![]() |
![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Citat:
__________________
![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
https://ortodoxinfo.ro/2019/01/06/pa...resa-basilica/
spicuiri;DIN ARTICOLLA CARE AM DAT LINKUL; Adam a fost un australopitec, considera Ziarul Lumina promovand evolutionismul Australopitecul din fotografia de mai sus este vedeta teoriei evolutioniste si a fost numit Lucifer: Ziarul Lumina rataceste credinciosii cu traditia Ramakrishna . Dimpotrivă, Hristos este recunoscut inclusiv de hinduși ca Fiu și întrupare a lui Dumnezeu, dar nu ca singura întrupare (avatara), ci ca o întrupare între multe altele. Prin urmare, scopul fiecărui om n-ar trebui să fie acela de a deveni „creștin“, ci de a deveni HRISTOS. Sri Ramakrishna Paramahamsa (1836-1886) a fost si este considerat de multi dintre discipolii sai o incarnare a lui Dumnezeu … Guy de Maupassant, elogiat in ziarul LuminaLa rubrica “Biografii luminoase” a aceluiasi autointitulat „primul ziar crestin din Romania” a aparut si articolul Guy de Maupassant, genialul nuvelist francez, un elogiu adus celui pe care Pierre Cogny, exeget modern al operei sale, il numea „Maupassant omul fără Dumnezeu.” Ziarul LUMINA elogiaza sminteala HARRY POTTERIarasi ziarul oficial al Patriarhiei ne mahneste cu un articol care n-are nici in clin, nici in maneca cu duhul ortodox. Lumina nu mai lumineaza in intuneric, ci, iaca, se infrateste cu el. Si e tarziu, si e noapte, si Harry Potter a devenit carte buna de cetit… Pai daca asa zice la gazeta, atunci asa o fi… Nu mai pot sa spun decat atat: Pacat, fratilor! (Laurentiu Dumitru) Asadar, „cel mai mare merit al autoarei, de a le fi deschis poarta imaginației.”Iar Sfintii Parinti ne invata limpede sa nu ne jucam cu imaginatia, tocmai pentru ca astfel oferim diavolului punti largi spre mintea noastra: Elogiu adus REVOLUTIEI FRANCEZE la TRINITAS TVZIUA REVOLUȚIEI FRANCEZE – începutul unui lung șir de zile negre în istoria umanității Erezie in Ziarul Lumina: un fost alcoolic s-a reapucat de bautura din cauza vinului din Sfanta ImpartasanieSf. Ioan Gura de Aur spune ca prin vinul de la Sf. Impar*tasanie ni se mijlo*ceste insusi Iisus Hris*tos spre viata ves*nica. Nu cre*deti ca pacatul a revenit pen*tru ca pen*i*ten*tul s-a impar*t*a*sit cu nevred*ni*cie si fara pocainta sin*cera si hotararea put*er*nica ca nu va mai bea si nicide*cum putinul vin, care nu mai este vin, ci insusi San*gele lui Hristos? Daca mai luam in dis*cutie si arti*colul din ziarul Lumina din 26 aprilie 2010 Bis*eri*cile Orto*doxe Vechi Ori*en*tale: isto*rie si prezent unde se pune sem*nul egal intre monofiz*itii eretici si Orto*doxie, atunci eu refuz sa mai platesc acest ziar si-l voi returna la biroul de presa al Patri*arhiei Romane cu men*tiunea: nu mai pro*mo*vati erezia prin aceasta pub*li*catie platita de credinciosi! Pr. Prof. Dr. Mihai Valica
__________________
![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
URMARITI CU MARE ATENTIE ACESTASTA FILMARE UNDE PREOTI IN DEVENIRE ,ADICA STUDENTI PUN INTREBARI DESPRE PREOTIE SI IMPARTASANIE.Ceea ce spune inaltul ne arata ca este vorba de contezt,pocainta si credinta de azi fatza de primele veacuri.
https://www.youtube.com/watch?v=EnzgXLPBRWw de la min 1 ora si 53 min.
__________________
![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citez: "Acum când se tipărește pentru prima oară în limba română, cartea despre "Deasa împărtășire...", cititorul român se va bucura aflând că ea a fost scrisă în România și anume în orașul Brașov, la anul 1772, de cătră un învățat monah athonit, Neofit Kavsokalivitul, care a trăit și activat în București și Brașov, între anii 1768-1786. Manuscrisul său se află în Biblioteca Academiei Române. Lucrarea s-a tipărit îndată în Veneția în două ediții, în anii 1777 și 1783, fără însă a se indica numele autorului, din care pricină ea a fost atribuită unor mari cărturari ai vremii: Sf. Macarie, mitropolitul Corintului și Sf. Nicodim Aghioritul." Se presupune ca Sf. Nicodim ar fi imbunatatit a doua editie a cartii, asa cum scrie si in acea insemnare. Despre calugarul Neofit putem citit ca sustinea o invatatura gresita despre impartasanie: http://www.cuvantul-ortodox.ro/taina...-impartasanii/ Citez: "Acesta cultiva o concepție eretică despre Împărtășanie, care ar presupune împărtășirea de trupul mort al lui Hristos, care învie în cel ce-l primește. Deși o persoană erudită, fost profesor la un seminar din Sfântul Munte, dar și foarte certăreț și polemic, Neofit nu a fost integru din punctul de vedere al credinței, fiind condamnat chiar și de Sf. Atanasie din Paros. Ultima parte a vieții și-a petrecut-o la noi în țară, la Brașov." De asemenea, poti citi critica Parintelui Calciu Dumitreasa, care arata ca aceasta practica a fost preluata de la catolici in sec. XX, acestia, la randul lor, sub influenta practicii protestante. http://www.cuvantul-ortodox.ro/deasa...ie-spovedanie/ Deci au ajuns sa sustina chiar ei conceptii ecumeniste. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Citat:
De altfel si in acatistul SF.NICODIM SCRIE DESPRE SF.IMPARTASANIE: ICOS7;MULTE neintelegeri si rastalmaciri,multe acuze.calomnii si chiar condamnari s-au abatut asupra tacind impreuna cu mitropolitul MACARIE al Corintului ai publicat cartea despre deasa impartasanie.Insa de sus intarit si crucea ti-ai purtat ,neparasind locul virtutii,si ca o gura a Cuvintului,Biserica o ai luminatcu marturisirea evlaviei si credintei tale drepte,pentru care cu bucurie iti cintam....
__________________
![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Practica impartasirii dese din timpurile noastre a fost insusita de ecumenisti de la catolici. Ca un argument au invocat pe parintii colivari si cartea calugarului Neofit. Am citit articolele celor ce propovaduiesc astfel de practici, contin doar lucruri gresite si citate scoase din context, invataturi diferite de cea ortodoxa despre impartasire si spovedanie, invataturi de tip protestant. Este minimalizata importanta spovedaniei, ba chiar se considera ca impartasirea tine loc si de spovedanie, iertand pacatele. Daca nu se mai propovaduieste impartasirea zilnica, se spune, in schimb de impartasirea duminicala fara o spovedanie inainte (doar cand ar aparea pacate de moarte) si, evident, fara post. Adica exact practica existenta la catolici. Ti-am scris, pe scurt, tot ce era important de stiut despre o astfel de practica, sper ca ai inteles, daca iti place adevarul. Dar am observat ca celor ce se departeaza de ortodoxie nu le place nici adevarul, sper ca nu esti asa. Citat:
Pe de alta parte, am scris chiar in mesajul precedent ca editia a doua a cartii lui Neofit se presupune ca a fost editata si imbunatatita de Sfantul Nicodim Aghioritul, asta nu inseamna ca sfantul nu s-a putut insela. Chiar si partizanii Sfantului Nicodim (pentru ca unii din Grecia il contesta) spun ca a avut si ceva influente din catolicism, a si tradus doua carti catolice. Asta nu inseamna ca nu e sfant, si unii sfinti pot avea unele greseli, din nestiinta, nu sunt infailibili. |
|