![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Sunteți cumva avocatul lui „Tradiție1”? Soțul? Soția? Cumnatul? Vărul? Colegul de echipă sau de breaslă? Disputa mea cu „Traditie1” ne privește pe mine și pe el/ea de vreme ce are acces la forum și poate nemijlocit să se apere. Nu înțeleg de unde această grijă ca persoana în cauză să primească niște scuze pe care nu am de ce să i le ofer. Nu înțeleg de unde amestecul Dvs. inopinat în dispută. Domnia sa a debutat pe acest thread cu niște postări incalificabile. A știut să contribuie la alterarea normalității spațiului public al formului colportând o serie de falsificări și calomnii preluate de la oameni lipsiți de caracter. Pe de altă parte, apreciez sinceritatea Dvs.: în sfârșit ați recunoscut că ați făcut o interpretare deplasată în mod provocator pentru a-mi studia reacțiile. Și, ca să vă citez: „ca să-mi demonstrați că am scăpări” — vă mulțumesc că îmi purtați de grijă atât de mult încât vă închipuiți că aș fi vizitat de vreo formă de orgoliu. Și remarc din nou că atunci intrați chiar Dvs. în logica propriei Dvs. demonstrații de vreme ce aveți impresia că sunteți atât de obiectiv și de perfect încât îmi puteți mie demonstra cât de imperfect și de subiectiv aș fi. Și, ce e cu adevărat derizoriu și simptomatic, e că încercați să-mi faceți demonstrația mistificându-mi spusele în mod intenționat... Logica ce vă traversează e fără îndoială uimitoare de vreme ce vă dă în vileag prin chiar propriile Dvs. cuvinte. Astfel încât, de vreme ce vorbim despre minima decență, cred că dacă ați fi fost cu adevărat nepărtinitor, lucid și bineintenționat, mai întâi ați fi sancționat, așa cum merită, postările lui „Traditie1”, iar pe mine m-ați fi invitat la moderație în aprecieri la adresa domniei sale în mod direct și simplu; fără a recurge la mistificarea spuselor mele și la provocări. Or, faptul că ați recurs la ele demonstrează că nu aveți legitimitatea de a vă revendica transcendența obiectivității față de această dispută. Dimpotrivă, ați devenit parte a problemei. Și cu fiecare postare nu faceți decât s-o complicați. Așa încât cred că v-am răspuns de fiecare dată exact așa cum meritați. Apoi, în poziția mea, am avut scăpări, unde? În faptul că am sesizat lipsa de discernământ cu care Pleșu e făcut albie de porci din perspectiva unor indivizi crapuloși care s-au distins deja în spațiul public românesc prin agresivitate, paranoia, calomnie abjectă, ridicol și perversitate? Ce vreți să vă fac? Demonstrație pe text? Să vă fac analiză comparată între scrierile lui Pleșu și cele ale lui Roncea et comp. ca să ne dăm seama despre ceea ce sare în ochi? Să vă caut pe internet toate gugumăniile care s-au spus despre grupul Pleșu-Liiceanu-Patapievici? Despre campaniile de denigrare, de la falsificarea obscenă a ideii despre „Eminescu este cadavrul din debara”, "poneiul roz cu svastică" și despre minciunile referitoare la Pleșu și Liiceanu (ba că-s securiști, ba că-s masoni, ba că plagiază, ba multe de toate)? Or, tocmai asta am spus: cine nu reușește să deosebească un intelectual de un scripcar de abjecții, cine nu reușește să deosebească adevărul de calomnie, normalitatea de obscenitate are o gravă problemă de discernământ, îi este atinsă în mod grav facultatea care ne oferă distincțiile și judecă valoric. Dacă ce am spus este o insultă, cu atât mai rău. Asta nu face decât să-i agraveze persoanei în cauză cusurul. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Last edited by orthodoxia.i.thanatos; 13.09.2009 at 07:42:26. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Atacul meu la persoana Dvs. a coincis ca debut cu momentul în care ați început Dvs. atacul la persoana mea mistificându-mi spusele. Citat:
Citat:
Apoi, modul prin care contraziceți din nou evidențele în propoziția: „Postarile lui Traditie1 sint cit se poate de decente” este din nou revelator pentru selecția subconștientă și manipulativă pe care o operați. Pentru ca cineva să fie scandalos și să altereze spațiul public, nu e nevoie să-și jignească partenerul de discuție. E suficient să apară în spațiul public cu mistificările ordinare despre care vorbeam mai sus. Și pe mine mă face să zâmbesc amar reaua-credință cu care persistați în imputări imaginare. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Din punctul meu de vedere discutia este incheiata. Umblati cu Domnul! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Sunteți ridicol când vă arătați atât de frustrat și vă enervați. Cu atât mai mult cu cât iar ați căzut în propria plasă. Păi, nu tot Dvs. erați cel care considera exact sensul care îi convine și care i se năzare din fraza mea: „Spunând cele de mai sus, cred că tocmai v-ați formulat simptomul: incapacitatea de a distinge, de a discerne; pentru că nu aveți acces la repere”, de la care am și început cu parlamentările acestea derizorii? Iarăși suntem amnezici și stăm prost cu logica? Haideți să vă fac o analiză, poate așa vă pică fisa: 1. eu i-am vorbit lui „Traditie1” despre faptul că o insuficientă educație și o judecată distorisionată sau cel puțin pripită e singura care poate face confuzie între Pleșu și oameni de teapa lui Roncea, indiferent dacă e vorba despre caracter sau operă — acesta era sensul propoziției originare. 2. aici ați intervenit Dvs. și ați considerat că eu mă refer la repere ca la ceva pentru care trebuie vreun fel de inițiere specială, probabil ezoterică — să zicem că m-ați înțeles greșit. 3. prin următoarele două replici ale mele am căutat să vă arăt că pentru a-l recepta pe Pleșu nu e nevoie de nici un ezoterism, ci numai de educație și atunci totul depinde de modul în care o persoană care e educată reușește să-și însușească această educație; aceasta nu comportă nici un fel de ezoterism, ci situația poate degenera strict datorită unor dispoziții înnăscute sau accidente biografice, de orice fel. De aici și comparația cu discipline ca matematica și fizica la care accesul are loc tot prin educație, dar la care nu e garantat că cineva va reuși să și le însușească cu adevărat. V-am și rugat să nu mai continuați cu distorsiunea pseudo-interpretativă. 4. Dvs. ați revenit cu sensul fals al propoziției originare și, în ciuda explicațiilor mele, ați tot insistat asupra ei dovedind că nu sunteți deloc dispus să ascultați cu adevărat ce are semenul Dvs. de spus. Mai mult, după ultimele replici rezultă că ați făcut-o intenționat și că nici nu sunteți capabil să admiteți când vă înșelați și că sunteți dispus să falsificați cu bună știință, mai departe, lucrurile. Acum, fie că „interpretarea” sau „speculația” Dvs. originară asupra propoziției mele originare va fi fost o greșeală sau o falsificare (pentru că mi-ați dovedit tot mai multă intenție prin persistență, am înclinat să cred că e cea de-a doua variantă), faptul că acum reveniți cu acuze la adresa mea cum că v-aș fi falsificat eu cuvintele pentru că Dvs. ați folosit „speculație”, iar eu „falsificare”, în timp ce din conținutul a ceea ce ați făcut aici rezultă că tocmai ce ați făcut Dvs. e chiar o falsificare, duce lipsa Dvs. de onestitate la paroxism. Și nu vreau să mă pronunț asupra a ceea ce înseamnă această lipsă atunci când o văd conjugată cu nervi, cu țâfnă și cu refuzul obstinat de a lua act de starea reală a situației. Mă numiți penibil, dar toate acuzele pe care mi le-ați adus s-au întors asupra capului Dvs., de parcă v-ați privit în oglindă când le-ați făcut. Nu știu cât de penibil pot fi eu în comparație cu maimuțăreala Dvs., dar o să mă străduiesc pe viitor să nu mai dau replici celor care vor să se afirme și apoi se împiedică în propriile șireturi. Poate așa interpretările viitoare vor avea ceva mai puțină impertinență și rea-voință. Căci nu există frustrare mai mare pentru oameni ca Dvs. decât aceea de a cădea în propria plasă când o întindeți pentru altul. Aș îndrăzni să doresc să fie și cu Dvs. Domnul. Last edited by HoratiuM; 14.09.2009 at 11:11:19. |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| ANDREI PLESU - Patimile cu acordul parintilor | costel | Stiri, actualitati, anunturi | 30 | 18.02.2024 20:16:24 |
| "Doua scurte povesti despre ortodoxie" de Andrei Plesu | Florin-Ionut | Despre Biserica Ortodoxa in general | 20 | 16.02.2013 18:07:52 |
| Care este pozitia BOR fata de persoanele care fac doar cununuia civila? | elom | Nunta | 38 | 17.08.2011 00:45:58 |
| POZITIA MONAHILOR ATHONITI FATA DE PATRIARHUL | razvan_m | Biserica Ortodoxa in relatia cu alte confesiuni | 7 | 22.12.2008 15:03:29 |
| Pozitia Bisericii fata de multiple casatorii | grumble | Nunta | 3 | 11.08.2006 03:30:05 |
|
|