![]() |
![]() |
|
#81
|
|||
|
|||
![]() Citat:
http://www.crestinortodox.ro/forum/s...ad.php?t=15853 și te mai miri că Alin e așa multi-funcțional!! poate ține loc și de satelit!!! woaaaaa |
#82
|
|||
|
|||
![]()
bună întrebare!!! care OM!!!! cum trebuie să fii OM ne-o tot arată Mântuitoru, da' prin atâtea caterinci cine să-L mai observe!
![]() |
#83
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sau asta ai scris-o de la nivelul solului si de acolo nu se zaresc prea multe, cel mult sa-ti vezi picioarele si sa lasi pe altii sa se mire unde este capul..?
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
#84
|
|||
|
|||
![]()
Începusem să cred că e o clonă cu cip.
![]() |
#85
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nici nu mai trebuie satelit la cât de repede a prins rădăcini în tine spaima de cip. Un detector de fricoși e suficient......
__________________
Prostul este dușmanul a ceea ce nu cunoaște (Ibn Arabi) |
#86
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
#87
|
|||
|
|||
![]()
Sunteti de multa vreme off-topic. Va rog sa reveniti la topic!
|
#88
|
|||
|
|||
![]()
Serios? Și eu care credeam că suntem on topic.
![]() |
#89
|
|||
|
|||
![]()
Zece strategii de manipulare a poporului nostru:
1. A distrage în permanență atenția publicului, departe de adevăratele probleme sociale, captivată de subiecte fără importanță adevărată. A ține mereu publicul ocupat, ocupat, ocupat, fără nici “un timp pentru gândire” scrie Chomsky. 2. A cauza probleme și apoi, a oferi soluții. Aceasta metodă se mai numește și ” problema – reacție – soluție”. La început, se creează problema, sau „situația”, prevăzută pentru a suscita o anume reacție a publicului, pentru ca tocmai acesta să ceară măsurile mai dinainte stabilite pentru a fi acceptate. De exemplu: dezvoltarea intenționată a violenței urbane sau organizarea de atentate sângeroase, pretinse antisemite, pentru ca publicul să ceară legi represive, în detrimentrul libertății. (Emi – exemplu România: atunci când Criminalul Ion Iliescu a ordonat în iunie 1990 (la mineriade), ca autobuzele poliției/jandarmeriei să fie incendiate, pentru a da vina public pe manifestanții de la Universitate și a demonstra publicului că manifestanții sunt violenți și creează haos etc, pentru ca publicul să accepte aducerea minerilor și snopirea manifestanților. A fost o manipulare atât de bună încât poporul dobitoc a ieșit apoi și a scandat ”Cinste lor, Cinste lor, Cinste lor minerilor” și ”Noi muncim, nu gândim” – asta e superbă și definitorie pentru [COLOR=#0000ff]un popor distrus[/COLOR]) 3. Strategia „în degradeu”. Pentru ca publicul să accepte o măsură inacceptabilă, este de ajuns să fie aplicată în mod progresiv, în ”degradeu”, pe o durată de zece ani. În acest fel, au fost impuse condiții sociale și economice absolut noi din 1980 până în 1990. Șomaj masiv, imigrație – invazie, precaritate, flexibilitate, delocalizări, salarii care nu mai asigură un venit decent, iată schimbările care ar fi provocat o revoluție dacă ar fi fost aplicate în mod brutal. (Emi: pentru că în România au fost aplicate măsuri atât de brusc, de oamenii nu aveau ce să mănânce, este unul din motivele pentru care am ajuns în final să avem revoluția din ’89) 4. Strategia acțiunii cu date diferite. O altă manieră de a obliga publicul să accepte o hotărâre nepopulară este de a o prezenta ca “dureroasă, dar necesară”, obținând acordul publicului în prezent, pentru aplicarea în viitor. Este mult mai ușoară acceptarea unui sacrificiu viitor decât al unuia apropiat. În primul rând, pentru că efortul nu trebuie făcut imediat, apoi, pentru că publicul are mereu tendința de a nădăjdui că ”totul va merge mai bine mâine” și că sacrificiul cerut va putea fi evitat. În fine, această manieră lasă publicului timp pentru a se obișnui cu ideea schimbării, pe care o va accepta cu resemnare la momentul venit. 5. A se adresa publicului ca unor copii mici. Cea mai mare parte a publicităților destinate marelui public folosesc discursuri, argumente, personaje și un ton absolut copilărești, aproape debile, ca și cum spectatorul ar fi un copil mic sau un handicapat mental. De ce oare ? ”Dacă ne adresăm unei persoane ca și cum ar avea 12 ani, atunci aceasta, prin sugestibilitate și cu o oarecare probabilitate, va avea un răspuns sau o reacție tot atât de lipsită de simț critic ca a unui copil de 12 ani”, analizează Chomsky. 6. A face apel mai mult la partea emoțională decât la gândire. Este o tehnică clasică pentru a opri analiza rațională și, deci, simțul critic al oamenilor. Ïn plus, folosirea emoționalului deschide accesul la subconștient, pentru implantarea unor anumite idei, dorințe, spaime, pulsiuni sau comportamente. 7. Menținerea poporului în neștiință și prostie. A face în așa fel ca poporul să nu înțeleagă tehnologiile și metodele folosite pentru controlarea și robirea lui. Calitatea educației dată claselor inferioare trebuie să fie cât mai slabă, încât prăpastia de neștiință, care separă clasele de jos de cele de sus să fie și să rămână de neînțeles de cele dintâi. 8. A încuraja publicul să se complacă în mediocritate. A încuraja publicul să creada că e “bine” să fii prost, vulgar și incult. A-l îndopa cu seriale americane și emisiuni de tele-realitate, niște dobitocenii monstruoase. 9. A înlocui revolta cu învinovățirea. A face omul să creadă că numai el singur este vinovat de propria-i nenorocire, din cauza unei inteligențe insuficiente, sau a capacităților și eforturilor necorespunzatoare. Astfel, în loc să se ridice împotriva sistemului, individul se subestimează și se învinovățește, ceea ce crează o stare depresivă, având ca efect abținerea de la acțiune. Și, fără acțiune, nu există revoluție! 10. Și, ultimul punct, a cunoaște oamenii mai bine decât se cunosc ei înșiși. În ultimii 50 de ani, progresele fulgerătoare ale științei au săpat o prăpastie crescândă între cunoștințele publicului și acelea deținute și folosite de elitele conducătoare. Mulțumită biologiei, neurobiologiei și psihologiei aplicate, “sistemul” a ajuns la cunoașterea avansată a făpturii omenești, fizic și psihic. Sistemul cunoaște individul mediu mai bine decât el însuși. Aceasta înseamnă că, în majoritea cazurilor, sistemul deține un control mai mare și o putere mai importantă asupra oamenilor decât ei înșiși.” http://ceicunoi.wordpress.com/2012/0...-masele-pol34/ |
#90
|
|||
|
|||
![]()
Acum serios vorbind, dacă o să revenim on topic, iarăși vei da vina pe manipulare, în loc să purtăm o discuție constructivă și serioasă. La pagina 5 a acestui topic există și dovada.
|
|