|
#321
|
|||
|
|||
285. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (L)
285. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (L)
Îndată (văzând probabil că nu iese nimeni), liderii pucioși schimbă datele problemei: dacă morții nu vor să iasă de bunăvoie, vor fi luați pe sus, cu forța. De aceea, ziua învierii și respectiv ieșirea din locuința morților se amână, pentru o dată care se vrea a fi precisă, dar este vag definită de expresia “vin curând să-i iau”: “Am spus că vin la voi cu sărbătoarea îngerilor, și voi lua din mânuțele voastre jertfa cea pentru cei din locuința morților și Mă voi duce cu ea la ei, și le voi vesti că vin curând să-i iau și să le dau ziua învierii, și îi voi mângâia și îi voi ușura și le voi da din învierea lor și le voi da grai să vorbească unii cu alții despre venirea Mea și despre voi, cei ce lucrați cu Mine pentru ziua venirii Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000) Deocamdată cei morți își amăgesc foamea de înviere cu masa pe care pucioșii o aștern în grădinile lor și tot ei o mănâncă, iar morții iau aminte și se bucură de îndestularea lor. “Dumnezeul” Pucios se scoală și merge pe pământ, coborând pe o rază a învierii, și din nou vine și este venit ca să-și declare veniturile, și de aceea Se anunță “venit pentru venirea cea mare”: “Bat cu toiagul și zic: ridicați-vă, voi, porți, ca să intre în voi raza învierii! Sunt împăratul slavei, sunt Domnul puterilor! Amin, amin, amin. Eu sunt Cel ce sunt. Sculați-vă să mergem! Mergem pe pământ, acolo unde Eu sunt întru slava Mea, cu toți îngerii Mei venit pentru venirea cea mare, pentru învierea celor vii și a celor morți. Am întins masa pentru voi. Luați și mâncați și vă bucurați! Eu sunt hrana de pe masă și sunt fructul învierii. Cei morți întru Hristos, cei morți fără de Hristos, sculați-vă și hai la masă de înviere, căci jertfa celor mai mici ai neamului omenesc strigă de pe pământ pentru voi la Mine ca să vă aduc la masa învierii făpturii.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000) Acum toate sunt noi și toate sunt la vedere: slava, tronul, veacul cel nou, cuvântul cel nou, glasul cel nou ( care diferă substanțial, atât față de de glasul cel vechi al lelicăi Maria, cât și de glasul mai vechi, al Verginicăi) ale Celui care a venit la Pucioasa ca să le dea pe toate liderilor pucioși, înfășurate bine în idee și învelite meșteșugit în cuvânt: “Iată slava Mea, tronul cuvântului Meu! Iată veacul cel nou, vorbirea Mea peste pământ, cuvântul Meu, care împărățește de pe tronul său! Amin. Suflu cu el peste voi. Luați din el și grăiți! Mâncați din el și înviați! Acesta este glasul Meu. Luați cuvânt din cuvânt și dați-vă unii altora din el, că am venit să vă dau.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000) Ziua venirii “Celui de la Pucioasa” a sosit. Cei morți primesc o promisiune proaspătă și plină de speranțe: vor fi ușurați de greutatea și de incertitudinea așteptării acestei zile și vor fi sloboziți din legăturile iadului, dar cu condiția să dea și ei ceva în schimb, o nimica toată: să se facă mărturisitori ai “Cuvântului” Pucios: “– O, cât ați așteptat voi ziua venirii Mele cu sfinții și cu îngerii, voi, cei ce dormiți cu trupul în morminte! Nu știe lumea oamenilor de pe pământ ce este trupul cel de după trup. Eu vă voi slobozi pe voi, iar voi veți mărturisi prin cuvântul Meu, căci Eu sunt Dumnezeul celor vii.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000) Se dezvăluie apoi identitatea prezumptivă a duhului care este însărcinat cu trâmbițarea venirii “Domnului” pucios pe pământ și cu trombonirea pucioșilor. Este vorba de “Mihail arhanghelul”: “Iar voi, îngeri ai slavei Mele, ascultați de îngerul Meu, Mihail arhanghelul, care sună venirea Mea pe pământ pentru cei din cer și pentru cei de pe pământ și pentru cei din locuința morților.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 21-11-2000) |
#322
|
|||
|
|||
Citat:
|
#323
|
|||
|
|||
287. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de teologii baptiști Liviu Clinciu și Octavian Baban
287. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de teologii baptiști Liviu Clinciu și Octavian Baban (I)
Ca și alți cercetători de ocazie ai “Fenomenului Noul Ierusalim” de la Pucioasa, și studentul teolog Liviu Clinciu rămâne tributar superficialității și comodității în a se raporta exclusiv la materiale oferite gratis prin mass media de alți curioși, la fel de superficiali ca și el. În consecință, studiul lui Liviu Cliniciu abundă în erori și platitudini preluate “pe nemestecate” de la antecesorii săi. Intitulat “Descrierea mișcării „Noul Ierusalim” ca și o nouă mișcare religioasă” și datat “Mai 2010”, acest studiu se recomandă singur ca fiind realizat sub coordonarea lui Octavian Baban, lector-Dr. la Universitatea din București, Facultatea de Teologie Baptistă. Este Noul Ierusalim de la Pucioasa “o nouă mișcare religioasă”, așa cum o văd Liviu Clinciu și Octavian Baban? Nu s-ar putea spune, dacă ne raportăm la cei 55 de ani de propovăduire a acestei “ortodoxii originale”, pucioșismul, pe meleagurile dâmbovițene. Pentru ei poate fi nouă, dacă n-au mai auzit de ea până acum, dar au descoperit-o întâmplător “răsfoind” paginile Internetului. O minimă documentare la fața locului ar fi oferit șansa celor doi “cercetători” să nu mai repete ca papagalul prostiile spuse de către alții. Vom trece în revistă acest studiu, comentând prin note personale principalele repere care individualizează acest studiu, dar și acele remarci care nu corespund realității concrete de la Noul Ierusalim. UNIVERSITATEA BUCUREȘTI FACULTATEA DE TEOLOGIE BAPTISTĂ Descrierea miscarii „Noul Ierusalim” ca și o nouă mișcare religioasă Profesor coordonator: Lect. Dr. Octavian Baban Student: Liviu Clinciu, anul III București, Mai 2010 O nouă mișcare religioasă, nu este obligatotiu tot una cu o mișcare sectară, față de o erezie. (Notă: După cum am văzut, “noutatea” mișcării de la Noul Ierusalim este o “noutate veche”. Ea datează de cel puțin 55 de ani, timp suficient ca să îmbătrânească în rele, dintre care nu lipsesc nici erezia, nici schisma. Liviu Clinciu consideră însă a priori, fără nici un argument, că o nouă mișcare religioasă nu este nepărat și sectară, în timp ce o mișcare eretică este în mod obligatoriu și sectară. Desigur că Liviu Clinciu se referă la confesiunea creștină, chiar dacă nu o denumește explicit. Or, dacă ne referim exclusiv la creștinism, putem afirma fără echivoc că orice mișcare religioasă care se definește pe sine ca exterioară Bisericii Creștine tradiționale este o sectă, indiferent de motivele sale mai mult sau mai puțin “înnoitoare”. Sectarismul nu înseamnă neapărat o consecință a ereziei, dar în acest caz este primul pas făcut înainte de a cădea în ea, deoarece căderea în erezie – chiar dacă nu este imediată – este inevitabilă, întrucât desprinderea de adevărata Biserică este expresia desprinderii de adevăr și este de o vulnerabilitate malignă.) O mișcare religioasă este o mișcare de înoire ce poate apărea în cadrul unei religii, într-o confesiune sau în societate. (Notă: Tocmai de aceea ea – chiar dacă se declară doar înnoitoare – este neapărat o mișcare sectară, deoarece apare fie în sânul Bisericii, de care apoi se desprinde prin înseși inovațiile pe care le proclamă, fie în sânul societății civile, contestând în acest caz drepturile Bisericii Tradiționale și atentând la legitimitatea ei, prin subminarea autorității și unicității acesteia.) Se poate spune că ea apare ca un răspuns a unor provocări care nu primesc un răspuns pe măsură în religiile sau confesiunile dominante. Ele pot fi o reactie normală, constructivă de adaptare la noi cerințe și nevoi comunitare, de credință sau sociale, de identitate și comunitate, dar pot fi de asemenea o reacție revoluționară, de contestare și de înlocuire (Notă: Termenii folosiți aici de Liviu Clinciu – reacție revoluționară, contestare, înlocuire – , ca de altfel întregul pasaj în care aceștia apar, sunt preluați din Cursul de Noi Mișcări Religioase al lui Octavian Baban și au un caracter eufemistic, pentru a masca forțat caracterul eretic al “mișcării”), sau de adoptare a unei noi direcții ce este în contrast cu mersul general al religie sau confesiunii în care poate apărea. Vom reaminti câteva elemente caracteristice unei NMR (Notă: Această abreviere folosită de Liviu Clinciu este preluată din titulatura cursului lui Octavian Baban de la Facultatea de Teologie Baptistă, și însemnă “Noi Mișcări Religioase”) care ne vor ajuta să analizăm mișcarea de la Glodeni, Pucioasa, numită „NOUL IERUSALIM”. O religie, pentru a exista ca atare, are nevoie de un set de simboluri și concepte sacre. Ea are funcția de a ajuta pe om să se poată apropia de divinitate, de natură. Tendința omului spre un învățător care are acces la sacru, un profet care să explice simbolurile și să dea învățătură de bază, care definesc ritualul, este întâmpinată prin religie. În religie avem de asemenea un text sacru, fie închis, fie deschis. Noul Ierusalim, de la Glodeni, lângă Pucioasa, este o grupare cu specific apocaliptic (de unde vine și denumirea), condamnată de Sf. Sinod al B.O.R. (1993). (Notă: Aici Liviu Clinciu reproduce un pasaj din Cursul misiologie și ecumenism al lectorului David Pestroiu de la Facultatea de Teologie Ortodoxă ) Ea a început în 1955, când o femeie din zonă, numită Virginia și considerată “piatra de temelie” a comunității Noului Ierusalim, a început să vorbească despre mesajele primite de la divinitate (Notă: Exprimare defectuoasă. Virginia pretindea că prin ea se aduc în mod direct mesajele primite de către creștinii pucioși de la divinitate. Formularea lui Liviu Clinciu lasă să se înțeleagă că Virginia nu era vectorul principal, ci era doar un comentator autorizat al acestor mesaje ). Atunci s-a stârnit un curent de opinii foarte puternic, pro și contra, însă treptat, alte persoane au dus mai departe mesajul Virginiei, iar în 1990, s-au pus și bazele unei biserici, cu o arhitectură aparte, asemănătoare unui templu ziggurat. (Notă: Un studiu serios și ancorat în actualitate ar fi menționat imediat și faptul că în prezent acest “templu zigurat” nu mai este piatra unghiulară a pucioșismului, așa cum era el în 1990. Liderii pucioși de astăzi au mutat centrul de greutate al sectei și al dialogurilor dintre ei și “Dumnezeul” lor în așa-zisa “Grădină a Întâlnirii”, acolo unde ei și-au construit un buncăr subpământean numit de cunoscători “Legănuțul Antiatomic” ). Adepții se pretind adevărații ortodocși și provin dintre foști practicanți ai Meditației Transcendentale, (Notă: O gogomănie înghițită de Liviu Clinciu pe nemestecate; adepții pucioși nu au avut nici o tangență cu această "mișcare" ) artiști (Marian și Victoria Zidaru – artiști plastici; Ovidiu Lipan și Gh. Zamfir – simpatizanți), preoți și monahi ortodocși grupați în jurul surorilor Virginia și Mihaela. (Notă: La ora actuală, nici un preot ortodox canonic nu este în sfera de influență a Mihaelei. Puținele monahii, pe care le numeri pe degete, care au fost amăgite să-și părăsească locul de metanie, regretă amarnic gestul făcut. Unele – cum ar fi maica Gabriela B. – s-au întors la mânăstirile lor, altele – cum ar fi Teodora și Anisia – au încercat să fugă, dar s-au întors înapoi la jugul pucios pentru că se dezobișnuiseră cu ascultarea canonică și le-a fost greu să se reintegreze ) Last edited by mariamargareta; 01.01.2011 at 01:01:32. |
#324
|
|||
|
|||
287. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de teologii baptiști Liviu Clinciu și Octavian Baban
287. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de teologii baptiști Liviu Clinciu și Octavian Baban (II)
Marian Zidaru, fost profesor universitar și artist plastic recunoscut pe plan mondial, este unul dintre membrii acestei comunități atât de controversate. Membrii grupării se socotesc creștin-ortodocși, pe stil vechi și chiar merg în bisericile de parohie. (Notă: Aici Liviu Clinciu a reprodus masiv pasaje din Bihoreanul, ediția online, fără a se documenta la fața locului unde ar fi putut vedea măcar atâta lucru: că niciun pucios nu merge vreodată la bisericile de parohie ) Virginia, moartă în 1992 (Notă: Greșit. A murit în 1980 ), a fost declarată „sfântă” și i s-au alcătuit slujbe, acatiste, icoane etc. La început, Virginia și adepții ei au avut binecuvântarea arhiereului Irineu Pop Bistrițeanul, care a sfințit complexul la inaugurare, iar apoi a retractat, rămânând arhiereu-vicar. Însă stilul lor de viață este unul cu totul special – bărbații au bărbi și plete și poartă numai haine de in și cânepă (Notă: Greșit. Cuvântul “numai” este nejustificat. Nu lipsesc dintre materiile prime nici pielea, nici bumbacul, nici chiar lemnul, din care se fac nasturi ), iar femeile îmbracă veșminte lungi și au capetele acoperite de broboade. Alimentația este una exclusiv vegetariană și preparată din ingrediente cât mai naturale. “Căsătoria albă” nu este un concept străin de membrii acestei comunități. Cei mai mulți dintre aceștia trăiesc și muncesc în așezămînt, însă un număr restrâns viețuiesc în mănăstire. Restul comunității nu are voie să pătrundă acolo și nici măcar nu știu ce se petrece în spatele zidurilor considerate sacre. (Notă: Aici Liviu Clinciu a reprodus formulări ale lui Cristi Tabără, fără a se mai obosi să citeze sursa ) Pentru oamenii din afară cel mai greu de acceptat sunt însă mentalitățile adepților Noului Ierusalim. “Mesajele divine” primate (Notă: Nu primate, ci primite ) sunt cuprinse în ziarul lor, care apare lunar, dar și în volumul numit “Cuvântul lui Dumnezeu”, despre care membrii comunității susțin că n-ar contrazice Evanghelia – mesaje divine transmise sub formă de „revelație deschisă” – atât Virginiei, cât și urmașilor ei. Textele provin de la Dumnezeu Tatăl, Hristos, Maica Domnului sau „sfânta” Virginia (Notă: Aici Liviu Clinciu realizează o construcție profund nefericită, ca și când ar susține că ceea ce spune chiar așa și este. Este o greșeală pardonabilă pentru lipsa de experiență a unui student, dar inadmisibilă pentru “profesorul coordonator” Octavian Baban, care se presupune că a citit cu atenție lucrarea studentului său. Dacă ar fi așa, dacă aceste texte ar proveni de la Dumnezeu, lectorul teolog ar trebui să fie printre primii care să reclame vocal necesitatea urgentă a includerii lor în Sfânta Scriptură ) și se adresează adepților într-un stil predicatorial naiv, cu greșeli de ortoepie supărătoare. Inspirația este evidentă după mesaje similare din lumea catolică (Medjugorje). Mesajul lor este, categoric, apocaliptic. Mișcarea Noul Ierusalim crede că România = Noul Ierusalim (țară aleasă a fi izbăvită de urgia Apocalipsei, dar nu pentru ierarhie, care e acuzată de corupție, ci pentru credincioșii ei. Au un post continuu, inclusiv duminica și-n sărbători. Mișcarea Noul Ierusalim din Pucioasa, ea îndeplinește caracteristicile specifice unei religii, fiind oarecum desprinsă din orodocsie (Notă: Chiar dacă sunt baptiști, studentul Liviu Clinciu și “profesorul lui coordonator” Octavian Baban nu pot invoca nici o scuză pentru o asemenea greșeală de “ortografie”, care le basculează blazonul, incert, între superficialitate și ignoranță. Oricum, dacă Noul Ierusalim de la Pucioasa este desprins de Ortodoxie, fie și “oarecum”, aceasta este o dovadă certă că avem de a face nu cu o mișcare înnoitoare, așa cum sugerează autorul studiului, ci cu o banală, dar periculoasă sectă ), având în vedere faptul că membrii comunități se considere și participa la servicii divine ale bisericii orotdoxe (Notă: Fals. Chiar dacă se consideră ortodocși, ei nu participă la serviciile Bisericii Ortodoxe, ci și-au construit propria ierarhie necanonică formată din diaconi, preoți și preoți-arhierei, pentru a avea prin ei și cu ei servicii proprii, desfășurate în afara Bisericii), ea funcționează ca și o religie răspunzând nevoilor de concepte sacre, având un învățător (actual 14 persoane care locuiesc în templu ridicat sub indicațiile primite de la Dumnezeu (Notă: Fals. Mitul cu cele “14 persoane” care sunt “învățătorii” adepților pucioși este o minciună sfruntată. Singurul “învățător” este autodesemnat în persoana Mihaelei Tărcuță), iar aceia care sunt acolo, primesc Cuvântul lui Dumnezeu direct de la El) (Notă: Fals. Mitul cu cele “14 persoane” care locuiesc în așa zisa “mănăstire” și “aud cuvântul lui Dumnezeu” este o minciună sfruntată, întreținută din interes chiar de către liderii pucioși, care doresc să se legitimeze mai bine “lucrarea” prin această minciună. Singura care pretinde față de adepții ei că aude “Cuvântul de la Dumnezeu” este Mihaela Tărcuță) și un text sacru deschis, în care Cuvântul lui Dumnezeu este adăugat după cum el este transmis celor 14 care au acces la locul preasfânt. |
#325
|
|||
|
|||
Top 10
MariaM, cind ai timp fa-ne si noua un clasament al aberatiilor pucioase, detinatorii exclusivi ai "adevarului" in Romania...., un fel de TOP 10
ceva de genul: 1. Puciosii cred ca copiii trebuie sa se conceapa DOAR prin femeie si Duhul Sfint, fara barbat 2. 3 4 5 6 7 8 9 10 |
#326
|
|||
|
|||
Citat:
că cică ei sunt cea mai periculoasă sectă și că acolo grăiește antichrist? Păi dacă antichrist vrea ca fără tiranie să te lași de curvie, beție, țigară, bar, cafea, ură, minciună, și vrea ca să nu mai înjuri și să nu mai hulești pe Maica Domnului, pe sfinți și pe frați, vrea să crezi scriptura, să pricepi cum se cuvine și să asculți întocmai pe Iisusu Hristos și Cuvântul Lui Dumnezeu... după cum a zis Tatăl și Maica: „De El să ascultați căci El este Fiul Meu preaiubit întru Carele am binevoit„ respectiv „Toate câte vă va spune să faceți... voi să faceți întocmai.”... atunci Domnul ce vrea? Deci dacă pucioșii sunt călăuziți de antichrist atunci voi, voi de cine sunteți călăuziți? Și ce ne îndeamnă oare „Iisus Hristos”... omul mincinos care i-a luat locul, cel pe care îl cunoașteți voi din bârfele gLumii, ce ne îndeamnă de văd că îl credeți fărăndoială cu toții: -să mințim pentru slavă deșartă, să furăm, să ucidem, să urâm, să trufim, să bem, să curvim, să nu postim că nu asta cere Dumnezeu, ca fariseul o zi pe an, să bem, să ne îmbuibăm cu cărnărie și pitărie și bere că e alcool slab, și să consrtuim sute de ziduri și de clădiri unde să ne dăm regi? Atunci probabil că voi așteptați pe mamona și pe zmeus ca să vă dea câte un îngrijidol și câte un zmeu ca să răspundă ei pentru voi și voi să puteți face toate relele dar crezând voi că sunt bune... Și până or veni ăia doi ai voștrii care să vă „lumineze” științific și dialectic cât de fericiți veți fii voi în veșnicie ca fiii satanei, până atunci o să toți huliți la nesfârșit la adresa Adevăratului Iisus Hrtistos și Cuvântul Lui Dumnezeu, uite, luând exemplul „fratelui” Cozia care propune un top al aberațiilor pucioșești, adică să începem direct în a huli pe Maica Domnului și să ne întrecem care mai de care să ne lăudăm că putem să hulim tot mai spurcat fără să pățim nimic și ca dovadă că nu murim să nu ne oprim... Nu uitați că Adam și Eva după ce au murit duhovnicește, îndată ce au îndrăznit să fure amăgiți de șarpe au mai trăit 1000 de ani pe pământ și apoi 4000 de ani au tot așteptat în șeol... plinirea vremii. Deci iată „aberațiile”: 1.Pucioșii ascultă și cred pe Adevărul și merg pe Calea cea strâmtă... care duce la Viață, vouă nu vă pasă de moarte fiindcă sunteți morți de multă vreme. 2.Pucioșii s-au lepădate de gLume și de ei înșiși ascultând de prooroci și de maimarii lor căci Duhul înseamnă sfântă proorocie care se împlinește neândoielnic, voi ascultați de proorocul mincinos dar habar n-aveți. 3.Pucioșii au lepădat toate sectele și toate eresurile căci Domnul este păstorul lor iar voi le-ați înghițit pe toate căci proorocul mincinos este poarta cea largă a neascultării și desfrânării. 4.Pucioșii n-au nici un minteres decât să-și poarte crucea iar voi aveți orice alt minteres prin care căutați duhul minciunii măririi de sine ca să ajungeți unelțicile celui rău crezând pe bețiv că cică răspunde el pentru voi atunci când v-a dat liber la curvie și hulă. 5.Pucioșii vor fii cei mai fericiți căci ei vor muri în Domnul și chiar dacă vor muri vor trăi în veci, voi sunteți morți într-o gLume a morților și urmați pe morții voștrii făcându-le pe plac exact ca și animatoarele crezând voi că dacă vedeți că mișcă, gata, sunt vii, păi câți viermi nu mișcă dar sunt morți și voi credeți că sunt vii dar sunt mereu alții și alții lăsând unii altora ștafeta lăcomiei și invidiei... distractive și sadice. 6.Pucioșii sunt mici și smeriți iar voi mari și tari, asta pentru că cel păcătos care a curvit o viață se îmbracă în haină de oaie și se dă mare și se ține mare, căci i-a dat diavolul să șadă pe scaunul lui, că cu ce se laudă diavolul? Păi cu aia că poate ucide, poate huli, puate desfrâna, poate spurca și poate împuți... deci are putere și vă dă și vouă din belșug, căci atât e înțelepciunea aia a lui, și de acolo știe căci a făcut păcatul și știe, și vă îngrozește cu mocirla lui ca să veniți la el și să trăiți până la sfârșit iluzia infinitului, căci infinitul e jmecher și știe să ție de scaun, cu dinții, de funcții și de privilegii... de frică... frica de sărăcie și de Credință. Iar voi nu vedeți de bârna cu care loviți pe împlinitorii tainici ai Domnului. 7. Pucioșii nu mai curvesc, nu se mai auto-păcălesc compătimindu-și nemulțumirile pentru pofte și plăceri ci stau cuminți răbdând ocările gLumii ce urlă ca din guriță de șarpe: sectă, eres, dezbinare, mișcare centripetă, antichristul, tiranie, dictatorul, hoții, mincinoșii, criminalii și altele asemenea înscenate de cel rău prin tot felul de fraieri inconștienți. 8. Pucioșii nu caută prozeliți și nu au minteresul ca să fie cât mai mulți căci nu au de cucerit decât viața veșnică și nu gLumea, dar voi vă temeți că vă pierdeți ceea ce ați cucerit cu sabia voastră... spurcată. 9.Pucioșii sunt biruitorii fiarelor și ai șarpelui și ai morții căci Domnul biruie pentru ei toate căci a venit ca să plinească Apocalipsa și să facă Cer nou și Pămîânt nou, dar voi beți, mâncați, vă însurați și vă faceți cadouri unii altora complăcându-vă în fatalitate și abandon în călăudiceea... nici fierbinți și nici reci ci vă liniștiți în acel dolce non fa niente... deși munciți cu o râvnă imensă la a vă întreține starea de comă bubonică. 10.Pucioșii nu râvnesc de la nimeni absolut nimic dar voi le scoateți ochii că ce le-a dăruit Domnul ar trebui cică să fie al vostru... că cică voi sunteți dumnezei și nu ei... nu ei care Îl împlinesc pe Dumnezeu Mângâietorul ci voi care îl împliniți pe mamona și pe zmeus... Căci așa e la noi: vreți mereu ca să faceți binele făcând răul... după formula: „râde zgârciob de boală spartă fiindcă orb la orb nu-și scoate cojochii ca nu cumva să se vadă că avară-i vhororopsit gardul și-n lăuntru leneopardul...” Să nu ziceți că nu v-am spus! și eu nu-s pucios și n-am nici un minteres decât v-am împărtășit din bucuria mea căci eu cred fărăndoială... nu c-aș avea vre-un merit ci ca orice mare necredincios, am fost miluit mult de sus de către Cel ce este Credința! Iar pentru cei ce vor semne și minuni ca să creadă, „să stea liniștiți” căci va veni și la ei cel ce le v-a satisface lăcomia de v-a învia până și pe morți și va scoate afară pe demoni... va veni mai înainte de Iisus Hrtistos Cuvântul, și dacă te-ai închinat... adio... la început se va arăta blând și te va îndemna... arată că lucrezi, fă-te că lucrezi... în numele Domnului și că aștepți. Last edited by vsovivi; 03.01.2011 at 10:14:31. |
#327
|
|||
|
|||
Și apoi pentru lingușitoarele insectoloage ale lingvisvistului grămăticool care „apără” ele ceva ce nu se știe ce anume de parcă ar apăra democarția ca niște câini lupi, câini milițieniștii să furi și să minți și să bați... cu bârnochiululhul, prăjina aia ca o țeavă lungă și înălțată în care ele se ascund exact ca un glonț uitat pe țeavă... și de acolo îl apără fărăndoială pe jmecherul-infinitul-îngrijidolul... la nesfârșit.
Deci pentru ele un memento de tip remember forEver, că poate o să-și amintească cine este acela Eber în loc să repete la nesfârșit NU ȘTIU: Citat:
Last edited by vsovivi; 03.01.2011 at 11:09:26. |
#328
|
|||
|
|||
Citat:
"7. L-ai micșorat pe el cu puțin față de îngeri; și cu mărire și cu cinste l-ai încununat și l-ai pus peste lucrurile mâinilor Tale. 8. Toate le-ai supus sub picioarele lui". Dar prin faptul că a supus lui toate (înțelegem) că nimic nu i-a lăsat nesupus. Acum însă, încă nu vedem cum toate i-au fost supuse. 9. Ci pe Cel micșorat cu puțin față de îngeri, pe Iisus, Îl vedem încununat cu slavă și cu cinste, din pricina morții pe care a suferit-o, astfel că, prin harul lui Dumnezeu, El a gustat moartea pentru fiecare om. " Hristos micsorat cu putin fata de ingeri, prin moartea pe cruce si inviere devine "Cuvantul" adica este incununat cu slava si cinste. Pai cine are slava si cinste, doar Dumnezeu, "si veti vedea pe Fiul Omului venind cu slava pe norii cerului", cine merge pe norii cerului, doar Dumnezeu. Deci la a doua venire este "Cuvantul" si au dreptate cei de la pucioasa. Insasi Pavel ne spune lucrul acesta in chip tainic prin acele versete. Mai mult spus va venii cu slava Tatalui sau, slava pe care atunci nu o avea, e clar = "CUVANTUL" Arsenie Boca asa picteaza invierea, trupul lui Hristos este diafan, transfigurat, Lumina, nu este ca un trup normal, ca nu are nici barba.Adica este "Cuvantul" Mai cerceteaza scriptura si nu vorbii doar asa ca sa vorbesti. Cum este descris in apocalipsa Hristos dupa ce a inviat din mortii: "3. Și în mijlocul sfeșnicelor pe Cineva asemenea Fiului Omului, îmbrăcat în veșmânt lung până la picioare și încins pe sub sân cu un brâu de aur. 14. Capul Lui și părul Lui erau albe ca lâna albă și ca zăpada, și ochii Lui, ca para focului. 15. Picioarele Lui erau asemenea aramei arse în cuptor, iar glasul Lui era ca un vuiet de ape multe;" si uitate la pictura invierii din Draganescu, facuta de Arsenie, si o sa vezi ca e acelasi, adica "Cuvantul" DAr si Iezechiel il vede Cap1 ; "26. Pe bolta de deasupra capetelor fiarelor era ceva care semăna cu un tron și la înfățișare era ca piatra de safir; iar sus pe acest tron era ca un chip de om. 27. Și am mai văzut ceva, ca un metal înroșit în foc, ca niște foc, sub care se afla acel chip de om și care lumina împrejur; de la coapsele acelui chip de om în sus și de la coapsele chipului aceluia în jos se vedea un fel de foc, un fel de lumină strălucitoare care-l împresura de jur împrejur. 28. Cum este curcubeul ce se află pe cer la vreme de ploaie, așa era înfățișarea acelei lumini strălucitoare care-l înconjura. Astfel era chipul slavei Domnului. Și când am văzut eu aceasta, am căzut cu fața la pământ. " Aici tot "Cuvantul" adica Fiul Omului "PREASLAVIT", adica moartea si invierea lui Iisus. Iar in pictura lui Arsenie Boca Invierea este incadrata in cruce... Last edited by bob2909; 07.01.2011 at 15:20:24. |
#329
|
|||
|
|||
Citat:
Răspuns: Citatele tale vorbesc despre un trup al lui Hristos-Cuvântul, chiar dacă acesta este diafan, chiar dacă e transfigurat (adică, așa cum te exprimi tu, "nu este ca un trup normal") dar totuși un trup de om, al cărui chip îl vede și Ezechiel la Cap. 1. iar în Apocalipsa trupul I se vede încins cu brâu de aur, și I se vede și capul, și părul, și ochii și picioarele, și I se aude glasul. Or, pucioșii înșiși, și tu cu ei, vedeți "Cuvântul" ca pe niște slove care se înșiruie pe hârtie și se fac cuvinte și apoi fraze meșteșugite care se adună într-o Carte Groasă și grea de 7 Kg. cărora voi îi spuneți "Cuvântul lui Dumnezeu". Nici vorbă de trup, nici vorbă de chip! Însuși "Dumnezeul" Pucios se mărturisește pe sine ca fiind un "Hristos" destrupat, atunci când zice: "... nu sunt venit în trup, ci în duh". Formularea ta care pretinde că abia "la a doua venire este "Cuvantul" " contrazice flagrant Scriptura, care arată limpede: Cuvântul este de la început, dinainte de toți vecii: “ La început era Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu și Dumnezeu era Cuvântul. Acesta era întru început la Dumnezeu. Toate prin El s-au făcut; și fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut.” (Ioan, 1, 1-3) Așadar, Cuvântul participă nemijlocit la nașterea timpului prin actul creației, dar El era și rămâne anterior acestui act și acestui timp, chiar dacă este și va fi cu noi până la sfârșitul veacurilor. Raporturile Cuvântului cu oamenii se conturează în istorie abia la Întruparea lui Iisus-Hristos-Cuvântul: “Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr.” (Ioan, 1, 14) Așadar Cuvântul S-a făcut trup la Nașterea lui Iisus în Bethleem, și nu "la a doua venire", așa cum afirmi tu aici, din dorința de a le da dreptate cu orice preț trâmbițașilor și tromboniștilor de la Pucioasa. Last edited by mariamargareta; 07.01.2011 at 17:16:30. |
#330
|
|||
|
|||
Citat:
Da domnule, eu te cred, așa e precum spui și te afli pe drumul cel mai bun... Eu pricepeam însă că pe om l-a micșorat cu puțin față de îngeri după ce a greșit omul de a căzut sub toată zidirea, căci omul era mai sus decît toată creația fiind un mic Dumnezeu... căci Credința se odihnea în el... iar pe Iisus L-a înălțat mai presus de toată zidirea pentru că s-a smerit și a ascultat și a fost supus mai mult decât oricine, dar Iisus Hristos nu s-a supus cu niciunchip nici păcatului și nici mândriei și nici nu a slujit lor... Iar chipul acela din Iezechiel este chipul geloziei lui Dumnezeu pentru că evreii aveau legământ cu Domnul... și Îl călcaseră slujind idolilor și se închinau soarelui și urâciunilor în locurile ascunse și au lepădat dreptatea... și ascultarea de Dumnezeu... și de aceea le-a trimis răzbunarea Domnului... căci a Lui este răzbunarea și nu a omului. Și da, Numele Său cel nou, al Domnului Iisus Hristos este Cuvântul lui Dumnezeu... de la început și până la sfârșitul tuturor veacurilor, și pe El, Tatăl a toată creația și a toată făptura Îl slăvește nu cu slavă de la oameni nici cu slavă deșartă ci cu slava cea veșnică și nepieritoare a fericirii în dreptate și adevăr ți dragoste curată pentru că prin El se plinește întocmai și desăvârșit tot Cuvântul lui Dumnezeu în toată înțelepciunea Sa de la început și până la sfârșit... și de aceea prin El toate s'au făcut câte s-au făcut și nimic nu s-a făcut fără El din cele ce s-au făcut căci nimeni nu a înțeles și nu a ascultat conform cu povața Tatălui afară de cei ce erau întru El, chiar dacă nu s-a știut asta ci a fost și este o mare taina căci Domnul nu s-a arătat decât celor credincioși și smeriți... fiind preadulce și minunat întru toți sfinții Lui cei credincioși. Iar acum, în zilele noastre, El plinește Apocalipsa, împreună cu poborul Lui... dar iată, tainic și smerit că după 55 de ani nimeni nu Îl ia în seamă sau în serios și El cu toate astea deși Îl doare amarnic cu toate astea nu se supără pe nimeni până acolo încât să-l piardă pe vreunul pe care îl mâna Tatăl la El ci îl tămăduieșteși îl vindecă de toată durerea... căci nu a revenit în Duhul ca să judece pe cineva ci să caute și să găsească pe oaia cea pierdută... de exemplu chiar și pe mariamargareta ar fi luminat-o dacă ar fi dorit dar ea a preferat aștceva, îndată s-a înhăitat cu cel rău și a rămas cu el de cam prea multă vreme, cu infinitul saprofitul, spinul hulicios, cu duhulul cel rău pentru care face muncă asta benevolă de viceversare și învârtoșare aruncând că prostiile și interpretările lor absurde le-ar susține pucioșii... ca să cadă în cursă fraierii creduli și din prostie să hulească și ei împreună cu ea distrugându-se sufletește, că cică o să răspundă nenia sau tanti grijania pentru ei și o să-i și plătească pentru munca neglijentă de pricepere și aia plină de râvnă deșartă de îngrijit îngrijidolii lăcomiei, minciunii și furăciunii, unindu-se ei cu grozăviorul închipuit și mulțumit de sine că face voia sa de sine, voia părerii de sine, voia trădătoriei și bârfătoriei gLumei împreună cu proptelele și unelțicile lor... viclene... sculate la lupta cea mare... ca un fel de partizani ce luptă cu tiranul... deci cum să nu-i fie milă de oile pierdute și rătăcite și încurcate printre minteresele satanei... cum? Dar dacă nu se vor deștepta... până la urmă vor regreta că nu au crezut. Last edited by vsovivi; 07.01.2011 at 17:39:40. |
|
Subiecte asemănătoare | ||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Cetatea Noul Ierusalim | idealist | Calugarul | 12 | 18.01.2013 11:13:01 |
Mesaj,propunere | TEOLOGUL | Generalitati | 45 | 08.01.2011 12:16:34 |
Fenomenul Noul Ierusalim de la Pucioasa | mihailt | Secte si culte | 2319 | 30.07.2010 23:36:37 |
un mesaj frumos | The_Fallen | Generalitati | 1 | 14.07.2010 22:22:29 |
|