![]() |
![]() |
|
#1581
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu există neoprotestant care să nu fi experimentat în viața lui proprie minunile lui Dumnezeu: fie ajutor în situații critice, vindecări de boli incurabile, salvări miraculoase de la moarte. |
#1582
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dar intr-un fel ai dreptate, scrie "nasterea fireasca, nu ni se socoteste ca pacat al nostru, personal, ci ca o stare pacatoasa, ca o inclinare spre pacat, izvorata din calcarea poruncii dumnezeiesti si care este egala cu pacatul in fata legii lui Dumnezeu. Pentru ca aceasta stare pacatoasa este egala cu pacatul insusi." In schimb "Botezul sterge si vina si pedeapsa pentru pacate, dar el nu nimiceste si urmarile pacatului stramosesc, cum sunt: slabirea vointei si inclinarea spre rau, pofta inimii, suferintele, bolile si moartea." De aceea Iisus, desi S-a nascut fara pacatul adamic, a luat firea cazuta. La fel si in cazul pacatelor stramosilor, se mosteneste urmarea pacatelor, inclinarea spre pacat. Iar in decalog nu scrie: "5.Să nu te închini lor, nici să le slujești, că Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinților ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea și al patrulea neam, 6.Și Mă milostivesc până la al miilea neam către cei ce Mă iubesc și păzesc poruncile Mele."? Iesirea cap. 20. |
#1583
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#1584
|
|||
|
|||
![]()
Nu văd legătura.
Citat:
Cînd spuneți "probabil", înseamnă că nu știți sigur... |
#1585
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ma refer doar la minuni care nu tin de normal, iar aici putem diferentia intre cele de la vrajmasul si cele d ela Dumnezeu. "Probabil" spuneam de penticostali, ca ei au o deschidere spre minuni, dar ale lor. Neoprotestantii spun ca nu sunt minuni cand vine vorba de cele din ortodoxie (le considera inselari). dar ma bucur daca nu e asa, inseamna ca toti cred si vad minunile mari din ortodoxie, si vad ca Dumnezeu arata unde e adevarul. |
#1586
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
#1587
|
|||
|
|||
![]()
Ei, vedeti, asta spuneam si eu.
|
#1588
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Insa,spre deosebire de noi, ei nu aveau o natura pacatoasa, au capatat o astfel de natura in momentul in care au pacatuit si natura asta ni s-a transmis si noua. Tu spre exp, daca parintii tai ar fi avut o boala transmisibila ai fi luat-o si tu la nastere. Asta insemna ca esti vinovat tu pt boala lor?Nicidecum. Citat:
Citat:
Citat:
Vezi exemplul lui David cu Batseba,a curvit si Dumnezeu i-a spus ca ii va muri copilul. Asta inseamna ca era acel copil vinovat ca a pacatuit David cu Batseba?Nu, vina era a celor doi. |
#1589
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Stiu ca "La noi trei sunt maxim posibile indiferent daca partenerii au decedat." si tocmai aici este problema, pentru ca nu numai Iisus dar nici marii sfinti nu au acceptat recasatoria divortatilor. Sfintii acceptau doar recasatoria la vaduvi, si aceea cu greu. La divortati insa sub nici un chip, tocmai pentru ca este adulter. Recititi-i pe sfinti si o sa vedeti ca la niciunul nu o sa gasiti ca accepta recasatoria la divortati ci dimpotriva, vorbesc impotriva ei. Stergerea pacatului adamic prin Botez (si nu prin Jertfa Domnului): tot aud formula asta insa nici un ortodox care o foloseste nu stie sa imi spuna de unde vine ea, care sfant a facut aceasta afirmatie, cand s-a introdus aceasta idee din moment ce Sf. Ioan Gura de Aur zice clar ca un copil nu are pacate, si nici urma sa mentioneze vreun pacat adamic care ar trebui spalat prin Botez, ba chiar dimpotriva, el zice ca Botezul la copil are cu totul alta insemnatate decat stergerea pacatelor tocmai pentru ca un copil nu are pacate de nici un fel. Asa ca va rog sa imi spuneti si mie cine a introdus ideea stergerii pacatului adamic prin Botez, si cand a fost introdusa aceasta idee. Cat despre minuni si inselari, sunt unii care trebuie sa citeasca despre ele, in timp ce altii le-au trait pe propria piele. Vazand insa modul in care scrieti, dvs ce intelegeti prin minuni, la care minuni va referiti? Pentru ca povestioarele trecute la linkul sugerat nu m-au lamurit chiar deloc la ce anume va referiti. Si apropos de link, uitati un capitol care mi-a placut: Capitolul 64: "Trei calugari s-au dus la avva Stefan preotul si au inceput sa-i vorbeasca timp indelungat despre folosul sufletului. Batranul insa tacea. Calugarii atunci i-au spus: - Nu ne raspunzi nimic, parinte? Am venit la tine ca sa ne alegem cu un folos sufletesc. Atunci batranul le-a raspuns: - Iertati-ma, dar nu stiu ce ati vorbit pana acum. Eu va spun ceea ce am: noaptea si ziua nu contemplu altceva decat pe Domnul nostru Iisus Hristos, rastignit pe Cruce. Si declarandu-se mangaiati sufleteste din aceste cuvinte, au plecat." Vedeti ca a-L contempla pe Domnul este cat se poate de suficient. Iar intamplarile relatate in acest Limonariu nu fac decat sa confirme ca suntem paziti de cel rau prin credinta in Iisus si prin ugaciune. :) Last edited by Adriana3; 16.03.2011 at 19:29:56. |
#1590
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu am auzit de preoti ortodocsi care sa ii fi exorcizat pe protestanti. In schimb stii ce am vazut pe youtube mai demult? Un preot ortodox copt care exorciza in Egipt, si unul dintre posedati, un arab de-al lor, in momentul in care a fost exorcizat stii ce a zis diavolul prin gura acestui om inainte sa iasa din el? A zis: "Allah este Iisus". (sau "Iisus este Allah", nu imi amintesc bine ordinea, dar pot sa caut clipul daca inca o mai fi pe net). Dupa cum vezi trebuie marturisit ca Iisus este Dumnezeu, asta este important, diavolul nu suporta sa stea in cineva care il marturiseste pe Iisus ca si Fiu al lui Dumnezeu. Asa ca te intreb: avand in vedere ca protestantii il marturisesc pe Iisus ca Fiu al lui Dumnezeu, si se roaga Lui, ce efect ar trebui sa aiba la protestanti rugaciunea inimii dupa parerea ta? Eu sunt sigura ca nu il face sa fie mai putin protestant. Priveste-ma pe mine, sunt mereu acuzata ca am gandire protestanta, si totusi fac rugaciunea inimii. Si nu numai, dar din ce o fac mai mult, din aia sunt mai convinsa de ideile mele. Si atunci?... Last edited by Adriana3; 16.03.2011 at 19:45:15. |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Despre vorbirea cu mortii | strajeru | Secte si culte | 2 | 09.04.2018 22:32:16 |
Care este adevarul despre vorbirea in limbi ? | petrut-angel | Secte si culte | 1534 | 12.03.2018 22:00:37 |
Vorbirea in limbi - ajutor | Archangel | Reguli generale de utilizare a forumului | 37 | 03.01.2013 12:16:48 |
Dilema unui ortodox privind darul vorbirii in limbi la penticostali | gpalama | Secte si culte | 4 | 29.05.2010 21:11:29 |
DESPRE VORBIREA IN LIMBI | Ioan_Ciobota | Generalitati | 4 | 24.03.2010 17:09:10 |
|