Citat:
În prealabil postat de Adriana3
Da sau nu? Sunt desprinsi tot de aici sau nu?
|
Din cate stiu, au radacini comune.
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
Cat despre diferente intre Adventistii de ziua a saptea si Martorii lui Iehova, nici nu ma indoiesc ca exista, ca altfel nu ar fi doua grupari ci una singura.
|
Accentuez faptul ca, intre martorii lui Iehova si adventistii de ziua a saptea exista diferente multe si mari (in invatatura, credinta, practica, etc.)
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
Pasajul cu bogatu si saracul Lazar, din capitolul 16 dupa Luca, suna asa:
|
Sa analizam anumite aspecte din aceasta parabola.
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
Nu este pomenit nici cuvantul suflet dar nici trup.
|
Nu este pomenit cuvantul suflet. Despre trup (parti trupesti) se pomeneste. Desi, cei doi erau morti.
Va rog sa-mi spuneti: dupa ce au murit, in ce forma erau saracul si bogatul? Erau asa zise "suflete"? Atunci de ce aveau parti trupesti (degete, limba) si suferinte trupesti?
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
sanul lui Avraam
|
Ce intelegeti prin "sanul lui Avram"?
Citat:
În prealabil postat de Adriana3
partea invizibila (invizibila pentru ochiul trupesc) a omului pe care o numim suflet, dar puteti sa o numiti cum doriti.
|
Pentru "suflet", Sfanta Scriptura foloseste termenul ebraic "nephes" (in VT) sau termenul grecesc "psyche" (in NT). Niciodata acesti termeni nu semnifica ceva, ca un abur in forma omeneasca, care se desprinde de trupul mortului si traieste, in continuare, in mod constient si plin de simtiri. Acestei imagini i se potriveste cel mai bine cuvantul "fantoma".
In Sfanta Scriptura, cuvantul "suflet" are mai multe semnificatii (omul ca fiinta vie, viata omului, simtaminte, etc.). Pot veni cu exemple concrete din Sfana Scriptura, in acest sens.
Dar, nicaieri in Sfanta Scriptura nu veti gasi expresia "suflet nemuritor". Incercati sa ma contraziceti cu doar un singur verset.