![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Dar unii sunt paziti de ceasul ispitei :
Apocalipsa cap 3: "10. Pentru că ai păzit cuvântul răbdării Mele, și Eu te voi păzi pe tine de ceasul ispitei ce va să vină peste toată lumea, ca să încerce pe cei ce locuiesc pe pământ." Si care este aceasta ispita ? Pai ne spune Pavel: II Tesaloniceni cap 3: "11. Și de aceea, Dumnezeu le trimite o lucrare de amăgire, ca ei să creadă minciuni, 12. Ca să fie osândiți toți cei ce n-au crezut adevărul, ci le-a plăcut nedreptatea." Si cine sunt acestia? Nu stiu... dar e clar ca sunt in adevar dupa cum Hristos marturiseste Matei cap 24 : "21. Căci va fi atunci strâmtorare mare, cum n-a fost de la începutul lumii până acum și nici nu va mai fi. 22. Și de nu s-ar fi scurtat acele zile, n-ar mai scăpa nici un trup, dar pentru cei aleși se vor scurta acele zile." Iar Pavel vine si intareste : II Tesaloniceni cap 1: "10. Când va veni să se preamărească întru sfinții Săi și să fie privit cu uimire de către toți cei ce au crezut, pentru că mărturia noastră către voi a găsit crezare în ziua aceea." Evrei cap 9: "28. Tot așa și Hristos, după ce a fost adus o dată jertfă, ca să ridice păcatele multora, a doua oară fără de păcat Se va arăta celor ce cu stăruință Îl așteaptă spre mântuire." Coloseni cap 3: "4. Iar când Hristos, Care este viața voastră, Se va arăta, atunci și voi, împreună cu El, vă veți arăta întru slavă." Deci pentru ei se va scurta timpul, va fi o marturie in ziua aceea, pentru ca au crezut marturia vor scapa de ceasul ispitei si cand Hristos se va arata in slava si ei se vor arata impreuna cu El. Si inca ceva de ce se foloseste verbul "a arata" si nu "a veni"? Pai aici zic eu ca e o taina. Pentru ca una e sa vi si alta e sa te arati. De ex. eu vin de la Ploiesti la Bucuresti sa ma intalnesc cu un prieten dar alta e sa ma arat lui. Desi sunt la Bucuresti nu inseamna ca m-am si aratat lui. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Si ce legatura are cu ce-a intrebat Lucian? Apropo, esti ortodox? Sau faci studiul Bibliei pe cont propriu?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
In acest topic de intrebari refer la prima fara sa pot gasit inca minutul 23 de pe telefon la fel ca.multi altii sint de acord cu faptul ca intentia era tainuirea didactica a calendarului pt ca fiecare generatie sa ramana treaza in asteptare iar formularea ne este un exemplu de diplomatie unde adevarul cartezian trebuie sa faca un pas inapoi in fata unui bine mai mare. Generatie ca termen in acel timp insemna si neam.
Un alt exemplu de diplomatie legat ca tema de ambele intrebari este atunci cind Domnul a fost intrebat de amanunte legate de viata viitoare matrimoniala a celor care vor fi inviati aspect prea lumesc.care nici nu ar trebui sa ne intereseze si nici sa ne fie divukgat asa repede inviere care dupa cum arata pavel e facura cu trup omenesc si nu ingeresc insa Iisus a reusit sa corecteze atentia lor prin raspunsul la o intrebare mai buna nepusa canalizind.o spre trupul pe care il vom avea in imparatia cerurilor ca fiinte angelice hermafrodite. la a doua intrebare despre incercarea de dupa invierea mortilor avem doua aspecte si anume necazul cel.mare si posibila confiziue a lui Isus cu fiara lucru infricosator pe linga injumatatirea populatiei adusa de El .aspecte care nu au cum sa fie simultane pt ca in realitate sint succesive despartite de urgie cel putin. mentionari despre frica legata de Iisus . una e in Ioil 3 zi infricosatoare care urmeaza precizat dupa elemente cataclismice specifice celor 3 zile de intuneric. Alta este in Isaia 42 sau52 in care frica multora ar fi legata de chipul sau schimonosot si prea fara de asemanare cu oamenii lucru care ne arata ca nu moartea populatiei este cauza ci modul cum Pare El ca imagine in ochii celor infricosati care il confunda cu fiaraa Last edited by luk40c; 20.01.2014 at 19:24:28. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Desigur aici se ridica mai multe intrebari
Cum e posibil ca |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Cum e posibil ca sa nu fie recunoscut in conditiile in care toata lumea vede coborarea din cer ..venirea pe norii cerului.. n
Cum e posibil dupa implinirea tuturor semnelor prevestitoare incepind cu propovaduirea vestii bune la toate popoarele realizata de ingerul din Ap.14.7 care va anunta si Judecata . Urmind cu pustiirea locasului sfint din Ierualim si problema ostilor razboiniice a pedeosei promis amintite sie lui Israel numita vremea neamurilor conf. Luca.21 dupa care urmeaza semnalmentele urgiei potopului celor 3 zile de intuneric cu trinbitele ei care secera prima treime din pop globului si din reztul vietatilor si toata iarba. Cum e posibil sa se accepte ideea de rau dupa ce in V.T sa profetit in aproape 12 contexte din care reiese ca potopul urgiei nu omoara bunii ci raii facind curatenie pe pamant prin ferirea celor buni ...Ma voi feri sa stric tot..voi feri pe alesii mei ca vierul. care vede un ciorchine in vie spunind lasal ca e o binecuvintare. Cei care vor supravietui sfinti se vor numi. Etc. si Iar Isus spune plin de curaj Unde sint impotrivitorii Mei care vor sa ma omoare? Nu vor reusi nimic. Iata Domnul Dumnezeu este cu Mine si Ma apara. Ei cu sulitele si facliile lor ..sa se impiedice in ele si sa piara .aceasta este rasplata pt ei... Dar vedem si psalmul 109 in care se arata ca de fapt Domnul savaot facind judecatile omoara pe toti dusmanii s.ar intelege ai lui Iisus in timp ce El sta cumva deoparte la dreapta Sa iar cel care bea apa de pe cale ridicind capul este tot Domnul Savaot |
#6
|
|||
|
|||
![]()
E ca un sistem de ecuatii cu.mai.multe necunos ute la care se mai pot adauga enunturi profetice si care are un singur raspuns valabil si cu.mai.multe ppsibile false in jurul.unei incercari a credintei promisa chiar de Iisus si de care ar trebui sa ne fie frica mai mult decit de orice pacatt . Solutia nu se poate afla.matematic decit daca exista crexinta putere de a purta sau cu alte cuvinte intelepciunea despre care spunea pfofetia lui Daniel.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
In prezent raspunsul teologic al dogmei referitor la posibila necredinta in Iisus revenit este unul linistitor iar el ne spune ca de aceasta necredinta vor avea parte doar cei din alte religii si necredinciosii .
Inainte de a continua trebuie sa mai spunem ca din punct de vedere al dogmei nu exista o interpretare oficiala a Apocalipsei intro viziune eschatologica unitara V.T -NT valabila si asumata in panortodoxie . Este singurul domeniu unde exista o mare varietate de publicatii interpretari revelatii reformulari reinterpretari si exagerari uneori pina la limita ridicolului iar alteori a misterului absolut pt ca la rindul lor unele revelatii putine adevarat sunt la rindul lor sigilate in inteles desigur asta doar din perspectiva prezentului. Revenind la inlantuirea temporrala a semnelor venirii fiind suficient deocamdata sa luam in considerare doar succesiunile din Matei.#24 si Luca 21 vedem ca marele necaz cum nu a mai fost este intrucitva simultan cu pustiirea locasului amintit doar de Matei si cu razboiul subinteles al neamurilor impotriva Ierusalimului amintit doar de Luca elemente care pot fi la rindul lor simultane sau succesive. Indata dupa acele zile /-cu referire la scurtarea zilelor marelui necaz /- Soarele se va intuneca/ ca un sac de par/ iar Luna se va face rosie adica marele.necaz precede urgia care nu e asa mare necaz. ...Cind veti vedea toate acestea sa stiti ca Eu sint la usi.... Deci e bine spus de exeget ca marele necaz ar trebui sa fie o mare necredinta fiind un necaz mai mare decit urgia care la rindul ei e mai mare decit razboiul . Pt ca este o incercare cu necredinta in momente anterioare venirii lui Iisus si pentru ca este mai grava decit pieirea unei treimi din oamenii si mai ales pt ca este necesara scurtarea perioadei ca sa poata exista supravietuitori putem trage concluzia ca fie necredinta in viitoarea veniire probabil anteanuntata partial / un fel de vedeti ca e deja dar va voi spune abia dupa cine e/ ar putea fi insotita si de necredinta si hula impotriva Duhului sfint care e pacatul mai grav decit hula impotriva lui Iisus si pt ca e de neiertat este sanctionat fie prin razboi cu ucidere fie in ale moduri cu regres spiritual fiind necesara o scurtare a zilelor atat pentru aparea vietii fizice cit mai ales pt scaparea vietii spirituale macar prin oprirea extinderii pacatului iar izbavirea prin oprirea sau macar diminuarea considerabila a necredintei se face prin intermediul turnarii urgiei care totodata opreste si razboiul omorand combatantii . In profetii din Vt legat de urgie ca borna de capatare a credintei in masa si resspectiv de inlantuirea imediata a razboiului cu potopul cel hotarat ca sfkrsit al lui avem citeva versete .. Last edited by luk40c; 21.01.2014 at 07:32:29. |
|