![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Cu toate astea, apostolul Pavel le cere membrilor Bisericii din Corint sa-l dea satanei pe incestuos. Cu alte cuvinte, sa-l excluda din randurile lor pt. a nu se contamina si altii de acest viciu distrugator. Gruparea dvs. religioasa ce atitudine ia daca se afla ca vreun membru al ei e incestuos sau gay, el neconsiderand nimic deviant in asta? Dar ce atitudine ia gruparea dvs. penticostala daca vreun membru al ei ar face imprudenta de a tine acasa o icoana ortodoxa cu Maica Domnului in camera in care se roaga? Din punctul dvs. de vedere cat de grav e daca te rogi si te inchini intr-o camera in care, pe langa un tablou cu un peisaj de iarna, mai e si o icoana cu Maica Domnului cu pruncul? Sau inainte de inceperea rugaciunii, icoana trebuie dusa in alta parte? Last edited by delia31; 23.06.2011 at 01:57:21. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Desigur ca Apostolul scrie intregii Biserici sa excomunice pe cel care savarsise incest, ea, biserica trebuia sa o faca prin reprezentantii ei legitimi: prezbiterii si episcopii. Vreti sa spuneti ca in biserica dumneavoastra membrii simpli au dreptul sa anatemizeze pe cineva? Au dreptul sa excomunice pe cineva? Nu cumva preotii sau episcopii trebuie sa faca lucrul acesta? Credeti ca Biblia cere neofitilor sa anatemizeze, sa excluda, sa excomunice? Eu nu cred. Aceasta este autoritatea slujitorilor bisericii nu a neofitilor. Ca sa nu mai zic de termeni. "A disciplina" un membru al bisericii in dorinta de a-l determina sa se pocaiasca, a-i aplica chiar si forma cea mai grava, excominicarea, e ceva cerut de Biblie. Insa a "a blestema" este in mod expres interzis. "Binecuvantati si NU blestemati!" este porunca Noului Testament. Citat:
Insa nu cerem membrilor nostri sa-l excomunice. Pastorul si ceilalti slujitori ai bisericii fac aceasta. Si in nici un caz nu le cerem membrilor nostri sa-l blesteme. Ci sa-l iubeasca si sa se roage ca Dumnezeu sa-l ajute sa se pocaiasca. Citat:
Citat:
Daca nu te inchini icoanei ci o folosesti ca pe un auxiliar in inchinarea adusa singurului Dumnezeu adevarat, e chiar de dorit sa tii o icoana in casa. Daca ceva il ajuta pe un om sa se inchine lui Dumnezeu, orice ar fi acel "ceva", eu l-as recomanda cu caldura. Am inteles insa ca ortodocsii nu se inchina icoanelor ci lui Dumnezeu. Gresesc? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Din punctul meu de vedere acel blestemat preot (preoti) nu este blestemat de biserica ci de Dumnezeu in conditiile in care un preot care a atins acea neprihanire incit sa poata scote draci in numele lui Iisus (citi o pot face azi prin practica exorcizarii?) ar trebui pe baza cunoasterii duhovnicesti in primul rind sa isis dea seama cind greseste spiritual si in al doilea dindu-si seama de ce sa se impotriveasca chiar lui Dumnezeu insusi ?
Asadar nu este vorba despre o greseala de care iti dai seama usor (dupa traditia bisericii) insa Dumnezeu este foarte deranjat de ea si pest care nu poate trece. (deci este biblica, altfel nu mai avea rost existenta versetului). Concluzia ar putea fi ca traditiei omenesti a bisericii i-au scapat anumite amanunte care se vor dovedi cruciale din punctul lui Dumnezeu de vedere si al bibliei interpretata ceva mai atent. Iar daca ne gindim unde ar putea fi acele versete peste care am trecut cu vederea sau nu le-am inteles la adevarata valoare sau poate chiar deloc in primul rind trebuie sa incepem cu Apocalipsa pe care nici macar unul dintre parintii teologi nu a indraznit sa o interpreteze in mod clar, raspicat si detaliat. Insa probabil ca nu doar despre Apocalipsa este vorba in conditiile in care ar putea fi de inteles greutatea interpretarii ei fara darul proorciei din partea sinodului -si nu din partea sfintilor teologi sau calugarilor (care pot fi sau nu luati in seama pina la capat de cintarul acceptabilitatii sinodului). Deasemenea observam ca acest verset nu este singurul din Biblie care aduce critica preotilor iar in VT acolo unde li se spune ca vor fi inlocuiti vina lor principala este ca au dus pe cai gresite turmele intro directie de unde chiar si Dumnezeu se intreaba "oare cine ii poate ntoace inapoi?", apoi faptul ca dintr-un anume motiv grav spun "amenintare de la Domnul" in loc sa intrebe sau sa spuna ce "a zis Domnul"-lucru pt care pedeapsa este mai grava decit simpla inlocuire, apoi faptul ca unii dintre ei proorocesc fals in numele lui Dumnezeu (luind visele lor drept revelatii) spunind chiar si in legatura cu urgia ca 'Nu va fi nimic" insa "urgia tot va veni" si probabil ca ii va inghiti si pe ei. Aici nu vreau sa cred ca doar despre ortodoxie ar putea fi vorba sau doar despre catolicism, concluziile finale trebuie trase observind diferentele dintre traditie, dogme, invataturi ale sfintilor si revelatile cuvintelor lui Dumnezeu continute in Biblie sau care nu sint continute dar care sint afirmate si luate ca litera de lege in numele lui Iisus sau in numele apararii dogmei, bisericii, credintei. Ar mai putea fi si alte versete care sint interpretate cumva fariseic fie din VT fie din NT iar daca pacatul cel mai grav considerat asa de catre Dumnezeu este hula impotriva Duhului Sfint ar trebui luat si acesta in calcul - mai ales ca El merge neingradit unde voieste si nu unde ar voi preotii (doar la ei in parohie). Insa in capitolul cu "Amenintare" : 33. Deci, de te va întreba poporul acesta, sau vreun prooroc, sau vreun preot: "Care este amenințarea Domnului?" Să le spui: "Ce amenințare? Am să vă înlătur", zice Domnul. 34. Iar dacă un prooroc sau preot, sau poporul va zice: "Este amenințarea Domnului", voi pedepsi pe omul acela și casa lui. 35. Așa să ziceți unul către altul și frate către frate: "Ce-a răspuns Domnul?" sau: "Ce-a zis Domnul?" 36. Iar cuvântul acesta: "Amenințare de la Domnul", de-acum să nu-l mai întrebuințați, că amenințare va fi unui astfel de om cuvântul lui, pentru că stricați cuvintele Domnului celui viu, cuvintele Domnului Savaot, cuvintele Dumnezeului nostru. 37. Așa să zici proorocului: "Ce a răspuns Domnul?", sau: "Ce a zis Domnul?" 38. Și de veți mai zice: "Amenințare de la Domnul", apoi așa zice Domnul: Pentru că spuneți acea vorbă: "Amenințare de la Domnul" când Eu am trimis să vi se spună: Nu mai ziceți "Amenințare de la Domnul", 39. De aceea, iată vă voi uita cu totul și vă voi părăsi, și cetatea aceasta, pe care v-am dat-o vouă și părinților voștri, o voi lepăda de la fața Mea, 40. Și voi pune asupra voastră ocară și necinste veșnică care nu se vor uita". E cel mai greu de inteles de ce doar pt o simpla neintelegere sau uitare vine o pedeapsa atit de dura - de parca ar veni Dumnezeu Savaot insusi intrupat sau chiar Duhul Sfint si ar vorbi lumii despre urgia justitiara care sta sa vina iar apoi oameni si preoti deopotriva ar lua vorbele (din necredinta) doar ca pe niste amenintari neavenite situindu-se involuntar pe o pozitie antagonica -de partea carei pot exista hule, demonizari, prorocii si marturii mincinoase. Lucru destul de incredibil. Last edited by Mihai36; 23.06.2011 at 09:14:11. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Faptul ca unele lucruri neimplinite vor fi intelese intocmai abia la sfirsitul Judecatii reiese din Daniel Capitolul 12:
4. Iar tu, Daniele, ține ascunse cuvintele și pecetluiește cartea până la sfârșitul vremii. Mulți vor cerceta-o cu de-amănuntul și va crește știința. 5. Și eu, Daniel, m-am uitat, și iată alți doi bărbați stând în picioare, unul pe un mal al fluviului, iar altul pe celălalt mal al fluviului. 6. Și unul a zis celui ce era îmbrăcat în veșminte de in și stătea deasupra apelor fluviului: "Pe când se var sfârși aceste fapte minunate?" 7. Și am ascultat pe bărbatul cel îmbrăcat în veșminte de in care stătea deasupra apelor fluviului și el și-a ridicat dreapta și stânga lui către ceruri și a jurat pe Cel ce este viu în veci: "Va mai ține o vreme; vremuri și jumătate de vreme, iar când se va isprăvi de sfărâmat puterea poporului celui sfânt, atunci vor lua sfârșit toate acestea". 8. Și eu am auzit, dar nu am înțeles și am zis: "Stăpâne, care va fi sfârșitul acestora?" 9. Și mi-a răspuns: "Du-te, Daniele, că sunt închise și pecetluite cuvintele acestea până la sfârșit! 10. Mulți vor fi curățiți, albiți și lămuriți, iar cei nelegiuiți se vor purta ca cei nelegiuiți; toți cei fără de lege nu vor pricepe, ci numai cei înțelepți vor înțelege. 11. Și din vremea când va înceta jertfa cea de-a pururi și va începe urâciunea pustiirii vor fi o mie două sute nouăzeci de zile. 12. Fericit va fi cel ce va aștepta și va ajunge la o mie trei sute treizeci și cinci de zile. Din acest capitol si din capitolul anterior (11) se intelege atit vremea pustiirii locasului -vremea Judecatii -(pustiire amintita si in alte versete si carti biblice)- cit si natura ei. 31." Și oști trimise de el vor sta și vor pângări locașul sfânt și cetatea, iar jertfa de fiecare zi o var da de o parte și vor pune în loc urâciunea pustiirii." si deasemenea din vesetele succesive din cap 11 se intelege ca acel conducator va porni razboi urmat de alte tari incluisv etiopienii si vor strabate pe directia est citeva tari inclusiv o mare parte din Israel. Din discutia cu un istoric am inteles ca incercarea de pace prin alianta de casatorie a avut loc prin ani 60 -daca tin bine minte- iar versetele 22 si 23 din cap11 se suprapun istoriei accederii la putere a lui Ahmadinejad al Iranului. Daca este asa inseamna ca la un moment dat impotrivirea lui orgolioasa il va face sa renunte la islam devenind ateu. Se pare ca "babilonul" descris in Apocalipsa (purpuriul Vaticanului) nu este acelasi cu babilonul din VT (lumea islamica)- indicat si de numele regelui Belșațar (Nabucodonosor) regele Babilonului. Despre pustiirea locasului sfint cu incetarea ofrandei anuale (pascale)- pentru acelasi numar de zile 2300 - ne vorbesc profetiile din cap 8 si 9 Daniel - unde ne arata ca vina pustiirii vine din diectia Grecia -Europa (tapul) cumva aflat acum dintro postura antagonica atit cu imparatia mezilor si a persilor (berbecul-babilonul islamic) cit si cu sfintii lui Dumnezeu care in final vor izbindi victoria in ciuda tuturor necazurilor. Avem asadar trei parti beligerante fiecare impotriva celorlalte doua iar cel mai important element in deosebirea sfintilor lui Dumnezeu de regatul "Greciei" (impartit in patru) - este faptul ca armatele din Kitim (Europa) vor lupta de partea lui Dumnezeu deci si a sfintilor Sai. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
21. Domnul se va face știut în Egipt și egiptenii vor cunoaște pe Domnul în ziua aceea. Și vor aduce arderi de tot și prinoase și vor face făgăduințe Domnului și le vor împlini.
22. Și Domnul va bate Egiptul, îl va lovi și apoi îl va vindeca. Și ei se vor întoarce la Domnul și El se va îndupleca și îi va tămădui. 23. În vremea aceea, va fi un drum din Egipt în Asiria și Asiria va merge în Egipt și Egiptul în Asiria și egiptenii și asirienii vor sluji pe Domnul. 24. În ziua aceea, Israel va fi al treilea în legământul cu Egiptul și cu Asiria, ca o binecuvântare în mijlocul pământului, 25. Binecuvântare a Domnului Savaot care zice: "Binecuvântat să fie poporul Meu, Egiptul și Asiria, lucrul mâinilor Mele și Israel, moștenirea Mea!" |
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Calatoria spre Ortodoxie si dinspre Ortodoxie | ioanna | Morala Crestina | 76 | 14.06.2015 08:40:05 |
Mic predicator penticostal!! | Templier Knight | Secte si culte | 35 | 20.12.2011 20:26:24 |
Sfatui-ti-ma, va rog! | smal27 | Generalitati | 46 | 24.10.2011 21:33:30 |
Ce îi determină pe unii ortodocși să treacă la culte neoprotestante? | elom | Secte si culte | 353 | 26.08.2011 13:18:45 |
|