![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
http://www.adventist.ro/index/convin...n-biseric.html |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Citat:
Daca parasesc de buna voie, cu toate ca s-au facut N presiuni la toate nivelele, sa li se trimita "negociatori" ca poate, poate vin inapoi? Si daca sunt scosi in suturi, cum? Rugaciuni pentru ei prin care sa se aminteasca de "cazul lui Cutarescu" si ce a patit el daca a indraznit sa conteste statutul de profeteasa al individei EGW? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ceea ce ma nedumereste este rebotezarea. Pe ce baza biblica se poate reboteza un om din biserica dvs.? Iar ceea ce n-am inteles este legat de acest pasaj: "„Hristos a învățat lămurit că cei care stăruie pe față în păcat trebuie să fie despărțiți de biserică, dar El nu ne‑a încredințat lucrarea de judecare a caracterului și a motivelor acestora. El cunoaște prea bine firea noastră, ca să ne încredințeze această lucrare. Dacă am încerca să smulgem din biserică pe cei pe care îi bănuim că nu sunt creștini veritabili, să fim siguri că am face greșeli. Deseori îi socotim ca fiind fără speranță tocmai pe cei pe care Hristos îi atrage la Sine. Dacă am trata aceste suflete după judecata noastră nedesăvârșită, le‑am spulbera probabil și ultima speranță. Mulți care se socotesc creștini vor fi găsiți cu lipsuri până la urmă. Mulți vor fi in ceruri, despre care vecinii lor au crezut că nu vor intra niciodată acolo. Omul judecă după înfățișare, dar Dumnezeu judecă inima. Neghina și grâul trebuie să crească împreună până la seceriș; iar secerișul este încheierea timpului de probă. În cuvintele Mântuitorului se mai găsește o lecție, o lecție de îngăduință minunată și de dragoste plină de gingășie. După cum neghina își are rădăcinile împletite strâns cu acelea ale grâului, tot astfel frații falși din biserică pot fi strâns legați de ucenicii adevărați. Caracterul adevărat al acestor pretinși credincioși nu se dă pe față pe deplin. Dacă ei ar fi despărțiți de biserică, alții, care doar pentru aceasta ar fi rămas statornici, ar putea fi determinați să se poticnească.” (Parabolele Domnului Hristos, pag. 45)" Imi pare ca in acest pasaj ideile sunt putin contradictorii. Incepe prin a spune ca Domnul a cerut separarea "bunilor" de "rai", pentru a termina cu ideea ca de fapt nu trebuie separati, ci graul trebuie sa creasca impreuna cu neghina. Nu prea am inteles ce a vrut sa spuna. Dvs. ati inteles? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Asta e o mare erezie. Botezul e unic (Ef. 4:5)
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Si ca orice erezie, dealtfel, ca orice minciuna, cei care practica minciuna isi bat joc de ei insisi: pai daca-i reboteaza pe "exclusi"(la urma urmei, niste fericiti care au apucat sa scape din minciuna) inseamna ca ei anuleaza harul primului botez.
Ori pot niste oameni sa anuleze harul lui Dumnezeu? Nu pot niste oameni sa anuleze harul lui Dumnezeu, asa ca mai ramane o singura explicatie logica: ei atribuie unui ritual de-al lor "harul" lor propriu, pe care il dau si il recupereaza dupa bunul lor plac. Ca urmare, prin botezul eretic nu se transmite candidatului la botez NIMIC, ZERO BARAT, MULTIMEA VIDA. BOTEZUL ERETICILOR NU ESTE BOTEZ, o spun Sfintele Canoane incepand cu cele de la Sinodul Apostolic. Asa-zisul botez practicat de sectari e, de fapt, un circ ieftin, o comedie in care cei care rad si cei despre care se rade sunt aceeasi. |
![]() |
|
Subiecte asemănătoare
|
||||
| Subiect | Subiect început de | Forum | Răspunsuri | Ultimele Postari |
| Daca nu sintem ecumenisti ce rost are sa discutam cu sectantii? | bmd | Secte si culte | 177 | 08.11.2010 21:20:53 |
| Ignorati | Sf.Asteapta | Generalitati | 5 | 03.05.2010 08:01:32 |
|
|