Forum Crestin Ortodox Crestin Ortodox
 
 


Du-te înapoi   Forum Crestin Ortodox > Biserica Ortodoxa si alte religii > Secte si culte
Răspunde
 
Thread Tools Moduri de afișare
  #1  
Vechi 30.07.2012, 13:09:47
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Tartaruga Vezi mesajul
Cum se aplica principiul iubirii in aceste cazuri, iubire care iarta totul? Unde este limita? De aceea eram curioasa sa vad unde a pus biserica dvs. limita intre iubire si excludere
Cei care sunt excluși din rândurile bisericii nu înseamnă că sunt abandonați, ori că nu mai sunt iubiți. Dimpotrivă ar trebui ca iubirea, compasiunea și sprijinul în rugăciune să se manifeste mai puternic după modelul divin ("nu cei sănătoși au trebuință de medic". Mat.9,12)

Citat:
În prealabil postat de Tartaruga Vezi mesajul
pe ce criterii stabileste excluderea. Puteti doar sa-mi insiruiti pe scurt cele 10 conditii, va rog? Imi cer iertare ca insist, stiu ca "curiosity kills the cat", dar asta e :)
Încerc... Găsiți aici cam tot ce ar putea fi legat de acest aspect:
http://www.adventist.ro/index/convin...n-biseric.html
Reply With Quote
  #2  
Vechi 30.07.2012, 13:37:10
AlinB AlinB is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 29.01.2007
Religia: Ortodox
Mesaje: 20.025
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Cei care sunt excluși din rândurile bisericii nu înseamnă că sunt abandonați, ori că nu mai sunt iubiți. Dimpotrivă ar trebui ca iubirea, compasiunea și sprijinul în rugăciune să se manifeste mai puternic după modelul divin ("nu cei sănătoși au trebuință de medic". Mat.9,12)
La ce mod?
Daca parasesc de buna voie, cu toate ca s-au facut N presiuni la toate nivelele, sa li se trimita "negociatori" ca poate, poate vin inapoi?

Si daca sunt scosi in suturi, cum?
Rugaciuni pentru ei prin care sa se aminteasca de "cazul lui Cutarescu" si ce a patit el daca a indraznit sa conteste statutul de profeteasa al individei EGW?
Reply With Quote
  #3  
Vechi 30.07.2012, 14:25:40
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de AlinB Vezi mesajul
La ce mod?
Daca parasesc de buna voie, cu toate ca s-au facut N presiuni la toate nivelele, sa li se trimita "negociatori" ca poate, poate vin inapoi?

Si daca sunt scosi in suturi, cum?
Rugaciuni pentru ei prin care sa se aminteasca de "cazul lui Cutarescu" si ce a patit el daca a indraznit sa conteste statutul de profeteasa al individei EGW?
Ia uite cine dovedea compasiune crocodiliană pentru adventiștii căzuți! După falsul motiv al "neplății zecimii", vi și tu cu cazul "Cutărescu"? Tot un basm de Petre Inspirescu ca și cel relatat de sad story?
Reply With Quote
  #4  
Vechi 30.07.2012, 22:25:07
Tartaruga Tartaruga is offline
Banned
 
Data înregistrării: 19.07.2012
Mesaje: 709
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
Cei care sunt excluși din rândurile bisericii nu înseamnă că sunt abandonați, ori că nu mai sunt iubiți. Dimpotrivă ar trebui ca iubirea, compasiunea și sprijinul în rugăciune să se manifeste mai puternic după modelul divin ("nu cei sănătoși au trebuință de medic". Mat.9,12)

Încerc... Găsiți aici cam tot ce ar putea fi legat de acest aspect:
http://www.adventist.ro/index/convin...n-biseric.html
Am citit cele scrise pe aceasta pagina. Un lucru m-a nedumerit si un altul nu l-am inteles.
Ceea ce ma nedumereste este rebotezarea. Pe ce baza biblica se poate reboteza un om din biserica dvs.?
Iar ceea ce n-am inteles este legat de acest pasaj:
"„Hristos a învățat lămurit că cei care stăruie pe față în păcat trebuie să fie despărțiți de biserică, dar El nu ne‑a încredințat lucrarea de judecare a caracterului și a motivelor acestora. El cunoaște prea bine firea noastră, ca să ne încredințeze această lucrare. Dacă am încerca să smulgem din biserică pe cei pe care îi bănuim că nu sunt creștini veritabili, să fim siguri că am face greșeli. Deseori îi socotim ca fiind fără speranță tocmai pe cei pe care Hristos îi atrage la Sine. Dacă am trata aceste suflete după judecata noastră nedesăvârșită, le‑am spulbera probabil și ultima speranță. Mulți care se socotesc creștini vor fi găsiți cu lipsuri până la urmă. Mulți vor fi in ceruri, despre care vecinii lor au crezut că nu vor intra niciodată acolo. Omul judecă după înfățișare, dar Dumnezeu judecă inima. Neghina și grâul trebuie să crească împreună până la seceriș; iar secerișul este încheierea timpului de probă. În cuvintele Mântuitorului se mai găsește o lecție, o lecție de îngăduință minunată și de dragoste plină de gingășie. După cum neghina își are rădăcinile împletite strâns cu acelea ale grâului, tot astfel frații falși din biserică pot fi strâns legați de ucenicii adevărați. Caracterul adevărat al acestor pretinși credincioși nu se dă pe față pe deplin. Dacă ei ar fi despărțiți de biserică, alții, care doar pentru aceasta ar fi rămas statornici, ar putea fi determinați să se poticnească.” (Parabolele Domnului Hristos, pag. 45)"

Imi pare ca in acest pasaj ideile sunt putin contradictorii. Incepe prin a spune ca Domnul a cerut separarea "bunilor" de "rai", pentru a termina cu ideea ca de fapt nu trebuie separati, ci graul trebuie sa creasca impreuna cu neghina. Nu prea am inteles ce a vrut sa spuna. Dvs. ati inteles?
Reply With Quote
  #5  
Vechi 31.07.2012, 09:58:18
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Tartaruga Vezi mesajul
Am citit cele scrise pe aceasta pagina. Un lucru m-a nedumerit si un altul nu l-am inteles.
Ceea ce ma nedumereste este rebotezarea. Pe ce baza biblica se poate reboteza un om din biserica dvs.?
De regulă intrarea într-o biserică se face prin botez ca acceptare a legământului cu Dumnezeu și ca mărturie personală și publică a acestui fapt. Botezul infantil nu îndeplinește aceste condiții (și încă altele în plus), deci e normal ca intrând într-o biserică neoprotestantă să se efectueze rebotezarea (dacă "botezare" putea fi numit actul făcut fără consimțământul și participarea bebelușului). Dar chiar dacă considerăm botez botezul pruncilor, aflarea anumitor adevăruri pierdute sau uitate (esențiale în ce privește mântuirea) în bisericile istorice, conduc inevitabil către rebotezare. Așa au procedat și apostolii în Fapte19,1-5.

Citat:
În prealabil postat de Tartaruga Vezi mesajul
Iar ceea ce n-am inteles este legat de acest pasaj:
"„Hristos a învățat lămurit că cei care stăruie pe față în păcat trebuie să fie despărțiți de biserică, dar El nu ne‑a încredințat lucrarea de judecare a caracterului și a motivelor acestora. El cunoaște prea bine firea noastră, ca să ne încredințeze această lucrare. Dacă am încerca să smulgem din biserică pe cei pe care îi bănuim că nu sunt creștini veritabili, să fim siguri că am face greșeli. Deseori îi socotim ca fiind fără speranță tocmai pe cei pe care Hristos îi atrage la Sine. Dacă am trata aceste suflete după judecata noastră nedesăvârșită, le‑am spulbera probabil și ultima speranță. Mulți care se socotesc creștini vor fi găsiți cu lipsuri până la urmă. Mulți vor fi in ceruri, despre care vecinii lor au crezut că nu vor intra niciodată acolo. Omul judecă după înfățișare, dar Dumnezeu judecă inima. Neghina și grâul trebuie să crească împreună până la seceriș; iar secerișul este încheierea timpului de probă. În cuvintele Mântuitorului se mai găsește o lecție, o lecție de îngăduință minunată și de dragoste plină de gingășie. După cum neghina își are rădăcinile împletite strâns cu acelea ale grâului, tot astfel frații falși din biserică pot fi strâns legați de ucenicii adevărați. Caracterul adevărat al acestor pretinși credincioși nu se dă pe față pe deplin. Dacă ei ar fi despărțiți de biserică, alții, care doar pentru aceasta ar fi rămas statornici, ar putea fi determinați să se poticnească.” (Parabolele Domnului Hristos, pag. 45)"

Imi pare ca in acest pasaj ideile sunt putin contradictorii. Incepe prin a spune ca Domnul a cerut separarea "bunilor" de "rai", pentru a termina cu ideea ca de fapt nu trebuie separati, ci graul trebuie sa creasca impreuna cu neghina. Nu prea am inteles ce a vrut sa spuna. Dvs. ati inteles?
Da. În Biserica A.Z.Ș. pierderea calității de membru nu înseamnă ruperea relațiilor cu Biserica, ori mai grav: nu înseamnă condamnarea la moarte. Aceasta separare de corpul Bisericii nu înseamnă judecarea și condamnarea celui păcătos, ci condamnarea păcatului și delimitarea și dezaprobarea Bisericii față de actul în sine. Cam așa înțeleg eu pasajul acesta.
Reply With Quote
  #6  
Vechi 31.07.2012, 15:01:21
Tartaruga Tartaruga is offline
Banned
 
Data înregistrării: 19.07.2012
Mesaje: 709
Implicit

Citat:
În prealabil postat de osutafaraunu Vezi mesajul
De regulă intrarea într-o biserică se face prin botez ca acceptare a legământului cu Dumnezeu și ca mărturie personală și publică a acestui fapt. Botezul infantil nu îndeplinește aceste condiții (și încă altele în plus), deci e normal ca intrând într-o biserică neoprotestantă să se efectueze rebotezarea (dacă "botezare" putea fi numit actul făcut fără consimțământul și participarea bebelușului). Dar chiar dacă considerăm botez botezul pruncilor, aflarea anumitor adevăruri pierdute sau uitate (esențiale în ce privește mântuirea) în bisericile istorice, conduc inevitabil către rebotezare. Așa au procedat și apostolii în Fapte19,1-5.

Da. În Biserica A.Z.Ș. pierderea calității de membru nu înseamnă ruperea relațiilor cu Biserica, ori mai grav: nu înseamnă condamnarea la moarte. Aceasta separare de corpul Bisericii nu înseamnă judecarea și condamnarea celui păcătos, ci condamnarea păcatului și delimitarea și dezaprobarea Bisericii față de actul în sine. Cam așa înțeleg eu pasajul acesta.
Eu intrebam de rebotezarea membrilor bisericii dvs. Scrie ca dupa ce isi pierd calitatea de membru trebuie rebotezati pentru a putea fi din nou membru. Acest lucru are baze biblice?
Reply With Quote
  #7  
Vechi 31.07.2012, 15:04:51
sad story sad story is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 30.05.2012
Mesaje: 265
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Tartaruga Vezi mesajul
Scrie ca dupa ce isi pierd calitatea de membru trebuie rebotezati pentru a putea fi din nou membru.
Asta e o mare erezie. Botezul e unic (Ef. 4:5)
Reply With Quote
  #8  
Vechi 31.07.2012, 22:03:01
Illuminatu Illuminatu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 27.03.2012
Locație: Mures
Religia: Ortodox
Mesaje: 951
Implicit

Citat:
În prealabil postat de sad story Vezi mesajul
Asta e o mare erezie. Botezul e unic (Ef. 4:5)
Si ca orice erezie, dealtfel, ca orice minciuna, cei care practica minciuna isi bat joc de ei insisi: pai daca-i reboteaza pe "exclusi"(la urma urmei, niste fericiti care au apucat sa scape din minciuna) inseamna ca ei anuleaza harul primului botez.
Ori pot niste oameni sa anuleze harul lui Dumnezeu?

Nu pot niste oameni sa anuleze harul lui Dumnezeu, asa ca mai ramane o singura explicatie logica: ei atribuie unui ritual de-al lor "harul" lor propriu, pe care il dau si il recupereaza dupa bunul lor plac.
Ca urmare, prin botezul eretic nu se transmite candidatului la botez NIMIC, ZERO BARAT, MULTIMEA VIDA.

BOTEZUL ERETICILOR NU ESTE BOTEZ, o spun Sfintele Canoane incepand cu cele de la Sinodul Apostolic.

Asa-zisul botez practicat de sectari e, de fapt, un circ ieftin, o comedie in care cei care rad si cei despre care se rade sunt aceeasi.
Reply With Quote
Răspunde



Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimele Postari
Daca nu sintem ecumenisti ce rost are sa discutam cu sectantii? bmd Secte si culte 177 08.11.2010 21:20:53
Ignorati Sf.Asteapta Generalitati 5 03.05.2010 08:01:32