![]() |
![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Moduri de afișare |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sănătate, post ușor și toate cele bune! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Daca nu il gasesti cine ar trebui sa faca vizita la oftalmolog?
__________________
Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ne pe noi. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Am dat o grămadă de citate. Numai să fii de rea credință, să te faci că nu le vezi, inclusiv Hotărârile Sinodului Ecumenic (citește-le cu atenție - nu ca pe ziar). Și oricum, la tine opiniile păr. Dumitru Stăniloae sunt confundate cu Biserica Ortodxă, nu doar locală, ci universală!
Last edited by Capy; 04.03.2015 at 21:28:07. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Iar eu repet, nu imi sustin afirmatia doar pe "parerea" parintelui Staniloaie, ci si pe validarea Sfantului Sinod la BOR, pe marturisirea din Crez, pe invataturile Sfintilor Parinti si in final pe fapul ca afirmatia ta este absurda aplicand logica simpla (nu simplista): "Hristos este Om, dar nu persoana umana". Tu, in schimb, iti bazezi afirmatia pe parerea ta personala si pe interpretarea tendentioasa a invatatutilor Sfintilor Parinti, care nu spun ca Hristos nu este persoana umana. Si imi pare rau dar "argumentul": "am venit cu o gramada de argumente" sau "am dat o gramada de citate", fara sa poti nominaliza unul singur se foloseste atunci cand nu ai nici un argument/citat in afara de parerea personala.
__________________
Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ne pe noi. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Capy, sa-nteleg ca nu mai raspunzi la ce a intrebat Ioan Cezar? Aceeasi intrebare pe care ti-am pus-o si eu. Nici de postarea Sophiei n-ai nimic de spus?
No, bine, nu-i nimic, nu-i nici o graba. Nu mai insist. Dar daca tot esti preocupat de chestiune, te-as ruga ca in lecturile tale pe tema asta sa mai ai in vedere o intrebare, si cand crezi, sa revii cu un raspuns. Doar daca vrei, desigur. Chiar recomand si eu ce zicea Ioan Cezar, sa lasam sa se decanteze o vreme lucrurile. Toate au nevoie de limpezire. Deci Cand ne referim la insusirile specifice ale Celei de-a doua Persoane a Treimii, consideri ca e corect din punct de vedere al acriviei dogmatice, sa afirmam ca identitatea Celei de-a doua Persoane Divine e teandrica? Doamne ajuta! Mersi de urarea Post usor! Eu iti/va urez (tuturor) post folositor! Usor, greu, cum o fi, da' folositor. Last edited by delia31; 05.03.2015 at 01:16:18. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Cumva, totusi, de data asta, am sa pun o intrebare care se bazeaza pe faptul ca nu sunt sigur ca lucrurile stau asa. Daca gresesc (si repet, nu spun ca stiu sau ca am dreptate, dimpotriva, nu stiu) am rugamintea sa fiu corectat. Sigur putem sa afirmam ca identitatea Logosului este teandrica? Logosul este nascut inainte de vechi. Hristos in schimb, chiar daca planul intruparii sale a fost "conceput" in sanul Sfintei Treimi inainte de veci, este Logosul intrupat. Existenta lui Hristos are un inceput temporal.
__________________
Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ne pe noi. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lucian, asta eu intreb. Si era pt. Capy. |
|