|