![]() |
![]() |
|
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Citat:
Barfele homo-sexy sau alea cu parandaratul si mita pentru parohie sau examene, n-are rost sa le comentam... desi nu iese fum fara foc... decat daca e lucratura unor interese oculte. Barfele nu le cred si nu vreau sa le cred si daca ar fi adevarate! Despre oricine, inclusiv despre mine! (Totusi Teodosie are o problema canonica, de credinta, de intelegere, de cunoastere, el are impresia ca femeia de dinainte de Avraam, e totuna cu femeia evreica si ambele sunt totuna cu femeia crestina. Ai zice ca toate sunt una si aceiasi femeie pacatoasa. Se insala sarmanul arhiereu mare profesor, iata ca se poate insela oricine fiindca nimeni nu-i infailibil, poate ma insel si eu in ceea ce scriu acum, dar femeia crestina nu este murdara nici la ciclu si nici dupa nastere in starea de lehuza. De ce? Poi, pentru ca ea se poate sfinti dupa actul sexual pacatos, ea participa la liturghii, se roaga, se curateste prin Har, se poate spovedii, impartasii, deci e complet aiurea sa crezi ca ea fiind la ciclu sau lehuza e spurcata sau necurata, ea seamana preasfintei fecioare Maria de la care primeste acest mare dar, fiind o noua femeie in Hristos. Aici gresesc toti prea exageratii care opresc femeia crestina de la a merge la biserica sau a se impartasi in perioada ciclului sau leuziei. Sigur ca ar trebui sa se abtina de la impartasanie ca sa nu curga prin ea sangele Domnului, insa daca nu o face si se varsa sangele Domnului, defapt sangele ei impartasit, nu e nicio gresala pentru ca Dumnezeu poate retrage Duhul din acel sange si nu se greseste si nu se pacatuieste cu nimic, deci ea nu are nicio vina daca nu ia in seama perioada ei sau lehuzia si se apropie de biserica sau se atinge de alti crestini. Mai mult, sfintia sa ne spune ca opreste fumatorii, betivii, homosexualii, concubinii si alti pacatosi de la impartasit. Pai si asta e gresit deoarece exista pentru toti perioade de post, mai ales de Paste, cand si ei postind si abtinandu-se, se pot spovedii si impartasii, iar apoi e treba lor daca duc viata mai departe, cu rigara, cu betia, cu curvia, dar Domnul este cu ei si-i ajuta prin Har sa-si biruie pacatele. Daca-i opresti de la impartasire cu Hristos ce Har sa mai lupte pentru ei neputinciosii? Nu-i predai diavolului si lumii? Ce fel de pastor te poti numi daca ii dai pierzarii si-i opresti de la impartasit pana nu ajung sfinti? Deci desi Teodosie are aceste mici probleme dintr-o exagerarea calugareasca fireasca, pe undeva tot spre folosul pacatosilor din turma pe care o pastoreste, ca sa-i obliga cumva sa se lase de pacatuire mai repede si mai serios, nu cred ca are vreo problema grava ci e un vrednic si harnic pastor intelept lucrand in folosul credinciosilor pana la istovire. Deci il aprob si-l respect. N-am nimic sa-i reprosez!)
__________________
MoroncEkUlaș înVaț leppăd∈maiLUMEUjUglu(fivrEhoț-șcaUsLEUz∈u=sminț∈E-=nEbUParv∈grozînș∈= pripIS∈xpuUnga+cârâmErid-fugid-logivina-stiEsin∈rEUtU-antisimțidur-lăudobasculaș-trădățol-scopbârf-tUt∈u-trufhus=altvisgrij-strescapoSS-f∈ciUkUxklacUj-ghinorokkciospădosdă-ter∈sUșefhUț-fant∈zis-progr∈xit=victiviclUadicdol t∈iasia∈ picUpic n facinatia gogoș∈rporkd∈luvulps sat∈ plâplaci sascapi d T sal∈faci tlaba mudara poftarmorE-pliktisU c@luatu-droghipocrițU-fakE) sascult iubimca ucemici CuvânteuL si FataTa Last edited by Moroco; 08.02.2024 at 19:18:40. |
|
|