![]() |
![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
In Vt se aminteste ca parti componentei ale omului :spiritul, sufletul, duhul si trupul.
Insa nu exista o intotdeauna o teoretizare a ceea ce inseamna fiecare, partile imateriale sint confundate intre ele. Cind spui nemuritor nu inseamna musai ca este vesnic ci ca in general dupa moarte nu se stinge totul ci mai ramine cava. duh inseamna tot spirit adica ceva imaterial iar in acest caz duhul care trebuie intarit se refera la duhul sfint iar spiritul din inima este identificarea noastra cea mai curata insa nu se poate manifesta deplin decit daca sufletul devine si el desavirsit in procesul evolutiei spirituale catre deplinatatea hristica (sau macar pe aproape-caci altfel am fi Iisusi). Sufletul cuprinde acele calitati nedesavirsite dar si defectele, orgoliul atasamentele, partinirile ,etc iar el sufletul devine curat si desavirsit in urma purificarii si cizelarii calitatilor pina acolo incit sa numai existe defecte si deplintatea spirituala sa se manifeste in toata puterea ei prin caracterul nostru, prin traire. Desavirsirea are loc aici pe pamint prin incercari, lectii ale vietii si binecuvintari, daca atunci cind mori ai atins deja desasirsirea deplina atunci nu mai arerost sa faci popas in starea numita locuinta mortilor ci avind toate harismele si abilitatile depline esti deja inger. Daca nu ai atins desavirsirea inca dar esti nazuitor atunci pentru a putea aunge la desavisrire asimilind lectii si deprinderi este necesara invierea prin trairea altei vieti pina cind deplinatatea este realizata. Iisus spunea ca intre ei este "cineva care nu va gusta din moarte chiar daca va veni Judecata." -in alte traduceri este "pina nu va veni"-ceea ce ar insemna ca traieste si in prezent, lucru care ar fi fost cunoscut deja. faptul ca nu va gusta din moarte insemna ca nu va trece prin starea locuinta mortilor ci fiind deplin desavirsit intra direct in rindul ingerilor prin ceea ce se mai numeste "ridicarea la cer". Dogmele ar trebui sa puna mai mult accentul pe cele doua nasteri din fecioara si pe cele doua ridicari la cer -prin canonizarea si a altor apocrife legate de subiect. In momentul Judecatii sufletele omenesti -care nu au atins deplinatatea -impartite in 3 categorii vor primi o noua traiectorie: -cei care merg inspre rau isi vor pierde sufletul omenesc -cei care vor avea o anumita maturitate spirtuala si vor putea purta mai mult vor mosteni pamintul, calauzirea si binecuvintarile si vor ramine in viata sau vor invia daca sint dintre morti fiind si ei indreptatiti-merituosi pentru asta. Inaltimea spirituala a acestor selectionati si binecuvintarile primite le vor permite sa invete doar din trairi elevate si trairi pozitive. -cei care nu au maturitatea spirituala necesara si nu pot purta mai mult fiind in viata "nedesavirsiti care mor in Domnul"(nazuitori) impreuna cu restul mortilor care nu inviaza (scapati de pierderea sufletului) vor veni si ei dar abia peste miile de ani -timp in care pe pamint se vor derula vremurile frumoase promise si imparatia (guvernarea) sfintilor in care nimic rau nu va mai fi deci nici incercari grele si nici suferinte. Last edited by Mihai36; 02.07.2011 at 12:33:55. |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|