![]() |
![]() |
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Practicile religioase tibetane se incadreaza in psihologia holistica relationata la "persoana".
Sunt practici cu un pronuntat caracter interpersonal. Insa, gasim explicatii psihologice ale denominarii "persoana" mai detaliate decat in crestinism. Spre deosebire de Budismul Tibetan (Mahayana), Budismul Theravada pune accent pe observatia directa si introspectie.
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Aha.
Dar Mântuitorul Iisus Hristos nu-ți ajunge?
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Iisus Hristos, in sine, este suficient, fiind exemplul dragostei si puterii mantuitoare desavarsite.
Eu am studiat budismul pentru a intelege intr-un mod mai profund psihologia non-plasmurii/non-imaginatiei in rugaciune, care este functia ei si cum se aplica in mod concret. In scrierile patristice imaginatia in rugaciune este considerata "podul demonilor". Intuitiv am simtit ca este o abordare corecta, dar explicatiile nu au fost satisfacatoare.
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Trist, aș zice.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat! "Trebuie sa mori înainte de a muri Pentru a nu muri atunci când mori" |
|