![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Inseamna ca "astept invierea mortilor", nu-si mai are rostul?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ba isi are rostul ei, la fel cum "Vino cu Mine si lasa mortii sa-si ingroape mortii lor " are sens. Esti in viata atata timp cat traiesti in Hristos, in afara lui esti mort chiar daca te crezi viu, iar "mia de ani " curge de la invierea lui Hristos si pana in ziua de azi.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Exact la a "treia venire " dupa doctrina dumneavoastra si scopul este trairea pe un pamant nou.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
2,. La a doua revenire (nu la a treia), descrisa in 1 Tesaloniceni 4:13-18 se vorbeste despre invierea mortilor si despre ce se intampla cu cei morti. Merita cercetat. Va las. Toate cele bune. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Pai a treia nu exista decat la dumneavoastra. Numai dumneavoastra visati rapiri acolo unde scrie intampinare.Sunt sigur ca le-ati gasit si o ocupatie oamenilor pentru mia aia de ani, poate pun ordine in dosare sau dau cu matura prin rai. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ca o constatare: nu știu cum se face că până și topicele pozitive (asemănări esențiale) sunt transformate rapid în teren de luptă denominațională... E chiar atât de rău să te asemeni cu ortodocșii [în anumite privințe]? Ontopic: Atât Ortodoxia cât și Adventismul consideră Sfânta Scriptură ca fiind Cuvântul inspirat al lui Dumnezeu. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Cum deosebirile mari dintre Ortodoxie si Adventism eclipseaza asemanarile, imi permit un scurt off topic
E ciudat ce spun: cei drepti vor fi inviati si vor trai 1000 de ani in “imparatia cerurilor” (ce nu se stie unde e, insa pare o realitate paralela, fizica/materiala din moment ce ei sunt inviati in trup), timp in care pamantul e pustiit, iar in aceasta perioada Dumnezeu ii va convinge pe cei drepti de dreptatea judecatii sale de a-i pedepsi pe cei nelegiuiti (pe care nu i-a inviat inca), ca cei drepti sa nu aiba indoieli, deci divinitatea se justifica in fata oamenilor timp de 1000 de ani, in timp ce diavolul, ramas singur pe pamant, e chinuit de plictiseala, ca nu mai are pe cine ispiti,traieste un adevarat chin pana la a treia venire a lui Iisus, laolalta cu cei rapiti/inaltati la cer. MihaiG se intreba pe un alt topic: cum sa fiu fericit cand stiu ca aproapele meu e sau va fi in iad? Uite ca adventistii au gasit solutia: 1000 de ani de munca de lamurire si convingere din partea lui Dumnezeu, ca ei sa inteleaga. Acesta e planul divin din cartea revelatiei, in intelegerea adventista. Last edited by ioanna; 03.03.2013 at 21:00:28. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sir 38:16 Ef 2:12 2Tes 2:1 d)În credința generală că Parusia (venirea Domnului) e foarte aproape. Tesalonicenii se întrebau ce se va întâmpla cu cei ce au murit înainte de această venire. e)= Păgânii, care credeau că odată cu moartea se termină totul. <<Pentru că de credem f că Iisus a murit și a înviat, tot așa pe cei adormiți prin Iisus îi va aduce Dumnezeu împreună cu El g.>> (1Tes.4,14) Rm 14:9 1Co 6:14 1Co 15:3-4 1Co 15:12 1Co 15:20 1Tes 5:10 2Tes 2:1 f) Acest condițional nu introduce un dubiu, ci premisa a ceea ce urmează. Procedeu stilistic (= de vreme ce credem). g) = Cu Iisus. <<Căci pentru aceasta a trăit și a murit și a înviat d Hristos, ca El să stăpânească și peste morți și peste vii.>> (Rm.14,9) d) În unele variante manuscrise: a murit și a înviat. În textul de față, opțiune pentru varianta cea mai cuprinzătoare: Hristos e Domn peste viii din toate timpurile, atât pentru cei din vremea Sa, cât și pentru cei de după înviere. <<Iar Dumnezeu, Cel ce L-a înviat pe Domnul, ne va învia și pe noi prin puterea Sa.>> (1 Cor. 6,14) <<Căci înainte de toate v'am predat ceea ce și eu am primit: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, potrivit Scripturilor, că a fost îngropat și că a înviat a treia zi, după Scripturi a; >> (1 Cor.15, 3-4) <<Iar dacă se propovăduiește că Hristos a înviat din morți, atunci cum de zic unii dintre voi că nu există înviere a morților c?>> (1 Cor. 15,12) c) Credință încă neconsolidată printre creștinii din Corint, sub influența mediilor sociale eterogene. Evreii aveau o idee destul de vagă despre învierea morților, în timp ce Grecii o considerau de-a dreptul aberantă (vezi reacția Atenienilor la predica lui Pavel, FA 17, 32). <<Și auzind ei despre învierea morților, unii l-au luat în râs, iar alții au zis: „Despre asta te-om asculta și altă dată... o“.>> (Fap.ap.17,32) o) Pentru atenieni, ideea însăși de înviere a morților e o absurditate care nu merită măcar o discuție. <<În ceea ce privește venirea Domnului nostru Iisus Hristos și adunarea noastră împreună cu El, vă rugăm, fraților ca nu degrab să vă pierdeți cumpătul a și nici să vă'nspăimântați, nici de vreun duh b, nici de vreo vorbă, nici de vreo epistolă ca pornită de la noi c, cum că ziua Domnului a și sosit.>> (2 Tes. 2, 1-2) a) Literal: să nu vă clătinați cu mintea. În limbajul lui Pavel (și în context) „mintea“ înseamnă puterea omului de a-și folosi propria-i judecată, de a-și menține echilibrul interior (de a nuși vicia gândirea în funcție de anumite zvonuri prăpăstioase). b) Adică de vreo persoană care pretinde că vorbește sub inspirația Duhului Sfânt. c) E limpede că printre Tesaloniceni erau puse în circulație false epistole ale lui Pavel, prin care agitatorii apocaliptici căutau să se folosească de autoritatea numelui său. E unul din motivele pentru care Apostolul își pune scrisul și semnătura proprie la sfârșitul unor scrisori, ca semn de autenticitate (vezi 3, 17). <<Căci pe aceasta v'o spunem noi prin cuvântul Domnului: că noi, cei vii, cei rămași până la venirea Domnului, nu le-o vom lua înainte celor adormiți. Că la un semn poruncitor, la glasul arhanghelului și'n trâmbița lui Dumnezeu, Însuși Domnul Se va pogorî din cer, și cei morți întru Hristos vor învia întâi; după aceea noi, cei vii, cei rămași, împreună cu ei vom fi răpiți în nori ca să-L întâmpinăm pe Domnul în văzduh; și astfel pururea cu Domnul vom fi. Așadar, cu aceste cuvinte mângâiați-vă unii pe alții.>> (1Tes. 4,15-18) Sfânta Scriptură, Biblia, Versiunea Anania http://www.dervent.ro/biblia.php |
#10
|
|||
|
|||
![]()
O dupaamiaza placuta va doresc. Trebuie sa plec. Afara este soare si frumos.
|
|