![]() |
![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Seminaristu> Dar in versiune Cornilescu, ca s-a modificat in loc de "Bucura-te ceea ce esti plina de har" apare "Bucura-te ceea ce esti plina de dar" deci o inlocuire destul de grava caci har= energia necreata izvorata din Divinita iar dar= s.n. I. 1. Obiect primit de la cineva sau oferit fãrã platã cuiva, în semn de prietenie sau ca ajutor etc.
Versetul amintit de el este Luca 1:28 unde scrie> "Plecaciune tie careia ti s-a facut mare HAR. Domnul este cu tine, binecuvantata esti tu intre femei!" |
#12
|
|||
|
|||
![]()
“Fratii Domnului” sunt verisorii Sai
http://bastrix.wordpress.com/2007/12/01/fratii-domnului-sunt-verisorii-sai/ Aveti explicata fecioria Maicii Domnului aici: http://www.ortho-logia.com/Romanian/Apologetica/pururi_fecioara_maria.htm sau aici: http://ortodoxie.3x.ro/parinti_contemp/p_ilie_cleopa/calauza_credinta_ortodoxa/5.%20maicadomnului.htm |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Nimeni nu a contestat ca Maria era fecioara cind l-a nascut pe Isus.
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Pe buna dreptate un teolog spunea:daca textul face referire la fratii Mantuitorului dupa trup, unde au fost in vremea Patimilor? |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Noi creștinii ortodocși din Biserica dreptmăritoare a lui Hristos cinstim mai presus decât toți sfinții și îngerii pe Preasfânta Născătoare de Dumnezeu și Pururea Fecioara Maria pentru următoarele motive prea bine întemeiate pe mărturiile Sfintei Scripturi și anume:
1. Dumnezeu a vestit încă de la începutul lumii că prin ea se va zdrobi capul șarpelui (diavolului) (Fac. 3, 15). 2. Dumnezeiescul prooroc David a văzut-o pe ea prin Duhul Sfânt ca împărăteasă stând de-a dreapta lui Dumnezeu, îmbrăcată în haină aurită și prea înfrumusețată (Ps. 44, 10-11). 3. Același Sfânt Prooroc și strămoș al ei a arătat prin Duhul Sfânt că numele ei se va păstra din neam în neam și noroadele o vor lăuda pe ea în veacul veacului (Ps. 44, 21). 4. Marele prooroc al lui Dumnezeu Isaia a proorocit că ea va naște pe Emanuel-Dumnezeu întru feciorie (Isaia 7, 14). 5. Despre fecioria ei a proorocit și marele prooroc al lui Dumnezeu, Iezechiel, arătând că și după naștere va rămâne fecioară (Iez. 44, 1-3). 6. Ei i s-a închinat Arhanghelul Gavriil la Bunavestire și a numit-o pe ea „plină de dar” și „binecuvântată între femei” (Luca 1, 28). 7. Ei i s-a închinat Sfânta Elisabeta, maica Sfântului Ioan Botezătorul, și a numit-o pe ea „binecuvântată între femei” și „Maica Domnului” (Luca 1, 40-43). 8. Mulțimea norodului a fericit pântecele ei care a purtat pe Mântuitorul lumii (Luca 11, 27-28). 9. Mântuitorul nostru Iisus Hristos o asculta pe ea, când avea vreo cerere către El (Ioan 2, 3-10). 10. Mântuitorul nostru Iisus Hristos s-a îngrijit de soarta sa chiar când era pe cruce răstignit, încredințând-o pe ea spre îngrijire celui mai iubit ucenic al Său (Ioan 19, 26-27). 11. Însăși ea prin Duhul Sfânt a proorocit că de acum o vor ferici toate neamurile, pentru că i-a făcut ei mărire Cel Puternic (Luca 1, 48-49). 12. Numele ei „Maria” se tâlcuiește – după înțelesul său în limba ebraică – „Doamnă”, adică „Stăpână” sau „Distinsă”. 13. La zămislirea ei Duhul Sfânt a venit peste dânsa și puterea Celui Preaînalt o a umbrit pe ea (Luca 1, 34-35). 14. Ea a născut pe Fiul lui Dumnezeu (Luca 1, 34-35). 15. Mântuitorul nostru Iisus Hristos s-a supus ei ca unei mame prea scumpe (Luca 2, 51). |
#17
|
|||
|
|||
![]()
argumente ca sta la baza afirmatiei ca Maria nu a ramas fecioara:
1. Citind Biblia putem cunoaste ca celibatul nu loc important in Sfanta Scriptura.Dimpotriva, atunci cand cand Rebeca i-a fost data lui Isaac, familia ei a binecuvantat-o: O, sora noastra, sa ajungi mama a mii de zeci de mii si samanta ta sa stapaneasca cetatile vrajmasilor tai" (Geneza 24.60) In Israel o femeie care nu avea copii nu era socotita binecuvantatade Dumnezeu. De aceea in familia lui Iacov, sterilitatea Rahelei era permanent motiv de tensiune, Acelasi lucru s-a petrecut in familia lui Elcana in care Penina, cand avea ocazia o intepa pe Ana ca s-o mangaie, fiinca, Domnul o facuse stearpa (1Samuel 1:2-6). Dupa ce Dumnezeu a ascultat ruga Anei si ea a tinut juruinta, Dumnezeu a rasplatit-o: "Cand a cercetat Dumnezeu pe Ana, ea a ramas insarcinata si a nascut trei fii si doua fiice". Asa ca Maria daca nu mai nastea si alti copii, nu era socotita binecuvantata intre femeile timpului respectiv. 2. O alta "modificare" care apare in Sfanta Scriptura este in Matei 1:25 - si anume:" Dar (Iosif) n-a cunoscut-o pana ce ea a nascut fiu. Sie el i-a pus numele Isus". Conform traducerii Cornilescu. Deci rezulta ca dupa nasterea lui Isus , viata conjugala a lui Iosif si a Mariei a decurs normal. Modificarea care apare in Bibliile sinodale din Romania spune asa: " Si astfel Maria a nascut fara sa fi cunoscut barbat" modificare ce apare in secolul XX. In traducerea Catolica a Bibliei : The New American Bible", zice: She had no relations her UNTIL she born a son, and he named him Jesus" iar traducerea " King James version" zice: "and knew her not till she had brought fort her firstborn son: and he called his name Jesus" Adica nu a cunoscut-o pana ea nu a nascut. 3. Remarca: cu toate ca Biserica Catolica o pune pe Maica Domnului pe cea mai inalta treapta, ca mijlocitoarea cea mai eficienta, NU SI-A PERMIS SA FACA MODIFICARI pe care le-a facut Biserica Ortodoxa, ci a pastrat Cuvantul din original care zice> "Dar n-a cunoscut-o pana ce ea a nascut" |
#18
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Biblia Blaj 1795:
EVANGHELIIA DE LA MATEIU CAP 2 25. Si nu o au cunoscut prea ea pana ce au nascut pre Fiiul sau, Cel intiiu-Nascut, si au chemat numele Lui Iisus. Biblia Bucuresti 2001: 24.Și Iosif, trezindu-se din somn, a făcut cum îi poruncise îngerul Domnului; 25.și a luat la el pe soția sa și n-a cunoscut-o până când ea L-a născut pe Fiul* ei cel întâi-născut; și el I-a pus numele Isus. Biblia Bucuresti 1688: 24.Si sculindu-se Iosif den somn, au facut cum au poruncit ingerul Domnului si luo pre muierea lui. 25.Si nu o cunoscu pre ea pina unde au nascut pre fiiul ei cel nascut dentiiusi chema nume lui Iisus. (BOR) Biblia Ortodoxa Romana: Și fără să fi cunoscut-o pe ea Iosif, Maria a născut pe Fiul său Cel Unul-Născut, Căruia I-a pus numele Iisus. |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Intr-adevar e posibil ca versetul sa se refere la faptul ca Isus este primul nascut, deci fratele cel mai mare (fratele cui?).
Dar vedem ca in acelasi verset biblia ortodoxa (romana!) a modificat doi termeni. Si mai vorbiti de erezii si biblii sectare modificate ...Hm... |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Contradictii in Sfanta Scriptura? | Sergiu_B | Despre Sfanta Scriptura | 119 | 01.02.2015 16:13:57 |
Sfanta Scriptura | EDI | Despre Sfanta Scriptura | 0 | 09.06.2008 14:19:49 |
Sfanta Scriptura | danyel | Despre Sfanta Scriptura | 22 | 12.11.2007 23:39:18 |
Sfanta Scriptura | Dodi | Despre Sfanta Scriptura | 6 | 24.03.2007 03:27:38 |
|