![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Iata si cateva citate ce vorbesc despre Legea cea veche sau Legea lui Moise sau Legea lui Dumnezeu: "Oare nu Moise va dat Legea?"(in 7,19) "toate cele scrise despre Mine in Legea lui Moise"(Lc 24,44) "Si cand s-au implinit zilele curatirii lor dupa Legea lui Moise"(Lc 2,22) "Caci Legea prin Moise s-a dat"(In 1,17)..................................(multe altele) Deci, porunca de a tine sambeta ca zi de odihna a fost data poporului ales prin intermediul lui Moise pe muntele Sinai, si ca urmare face parte din "Legea lui Moise". Si daca ai sa citesti cu atentie citatele ce descriu motivul pentru care s-a intrunit Sinodul o sa vezi ca acesta este: erezia unora dintre crestinii de origine iudaica care inca mai tineau Legea cea Veche(a lui Moise) si erau inca fideli Vechiului Legamant(intre Avraam si Dumnezeu) - taierea imprejur. Tot citind respectivele citate o sa vezi ca hotararea Sinodului a fost unanima: vechile legi iudaice trebuiau inlaturate, intrucat pentru crestini exista o Noua Lege, una desavarsita, data in mod direct oamenilor prin viu grai si prin exemplul propriu de insusi Dumnezeu Fiul. Iata ce frumos subliniaza Sf. Apostol Pavel superioritatea Legii celei Noi, fata de Legea cea veche - legea primita de Moise pe muntele Sinai: "1. De aceea, frati sfinti, partasi ai unei chemari ceresti, luati aminte la Apostolulsi Arhiereul marturisirii noaster, la Iisus Hristos: 2. El credinicios Ii este Celui ce L-a randuit, asa cum si Moise a fost in toata casa lui. 3. Pentru ca El s-a invrednicit de mai multa slava decat Moise, asa cum ziditorul unei case are mai multa cinste decat casa. 4. - Ca orice casa este zidita de cineva, dar ziditorul a toate este Dumnezeu -. 5. Spre a da marturie celor ce aveau sa fie spuse, Moise a fost in toata casa Domnului credincios ca o sluga, 6. dar Hristos, ca Fiu a fost peste casa Lui si casa Lui suntem noi, numai daca pana la sfarsit tinem cu tarie libertatea marturisirii si mandria nadejdii." |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Disensiuni provoaca modificarea unei iote atunci cand aceasta este facuta de un om! Nu provoaca disensiuni atunici cand este modificata de Insusi Dumnezeu Fiul prin cuvant si fapta! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Schimbarea sâmbetei în duminică a fost făcută de om (sub pretextul învierii). Te învârți în același cerc, deoarece Hristos n-a poruncit niciodată abandonarea sîmbetei sau celebrarea duminicii. Nici pînă la cruce, nici 40 de zile după acel moment. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Ca urmare crestinii sarbatoresc intrarea in odihna sufletului, evreii si adventistii sarbatoresc intrarea in odihna trupeasca a evreilor. Fiecare categorie sarbatoreste ce are! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
Levitic 19:18 "Să nu te răzbuni, șii să nu ții necaz pe copiii poporului tău. Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți. Eu sînt Domnul." |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
In catehismul ortodox(si in cel catolic, protestant.... - pentru toti crestinii) porunca a IV- suna de cand lumea: "Adu-ti aminte de ziua odihnei....." Iar Biblia din 1914 la fel ca si alte traduceri in Vechiul Testament in Legea lui Moise(Tora - legea pe care Dumnezeu a randuit-o pentru evrei)in Iesirea cap 20 versetul 8 spune "Adu-ti aminte de ziua Sambetei..." Numai ca Tora nu mai e valabila pentru crestini Citat:
Iar izolezi citate..... |
![]() |
| Thread Tools | |
| Moduri de afișare | |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Despre nașterea din nou, din Duhul Sfânt și despre Botez | Savonarola | Sfinti Parinti (Patrologie) | 15 | 20.07.2013 14:28:48 |
| Limba ebraica a VT. Aplicatie pentru cuvantul Sabat. | AdrianAamz | Din Vechiul Testament | 9 | 08.02.2011 11:02:02 |
| Petre Tutea despre Dumnezeu si despre atei | tigerAvalo9 | Generalitati | 34 | 02.12.2010 16:37:16 |
| Despre ziua de sabat a adventistilor | Iustin32 | Secte si culte | 747 | 04.06.2009 16:32:12 |
|
|