![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Da, am vazut, 5 frustrati sexual ... am observat ca nu sunteti asa multi si ce mult pret puneti pe relatia singuratate/masturbare - e una sfanta pentru voi !?!
Pentru astia 5 frustrati, "orice femeie fu..a (inainte de casatorie) e o laba pierduta" iar sexul se face strict pentru perpetuare, o data-n viata, daca aveti noroc! Am observat ca si limbajul vostru suburban a atins cota de bodega, se para ca va plac anumiti "cantareti" si nu aveti probleme doar cu manelele ... ci si cu mainile (va provoaca bataturi, etc) Sunt curios cat de des va masturbati ... si la cine va ganditi cand o faceti, e o tipa de la adunarea confesionala? E perfecta nu? Merita sa o cautati toata viata ... iar la primul accident vascular sa va aduceti aminte ca e pacat sa-ti amesteci sangele (probabil ca refuzati transfuzia). Sectantii, banuiti ca la ei ma refer atunci cand sun "astia 5 frustrati" sunt niste specimene care au inceput sa interpreteze Scriptura dupa cum ii duce mintea si nu dupa cum spune Sfanta Traditie ... prin urmare la ei este pacat sa faci sex, atat inaintea casatoriei cat si dupa ... ha, ha, ha AlinB, pentru tine banuiesc ca sexul e imoral, ilegal ori iti face pofta de mancare .. si prin urmare ingrasa. Acuma, daca nu te-ai maturizat sexual suficient, e de inteles ... mai ai timp. Cand te vei satura de "las palmas" sa-ti aduci aminte de aberatiile pe care le sustineai pe acest topic si sa o iei de la inceput, ca-i pacat sa ratezi startul ... Promiti? Last edited by Mandea77; 12.05.2014 at 13:24:17. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ai o obsesie cu masturbarea asta, nu?
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Probabil a descoperit nu de mult "the real thing" si e frustrat de cat de mult a putut sa ramana cu bicicleta cand putea sa-si ia o masina.
Si probabil nici nu-l costa prea mult mult, fatza de o casatorie de exemplu.. :)
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Adepții ei, Catarii (din greacă καθαροί tradus "Purii", cunoscuți și ca Albigenzii, pentru că erau deosebit de activi în regiunea Albi) sunt o sectă creștină cu puternice influențe gnostice, a cărei teză duce la extrem doctrina celor două principii, Binele și Răul.
Considerând că întreg universul vizibil reprezintă opera Diavolului, catarii se pronunțau pentru o morală ascetică, fiind împotriva căsătoriei (depuneau jurământ de castitate) și considerând nașterea și chiar viața, rele în eșența lor. Priveau întreaga lume materială ca pe o uriașă temniță în care sunt închise sufletele (luminoase, aparținând lui Dumnezeu). În ciuda aparențelor, fundamentul tezei cathare se caracteriza printr-un optimism inexistent în dogma catolică: considerând lumea materială drept regatul Diavolului, "purii" excludeau Infernul din viața de apoi. De asemenea, catharii erau adepții ideii reîncarnării, prin care toate sufletele, după un anumit număr de reveniri în lumea materială, se vor elibera de întuneric și se vor mântui. Deși exista printre catari chiar dorința de a se elibera urgent de "închisoarea trupului", prin "endura" (moartea prin înfometare), majoritatea membrilor se rezuma la practicarea ritualurilor inițiatice, de atingere a iluminării spirituale prin asceză. Fiind considerată erezie, teza catară a fost combătută de papalitate, iar aderenții ei uciși. Primele măsuri luate împotriva catarilor datează din 1147 și aparțin Papei Eugen al III-lea. Sfârșitul sectei catare s-a petrecut pe 15 martie 1244, la fortăreața Montségur, unde, după un asediu prelungit, în care le-a fost oferită alternativa convertirii la catolicism, 250 de catari au coborât din cetate și s-au aruncat în flăcările rugului aprins. Extras din - http://ro.wikipedia.org/wiki/Catarism |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Certificat de castitate premaritală
Extras din - http://www.arhiblog.ro/certificat-ca...e-premaritala/ Adolescenții care petrec 25 sau mai multe ore pe săptămâmă cu prietenul sau prietena sunt de 5 ori mai expuși să bea și de 4,5 ori mai tentați să încerce marijuana, în comparație cu adolescenți care stau împreună mai puțin de 10 ore pe săptămână ............ Am râs de era să îmi pocnească o venă. Deci 8 tineri, cu vârste între 13 (TREISPREZECE) și 30 de ani, au decis să fie caști, după manualul de castitate. Păi băi, e ca și cum mi-aș propune eu să nu mai mănânc pepene între orele 15-18. La 13 ani, ce jurământ de castitate ai nevoie? Doar dacă ești din Moldova, dintr-o zonă cu foarte multă samahoancă. În rest, relațiile sexuale de genul, mai răruț. Iar dacă ai 30 de ani și ești cast, să mă ierți, dar 1. se vede în poză de ce și 2. dacă nu ai reușit să faci sex până la vârsta asta, un jurământ de castitate nu te face mai atractivă pentru sexul opus. Dar deloc, știi cum? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ballul Purității este un eveniment formal, unde tinerele fete, alături de tații lor, participă la o ceremonie. Fetele poartă rochii de gală, iar după o cină, urmează un discus, un dans în sala de bal și un jurământ al taților și fiicelor. Fetele jură să rămână pure și să trăiască în puritate în fața lui Dumnezeu, iar tații semnează un angajament de protejare a purității fiicei,...
Citeste mai mult pe http://www.realitatea.net/fotografii...#ixzz31Ut7VWSA |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Măi da' ești de-a dreptul nesimțit să te legi într-o dizertație de aspectul fizic al subiectului discuției.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
De fapt strategia diavolului, pentru femei, complexeaza-o ca daca e proasta, o sa faca sigur o prostie sa-si rezolve complexele, gen daca bag un prostalau cu mine in pat, atunci sunt frumoasa. Topicul ala a lui Ionut cu diavolii care vorbesc prin unii de pe aici, e foarte valid.
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Incontestabil, învățătura creștină curentă despre căsătorie s-a clădit pe o filozofie finalistă. Influențele subiacente budismului hindus, dualismului persan, maniheismului, gnosticismului se potriveau cu filozofia antichității care nega existența femeii ca persoană. Pentru Aristotel numai masculinul este măsura tuturor lucrurilor, om prin excelență. Femeia este un bărbat nereușit, o ființă degenerată.
Un gânditor catolic, R. Flacélière, scrie prudent, dar clar: „Expunerea clasică a scopurilor căsătoriei... este dezvoltată mai cu seamă de Sfântul Augustin, apoi, mai sistematizat, la Sfântul Toma d'Aquino. Indrăznim să mărturisim că această teologie nu ni se pare că ar exprima într-un mod prea fericit esența căsătoriei creștine. Nu trebuie să uităm că Sfântul Toma era tributar, pe de o parte, lui Aristotel (și mai ales concepțiilor lui biologice) și, pe de altă parte, Părinților... care nu reușiseră să facă total abstracție de organizarea socială a vremii lor”. Și mai departe: „Dacă el (Sfântul Toma) dă (iubirii) un loc mai curând umil și subordonat, este din cauza unei mentalități care venea de departe și care persista încă în secolul al XIII-lea. După unul dintre cei mai eminenți teologi catolici, rector al Universității din Tübingen, F.-X. Arnold, această moștenire „a condus la regretabile rătăciri mai mulți Părinți neoplatonici, mai mulți asceți ai Bisericii primare... Eroarea biologică a lui Aristotel (negarea egalității biologice) și-a făcut loc până în gândirea teologilor creștini care și-au imaginat că sunt datori să-l considere pe gânditorul din Stagira "Filozoful" prin excelență. Până la prințul înaltei scolastici, Sfântul Toma d'Aquino, toți au fost, ca și el, victima efectelor răufăcătoare ale gândirii aristotelice asupra problemei care ne preocupă” Mulți asceți și-ar fi însușit cu plăcere concepția pesimistă a lui Schopenhauer, care situează femeia între om și animal. Capcană a naturii, de o abilitate demonică, ea atrage bărbatul la căsătorie și copulație. Sau pe aceea, atât de cunoscută, a lui Nietzsche: la femeie totul are soluția ei: sarcina. La fel Kant, în Doctrina Dreptului, își formulează faimoasa definiție a căsătoriei: fiecare dintre cei doi contractanți își dă unul celuilalt dreptul asupra propriului trup în timpul vieții, ceea ce înseamnă folosirea reciprocă legalizată a organelor genitale. Tot misterul iubirii este redus la contractul unei celule reproducătoare. Celula este inserată în contextul juridic și sociologic, proliferează un timp, se multiplică, apoi, într-o zi, decade și dispare înlocuită de următoarea. Pentru dascălul teologiei păcatului originar, senzualitatea, prin care se manifestă cel mai puternic păcatul originar, e întotdeauna amestecată în actul conjugal: omul roșește pentru aceasta, dar scopul pozitiv al procreației îl scuză. Actul conjugal este un mijloc determinat în întregime de scopul pe care îl are în vedere. Ascetic vorbind, căsătoria este un paliativ al concupiscenței; remedium concupiscentiae, tolerat și legitimat în vederea binelui procreației, bonum prolis. Concupiscentia est malum quo quis bene utitur, căsătoria nu este decât o concesie făcută naturii și o stare căreia îi sunt inerente păcatele ușoare. De Bono conjugali stabilește o ierarhie descrescătoare a celor trei bunuri ale căsătoriei: bonum prolis, bonum fidei, bonum sacramenti. Deși căsătoria e o instituție eclesială, cei desăvârșiți sunt totuși chemați să-i limiteze folosirea și să se orienteze spre abstinența totală. Cititi mai mult din "Taina Iubirii" aici -> http://www.sufletortodox.ro/arhiva/c...20ortodoxe.pdf Last edited by Mandea77; 12.05.2014 at 14:20:01. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
In timp ce le vorbea, sprâncenele celor ce îl ascultau se încruntau din pricina mirării, roșind și trădându-și sufletele rușinate de cuvintele sale. El preamărea „nemăsurata plăcere” a iubirii conjugale care face din soț și soție un singur trup: „Trupurile li se împreunează și devin una, la fel cum se amestecă parfumul cu mirul.”
Cel care vorbea, adresându-se mulțimii din secolul al IV-lea, era Sf. Ioan Hrisostom sau Gură de Aur, Arhiepiscopul Constantinopolului. Își cunoștea bine ascultătorii și continuă: „Cuvintele mele îi rușinează pe mulți dintre voi, iar motivul pentru care vă rușinați acum este destrăbălarea voastră. De ce v-ați rușina de ceea ce este vrednic de laudă, de ce ați roși în obraji când auziți despre cele neprihănite? Vreau să purific căsătoria și să o readuc la noblețea care îi este proprie, pentru a închide gura ereticilor care o consideră rea. Unii dintre voi socotesc că vorbele mele sunt prea îndrăznețe pentru că spun că nunta este vrednică de toată cinstea. Dar numindu-mi vorbele prea îndrăznețe Îl condamnați pe Dumnezeu, Cel Care a instituit căsătoria. Atunci, ca și acum, influența ideilor filosofice păgâne cu privire la materie și trup i-a făcut pe unii creștini să considere că iubirea conjugală este necurată și vătămătoare. În vremea aceea, unele secte condamnate de Biserică promovau această viziune pe care Sf. Ioan Gură de Aur o critică atât de vehement. Sf. Vasile cel Mare îi numește pe susținătorii acestor secte „eretici care afurisesc căsătoria și consideră spurcat ceea ce Dumnezeu a creat.” În cele din urmă, influența lor a fost puternică mai ales în Apus pentru că, prin învățăturile lui Augustin, au consolidat viziunea Bisericii Apusene – ostilă și punitivă – cu privire la căsătorie. Această viziune s-a păstrat până în ziua de azi. Potrivit acesteia, căsătoria și iubirea conjugală sunt mijloace nedemne pentru un scop mai înalt (reproducerea sau procrearea), nu o taină tămăduitoare de sine stătătoare. Altfel spus, iubirea conjugală nu este un lucru bun în sine, ci este acceptată doar atunci când soțul și soția și-o asumă cu intenția conștientă de a procrea. Conștiințele soților ortodocși nu trebuie împovărate de astfel de teorii bizare, deși adesea chiar așa se întâmplă. Ceea ce urmează nu este o examinare a căsătoriei în general și nici un studiu cu caracter exhaustiv asupra sexualității și relațiilor conjugale. Rândurile de mai jos doresc să fie doar o mână de ajutor care să ridice acele „sarcini grele și cu anevoie de purtat” (Mt. 23: 4). DUMNEZEU A CREAT SEXUALITATEA ȘI ATRACȚIA DINTRE SEXE Trebuie spus dintru început că Dumnezeu a creat toate lucrurile, nu doar pe unele. N-a existat un alt spirit sau alt Creator de mai mică importanță care să fi creat sexualitatea. O astfel de idee păgână este hulitoare atât la adresa lui Dumnezeu, cât și a creației Sale. Scripturile spun că Dumnezeu a creat sexualitatea omului. El a creat-o sub forma a două sexe complementare, care se împlinesc reciproc dintru început și apoi a numit-o „bună” și chiar „bună foarte” (Fac. 1:27-31). Hristos ne reamintește că Dumnezeu a fost Cel „ce de la început i-a făcut bărbat și femeie”(Mt. 19:5). Dumnezeu a creat atracția dintre sexe pentru ca omul să-și afle desăvârșirea firii sale nu doar în sine, ci într-o altă persoană. Aceasta este tâlcuirea pasajului „Nu este bine să fie omul singur; să-i facem ajutor potrivit pentru el” (Fac. 2:18). Dintru început, Dumnezeu a pregătit această unire a bărbatului cu femeia și a vorbit despre ei numindu-i „un trup” (Fac. 2:24). „Nu există nicio altă relație între oameni atât de intensă ca cea dintre soț și soție. Puterea acestei iubiri este într-adevăr mai intensă decât orice altă pasiune; și alte dorințe pot fi puternice, însă aceasta nu se stinge niciodată. Dorința bărbatului pentru femeie și a femeii pentru bărbat este, așadar, profund sădită în noi de voința dumnezeiască și nu este rea: „Dorința nu este păcat. Dar atunci când scapă de sub control și este satisfăcută în afara căsătoriei, în văzul lumii, devine adulter, nu datorită dorinței propriu-zise, ci datorită lipsei de măsură" „Într-adevăr, căsătoria a fost lăsată de Dumnezeu pentru nașterea de copii. Dar a fost lăsată de Dumnezeu și pentru o altă pricină, cu mult mai mare, anume ca să stingă aprinderile firii noastre. Martor îmi este Sf. Ap. Pavel care spune: «Dar din cauza desfrânării, fiecare să-și aibă femeia sa». Și poruncește ca să se împreuneze, însă nu pentru a deveni părinți de mulți copii. Atunci pentru ce? Pentru ca, spune el, diavolul să nu vă ispitească. Dar nu spune: ‚Împreunați- vă dacă vreți să aveți copii’. Ce spune deci? «Dacă nu se pot înfrâna, să se căsătorească atunci», căci dintru început căsătoria avea două meniri. Mai târziu însă, când pământul și marea și întreaga lume s-au umplut de oameni, a rămas una singură: să alunge desfrânarea și pofta nestăpânită.” Sf. Ioan Gură de Aur, Despre feciorie. Iată ce vrea să spună aici Sf. Ioan Gură de Aur: dacă, pentru o vreme, soțul și soția s-au înfrânat în bună înțelegere, poate pentru post și rugăciune, este bine să se împreuneze iar în numele căsătoriei. Nu este nevoie de scuza procreării. Nu aceasta este principala rațiune de a fi a căsătoriei. Așa cum nu este necesar să faci mulți copii dacă nu dorești așa ceva. El vorbea într-un fel în care era perfect înțeles de cei care îl ascultau. În acele timpuri, contracepția (măsurile de prevenire a sarcinii) și avortul provocat erau cunoscute de veacuri. Biserica însă condamna avortul, nu contracepția. |
|
|