![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Una din dilemele de interpretare este cea legata de miile de ani legate de dezlegarea celui rau in unele versiuni dupa 1000 de ani/ in altele dupa miile de ani , ambele variante sint corecte in felul lor insa in original scria 1000 ceea ce inseamna ca este o perioada diferita de miile de ani dupa Judecata
Exista si o versiune anterioara versiunii Cornilescu in care Iisus va imparati cu sfintii 1000 de ani iar cel rau este dezlegat dupa miile de ani. Si cred ca mai sint si alte variante. Este posibil ca perioada domniei sfintilor sa nu fie suprapusa cu perioada dupa care va fi dezlegat ci inainte. De aceea apare in unele versiuni corctat - mia de ani facuta mii- iar in alte versiuni mile facute mie - pentru ca traducatorii au mers probabil pe premisa ca intii vine Iisus apoi trece o perioada milenara si abia apoi este dezlegat cel rau. Cheia rezolvarii este legata de semnele venirii a doua oara a lui Iisus cu noul nume. Semnele sint in nr de 3 : semnul crucii pe cer, intunecarea Soarelui si a Lunii facuta rosie si Isusii mincinosi. Iisusii mincinosi deja au venit ceea ce inseamna ca intunecarea si crucea umeaza peste putina vreme si nu peste mii de ani . Insa intunecarea are loc cu ocazia celor 3 zile de intuneric ale urgiei justitiare divine despre care scrie si in VT si unde se dau mai multe amanunte nu doar intunecarea - iar inainte de urgie si pina la urgie se va derula razboiul cu Gog si restul. Deci cum razboiul este acum inseamna ca mia- miile de ani de pina la dezlegare deja au trecut. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Din alte vresete se intelege ca "trupurile vor invia" adica vom avea trup si nu doar forma imateriala ca ingerii. Deci oricit am vorbi de invierea catre viata nu inseamna neaparat ca imedat vom deveni desavirsiti ,
exact ca si in cazul botezului care ne scapa de a doua moarte -scaparea este arvuna viitoarei desavirsiri necesare si nu desavirsirea deplina. Asa si aici invierea fiind necesara procesului desavirsirii si nu invierea direct in starea desavirsita. Deosebirea dintre nedesavisrirea celor care "mor in Domnul" care vor veni (invia pe pamint) abia peste miile de ani si desavirsirea celor care nu mor sau care inviaza dintre morti nu este atit de mare -in acestcaz se refera la o anume maturitate spirituala- si nu la desavirsirea deplina. Faptul ca se redau si efectele albirii si lamuririi din vremurile din urma ale Judecatii in care albiti sint si pacatosii care devin virtuosi , cei inceti la minte care se inteleptesc dar si sfinti care se sfintesc si mai mult- arata inca odata ca nici intre cei ramasi nu exista desavirsire si ca diferentierea intre cei care invie mai nainte si cei care dupa miile de ani este doar in functie de capacitatea lor de purta mai multa cunoastere spirituala si probabil si de ispasirea cu care au mai ramas datori -ispasire care nu poate avea loc in vremurile fericite ci abia dupa. Asigurarea vietii vesnice -pentru participantii la prima transa de inviere alaturi de mostenitorii pamintului impreuna cu care vor trai in vremurile fericite -se face prin cresterea accelerata a cizelarii caracterului catre obtinerea desavirsirii depline cit si prin detinerea si obtinerea botezului sfint de catre toti participamntii selectionati. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Last edited by Adriana3; 02.07.2011 at 17:47:56. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
|
![]() |
||||
Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
Nervul laringial si viclenia lui Richard Dawkins | flying | Teologie si Stiinta | 88 | 23.09.2011 18:24:40 |
Minciuna si viclenia | maria40 | Generalitati | 68 | 22.06.2011 22:13:56 |
Nu mai raspunde-ti sectantilor | ionut stefan | Secte si culte | 146 | 15.03.2011 09:23:38 |
|