![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
Iar aceasta instigare prin exortatii mincinoase si tendentioase mie imi pare un fel de a scoate castane din foc cu mana altuia.De fapt nu cred ca se urmareste restabilirea dogmelor, sau mentinerea lor in stare curata,a dogmelor si a canoaneleor, ci se urmareste cu totul altceva, de cu totul alt gen. Dar sa nu fie ! E avdevarat ca nu mi-e placut sa vad acest razboi intre fratii de aceeasi credinta, e dureros, dar nu sunt nici impotriva lor, a fratilor din cealalta tabara, in sensul ca ii consider deja niste decazuti si pierduti iremediabil. Pana la ultima clipa a vietii lor si chiar dupa, as nadajdui la mila lui Dumnezeu pentru ei. Si, pentru ca tot am vorbit de curand de Samuel si Saul, ai vazut ca Samuel se ruga tot timpul pentru Saul, desi acela cazuse din cuvantul si porunca lui Dumnezeu, si poate ca Samuel, fiind prooroc, stia ca acela nu are scapare. Dar nu a renuntat niciodata a se ruga pentru el. Nu cunoastem noi judecatile lui Dumnezeu. Last edited by nacu simona; 12.08.2016 at 12:38:35. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ar fi bine ca aceste scandaluri sa fie aplanate pana nu i-au amploare si intra
in atentia presei, mai ales a trusturilor de presa sataniste, care vor sustine vor mentine si vor accentua aceasta dezbinare, oferind tot sprijinul acestor grupari si vor manipula opinia publica pentru dezbinarea Bisericii Ortodoxe. Pe de-alta parte ar trebui sa ne punem urmatoarea intrebare: De ce Dumnezeu ingaduie acest lucru ? De ce ? Last edited by Copacel; 12.08.2016 at 12:50:23. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Treburile astea nu se pot aborda in media, pentru ca isi prind urechile atat ziaristii cat si cititorii. Asa ca ramane la stadiul de lovituri sub centura intre dreptcredinciosi, unii cel putin atot-cunoscatori. Citat:
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
----------------------------------------------------------------------------------------- |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ce vad eu aici deocamdata este ca o parte de zelotisti care sunt pro sinod-talharesc se scuipa cu o alta parte de zelotisti care sunt contra sinodului-talharesc. Last edited by Copacel; 12.08.2016 at 13:13:22. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Confuzie, nu sunt pro sinod ci doar contra zeloti sforaitori :)
__________________
Suprema intelepciune este a distinge binele de rau. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Si pe aia trebuie sa-i iubim ca pe noi insine.Asta ar fi (dupa mine) acest test.
Daca nu putem sa-i iubim bare-mi sa nu-i uram. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Eu sunt pro sinod si nu mi se pare talharesc deloc. Sunt pro nu in sensul ca este perfect, ci pentru ca se misca in directia aratata de Hristos care este capul Bisericii. Biserica nu a fost niciodata perfecta, din contra, este un trup bolnav.Si eu nu cred ca pronia Dumnezeiasca ne duce pe toti la pierzare.Trebuie sa avem credinta lucratoare, nu cum spunea Apostolul"avand infatisatrea dreptei credinte, dar tagaduind puterea ei". Noi ne comportam mai degraba ca niste pici muciosi si cacaciosi, care nu stiu decat sa bazaie ca mustele , fara sa facem nimic din ce ne invata Hristos. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Citat:
Daca vrei totusi sa iti spun motive, iata citeva: 1. hotia si tradare la toate nivelele; 2. crime asupra inocentilor: 20 milioane (still counting on) avorturi, plus mii de copii aruncati literalmente la veceu; 3. lipsa de solidaritate si seriozitate in chestiuni deopotriva mici si importante; 4. invidia tuturor asupra oricui; .................................................. ..................... Mai vrei? Ce tot dau unii vina, ba pe ispita lui Satan, ba pe pedeapsa lui Dumnezeu...cind evident e self-made thing...Universul are legi, si nu doar fizice sau chimice.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tot ce ai insirat tu acolo sunt efecte. Nu la efecte tre sa umblam, ci la cauze. Cu efectele jongleaza si medicii din ziua de azi, aia care lucreaza cu mafia medicamentelor. Tocmai asta se si urmareste : ura si dezbinarea intre noi. Insa noi trebuie sa facem exact impotriva.Sa nu ne dezbinam. Dumnezeul nostru este un Dumnezeu al pacii, nu un Dumnezeu al urii si neimpacarii. |
|
|