![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Cine l-a dezinformat in halul asta, asta este problema mai degraba.. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Copilaresc este modul tau de a intelege ce e antena de la cip. Asta a spus-o Seful Pasapoartelor, si anume ca cipul are antena; nu un faimos duhovnic roman. Ca tu nu intelegi implicatiile acestei antene, este altceva.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Care sunt implicatiile antenei? Pai marele duhovnic in cauza a spus-o clar, Securitatea si toti vecinii stiu ce vorbesti tu in casa, pe ce parte dormi, daca sforai, daca te certi cu nevasta.. Per total, pacat impotriva Duhului Sfant. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
[COLOR=#ff0000]Cuviosul Iustin Popovici:
[/COLOR] [COLOR=#ff0000] [/COLOR] [COLOR=#ff0000]“[/COLOR][COLOR=#ff0000]Arianismul nu a fost inmormantat inca; astazi el este mai la moda si mai raspandit decat oricand. E raspandit ca un adevarat suflet in trupul Europei contemporane.[/COLOR] [COLOR=#000080]Daca priviti la cultura Europei, in adancul ei veti gasi ascuns arianismul: toate se rezuma aici la om si numai la om, si chiar Dumnezeul-om Hristos a fost redus la cadrele unui om. Cu plamada arianismului s-a plamadit si filozofia Europei, stiinta ei si civilizatia ei si, in parte, si religia ei.[/COLOR] [COLOR=#000080]Pretutindeni si in chip sistematic Hristos este pogorat la starea de simplu om; [/COLOR]Dumnezeul-om este dezbracat continuu de ceea ce este in realitate; [COLOR=#ff0000]opera lui Arie se savarseste in mod continuu[/COLOR]. „Religia in limitele ratiunii pure” a lui Kant nu este altceva decat noua editie a arianismului. Daca vom primi pe Hristos cu masura lui Kant ce rezultat credeti ca vom avea? - Vom avea un Hristos om, un Hristos intelept, dar nicidecum un Hristos Dumnezeu-om. Daca vom judeca pe Hristos cu criteriul lui Bergson, nu vom avea, iarasi, ceva mai mult decat un om simplu. In acest fel, si un criteriu si altul, ca si toate criteriile tuturor filozofilor dupa om, pogoara pe Dumnezeul-om la conditia de om. [COLOR=#000080]Stiinta europeana nu ramane mai prejos decat filozofia in raportul ei arian fata de Hristos.[/COLOR] Din multe puncte de vedere, prin multi dintre reprezentantii lui, [COLOR=#000080]Protestantismul l-a depasit in arianism chiar si pe Arie.[/COLOR] Diferitii socinieni si Schleiermacher sunt puternici competitori ai lui Arie la dez-intruparea Dumnezeului intrupat.[COLOR=#000080] Iar papismul cu etica lui este in mare masura arian.[/COLOR] Simte el oare ce metafizica sta in spatele acestei ingrozitoare etici? Toate acestea laolalta au izbutit sa otraveasca, cu abominabilul lor arianism, marile mase ale Europei. Cine nu cunoaste abominabilul arianism al intelectualilor nostri? Multi dintre intelectualii nostri spun adesea: Hristos este un mare om, un om intelept, cel mai mare filozof dar, oricum, nu este Dumnezeu. [COLOR=#000080]De unde atata arianism astazi? De acolo ca omul a devenit astazi masura tuturor lucrurilor, masura tuturor fiintelor si lucrurilor vazute si nevazute. [/COLOR][COLOR=#000000]Masurand dupa sine insusi toate, omul european respinge tot ceea ce este mai larg decat omul, mai mare decat omul, mai infinit decat omul.[/COLOR] Masura lui stramta ingusteaza pe Dumnezeul-om reducandu-l la om. Colivia pacatului reduce puterile de zbor ale mintii celei mandre si aceasta nu mai vede si nu mai cunoaste nici o realitate mai mare decat ea insasi. Isprava mai presus de minte a credintei in Dumnezeul-om Hristos sfarama aceasta colivie si deschide mintea realitatilor infinite. [COLOR=#000080]Sinodul I Ecumenic a hotarat o data pentru totdeauna rolul mintii in explicarea Persoanei Dumnezeului-om Hristos; rolul ei este acela al supunerii.In Crestinism, credinta conduce, iar mintea este condusa; cunoasterea este roada a credintei care lucreaza prin iubire si e activa in nadejde.[/COLOR] Relativismul european contemporan e o mostenire a arianismului. Relativismul metafizic a dat nastere si relativismului moral. Nu exista nimic absolut sau deasupra lumii ori a omului, nici in lume sau in om si nici, iarasi, in jurul lumii sau al omului. Din acest relativism modern, ca si din vechiul relativism arian, salveaza numai credinta in divino-umanitatea Mantuitorului Hristos, in de-o-fiintimea Lui cu Dumnezeu-Tatal; salveaza adica minunatul cuvant „de-o-fiinta”. Incearca-ti credinta ta si controleaz-o cu Simbolul Credintei. Daca credinta ta nu corespunde intru totul Simbolului - esti eretic. Daca respingi cuvantul „de-o-fiinta”, nu esti al lui Hristos, esti al lui antihrist, esti al lui Iuda, pentru ca Biserica numeste pe Arie „al doilea Iuda”. Sursa: Razboi intru cuvant |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Se pare ca nu stii nici care sunt pacatele impotriva Duhului Sfant. Daca ai ajuns in stare sa iti bati joc si de acest lucru, inseamna ca putin iti pasa de ce se discuta pe aici. Atunci ce cauti pe acest forum? Numai sa bruiezi si nimic mai mult. Te distrezi si totodata te incarci cu pacate. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Anca, eu nu sunt specialista -- dar de cand e Prigoana specialist in ceva -- in afara de bagare in seamna cand nu trebuie? Sau preotul pe care il mentionezi? Cat despre seful de la pasapoarte-- dupa cum stiu eu ca se obtin sefiile in Romania, nu m-as increde tare mult in el si cunostintele lui.
Dupa toata vorbaria asta cu microcipurile, tot nu sunt lamurita in urmatoarele privinte: 1. Cum anume o asemenea chestie "te pecetluieste"? Adica iti scrie "ortodox" pe pasaport? Sau ce? Ca eu (si asta e adevarat) avem in seria pasaportului care acum a expirat numarul 666. Serios, trei de 6 unul langa altul. 2. Cum anume un microcip te poate face sa iti pierzi mantuirea. Eu stiu asa, ca mantuirea o pierzi pacatuind. Omul pacatuieste daca incalca legea lui Dumnezeu. Legea lui Dumnezeu sta scrisa in cele 10 porunci din vechiul testament si in cele 9 fericiri din Noul Testament, in mare parte. Cum anume incalca microcipul vreuna din aceste porunci? As vrea raspunsuri succinte daca se poate. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Citat:
Daca veti citi cele 10 Porunci in catehismul catolic, veti vedea ca porunca a doua lipseste. Porunca a zecea a fost impartita in doua, ca sa iasa tot zece porunci la numar. Tot institutia Romei (sau a Vaticanului) are o mare responsabilitate si in schimbarea intelesului poruncii a patra. Dumnezeu fixeaza ca zi de odihna ziua asaptea iar fiara "schimba vremile si legea" si fixeaza ziua intaia. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Au sa astepte mult si bine pana au sa fie persecutati pe motiv de sabath, adevarul e ca la ora actuala nu da nimeni doi bani pe chestia asta, nici societatea laica nici cea civila. Presupunand ca se va reveni la cele 6 zile de lucru pe saptamana (in unele locuri s-a revenit) sincopele legate de ambitiile adventiste cu sabath -ul vor fi fara doar si poate minore, fara doar si poate ca li se va face hatarul (legal) de a nu lucra sambata, in nici un caz nu se va ajunge la mult-dorita-si-asteptata persecutie-pe-motiv-de-sabath. Citat:
Stiu ca era unul vechi de acu nu's cati ani, nu stiu de cine editat si in ce imprejurari, chiar v-as da crezare dl. Litanu' daca mi-ati arata inca unul la fel intr-o editie anul 2000+. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Eu nu stiu ce specialist este Prigoana; doar ca a participat la acea intalnire si era pentru cipuri. A afirmat ca e mason si crestin (!) si a promis ca schimba cei 3 de 6 in 3 de 9, "ca se poate si asa, a afirmat.
|
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Ce argumente sa-i aduc unei persoane care nu crede in sfinti? | pacatoasa | Generalitati | 19 | 28.04.2023 22:31:00 |
| Argumente in favoarea faptului ca BO este adevarata Biserica a Lui Hristos | Lucian008 | Despre Biserica Ortodoxa in general | 106 | 27.03.2014 15:34:37 |
| Dialogul BOR cu BC si bisericile crestine | mihailt | Biserica Ortodoxa Romana | 38 | 11.07.2011 18:29:40 |
| Dialogul cu catolicii din Cipru | BogdanF2 | Generalitati | 2 | 16.11.2009 14:03:37 |
| Dialogul ortodoxiei cu neoprotestantii | PadreCory | Secte si culte | 0 | 21.06.2008 00:42:10 |
|
|