Citat:
În prealabil postat de Doriana
Eu sunt total de acord. Fecioria sau casatoria sunt chemari diferite, dar niciuna dintre ele nu este superioara celeilalte.
|
Fecioria este totdeauna superioară căsătoriei.
Fecioria este apărarea unei comori la care ”atentează” însăși instinctul propriu; de aceea i-a spus Dumnezeu lui Adam să nu se atingă de ea.
Căsătoria este cedarea comorii datorită voinței proprii, a simpatiei, a atracției trupești pentru ”întregirea trupului”.
Citat:
În prealabil postat de Doriana
Credeti ca Pavel putea scrie sfintilor si impreuna cu sfintii desi nu era in stare sa recunoasca un sfant?
|
Da.
Pavel se referă la oameni cu mult har, dar toți oamenii vii sunt schimbători, indiferent cum vrem noi să-i vedem.
Citat:
În prealabil postat de Doriana
Eu am mai scris deja ca am vazut sfinti ortodocsi, mai multi decat afirma ortodocsii ca ar fi vazut. Ca nu consider neaparat singuratatea aducatoare de sfintenie este altceva. Sunt insa pentru un crestinism practic si vizibil. Ortodocsii au tendinta sa vorbeasca mult despre credinta, abstractizand-o si invelind-o in teologii complicate care uneori mai mult incurca omul decat il lumineaza. Intrebarea mea fusese o provocare de a recunoaste pe Hristos in mijlocul nostru si anume in sfintii Lui. Si de a vedea ca in afara de vorbe, subiective de ambele parti, desigur, nu exista diferente esentiale de sfintenie intre sfintii ortodocsi si cei np, la fel de rari si in BO si la np.
|
Aici a vrut subconștientul tău să ajungi?