![]() |
![]() |
|
#11
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() Citat:
In plus, am participat o data la asa ceva si partea asta nu tin minte sa o fi auzit. Citat:
Deci vedeti, nu e chiar asa simplu trecerea cum puneti problema. Dar chiar daca trecem peste aceasta parte, ramane clara cea a declararii celorlalte crezuri ca fiind eretice si in dusmanie cu Dumnezeu. Cu asta cum va impacati? Si aici ar trebui lucrat la text? Si sa nu credeti ca nu la fel pun neoprotestantii problema vizavi de Biserica Ortodoxa sau chiar ata de alte biserici neoprotestante, chiar daca sub alte forme. Deci problema cu "bisericile locale" nu e chiar asa simpla. Citat:
Daca ortodocsii au dreptate in chestiunea preotiei, neoprotestantii doar se joaca de-a preotia si neavand de fapt binecuvantarea lui Dumnezeu se pot f. bine incadra la categoria orbului care conduce alti orbi. Daca ortodocsii au dreptate in chestiunea Euharistiei, ceea ce fac neoprotestantii pe partea asta este o imitatie ieftina care poate fi chiar considerata de la un anumit punct blasfemie. Daca ortodocsii si unii neoprotestanti au dreptate in chestiunea vorbirii in limbi, atunci ceea ce penticostalii fac ori este circ ori caz de posedare ceea ce iarasi ridica probleme grave de mantuire. etc. Citat:
Citat:
Interesanta imagine aveti despre Biserica. Citat:
Citat:
Citat:
Nu vad legatura cu ateii, cei care sunt atei nu prea mai au treaba cu biserica respectiva. Citat:
Citat:
Scrie in Scriptura care este durata standarda maxima intre momentul greselii si cel al pocaintei? Depinde din ce unghi priviti problema. Acum de exemplu incercati sa va plasati in locul lui Dumnezeu cu pretentia ca stiti care sunt faptele fiecaruia si ce face fiecare la biserica si in afara ei. Biserica are sau nu si madulare bolnave? Pot sau nu aceste madulare sa se insanatoseasca intr-o zi? Citat:
Ar trebui biserica sa inventeze un fel de securitate care sa supravegheze pe fiecare membru sa vada daca se incadreaza in standarde? Citat:
Dvs. insistanti pe asezarea Bisericii pe niste standarde morale cvasi-arbitrare care presupun judecarii moralitatii fiecarui individ de catre ceilalti, ceea ce va pot arata clar ca este IMPOTRIVA Sf. Scripturi. Cvasi-arbitrare, pentru ca NIMENI nu indeplineste in totalitate si in mod desavarsit toate standardele morale crestine. DPDV ortodox, problema care se pune este cea a harului. Harul NU este prezent in afara Bisericii, care NU este o unitate a adevarului din mijlocul ratacirilor. Fara Har NU se poate ajunge la o sfintenie autentica. La o viata oarecum morala da, poate ajunge si un calugar budist sau un saman indian sau un mahomedan sau un neoprotestant. Citat:
Ori, repet, aceasta nu e posibila atat timp cat omul se plaseaza in afara Bisericii, chiar daca isi numeste mica lui adunare "biserica" si se considera aprioric membru al Bisericii in baza efortului moral personal. Last edited by AlinB; 23.06.2011 at 11:42:51. |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Calatoria spre Ortodoxie si dinspre Ortodoxie | ioanna | Morala Crestina | 76 | 14.06.2015 08:40:05 |
Mic predicator penticostal!! | Templier Knight | Secte si culte | 35 | 20.12.2011 20:26:24 |
Sfatui-ti-ma, va rog! | smal27 | Generalitati | 46 | 24.10.2011 21:33:30 |
Ce îi determină pe unii ortodocși să treacă la culte neoprotestante? | elom | Secte si culte | 353 | 26.08.2011 13:18:45 |
|